Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

spajanje pri modelovanju

[es] :: 3D modelovanje :: spajanje pri modelovanju

[ Pregleda: 3185 | Odgovora: 7 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

booda

Član broj: 46647
Poruke: 25
*.bstnma.fios.verizon.net.



Profil

icon spajanje pri modelovanju26.08.2005. u 07:40 - pre 227 meseci
Odradio sam modelovanje glave ali ni u jednom tutorijalu ne kaze kako da spojim levu i desnu stranu i izbrisem liniju na sredini, nesto sm pokusavao ali nista ne ide, dakle, kako...?
Hvala
 
Odgovor na temu

reject
Ivan Pesic
Bgd

Član broj: 7659
Poruke: 2209
*.83.beocity.net.

Sajt: misc.comli.com


Profil

icon Re: spajanje pri modelovanju26.08.2005. u 10:56 - pre 227 meseci
Koji program?
Mass murder ain’t just painless,
Now we’ve made it cute.


The Church Of The Holy Transistor
 
Odgovor na temu

Valerij Zajcev

Član broj: 40886
Poruke: 1374
*.pat-pool.kg.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: spajanje pri modelovanju26.08.2005. u 11:19 - pre 227 meseci
ako je max u pitanju atachuj te dve strane selektuj sve vertexe na sreidi i weld.
 
Odgovor na temu

abishai
© S

Član broj: 21085
Poruke: 1338
*.nat-pool.po.sbb.co.yu.



+7 Profil

icon Re: spajanje pri modelovanju26.08.2005. u 14:08 - pre 227 meseci
Druga jednostavnija (u ovom slucaju) opcija ti je symetry. (3Ds Max)
_/|_|/|_/|/|//|_™
 
Odgovor na temu

booda

Član broj: 46647
Poruke: 25
*.bstnma.fios.verizon.net.



Profil

icon Re: spajanje pri modelovanju26.08.2005. u 17:42 - pre 227 meseci
Da, max je u pitanju, samo mi nije jasno zasto kada odradim symmetry, ne mogu da dobijem normalno lice, vec su mi leva i desna strana izmestene, ili dobijem kiklopa bez nosa i usta, u zavisnosti kako mi je flip podesen.
 
Odgovor na temu

reject
Ivan Pesic
Bgd

Član broj: 7659
Poruke: 2209
62.108.101.*

Sajt: misc.comli.com


Profil

icon Re: spajanje pri modelovanju26.08.2005. u 17:56 - pre 227 meseci
Gledaj da ti se ivica strane koju radis zavrsava recimo na nekoj od osa (recimo X),
tako da se, kada uradis simetriju po X osi, lice "sklopi" kako treba.
Mass murder ain’t just painless,
Now we’ve made it cute.


The Church Of The Holy Transistor
 
Odgovor na temu

abishai
© S

Član broj: 21085
Poruke: 1338
*.nat-pool.po.sbb.co.yu.



+7 Profil

icon Re: spajanje pri modelovanju26.08.2005. u 22:52 - pre 227 meseci
Pa... bre... pomeraj :)
_/|_|/|_/|/|//|_™
 
Odgovor na temu

mosquito_adv
Srdjan Vasic
Beograd

Član broj: 65819
Poruke: 8
*.11.eunet.yu.

Sajt: www.mosquitoadventures.co..


Profil

icon Re: spajanje pri modelovanju29.08.2005. u 14:24 - pre 226 meseci
To sa symetry u principu zavisi od pivot pointa (ose rotacije)
ona se podesava u Haierachy > Pivot > Affect Pivot Only
Tada dobijas mogucnost da pomeras pivot i namestis ga tamo gde bi trebala da ti bude sredina nosa. Odradis symetry i trebalo bi da funkcionise.
Ali i dalje moze da ti se prepoznaje ivica po kojoj se spaja . Tako da
je jedino ispravno da dok si u Edit Poligon odradis Mirror cele polovine, priblizis
selektujes zajednicke tacke i Weld - ujes. Tada on svaku od ve bliske tacke zavari i na mestu dva ostane po jedan vertex a ti dobijes perfektno glatko lice.
Vodi racuna o vrednosti Weld-a ne sme biti isuvise velika. Ta vredvost oznacava na kojoj razdaljini da vari vertex-e.

Pozdrav Srdjan
 
Odgovor na temu

[es] :: 3D modelovanje :: spajanje pri modelovanju

[ Pregleda: 3185 | Odgovora: 7 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.