Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Ne mogu nista uploadovati a download super radi

[es] :: Wireless :: Ne mogu nista uploadovati a download super radi
(Zaključana tema (lock), by tox master)

[ Pregleda: 2838 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

a.w.e.s.o.m.e.-o
Subotica

Član broj: 74974
Poruke: 20
*.dialup.neobee.net.

ICQ: 282


Profil

icon Ne mogu nista uploadovati a download super radi20.11.2005. u 12:51 - pre 224 meseci
Da krenem od toga da sam pocetnik sto se tice wirelessa.

Imam d-link dwl 520 karticu , i neku senao antenu od 12 db. Provajderov AP je udaljen oko 800m od moje kuce i imam relativno dobar signal konstantno oko 77% strength i oko 95% link quality . Surfovanje i download mi super rade (max oko 50kb/s). Medjutim kada hocu nesto da uploadujem npr avatar na forum, da postujem na forum, da posaljem mail, da preko icq-a saljem neki fajl, jednostavno se zaustavi protok podataka i stoji na 0. DAkle i sada sam morao da se konektujem na dial up da bi poslao ovaj post. Da li je u anteni problem? Kartici ? ili je mozda neki softverski problem ? cookies (ne znam da li to ima veze)? (shvatam da je ova antena dosta slaba ali ako mi download super ide zasto ne bi i upload ? ??)
thnx

A bored mind is a playground for hell
 
0

Kuntz
Vladimir Jokic
Video Editing i Digitalna obrada
fotografija
Novi Sad, Detelinara

Član broj: 74791
Poruke: 35
80.74.165.*



Profil

icon Re: Ne mogu nista uploadovati a download super radi20.11.2005. u 13:24 - pre 224 meseci
E pa sada vidi sta cu ti reci jer i ja imam taj problem i takodje sam pocetnik. Procitaj temu: kada ja tamo a ono medjutim !!!

Kada skidas sa neta tvoja antena je prijemnik i prima signal od AP-a provajdera koji je jak ali kada treba da posaljes nesto (uploudujes) onda je tvoja antena predajna ali je izgleda slaba za tu daljinu od 800 meatara i izgubi puno paketa na tom putu.