Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Animacija modela za igru

[es] :: 3D modelovanje :: Animacija modela za igru

[ Pregleda: 3291 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Breakdance
Dejan Milosevic
Negotin

Član broj: 77478
Poruke: 15
213.244.208.*



Profil

icon Animacija modela za igru27.12.2005. u 19:15 - pre 222 meseci
Pravim igru pod nazivom Destruction pa sam resio pre nego sto se bacim na programiranje da napravim sve sto je potrebno za igru- interface,levels,models itd.
za modeliranje koristim MilkShape.Za animaciju koristim bone tehniku ali mi nije jasno
kad na primer animiram pokrete coveka recimo kako hoda repetira oruzije itd da li se to animira odvojeno ili sve pokrete animiram na jednom Keyframer.

Deki
 
Odgovor na temu

eXtude
bosna

Član broj: 12709
Poruke: 95
*.pppoe936.bih.net.ba.



Profil

icon Re: Animacija modela za igru02.01.2006. u 23:35 - pre 222 meseci
Nisam bas sve skonto..

Ali se pokret snimi u jednu animaciju, koja se tokom igre poziva!
 
Odgovor na temu

reject
Ivan Pesic
Bgd

Član broj: 7659
Poruke: 2209
*.dsl.siol.net.

Sajt: misc.comli.com


Profil

icon Re: Animacija modela za igru03.01.2006. u 10:31 - pre 222 meseci
Sve zavisi od toga kako ce se te animacije pustati, odnosno
da li engine moze da pusti samo animaciju jedne kosti i
childova ili pusta sve odjednom u paketu.
Sto se tice svih animacija u jednom ili vise fajlova, opet sve
zavisi od enginea. Ako, na primer, koristis .x onda mozes da ih
sve spakujes u jedan fajl. Ovo naravno ne znaci da moras
raditi sve animacije kao jednu veliku, tj. to se nikad tako ne radi. :)
Mass murder ain’t just painless,
Now we’ve made it cute.


The Church Of The Holy Transistor
 
Odgovor na temu

[es] :: 3D modelovanje :: Animacija modela za igru

[ Pregleda: 3291 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.