Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Koliko mi vremena treba da ako sam pocetnik uzmem prve pare u svetu WEB-programiranja

[es] :: .NET :: Koliko mi vremena treba da ako sam pocetnik uzmem prve pare u svetu WEB-programiranja

[ Pregleda: 2266 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

VLSE
Selakovic Vladimir
Kragujevac

Član broj: 79600
Poruke: 67
*.ptt.yu.



Profil

icon Koliko mi vremena treba da ako sam pocetnik uzmem prve pare u svetu WEB-programiranja18.01.2006. u 15:40 - pre 222 meseci
I za koju opciju da se odlucim PHP ili ASP.NET
 
Odgovor na temu

01011011

Član broj: 561
Poruke: 2341
204.167.145.*



+2 Profil

icon Re: Koliko mi vremena treba da ako sam pocetnik uzmem prve pare u svetu WEB-programiranja18.01.2006. u 16:21 - pre 222 meseci
ASP.NET

Zavisi koliko si inteligentan i gdje se nalazis. Takodje je veoma vazbno sta podrazumijevas pod velikim parama. Web programming se i ne placa toliko puno, ukoliko ne radis u nekoj vecoj kompaniji. Ja radim za nekih 60K godisnje, sto je idealno za ovu vrstu posla, mada se sad prebacivam da radim windows aplikacije sa C# i to se mnogo vise placa sa dosta godina iskustva. Daleko ti je bolje da se prihvatis .net frameworka, ukoliko zelis dosta para nego PHP. ili ako si bas protiv Mikrosofta, onda pocmi da ucis Javu, i tu ima dosta para...
 
Odgovor na temu

VLSE
Selakovic Vladimir
Kragujevac

Član broj: 79600
Poruke: 67
*.ptt.yu.



Profil

icon Re: Koliko mi vremena treba da ako sam pocetnik uzmem prve pare u svetu WEB-programiranja18.01.2006. u 17:25 - pre 222 meseci