Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

TOOOOtalni pocetnik !!! pomozite ! svi znate !!!!! ja ne znam!!!!!!

[es] :: PHP :: TOOOOtalni pocetnik !!! pomozite ! svi znate !!!!! ja ne znam!!!!!!
(Zaključana tema (lock), by boccio)
Strane: 1 2

[ Pregleda: 5622 | Odgovora: 22 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

THEPRODIGY
Stefan Mihajlovic
Beograd, Zvezdara

Član broj: 76363
Poruke: 234
*.yubc.net.

Sajt: +381640142525


Profil

icon TOOOOtalni pocetnik !!! pomozite ! svi znate !!!!! ja ne znam!!!!!!03.02.2006. u 19:12 - pre 221 meseci
e ljudi pomagajte ja sam totalni pocetnik i trebam da naucim php .
ne znam kako da ga instaliram !
imam neki *.rar fajl i gde da ga ekstraktujem kako da pokrenem instalaciju ?!
ajde molim vas ljudi korak po korak (kao da sam mentalno zaostao-tako objasnjavajte)!
procitao sam ovaj faq i sve ali ja nista ne razumem (razumemecu ja ali ne mogu sada iz prve da znam sta je ovo sta je ono jer pola stvari prvi put u zivotu cujem!!!)

Unapred zahvalan!!!!
Registered linux user #483732
Registrovani korisnik linux u Srbiji #1544
Registered ubuntu user #25959
 
0

Radovan__III
Radovan__III
Beograd

Član broj: 15669
Poruke: 1245
*.vdial.verat.net.



+26 Profil

icon Re: TOOOOtalni pocetnik !!! pomozite ! svi znate !!!!! ja ne znam!!!!!!03.02.2006. u 19:26 - pre 221 meseci
Ako si pocetnik najbolje je da instaliras npr easy php , klik klik i kraj
http://www.easyphp.org/?lang=en
Aj sad svi u biblioteku da nesto pojedemo i popijemo ...
--------------------------------
Knjigovodstvo

 
0

THEPRODIGY
Stefan Mihajlovic
Beograd, Zvezdara

Član broj: 76363
Poruke: 234
*.yubc.net.

Sajt: +381640142525


Profil

icon Re: TOOOOtalni pocetnik !!! pomozite ! svi znate !!!!! ja ne znam!!!!!!03.02.2006. u 19:36 - pre 221 meseci
hvala ti !!!!


imam neke knjige i u njima kazu da mi treba mysql baza podataka !
da li to treba da se uchi ili .....

Registered linux user #483732