Srodne teme
Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

predlog

[es] :: Web dizajn i CSS :: predlog

[ Pregleda: 3303 | Odgovora: 6 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

coske
NBGD

Član broj: 6570
Poruke: 20
*.yubc.net



Profil

icon predlog07.02.2003. u 02:11 - pre 257 meseci
Posto sam pocetnik i vec po stoti put smaram ljude sa nekim pitanjima imam jedan predlog koji bi dobro dosao kako pocetnicima tako i onima koji znaju vise.

Da se oformi biblioteka uputstava (ako moze u pdf formatu) gde bi oni koji stvarno znaju odradili neke teme bez mnogo price samo konkretne stvari npr. optimizacija grafike, frame-ovi, layer-i, navigacija , razne teme iz problematike HTML, DW,Flash, fazon "male tajne VELIKIH majstora" itd

Mislim da bi spasili mnoge koji pocinju , a i one koji znaju vise.

 
Odgovor na temu

broker

Član broj: 2415
Poruke: 8514
*.verat.net



+11 Profil

icon Re: predlog07.02.2003. u 14:27 - pre 257 meseci
Evo ti moj prilog: http://www.dv.co.yu/dokumenti/webfoto/
 
Odgovor na temu

-zombie-
Tomica Jovanovic
freelance programmer
ni.ac.yu

Član broj: 4128
Poruke: 3448
*.dial.InfoSky.Net

Sajt: localhost


+5 Profil

icon Re: predlog07.02.2003. u 17:06 - pre 257 meseci
pa takvih stvari (clanaka, tips&tricks, ...) ima milion na netu, ali sta sve to vredi, kad nema ko da trazi...
 
Odgovor na temu

nixa018




Profil

icon Re: predlog09.02.2003. u 03:43 - pre 257 meseci
Pa i Gojko je hteo da otvori nesto slicno na tu temu , ali moderatore je mrzelo da pisu ... (cast izuzecima ) , i onda se tu pojavilo pitanje autorskih prava i od svega toga nije bilo apsolutno nista ... .. valjda je URL trebao da glasi docs.elitesecurity.org ali kao sto rekoh nista ....

Citat:
pa takvih stvari (clanaka, tips&tricks, ...) ima milion na netu, ali sta sve to vredi, kad nema ko da trazi...