Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Razvoj na Xbox 360?

[es] :: GameDev - Razvoj Igara :: Razvoj na Xbox 360?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 18142 | Odgovora: 48 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ventura

Član broj: 32
Poruke: 7781
*.adsl.static.sezampro.yu.



+6455 Profil

icon Razvoj na Xbox 360?14.08.2006. u 09:37 - pre 214 meseci
Kako idu stvari sa razvojem custom aplikacija za Xbox 360? Naime, ja bih da iskoristim jefitnu cenu Xbox-a, a odlične performanse i specifikacije, i time dobijem kompletan sistem po mnogo nižoj ceni nego da kupujem neka druga custom rešenja...

Glavna stvar koja me zanima je dodatani hardware koji bi ja morao da nadogradim, kakav je support za njega što se tiče samog fizičkog priključivanja i potom softwerske integracije, i na kom OS-u se vrti to sve (pretpostavljam neka verzija XP embedded, ili grešim?)....



 
Odgovor na temu

tosa
上海, 中国

Član broj: 1811
Poruke: 1342
*.ubisoft.com.cn.

ICQ: 14293955
Sajt: https://github.com/milost..


+48 Profil

icon Re: Razvoj na Xbox 360?14.08.2006. u 10:19 - pre 214 meseci
Bas je danas(?) objavljena vest o niskobudžetnom razvoju za 360.
http://www.elitesecurity.org/p1244844

Cena jeste relativno niska, mada bi mogao da imaš dosta problema sa razvojem (pretpostavljam da je
namena za tvoju firmu). Na primer, što se HW-a tiče, verujem da ti treba customizovan input pa bi
morao da hackuješ neki od podržanih kontrolera, ako ih ima više u ovom trenutku.
Verujem da je podrška za HW strogo kontrolisana jer pretstavlja još jedan izvor prihoda, mada ne znam mnogo o tome.
Komunikaciju sa drigum uređajima bi morao da radiš preko mreže ili opet preko hackovanog kontrolera, na primer
da iskoristiš force feedback kanal da vraćaš neke informacije. Tu bi imao pitanje sigurnosti podataka... dakle
mreža je svakako bolje rešenje, hackovanje ne bih ni razmatrao.

Sve u svemu, ne čini mi se kao pogodno rešenje (ako sam pogodio namenu :)).
 
Odgovor na temu

ventura

Član broj: 32
Poruke: 7781
*.adsl.static.sezampro.yu.



+6455 Profil

icon Re: Razvoj na Xbox 360?14.08.2006. u 11:12 - pre 214 meseci
Pogodio si namenu, ja sam baš video tvoju poruku za development na Xbox 360 i sinula mi ideja :)

Customized rešenja koja trenutno koristimo koštaju tipa 700 dolara (i to kad se kupuje na 1000+ komada, iliti 1400 dolara na 200 komada), a po performansama su slabija 3-4 puta od Xbox-a (Athlon Geode 1ghz procesor, radeon mobility 9700 sa 128mb memorije), jedino što sav hardware koji bi bio poseban u slučaju Xboxa a vezan za te kontrolere, digitalne ulaze, protokole i gluposti je embedovan na njih... Kad bi uspeo da to nabudžim na Xbox koji košta 300 dolara, i haa..

Pustio sam Microsoftu mail na [email protected], baš da vidim šta će mi odgovoriti... Mada čisto sumnjam da će biti pozitivan odgovor, jer kako sam načuo oni su u gubitku na prodaji hardvera, i cilj im je da naprave profit od prodaje igara...
 
Odgovor na temu

Filip Strugar
Filip Strugar
UK

Član broj: 9871
Poruke: 383
...52.130.235.dc.telemach.net.



+1 Profil

icon Re: Razvoj na Xbox 360?14.08.2006. u 21:56 - pre 214 meseci
Citat:
Pustio sam Microsoftu mail na [email protected], bas da vidim sta e mi odgovoriti... Mada isto sumnjam da e biti pozitivan odgovor, jer kako sam nauo oni su u gubitku na prodaji hardvera, i cilj im je da naprave profit od prodaje igara...
Normalno da od toga nema nista, koliko sam shvatio da bi uopste dobio XDK moras da imas garancije ozbiljnijeg publishera. Tek onda mozes da ga kupis za oko 10k eura :)

Sto se onog XNA programa tice, to je samo za distribuciju kroz MS kanale, i za igranje na kućnim Xbox360ovima - mozes da radis arkadne igre, pa ako neka ispadne dovoljno dobra -mozda- ce ti Microsoft dozvoliti da to prodajes i uzeti procenat, ili tako nesto :)

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=18939

Citat:
Developers won't be able to sell games made using XNA Game Studio Express - but enhanced versions of the most successful titles could eventually appear on Xbox Live Arcade. A second toolset, XNA Game Studio Professional, is aimed at developers who want to create games for retail, whether via Windows digital distribution, Xbox Live Marketplace or high street stores.


Pominjes tu kutiju od 700$ sa Athlonom na 1ghz i radeonom - pa to ti je maltene kao Xbox (mislim, prvi Xbox) - on je cini mi se P3 na 750+mhz, 64mb komplet memorije, nabudzeni GF3. Jest u ciframa losiji od te kutije, ali je sigurno bolje integrisan i po efikasnosti slican, ako ne i jaci. Vrlo je moguce da mozes sa njim neki takav posao da napravis? To ti je cak blize PC-u nego novi Xbox, plus su do sad detaljno isprobane razne vrste modifikacija, ubacivanja drugih hardova i slicne stvari - dok bi te za Xbox360 verovatno zakonski jurili cim bi i pomislio da nesto hackujes. Mozda su vec poceli da prodaju licencu za tako neke namene, ako ne, mozda ce nekada poceti - najbolje da se raspitas - pa da javis, bas me interesuje.

Citat:
Glavna stvar koja me zanima je dodatani hardware koji bi ja morao da nadogradim, kakav je support za njega što se tiče samog fizičkog priključivanja i potom softwerske integracije, i na kom OS-u se vrti to sve (pretpostavljam neka verzija XP embedded, ili grešim?)....

XP embedded je za masine slabije od prvog Xbox-a - na Xboxovima zapravo nemas nikakav OS nego subset Win32 funkcija, nabudzeni DirectX i dodatni API za razne sitnice (ne treba ti OS - imas samo igru koju igras). Sve razvijas u Visual Studiju i porting DirectX PC naslova nije nikakav preveliki problem, pogotovu za prvi Xbox koji prakticno jeste PC.
 
Odgovor na temu

ventura

Član broj: 32
Poruke: 7781
62.240.7.*



+6455 Profil

icon Re: Razvoj na Xbox 360?14.08.2006. u 22:14 - pre 214 meseci
U specifikacijama Xbox 360 piše da on u sebi ima procesor od 3.2Ghz...

Mada šta znam, i ja čisto sumnjam da može nešto da ispadne od toga, ali pustio sam im mail pa ću videti šta će mi odgovoriti...
 
Odgovor na temu

Filip Strugar
Filip Strugar
UK

Član broj: 9871
Poruke: 383
213.253.84.*



+1 Profil

icon Re: Razvoj na Xbox 360?15.08.2006. u 08:52 - pre 214 meseci
Citat:
ventura: U specifikacijama Xbox 360 piše da on u sebi ima procesor od 3.2Ghz...

Mada šta znam, i ja čisto sumnjam da može nešto da ispadne od toga, ali pustio sam im mail pa ću videti šta će mi odgovoriti...


Da, Xbox 360 ima PowerPC 3-core procesor na 3.2Ghz. Samo ja ti predlazem da pogledas za stari Xbox (P3 750+Mhz), tu mozda i postoje neke sanse da uradis to sto si mislio. Mada koliko se secam MS nema kompletna prava na proizvodnju starog Xbox-a pa je moguce da cena hardvera za njih nije pala dovoljno nisko da bi im se tako nesto isplatilo - raspitaj se, pa javi!
 
Odgovor na temu

eva01

Član broj: 49540
Poruke: 120
*.ptt.yu.

Jabber: eva01@jabber.3gnt.org


Profil

icon Re: Razvoj na Xbox 360?15.08.2006. u 15:55 - pre 214 meseci
Koja "Customized rešenja koja trenutno koristimo koštaju tipa 700 dolara" ako to nije tajna?
 
Odgovor na temu

Filip Strugar
Filip Strugar
UK

Član broj: 9871
Poruke: 383
213.253.84.*



+1 Profil

icon Re: Razvoj na Xbox 360?15.08.2006. u 17:05 - pre 214 meseci
Citat:
eva01: Koja "Customized rešenja koja trenutno koristimo koštaju tipa 700 dolara" ako to nije tajna?

Moram da se nadovezem: upravo sam gledao neke laptope - modeli sa jacom konfiguracijom od navedene kostaju manje od 700 dolara!
 
Odgovor na temu

ventura

Član broj: 32
Poruke: 7781
85.30.67.*



+6455 Profil

icon Re: Razvoj na Xbox 360?15.08.2006. u 22:02 - pre 214 meseci
Radi se o ovome, Quixant QX-10:



http://www.quixant.com/

Ovo je ipak specijalizovan board za gaming industriju, laptop mozda ima jaci procesor i grafiku, ali ovo ima mnogo drugih stvari koje nijedan laptop na svetu nema...

 
Odgovor na temu

NastyBoy
Bojan Nastic
UK

Član broj: 12041
Poruke: 895
*.plus.com.



+4 Profil

icon Re: Razvoj na Xbox 360?15.08.2006. u 23:45 - pre 214 meseci
Josh jedan glas za kastomizaciju 'prvog' XBox-a :)

Sudeci po tom linku prvi Xbox je generalno jacha platforma (i po arhitekturi, i po grafici, i po zvuku. Jedino je tanak sa memorijom). Ostaje ovaj hardver okolo koji bi se dao (delom) izvesti kod boljeg hardverasha (kojih bar za game machines ima u Srbiji). Kodiranje bilo chega na X-u ne bi trebalo da predstavlja problem, prilichno je jednostavna mashina.
Josh ako bi mogao da nadjesh nekog supplier-a koji josh uvek ima Xbox na zalihama... :)
 
Odgovor na temu

bkaradzic
Branimir Karadžić
ArenaNet
Seattle, WA

Član broj: 14953
Poruke: 1630
67.151.201.*

Sajt: https://github.com/bkarad..


+11 Profil

icon Re: Razvoj na Xbox 360?16.08.2006. u 02:43 - pre 214 meseci
Mislim da ima smisla zašto je Quixant bolje rešenje od hackovanog Xbox-a ili jeftinog laptop-a:
Citat:
Security is a major consideration for all gaming machines. Any system needs to protect against:
* Tampering aimed at generating false pay-outs during operation
* Copying or cloning of complete machines or the software inside

Još razloga ima ovde: http://www.quixant.com/security.php

Takođe QX-10 nije uopšte slaba platforma u poređenju sa Xbox:
Citat:
* AMD Athlon-based Geode NX1500 processor
* 256, 512MB or 1GB of on-board PC2700 DDR memory
* Integrated graphics accelerator as standard (32/64/128MB)
* Optional ATI Mobility Radeon 9000/9700 (64/128MB)
* Dual screen operation
* DVI interfaces for digital flat panels

Ima brži procesor, više memorije, bolju grafičku...

 
Odgovor na temu

eva01

Član broj: 49540
Poruke: 120
*.ptt.yu.

Jabber: eva01@jabber.3gnt.org


Profil

icon Re: Razvoj na Xbox 360?16.08.2006. u 08:51 - pre 214 meseci
Stari boks nije pogodan jer će uskoro prestati njegova proizvodnja. Ne može na tome da se zasniva novi uređaj.
 
Odgovor na temu

ventura

Član broj: 32
Poruke: 7781
85.30.67.*



+6455 Profil

icon Re: Razvoj na Xbox 360?16.08.2006. u 09:30 - pre 214 meseci
Pa zar Xbox 360 nije najnovija verzija?

Ma Quixant ima mnogo perverzne specifikacije i opcije, nema tu sumnje, nego mi se Xbox kao platforma učinio interesantan zbog prejeftine cene hardvera a ima dobar procesor i grafiku...

 
Odgovor na temu

tosa
上海, 中国

Član broj: 1811
Poruke: 1342
*.ubisoft.com.cn.

ICQ: 14293955
Sajt: https://github.com/milost..


+48 Profil

icon Re: Razvoj na Xbox 360?16.08.2006. u 10:06 - pre 214 meseci
Kao što si i sam pomenuo, MS gubi pare na 360 HW-u, tako da verujem da su mislili na
korisnike koji bi hteli da prave nešto sa istim (klaster na primer) u smislu sprečavanja toga.
Dakle, kako god okreneš, previše cimanja i nesigurnosti...
Što se starog Xbox-a tiče, verujem da bi se našao neki kineski proizvođač koji bi nastavio
da snabdeva i posle zvaničnog prekida proizvodnje, ali to je onako "ispod ruke" pa i nije
pouzdano.

Gledajući specifikacije Quixant-a, ne bih se dvoumio uopšte, deluje odlično!
 
Odgovor na temu

eva01

Član broj: 49540
Poruke: 120
*.ptt.yu.

Jabber: eva01@jabber.3gnt.org


Profil

icon Re: Razvoj na Xbox 360?16.08.2006. u 10:23 - pre 214 meseci
@ventura rekao sam STARI boks...
 
Odgovor na temu

ventura

Član broj: 32
Poruke: 7781
85.30.67.*



+6455 Profil

icon Re: Razvoj na Xbox 360?16.08.2006. u 19:35 - pre 214 meseci
Dobih kratak i jasan odgovor:

Citat:
Sorry, we're not supporting any kind of real gambling operation or application on Xbox 360 / Xbox Live.


--
Ross Erickson
Worldwide Games Portfolio Manager
Xbox Live Arcade


Toliko o upotrebi Xbox-a :)

Izgleda da ćemo ipak morati malo da optimizujemo kod i da ga teramo na Quixantu :)
 
Odgovor na temu

bkaradzic
Branimir Karadžić
ArenaNet
Seattle, WA

Član broj: 14953
Poruke: 1630
67.151.201.*

Sajt: https://github.com/bkarad..


+11 Profil

icon Re: Razvoj na Xbox 360?16.08.2006. u 22:13 - pre 214 meseci
Kada si spomenuo optimizaciju... Intel je baš pre neki dan izbacio open source Linux drajvere za njihov grafički čip. Ako radite za QX-10 sa Intel GPU možete izbaciti sve nepotrebne pozive u OpenGL-u i programirati hardver direktno... ;)
http://intellinuxgraphics.org//index.html

 
Odgovor na temu

ventura

Član broj: 32
Poruke: 7781
85.30.67.*



+6455 Profil

icon Re: Razvoj na Xbox 360?16.08.2006. u 22:49 - pre 214 meseci
Mi radimo na XP Embedded i DirectX :)

U Srbiji je dovoljno teško pronaći dobrog game programera za windows platformu, a za linux je dobro ako uspeš da nađeš bilo kakvog programera... A kamoli još i da se razume u grafiku i sl...

 
Odgovor na temu

Filip Strugar
Filip Strugar
UK

Član broj: 9871
Poruke: 383
213.253.84.*



+1 Profil

icon Re: Razvoj na Xbox 360?17.08.2006. u 10:07 - pre 214 meseci
Citat:
U Srbiji je dovoljno teško pronaći dobrog game programera za windows platformu, a za linux je dobro ako uspeš da nađeš bilo kakvog programera... A kamoli još i da se razume u grafiku i sl...

Nije uopšte teško nego treba znati pronaći, a teško je platiti ga.
 
Odgovor na temu

tosa
上海, 中国

Član broj: 1811
Poruke: 1342
*.ubisoft.com.cn.

ICQ: 14293955
Sajt: https://github.com/milost..


+48 Profil

icon Re: Razvoj na Xbox 360?17.08.2006. u 10:38 - pre 214 meseci
To i jeste razlog poteškoća, ljudi se ne plaćaju dovoljno i onda nastaju problemi.
Stručniji kadar ceni sebe i uložen trud u sticanje te stručnosti i samim tim želi da
naplati sav taj trud. Ukoliko to izostane a nekim čudom se takav čovek ipak zaposli,
slede drugi problemi a to su slaba motivacija, lošiji učinak, neizmerna želja da plata
naraste. Posledica je jasna, čim se ukaže bolja prilika - doviđenja!
To šteti firmi zato što mora da se nastavi rad na istom kodu koji usled slabe motivacije
možda i nije najpogodniji za nadograđivanje :)
Lista bi mogla da se nastavi...

Lično mislim da je najveći izdatak firme u stvari loše plaćen čovek!
 
Odgovor na temu

[es] :: GameDev - Razvoj Igara :: Razvoj na Xbox 360?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 18142 | Odgovora: 48 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.