Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Malo pali....malo ne pali (YUGO)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Malo pali....malo ne pali (YUGO)

[ Pregleda: 10849 | Odgovora: 16 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

square pusher

Član broj: 20809
Poruke: 79
*.ns.ac.yu.

Sajt: www.kocka.co.yu


Profil

icon Malo pali....malo ne pali (YUGO)16.09.2006. u 18:01 - pre 157 meseci
Dam kontakt...brava ispravna...anlaser nov....upali...malo vozim...2 nedelje...radi....jedno vece drugo vece ne pali...ondak 1 nedlju pali pa me ponovo izda....

Sta da radim !!!! ...kontakt svetla malo potamne kad dam kontakt HELP.....



ucenjujte dupe glavom
 
Odgovor na temu

tox master
RS

Član broj: 57200
Poruke: 2569
212.200.139.*



+91 Profil

icon Re: Malo pali....malo ne pali (YUGO)16.09.2006. u 19:14 - pre 157 meseci
vrlo jednostavno...
kad nece da vergla,spoji "+" na alnaser direktno sa akumulatora i vidi sta se desava.
ako pali problem je negde od brave pa dalje a ako ne pali problem je u alnaseru (cetkice,automat...).
ili mozda da nije glupost,proveri kakav je kontakt na klemama akumulatora.

pozdrav
 
Odgovor na temu

tweeester
Ivan Arandjelovic
bg yu

Član broj: 724
Poruke: 882
*.static.sbb.co.yu.

Sajt: www.javasvet.net


Profil

icon Re: Malo pali....malo ne pali (YUGO)18.09.2006. u 08:54 - pre 157 meseci
Obrati paznju da li ima veze sa vlaznoscu vazduha: zeza kad je toplo i vlaznost mala, radi sve fino kad je kisa ili velika vlaznost. To bi ukazalo na glupu stvar: oksidirali kontakt negde, malo smirgle i wd-40 ...
<< tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi >>
 
Odgovor na temu

Dark_Runger
GunRunner

Član broj: 22461
Poruke: 178
80.93.231.*

Sajt: thepiratebay.org


+2 Profil

icon Re: Malo pali....malo ne pali (YUGO)18.09.2006. u 14:47 - pre 157 meseci
Meni se isto to desavalo zbog automata
Barrier Break a lost soul a loaded weapon
These empty shells they rain hell the dark beckons
 
Odgovor na temu

cannavaro
Cannavaro
Beograd

Član broj: 73651
Poruke: 1
*.adsl.beocity.net.



Profil

icon Re: Malo pali....malo ne pali (YUGO)21.09.2006. u 01:25 - pre 157 meseci
Ljudi ima li neko preporuku za servis i prodaju delova za yugića?
 
Odgovor na temu

square pusher

Član broj: 20809
Poruke: 79
*.ns.ac.yu.

Sajt: www.kocka.co.yu


Profil

icon Re: Malo pali....malo ne pali (YUGO)25.09.2006. u 13:56 - pre 157 meseci
BIo je u pitanju karburator i korodirali kontakti....

ucenjujte dupe glavom
 
Odgovor na temu

tox master
RS

Član broj: 57200
Poruke: 2569
212.200.139.*



+91 Profil

icon Re: Malo pali....malo ne pali (YUGO)25.09.2006. u 18:43 - pre 157 meseci
kakve sad veze ima karburator sa alnaserom?!
ja sam razumeo da motor nece da "vergla" a ne da nece da upali...
da si tako rekao na pocetku ne bi lupali bezveze...

pozdrav
 
Odgovor na temu

square pusher

Član broj: 20809
Poruke: 79
*.ns.ac.yu.

Sajt: www.kocka.co.yu


Profil

icon Re: Malo pali....malo ne pali (YUGO)27.09.2006. u 23:12 - pre 157 meseci
Pa vidi nisam ja majstor...al auto se ugasi po vlaznom vremenu neposredno posle paljenja....valjda to ima neke veze...


ucenjujte dupe glavom
 
Odgovor na temu

mmmilan
beograd

Član broj: 61407
Poruke: 374
95.180.85.*



+38 Profil

icon Re: Malo pali....malo ne pali (YUGO)18.04.2012. u 11:26 - pre 89 meseci
Znam da je stara tema, al da se nadovezem.
Yugo 55.
Evo sad kad je ovo kisovito nece da sastavi da si bog.
Nov akumulator, nov alnaser. Ubija kako vergla.
Kad je lepo vreme, nema veze nek je i minus pali "na pola kljuca".
Sad sam ga verglao sigurno pet minuta i odustao, zao mi alnasera. Stavljeni su mu i silikonski kablovi, skinuti sa skode fabie, tako da sad kad uleti u neku veliku baru ne pocne da trokora.
Jedino na sta sumnjam je razvodna kapa.
Jel ima neko iskustvo, savet kako da zastitim to od vlage.
Neko mi je davno rekao da poprscem i wd sprejom, probao i to al nema vajde.

they killed kenny
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7654
89.216.32.*



+9260 Profil

icon Re: malo pali....malo ne pali (YUGO)18.04.2012. u 11:46 - pre 89 meseci
Zastavin motor 1100 cc je izuzetno nezahvalan što se tiče položaja razvodne kape. Neverovatno je kako su je imbecilno smestili da je tuče i kiša i voda sa puta.

Simptomi koje si naveo ukazuju samo na jedno: "struja beži". A da bi struju sprečio da beži potrebno je:

1. Bobina (ne: boMbina)
- Čista spoljašnost, tj. telo bobina. Nikakve naslage prašine, masnoće ...
- Cela (nepocepana) gumica za zaštitu viskonaponskog kontakta
- Čist viskonaponski kontakt
- Čist kabl do razvodne kape

2. Razvodna kapa
- Ne smeju da postoje nikakve naprsline na telu razvodne kape
- Čista spoljašnost
- Cele (nepocepane) gumice za zaštitu viskonaponskih kontakata (svih 5)
- Čisti viskonaponski kontakti
- Čisti kablovi do svećica

3. Svećice
- (da ne pišem da moraju da budu valjane, ne polomljene ...)
- Čisto telo svećice (bez naslage crne sagorele / nesagorele masti
- Ispravne gumice za zaštitu visokonaponskog kontakta
- Čist viskonaponski kontakt



Sve u svemu, "čistoća je pola zdravlja". Prvi sledeći sunčani vikend, otvori haubu, uzmi WD40, i isprskaj spoljašnost (bobine, razvodne kape, kablova) , pa onda obriši suvom krpom, da bude potpuno čisto. Povadi zaštitne kapice (na bobini, raz. kapi, svećicama), isprskaj sve kontakte unutra i spolja, pa obriši suvom krpom pa vrati kontakte. Kad vadiš kontakte sa kape razvodnika paljenja, pazi da ne pomešaš kablove. Otkači celu kapu ravodnika paljenja, pa je vizuelno prekontroliši, i obriši iznutra. Ako je kapa naprsla, kupi novu, jeftina je i lako ćeš je naći. Zamena je prosta. Ako još umeš da odviješ svećicu, očistiš je čeličnom četkom, vizuelno prekontrolišeš i podesiš zazor, eto tebi 100% sigurnog paljenja na hladnom, toplom, na kiši, na snegu, na vlazi ili na suvom.

Sve ovo ne uzima više od 15 min vremena, i treba uraditi svega par puta godišnje. Moj Jugić je palio na pola ključa odmah nakon pranja motora ! Bez posenog sušenja i izduvavanja kompresorom.






Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1267 Profil

icon Re: Malo pali....malo ne pali (YUGO)18.04.2012. u 11:49 - pre 89 meseci
A da nije mozda u tom Jugu aktiviran HumanGuard, sistem za bezbednost koji prepoznaje lose pneumatike pa ne dopusta vozacu da na kisnom vremenu startuje svoj automobil, kako ne bi izazvao nesrecu na drumu.

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.ipb.ac.rs.



+5230 Profil

icon Re: Malo pali....malo ne pali (YUGO)18.04.2012. u 12:54 - pre 89 meseci
Zazor svecica na 0,7 mm, obicno se samo pazare i ugrade, sa zazorom 1mm.

Komutator. Treba ga odsrafiti i spoj sa karoserijom namazati "temperaturnim" silikonom za hladnjake(na kompjuterima se koristi na hladnjaku procesora, u elektronici za komponente koje se greju).

Zatim kontakti do komutatora, treba da su ciisti, poprskani kontakt sprejom, a obod konektora naliti silikonom da ne ulazi vlaga.

Bobina treba da ima 3-5 oma, ako je motor sa komutatorom u opremi.

Proveriti da li se kablovi negde naslanjaju i da li su cisti. Bez obzira sto su "silikoni", treba proveriti da li probijaju ili su porozni. Da je sve vrhunskog kvaliteta, ne bi stucalo na kisi.

Poz
 
Odgovor na temu

mmmilan
beograd

Član broj: 61407
Poruke: 374
95.180.85.*



+38 Profil

icon Re: Malo pali....malo ne pali (YUGO)18.04.2012. u 17:20 - pre 89 meseci
@vladd
Slazem se sa tobom. Da je sve ok ne bi se desavalo to sto se desava.
Za akumulator sam siguran da je ok, kupljen je ove zime, alnaser je ganc nov, mesec dana star. Kablove sam skinuo sa svoje skode i na nju stavio nove kablove. Ove koje sam skinuo sam ugradio u juga bas zbog toga sto sam sto posto siguran da su ispravni i da skoda nije imala problema s njima. Svecice su trokrake, menjane pre mozda 5000 km, namesten zazor. Alternator lepo puni, jer kad se desi da nece da sastavi kad je vlaga mogu da verglam sigurno dest minuta, sto sa akumulatorom sa slabim punjenjem ne bi bilo moguce.
Ostaje da pregledam sve kontakte, sto cu uraditi prvom prilikom.

Jedno pitanje:
-Kakve ima veze ako se kablovi negde naslanjaju? Mislis zbog mehanickih ostecenja ili nesto drugo?

Citiram te
"Da je sve vrhunskog kvaliteta, ne bi stucalo na kisi." On kad upali ne stuca posle, pa makar i da je najveci prolom oblaka. Ne znam jel bitno.

Pozdrav
they killed kenny
 
Odgovor na temu

edi maj
ing
sarajevo,bih

Član broj: 252809
Poruke: 262
109.175.56.*



+12 Profil

icon Re: Malo pali....malo ne pali (YUGO)18.04.2012. u 18:48 - pre 89 meseci
WD40 je poznati odvlaživač zraka, dakle naprskaj unutrašnjost razvodne kape i ostale kontakte i onako naprskaj taj prostor gdje su kablovi i sistem paljenja. Nisam upratio da li je auto s elektronskim paljenjem ili platinama. Ako su platine a zazor veći od 0,45-0,5 možeš verglati godinama. Preporučeni zazor je 0,37 ali zbog lufta osovine bolje je držati na 0,25-0,30, odnosno ako imaš uređaj za mjerenje ugla zatvatranja platinskih namjestiti na 52-58 stepeni.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: Malo pali....malo ne pali (YUGO)19.04.2012. u 22:45 - pre 89 meseci
Citat:
mmmilan
Jedno pitanje:
-Kakve ima veze ako se kablovi negde naslanjaju? Mislis zbog mehanickih ostecenja ili nesto drugo?


KAblovi kod 55-ice prolaze pored hladnjaka, sipke meraca ulja, ispod filtera vazduha. To su sve mase, koje mogu da odvuku visok napon. Vredi pregledati.

Elem, ako je sve kako si naveo, ostaju dve stvari, Da nesto nije u redu sa razvodnikom, zavisno od tipa, i da "komutator", prakticno elektronsko paljenje, treba zameniti. On je nekoliko stotina dinara, i trebalo bi ga zameniti sa nekim Magneti Marelli tipom.

Cesto se desava da izlazni tranzistor radi u aktivnom, a ne prekidackom rezimu, a kada se interno zagreje, krene da radi kako treba. S tim sto je najkriticnije prvo paljenje, dok je komponenta hladna.

Poz
 
Odgovor na temu

komosarz
ZELJO DUNHILL
Banja Luka

Član broj: 67758
Poruke: 323
*.teol.net.



+1 Profil

icon Re: Malo pali....malo ne pali (YUGO)24.04.2012. u 22:32 - pre 89 meseci
Jesi li upalio yugu?Kod dijagnosticiranja kvara nisi uradio osnovnu stvar,skinuti svjecicu i staviti kabal da vidis baca li varnicu...
 
Odgovor na temu

mmmilan
beograd

Član broj: 61407
Poruke: 374
95.180.85.*



+38 Profil

icon Re: Malo pali....malo ne pali (YUGO)17.05.2012. u 21:47 - pre 88 meseci
Uh, totalno sam zaboravio na ovu temu.
Da, upalio sam juga. Isprskao sam sve kontakte wd sprejom, otvorio razvodnu kapu i nju isprskao...
Sad pali po kisi.
Videcu kad stignem da detaljno operem motor i sve kontakte prekontrolisem, verovatno zamenim komutator...
Hvala svima na savetima.
they killed kenny
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Malo pali....malo ne pali (YUGO)

[ Pregleda: 10849 | Odgovora: 16 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.