Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Što stariji automobili — bezbednija vožnja

elitemadzone.org :: AutoZone :: Što stariji automobili — bezbednija vožnja

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 17700 | Odgovora: 99 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Dark_Runger
GunRunner

Član broj: 22461
Poruke: 178
80.93.231.*

Sajt: thepiratebay.org


+2 Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja03.11.2006. u 15:11 - pre 155 meseci
Kia je koreanski shit
Barrier Break a lost soul a loaded weapon
These empty shells they rain hell the dark beckons
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1497 Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja03.11.2006. u 18:30 - pre 155 meseci
fifth gear je cesto ranije pravilla sudare sa lutkama starijih i novijih automobila.




u svakom slucaju stariji automobili nemaju nikakve sanse.



a kome je novac bitniji od sigurnosti nek se vodi logikom kupovine starih, lakih za opravku, automobila.



 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
*.crnagora.net.



+334 Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja03.11.2006. u 20:26 - pre 155 meseci
Citat:
Bojan Basic: Vidim da se većina ne slaže s ovom konstatacijom. Bogu hvala, nemam mnogo iskustava sa sudarima, ali ako automobil nema (velik) gepek, grešim li kad mislim da bi, pre nego što se udarac amortizuje gužvanjem metala, putnik sa zadnjeg sedišta bio spljeskan između zadnjeg i prednjeg? Znači, govorimo o udarcu u zadnji kraj, gde nema toliko materijala za gužvanje pre nego što se stigne do ljudi.



Ne grijesis, ja sam jednom svojom 18 godina starom Accord (koja bas i nije simbol cvrstine poput starijih Volva) zazdio u juzinu koju je pametni policajac zaustavio na pocetku hlada na bulevaru (da mu ne bije sunce u oci), isao sam vr gasa 25-30 km/h (jer nisam nista vidio ispred kako je sunce bilo pravo u oci, neodgovorno od mene priznajem ali bila je nedjelja 7 ujutru).

Uglavnom moj je auto vec bio udaren s prednje strane i novi udar mu se skoro i nije poznavao, a jugu sam sastavio zadnje sjediste s prednjim...sreca sto nije bilo putnika pozadi.
 
Odgovor na temu

Cileinteractiv
Zoran Petrovic
Isurance agent
VIG
Lokacija: Novi Sad

Cileinteractiv
Član broj: 43360
Poruke: 2738
82.208.193.*



+3 Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja03.11.2006. u 20:33 - pre 155 meseci
Kad smo već spomenuli "materijal za gužvanje" nemam nešto poverenja u automobile gde su mi noge dok vozim tu negde ispod prednjih farova. Npr. Mondeo baš ima materijala
 
Odgovor na temu

yooyo
Centroid / Technical director

Član broj: 4891
Poruke: 1101
*.beotel.net.



Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja03.11.2006. u 20:56 - pre 155 meseci
Novi automobili imaju suspenzore udara ispod branika. Imam nov Citroen C4 i pre par nedelja na Ibarskoj morao sam da kocim jer mi je na put izleteo lik sa motokultivatorom (#$%&@#). Iza mene je bio Yugo a vozac je gledao u pecenjare pored puta. Kasno je primetio da kocim i sve sto je uspeo je da skrene malo desno i udari me otpozadi po sred tablice. Epilog.. Ja nemam nikakvu stetu (osim sto je teblica "prebijena") a na Yugu je polomljen far i branik, iskrivilo se krilo i hauba.
Imao sam jos jednu slucnu situaciju (opet sa jugom) i opet nisam imao nikakvih posledica. Obrisao sam njegovu farbu sa mojih kola papirnom maramicom. Sad kad vidim Jugo u retrovizoru... najezim se!

 
Odgovor na temu

salico
Apatin

Član broj: 42524
Poruke: 99
*.dialup.neobee.net.



Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja03.11.2006. u 21:01 - pre 155 meseci
Citat:
Yep - to je zavera industrije, svi mi znamo da moze da se napravi auto koji trosi 2l benzina i koji kosta $2000... Al nikako da ga neko napravi, a svi sve znaju :-)


To i nije neki problem napraviti. Problem je ko bi to kupovao..
"Limarija" po trabantovom konceptu. Termo plastika. Motor od wv-a Iskopira se stari golf2 1.6 dizel ali mu se smanji zapremina na naprimer 0.8 kubika... Maksimalna brzina da mu bude 80 kmh. Ubrzanje do 50 kmh 15 sekundi... Dodatna oprema: brisaci vetrobrana, kljuc za kontakt bravu i vrata, pedale za po gradu kako bi voznja bila ekonomicnija i ekoloskija... :)

Eto teoretski recepta za jeftini auto koji malo trosi :)
 
Odgovor na temu

NOVISAD
Novi Sad

Član broj: 61775
Poruke: 65
*.eunet.yu.

ICQ: 323372728


Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja03.11.2006. u 21:26 - pre 155 meseci
Citat:
Kia je koreanski shit

Ne bih se slozio sa tobom. Jos uvek je mnogo predrasuta prema Korejancima, ali ljudi nisu ni svesni sta oni sada prave. Kia i Hyundai su blagim recima totalno evoluirali. Mnogi ljudi nisu ni svesni kakve motore sada pravi npr. Hyundai, sto dokazuje i statistika da je novi Accentov 1.5crdi motor bio na 4. mestu ispred nemackih velikasa Mercedesa, VW i Opela kao i drugih evropskih proizvodjaca. Ne radi se o brzini, nego o kvalitetu. Najmanje reklamacija i najredje kvareni motori. A i sto se snage tice iz 1.5 dizela oni izvuku 110ks i brzinu od skoro 200km/h. Bezbednost je isto na visokom nivou sto govore prednji vazdusni jastuci, bocne vazdusne zavese i bocni vazdusni jastuci, kao i sigurnostni el. predzatezaci pojaseva koji drze coveka zategnutog za sediste neposredno pre udesa ili naglog kocenja; takodje imaju i ABS sa EBD-om sto onemogucava "setanje" automobila pri naglijim manevrima. Sve je to u evropi testirano i dokazano. E sad ono sto je jedina mana korejskih automobila, a to je veoma slaba limarija. Vama u udesu nece biti nista ali autu ce biti "svasta". Istina je da su jako "mekani" i da se lako unistavaju. Ali ipak mislim da je zdravlje i vas izgled bitnije od izgleda i "zdravlja" automobila.
 
Odgovor na temu

BigHakuna

Član broj: 29465
Poruke: 197
*.emirates.net.ae.



+1 Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja04.11.2006. u 12:41 - pre 155 meseci

http://video.google.com/videop...87215936550250197&q=granny

:D )))
...
 
Odgovor na temu

mulaz
Ljubljana

Član broj: 47602
Poruke: 2239
*.dial-up.dsl.siol.net.

Jabber: mulaz@elitesecurity.org
Sajt: www.mulaz.org


+184 Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja04.11.2006. u 14:13 - pre 155 meseci
ne vidim problem oko guzvanja auta... Mercedes i sl. automobili su napravljeni za zapadno trziste... znaci.. imas mercedes.. imas puni kasko.. neko se zaleti u tebe.. auto se zguzva.. tebi nista.. dobijas pare od osiguranja, i kupujes novi mercedes.
Cekam da se neko javi, ko se zaleteo sa nekim starim 'tvrdim' autom u zid ili drvo :) (ako je uopste ko to preziveo) :)
Bolje ispasti glup nego iz aviona
http://www.mulaz.org/
 
Odgovor na temu

pantic68
zoran pantic
sabac

Član broj: 50312
Poruke: 913
62.108.116.*



+11 Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja04.11.2006. u 15:38 - pre 155 meseci
Citat:
mulaz: ne vidim problem oko guzvanja auta... Mercedes i sl. automobili su napravljeni za zapadno trziste... znaci.. imas mercedes.. imas puni kasko.. neko se zaleti u tebe.. auto se zguzva.. tebi nista.. dobijas pare od osiguranja, i kupujes novi mercedes.
Cekam da se neko javi, ko se zaleteo sa nekim starim 'tvrdim' autom u zid ili drvo :) (ako je uopste ko to preziveo) :)

Citat:
jnk: fifth gear je cesto ranije pravilla sudare sa lutkama starijih i novijih automobila.
u svakom slucaju stariji automobili nemaju nikakve sanse.
a kome je novac bitniji od sigurnosti nek se vodi logikom kupovine starih, lakih za opravku, automobila.


Vecina ovde stvarno ima televizor umesto glave. Ako je neko u SAT-u video onu namestaljku sa lutkama taj sad ide i kao hipnotisan ponavlja " bolje da se auto zguzva nego da poginem ". Pa jeste bolje ali ko ti to garantuje. Postoje automobili u kojima se malo bolje podnose udarci ali to nije bas vezano za godinu proizvodnje vec vise za klasu automobila.
Ali cela ta prica je do te mere prenaduvana da ja nemam reci. To valjda sto se te stvari tesko dokazuju pa su zgodne za manipulisanje u marketingu.
Sledece je sto to nema mnogo veze sa istinom. Neki limiti te pasivne bezbednosti su postignuti odavno i ne moze se sad napraviti auto dugacak 3.50 m sa kojim mozete opizditi u zid pri 150 kmh jer je eto tim strucnjaka uspeo da izmozga nesto sto prkosi zakonima fizike.
Vec sam objasnio to u nekom prethodnom postu ali ce se svejedno pojaviti neko ko ce da kaze kako je bolje da se auto zguzva nego da vozac bude povredjen. Pa bolje je da dobijem milion $ nego da rintam ceo zivot ali niko mi taj izbor nije ponudio.
Po mom iskustvu u 95% slucajeva ljudi su ostajali zivi a uglavnom i nepovredjeni ako prilikom udesa nije bila ostecena kabina. Sve dok se guzvala hauba bilo je uredu, nebitno da li je lada ili mercedes u pitanju. Kad dodju vatrogasci sa brenerom i brusilicom da vade povredjene to je problem. Znaci nece vam pomoci to sto su auti ko od pihtija zato sto je inercija redji nacin pogibije.
E sad ne znam mozda je meksi prednji kraj prilagodjen potrebama zapada posto pri manjim brzinama ucesnici udesa izlaze bez ogrebotine i mogu odmah da rade a pri vecim im neki komad lima prodje kroz vitalne organe i oslobodi zdravstveno osiguranje troska.
Postoji toliko drugih vaznijih aspekata u bezbednosti da je smesno ovome pridavati toliki znacaj. To je zanimljivo evropskim proizvodjacima da bi otrcavali kineske tri puta jeftinije modele dzipova.
 
Odgovor na temu

johann
Novi Sad

Član broj: 15724
Poruke: 99
*.237.eunet.yu.

Sajt: johann.co.rs


Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja04.11.2006. u 16:48 - pre 155 meseci
Ja sam imao nesrecu da frontalne sudare dozivim dva puta Prvi sudar ja sam vozio Alfu Quadrofolio 33 (nesto kao golf GTI) zakucao sam se u Kombi Micubisi pri brzini oko 140 Km/h ostao sam bez svesti nekoliko trenutaka, kad sam dosao sebi nogom sam jedva otvorio suvozaceva vrata. Bio sam vezan kao i nesretnici u kombiju nikom nije falila dlaka sa glave sto mi i danas nije jasno naravno oba vozila su nastavila put otpada. Drugi put sa Fijat Tipom 1.6 ie prebrzo sam usao u krivinu (pricao sam mobilnim) gde je ogranicenje 40 ja sam isao oko 120-130 km/h zaneo se zadnji deo vozila i u pokusaju da se izvucem razvalio sam LADU Samaru nista nije ostalo od prednjeg dela Fijata a Ladi na oko nista nije falilo, a sto se tice mene nisam bio vezan niti sam osetio neki udarac nista mi nije bilo jasno a jadnici u Ladi su polupali glave, kolena nisu mogli da stoje na nogama. Moje lisno misljenje moja glava vredi vise od bilo kojih para. Za auto se uvek nekako skrpis a za ZIVOT ? NIKAKO SAMO JE JEDAN !

Imam jedno pitanje za sve, kad vidis nekog kretena da ide na tebe obilazeci neko vozilo i procenis da je gotovo neizbezan sudar dali je bolje dati gas (logika masa puta ubrzanje i razbucati ovog ispred tebe i ostati ziv) ili kociti i bezati sa puta, zakucati se u neko drvo i poginuti a kreten ode svojim putem neogreban ?

Pozdrav !
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
*.crnagora.net.



+334 Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja04.11.2006. u 16:54 - pre 155 meseci
Citat:
johann
Imam jedno pitanje za sve, kad vidis nekog kretena da ide na tebe obilazeci neko vozilo i procenis da je gotovo neizbezan sudar dali je bolje dati gas (logika masa puta ubrzanje i razbucati ovog ispred tebe i ostati ziv) ili kociti i bezati sa puta, zakucati se u neko drvo i poginuti a kreten ode svojim putem neogreban ?

Pozdrav !


Ako ne vozis kao u ova dva slucaja kad si imao udes mala je vjerovatnoca da ce ti se to desiti, naravno da treba prvo pokusati da se izbjegne sudar, kako si ti prosao ljekarski?!
 
Odgovor na temu

pantic68
zoran pantic
sabac

Član broj: 50312
Poruke: 913
62.108.116.*



+11 Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja04.11.2006. u 17:16 - pre 155 meseci
Par puta sam morao da letim u njivu i koliko god da me neko iznervira opet bih to uradio uostalom u refleksima mi je da trazim slobodan prostor da se provucem.
A ova prica sa fiatom i ladom je jos jedna glupost jer koliki je bio udarac u fiatu toliki je bio i u ladi , nije uopste bitno ciji se prednji kraj zguzvao. Sila akcije i reakcije, pa zar treba to svakih dva posta da ponavljam to se uci u osnovnoj skoli.
Druga je stvar ako kabina od lade nije uradjena anatomski pa mogu da se povrede, narocito zbog toga sto nisu vezali pojase sto zaklucujem iz price i sto je glavni razlog za razbijene glave i kolena.
 
Odgovor na temu

Trikki

Član broj: 75366
Poruke: 94
..7-r.retail.telecomitalia.it.



+1 Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja04.11.2006. u 17:49 - pre 155 meseci
ja ti panticu68 predlazem da kupis negde tenk ! I onda da se njim budes vozio po njivama i poljima (dakle precicom) jedno 20 do 25 km/h. Ti ces tako biti bezbedan 100%, a mi indoktrinirani ostavljeni na miru da zivimo u zabludi.


Tu verras, tu te reconnaitras !
 
Odgovor na temu

dalibord5
Dalibor Maksimović
Direktor
MAX SILVER DOO
Beograd

Član broj: 29223
Poruke: 695
*.dialup.neobee.net.

Sajt: www.maxsilver.rs


+38 Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja04.11.2006. u 19:30 - pre 155 meseci
Citat:
johann:

Imam jedno pitanje za sve, kad vidis nekog kretena da ide na tebe obilazeci neko vozilo i procenis da je gotovo neizbezan sudar dali je bolje dati gas (logika masa puta ubrzanje i razbucati ovog ispred tebe i ostati ziv) ili kociti i bezati sa puta, zakucati se u neko drvo i poginuti a kreten ode svojim putem neogreban ?


Meni se cini da si ti cesto ispadao taj "kreten"
Svoj zivot cenis,a tudje redovno dovodis u opasnost svojim stilom voznje...
Sada je tren velikih odluka...
bolje je zivjeti sto godina kao milijunas nego sedam dana u bijedi!!!

"Bog je mrtav"-NICE
"Nice je mrtav"-BOG

www.maxsilver.rs
 
Odgovor na temu

Ilic Igor
Vlasnik
Vlami d.o.o.
Beograd

Član broj: 14961
Poruke: 756
*.ptt.yu.

ICQ: 46969546
Sajt: www.gradjevinskinajlon.rs


+5 Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja04.11.2006. u 19:59 - pre 155 meseci
Oštećenja, zavise od slučaja do slučaja.
Ali ima jedna zanimljiva stvar što si propustio (mislim na Bojan Basic-a)
1. Riba u fensi automobilu iza,
2. Trenutno mi je malo ušinut vrat i to je sve.
Ovo si mogao da iskoristiš i da je tužiš, minimum 1.000 eura bi uzeo.
http://www.gradjevinskinajlon.rs/
Gradjevinski najlon i džakovi za šut.
 
Odgovor na temu

~Vojvoda

Član broj: 33831
Poruke: 578
*.yubc.net.

Sajt: tuningpower.web1000.com


+2 Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja04.11.2006. u 21:31 - pre 155 meseci
1. Ona konstatacija o kretenima koji pretrcavanju na crveno je apsolutno tacna, i cini mi se da njihov broj ima exp rast. To bi se brzo iskorenilo kada bi se panduri potrudili malo vise.
2. Ta stara kola su dobra za demolition derby-je(valjda sam dobro napisao), a svi znate kakve zastite nose ti vozaci ;) i to ponekad nije dovoljno ;) Neko rece gore ako oces bezbednost kupi tenk odlican je za probijanje kroz saobracaju guzvu :))))
3. Brzina od 50-60 kmh nije nimalo naivna, imajte na umu da se crash testovi rade pri tim brzinama, naravno treba imati na umu da coveka ubija usporenje a ne ubrzanje. sudari na 100kmh+ su uglavnom kobni, i retki su srecnici koji su preziveli da ispricaju takav dozivljaj.
4.Sto se tice fensi auta i fensi ribe :)... Danasnja auto industrija je naravno komercijalizovana i naravno automobili se prave prema zahtevima da pruze 4-6 godina besprekornog rada, da budu lagana, da malo trose, da budu bezbedna, da se uklope u cenu u klasi, da materijali budu enviroment friendly. Sada zakljucak ne bi me zacudilo da proizvodjaci namerno prave te branike koji cu cvrsti koliko i ljuska od jajeta, zasto, zato ako samo "naslonis" auto da ga unakazi, i to naravno kosta, a pare za opravku uglavnom idu ovlascenim servisima. Znaci sve ima rok trajanja, auto, ribina fensi sukljica, njen fensi mob. pa cak i njen fensi mozak:)))))

Pozdrav i svako dobro!
Speed costs money. How fast do you want to go?
http://tuningpower.web1000.com/
 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
*.ptt.yu.



+3 Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja05.11.2006. u 00:11 - pre 155 meseci
oko guzvanja i ostalog...
zar niko nije primetio da se formula pri udarcu skoro potpuno raspadne, ostane maltene samo kokpit...

@johan
nemam reci...zamalo da ubjes nekoga zato sto si pricao telefonm i vozio kroz krivinu 120 gde je ogranicenje 40....
zbog takvih vozaca su nama ostalima potrebni tenkovi....
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
*.crnagora.net.



+334 Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja05.11.2006. u 11:48 - pre 155 meseci
Citat:
Ilic Igor: Oštećenja, zavise od slučaja do slučaja.
Ali ima jedna zanimljiva stvar što si propustio (mislim na Bojan Basic-a)
1. Riba u fensi automobilu iza,
2. Trenutno mi je malo ušinut vrat i to je sve.
Ovo si mogao da iskoristiš i da je tužiš, minimum 1.000 eura bi uzeo.


Hmm znas kako te fensi ribe uglavnom imaju ne bas tako fensi tipove koji su im to obezbijedili. Ne znam da li bi mu to bilo bas pametno.
 
Odgovor na temu

johann
Novi Sad

Član broj: 15724
Poruke: 99
*.58.eunet.yu.

Sajt: johann.co.rs


Profil

icon Re: Što stariji automobili — bezbednija vožnja05.11.2006. u 17:24 - pre 155 meseci
Ja znam da nisam neki sjajan vozac jako negativan bilans rezultata moje voznje, na svu srecu zadnja saobracajka je bila pre 6 godina i nadam se da ce tako ostati, a sto se tice mog stila voznje nakon zadnje saobracajke sa Fijatom vozim mnogo smirenije i stalozenije. NARAVNO NIKO NIKOM NE DAJE ZA PRAVO DA SVOJIM STILOM VOZNJE UGROZAVA TUDJE ZIVOTE ! Ali mi jos niko nije odgovorio na predhodno pitanje Ide vam u susret vozilo i sudar je gotovo neizbezan dal dati gas do daske idemo logikom masa puta ubrzanje razbucati vozilo ispred i ostati ziv ili kociti i bezati u neku njivu ili drvo pored puta ?

Pozdrav svima.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Što stariji automobili — bezbednija vožnja

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 17700 | Odgovora: 99 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.