Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

par TFT pitanja, zracenje i preporuka

[es] :: Video karte i monitori :: par TFT pitanja, zracenje i preporuka

[ Pregleda: 4838 | Odgovora: 8 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

sneak

Član broj: 94404
Poruke: 23
*.ptt.yu.



Profil

icon par TFT pitanja, zracenje i preporuka27.11.2006. u 16:09 - pre 211 meseci
Par pitanja posto sam laik.

1. Koliko zrace TFT monitori, odnosno koliko u odnosu na klasicne ?

2.Treba mi TFT monitor od 19 inca pa bi voleo neke preporuke, vidim da im cena stalno pada.
(Bavim se muzickom produkcijom i ne igram FPS igre, mada bi voleo pristojan odziv i performanse za neke razumne pare)
 
Odgovor na temu

JOJO847

Član broj: 14162
Poruke: 6623
*.adsl.net.t-com.hr.



+10 Profil

icon Re: par TFT pitanja, zracenje i preporuka27.11.2006. u 17:30 - pre 211 meseci
Za zračenje ne brini, to nisu katodne cijevi sa VN trafoom od prije 50g :)
Za izbor monitora....http://www.elitesecurity.org/t67358-Izbor-izmedju-Monitora
http://www.elitesecurity.org/t...i-odnos-cene-kvaliteta-TFT-inc
http://www.elitesecurity.org/t...cite-Samsung-BF-ili-Samsung-BF

....ima jos dosta tema oko izbora monitora

 
Odgovor na temu

Zoran Rodic
Beograd

Član broj: 57538
Poruke: 3215
*.adsl.sezampro.yu.

Sajt: zoranrodic.in.rs


+63 Profil

icon Re: par TFT pitanja, zracenje i preporuka27.11.2006. u 17:31 - pre 211 meseci
Imas dosta toga, pa koristi pretragu

1. Zracenje = 0 i slovima nula
2. za 250 ojra mozes pronaci inca widescreen , recimo Samsung 940BW i sl
Lomografija je kad imaš sa čime, a nećeš … a Pinhole kad nemaš sa čime, a hoćeš! tm

 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: par TFT pitanja, zracenje i preporuka27.11.2006. u 17:37 - pre 211 meseci
Ti si barem četvrti čovek iz domena muzičke produkcije, koji pita za zračenje monitora. :)
Vi baš imate fobiju od zračenja, čini mi se? :)