Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

ROVER 75 - za i protiv ?

elitemadzone.org :: AutoZone :: ROVER 75 - za i protiv ?

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 43232 | Odgovora: 69 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ilkebgd
BGD

Član broj: 73549
Poruke: 414
..AT.HighSpeedADSL.beotel.net.



+1 Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?24.12.2006. u 23:46 - pre 156 meseci
Po meni je to ok, niko ti ne brani da izaberes jaci motor vece zapremine, ali ima i 1.9 u ponudi za one koji nisu toliki brzinashi. taj 1.9 tdi je imao verzije valjda od 90,110 i 130 konja (tako nekako). narocito ova zadnja verzija uopste nije slaba, ni za passat, ni za a4, pa cak ni za a6. pogotovo zato sto ima dosta veliki obrtni moment.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14854



+2647 Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?25.12.2006. u 00:22 - pre 156 meseci
@StORM48
Pa sto obrisa post?
Taman sam hteo da se slozim sa tobom...


Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12038
*.ptt.yu.



+5236 Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?25.12.2006. u 01:50 - pre 156 meseci
Vozio sam A6 sa 1,8T motorom, i ide, ali kako. Takva karoserija je za 5 i 6 cilindara, da "plovi" a ne da se dere nka "sitna kubikaza". Da se ne planira neka "usteda", registracija, potrosnja....velika limarija za malog misa, konfor a ekonomican
Pa jel' pricamo kako treba ili kako mora?

Poz.

 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?25.12.2006. u 08:33 - pre 156 meseci
Evo vratiću ostatak (mislio sam da ne ulazim u bezgranične rasprave, pošto ne vode ničemu, al' pošto su neki očigledno već videli, ostatak sledi)... :)

Elem, ako želiš da se prsiš i kupuješ auto od 5 metara, ne vidim gde je tu problem potrošnje?
Ja vozim Pežo 307 2.0HDI, koji praktično ima snažniji motor neko neki Audi A6 1.9TDI. Ubrzanje ne može da se poredi. Verovao ili ne. Sad, ubrzanje možda nije toliko bitno ako se vozikaš uveče po gradu i kroz otvoren prozor posmatraš koga ima po kafićima, ali ako voziš negde na opterećenom putu - to itekako ima svoju namenu (makazice su mnogo manje verovatne, a sa velikim automobilom to ima ogromnog značaja). Nije čak ni problem u tom motoru. Ranije je bilo istih tih motora, ali je moglo i da se bira - pa, ako si hteo 1.9TDI, može. Hoćeš 2,5TDI, može, Hoćeš 2.6, 2.8 ili 3.2 benzinac, isto može. Sad bre postoji 4.2TDI quattro - koje ludilo. Pokvarili su sve ono po čemu je Audi čuven - taj dizelaš grmi k'o traktor. Nije baš kao konfekcijski, ali to se ne da porediti ni sa jednim benzincem. Kao što sam pomenuo već, u Audiju A6 2,6 benzincu, glasniji su podizači nego motor! Na leru se motor UOPŠTE i POTPUNO NE ČUJE. Potpisujem 100%. Ustvari, kako sam dugo vozio A6 2.6 benzinca, ja prosto ne mogu ni da zamislim neki slabiji motor za taj auto. To je Audi A6 i takav motor treba da ima.

Mislim, kakav god dizel motor da skockaju, on sa 1900 kubika ne može ni pod prozor da pljune jednom 2.6 benzincu-šestaku, a to je upravo motor kakav bi klasa jednog Audija A6 trebala da ima. Ko želi auto za grad, male potrošnje, treba da kupi Punta, Pežoa 307, 207, Pola itd.

Nego Srbi k'o Srbi - hoće da im bude što veći, al' ako može da troši vazduh.

A opet, činjenica je da to filozofiranje sa dizelašima nepodesnim za ogroman auto forsiraju najviše Nemci poslednjih godina. Tipičan predstavnik američkih velikih automobila je npr. Chrysler 300M, koji broji 3500cc i 250HP, što je idealno dimenzionisan motor, s obzirom da na putu potrošnja ne prelazi 11-12 litara benzina. I to prava potrošnja, ne kataloška! (lično iskustvo, da ne bude zabune oko izvora informacija). Mislim, sa karoserijom od dve tone, nije mi jasno kako bi komično moglo da izgleda isto to sa tim 1.9TDI motorom. Naravno, prosečnom građaninu ove države predstavlja neverovatan problem da plati registraciju za to, ali to je već postao nepisani zakon - svi nešto kukaju na registraciju, na cenu goriva i tako to, a grad danonoćno zakrčen vozilima.

Dakle, 1.9TDI nije slab po definiciji. On je slab za tu klasu automobila. Mislim koliko logično može izgledati ideja da se jedan te isti motor ugrađuje u Golfa trojku i u Audi A6? Šta misliš, koji će pre i lakše da jurne do stotke? A koji će manje da potroši? Pa Golf, naravno. Najsnažniji će Audiju pružiti više nego što može taj Golf, ali će, srazmerno opterećenju, taj motor kraće trajati. Ceđenje i poslednjeg promila snage, mora imati svoje posledice.

To ubijanje klase velikih automobile je utemeljeno pre svega u ekonomskim razlozima, a nikako u tehnološkom napretku. Ni za 100 godina jedan dizel neće moći ono što može benzinac. Prosto, svaki motor ima svoju namenu. Dizelaš više izdržava, benzinac je oštriji. Dizelaš manje troši, benzinac više. Kraj priče.

Mene lično jako nervira činjenica da više nema u prodaji mog omiljenog Audija A6 2.7T, turbo benzinac sa 258HP, što je pravo čudovište. Ali, nema ga. Sad postoji jedino ubogi 3.0TDI u toj klasi kubikaže, što je kao bolesni traktor u odnosu na onu zverinu. Ja to volim. Nekome izgleda glupo, ali meni ne - ali nema rešenja. Oni servirali samo dizelaše sa ogromnim kubikažama i kraj. I sad je "kao" bolji dizel sa 4200 kubika i istom snagom, nego ovaj 2700 kubika benzinac? Osim što je ovaj prvi skuplji, a uštedu okači mački o rep, pošto taj sa 4.2 troši mnogo više nego jedan 1.9TDI.

Opravdanost po pitanju veličine zbog ovog ili onog takođe ne stoji. Može se imati dosta prostran auto i bez da kupujete BMW 7-icu ili Audi A6/A8 - kupite Mareu karavan, Opel Vectru karavan i ostale jeftine karavane, sa 2.0 dizel motorima koji vrše istu funkciju. Nego, pre mi se čini da je stvar u pojavi - kad vas vide u A6-ici, onda ste baja, pa bio i sa 1300 kubika... ;)

Na kraju, slažem se da svako treba da kupi ono što mu odgovara i da na taj način ukalkuliše i svoje troškove. Međutim, rasprava je povedena oko toga da li je to stagnacija ili nije. Ja tvrdim da jeste.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Fuzz
Bojan Vukovic
Novi Sad

Član broj: 8631
Poruke: 3866
212.200.155.*



+9 Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?25.12.2006. u 10:03 - pre 156 meseci
Citat:
Nego Srbi k'o Srbi - hoće da im bude što veći, al' ako može da troši vazduh.


Pa nije napravljen 1.9 tdi motor zbog Srba. jednostavno, svuda ima ljudi kojima su potrebna velika kola sa umerenom potrosnojom, dok im je startnost i max.brzina manje bitna.
anti-heroin spree
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14854



+2647 Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?25.12.2006. u 10:25 - pre 156 meseci
@Fuzz
Naravno da nije napravljen zbog srba, Ali to je auto za bogatiju klijentelu, u koji se taj skroman motorcic bas ne uklapa...
A velika kola sa umerenom potrosnjom i jeftinim odrzavanjem odavno postoje, audi jednostavno nije iz te price.
Na kraju zar nije malo nelogicno da se isti motor ugradjivao u (malog) golfa i (jos manju) fabiu, a posle pricajmo o performansama...

Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Fuzz
Bojan Vukovic
Novi Sad

Član broj: 8631
Poruke: 3866
212.200.155.*



+9 Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?25.12.2006. u 10:44 - pre 156 meseci
Pa da li je to meni ili tebi logicno ili nelogicno - manje je bitno. Ljudima koji ga kupuju je ocito logicno...a nije bas da prodaju 2 komada godisnje...
anti-heroin spree
 
Odgovor na temu

indicator1
BGD

Član broj: 4248
Poruke: 533
*.ieent.net.



+1 Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?25.12.2006. u 15:01 - pre 156 meseci
Slabiji motor u velikoj karoseriji svakako ima smisla, a i ogromnu prodju na evropskom trzistu. Mi odavde to tesko shvatamo jer nemamo prilike da zivimo zivotom jednog prosecnog zapadnjaka, a to je da do posla imas nekoliko desetina (od 20 do 100) kilometara, da se vozis po auto-puta sa tri trake, da niko ne divlja i sece te u makazice jer su kazne i kontrola rigorozne. I normalno je da takav zapadnjak kupuje auto sa slabijim motorom, jer mu vise jednostavno NE TREBA, a i zbog poreza i manje potrosnje daleko je jeftinije imati manji i slabiji motor. A naravno svi hoce veliku karoseriju, nije to samo pitanje prestiza vec i udobnosti, prostora... takvim automobilima mnogo bolje lezi auto put nego onim maleckim. Znaci za auto koji ce 90% svog zivota provesti na auto putu i brzini od 120, jak motor je visak delova.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?25.12.2006. u 20:19 - pre 156 meseci
OK, ima smisla mali motor u velikoj karoseriji...

Zašto onda ljudi ne kupe Vectru karavan 2.0DTI? Reno Laguna karavan i svi ostali karavani?
Znači, o kakvoj bre mi uštedi pričamo kada se radi o jednom Audiju ili BMW-u? To nisu automobili za radnike koji putuju do posla po ceo dan. Nije auto za vožnju po gradu.

A sve i da jeste, pogledaj asortiman raspoloživih motora - od 1.9TDI do 4.2TDI. Benzinaca skoro da i nema.

Mislim, jel' treba da crtam? Šta je jeftinije za registraciju 2,4 benzinac ili 4.2 dizel? Šta više troši? Šta je skuplje za servisiranje? Gde je tu bre ušteda i tzv. ekonomičnost? Znači, nije u pitanju samo odnos slabog dizelaša i velike karoserije, već forsiranje dizelaša i tamo gde im nije mesto.

Drugo je da je odnos dizelaša i benzinaca kao pre desetak godina - ko hoće jeftinu, a udobnu vožnju kupi 2.0 benzin ili dizel. Ko hoće snažnije i tiše, benzin od 2,4 do 2,8 i pevaj. Ovo sad ispade da "kao" dizel treba da donese nekakvu uštedu, a oni napucaju 4-5 hiljada kubika. Neko je tu lud. Takav auto je u svakom mogućem smislu SKUPLJI od 2,4 ili 2,6 benzinca! A o buci koju proizvodi, zaista ne treba imati iluzija. Treba probati jedno, pa drugo. Ja mogu da se pohvalim da sam imao prilike da vozim jedno (benzin) i probam drugo (dizel) i razlika je prilična.

Još Porše i Ferari da počnu da štancuju dizele i ćao pameti... :(

Da se razumemo, nemam ja ništa protiv dizelaša (i sam vozim jednog), ali to je auto za grad, za akanje i za izbegavanje trauma oko non-stop kampovanja na pumpama. Za one koji stalno vole da štede, automobila ima, a i motora. Međutim, nemoguće je racionalno objasniti zašto je najslabiji motor, od 1900cc, koji se ugrađuje u Audi A6, ujedno i najslabiji motor za jednog Golfa? Mislim, ako je motor dovoljan za karoseriju jedne šestice, defacto je za Golfa valjda dovoljan i motor od svega 1400 ili 1500 kubika. Međutim, takav motor ne postoji. Zašto? To bi onda bila još veća ušteda ili ne?

Jbt, pa ne mogu da poverujem da se čak i Punto proizvodi sa dizel motorom od 1900 kubika, a to je dovoljno i šestici. Ne znam, možda mi zaista voda ušla u uši. Pre Pežoa sam vozio Golfa III, 1.9TDI i taj auto je bio snažan i oštar taman koliko treba. Ni malo, a ni previše. Nisam primetio baš nekakav "višak" snage, koji bi i Audiju obezbedio dovoljno snage. Mislim da je za taj motor, maksimum neki A4.

Još samo da vidimo A8 1.9TDI i bacam se sa mosta :) 2.5TDI već odavno postoji.
Ta usrana osmica ubrzava do sto... pa ne znam, ako kreneš u ponoć, do jutra juriš stotku... ;)
Ali da, objašnjenje sigurno postoji... valjda je i to "malo prostraniji, ekonomični porodični auto"?

Pomenuću i još jednu (po meni) bitnu stvar, iako time rizikujem da budem žigosan pomodnom etiketom... Jeste li se pitali koliko zagađuje "moderni" dizelaš ultra-velike zapremine? Tačno je da je emisija štetnih gasova maksimalno suzbijena poslednjih godina, ali na listi zagađivača, prosečan dizelaš i dalje zagađuje oko 30-40% više nego benzinac ekvivalentne kubikaže. A kada tu kubikažu popnemo na 4-5 hiljada?

Pozdrav

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 25.12.2006. u 21:37 GMT+1]
 
Odgovor na temu

slobodan81
slobodan mihajlo
negotin

Član broj: 79346
Poruke: 78
*.smin.sezampro.yu.



Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?25.12.2006. u 21:16 - pre 156 meseci
Prvo sto meni audi nesluzi za kako je vec neko napomenuo za ruku kroz prozor i kurcenje ispred kafica vec za dalja putovanja.mozda nije za makazice ali to nevolim jer i jaki benzinac ce vas izneveriti kad tad. za dalja putovanja sluzi sasvim ok i lako se potera do 200km/h. posto prelazim godisnje oko 60000 70000km pri tom i toj kilometrazi izracunajtekoja je godisnja usteda na goribu . a moze da prica ko sta oce odrzavanje nije nistaskuplje od japanaca italijana a i bar kod mene ovo mi je treci audi i nisam ni sa jednim imao veceprobleme.auto je tezak 1400kg tako daje taj motor sasvim dovoljan za njega i zamene a pritom i koja je razlika u registraciji u odnosu da sam uzeo neki 2.5 tdi ili 3.3
i sam sam napomenuo da kad me uhvate bubice za izivljavanje pored audija imam auto od 210ks izjurim se i tojeto.
neko je naglasio da se jedva prodaju ti 1.9tdi jedva 2 kom godisnje nije tacno oni su bas na ceni kod nas i bar se mnogo lako prodaju
danas sam probao sa ortakom koji ima ford eskort 1.8 td koji je dosta manji i laksi auto i da se jurimo i nemorate da mi verujete a mogu da snimim da okacim klip on je ostao iza mene i polako ali sigurno sam mu pobegao. inace ovaj auto nemucim i nezelim ali cisto sam hteo da probam. ko
drugo kontaktirajte sa foruma zlatibor82 i pitajte ga koliko sam ga ostavio iza sebenaravno necu vam reci sta vozi samo ovo da je benzinac

slobodan81
 
Odgovor na temu

Fuzz
Bojan Vukovic
Novi Sad

Član broj: 8631
Poruke: 3866
*.SMINpost.panline.net.



+9 Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?25.12.2006. u 21:17 - pre 156 meseci
@Storm
Prvo , nije mi jasno zasto si navalio na taj 4.2 TDI (iako mi nije jasno gde si ga nasao u Audijevoj ponudi) i poredis ga sa 2.4(6) benzincem. Ta dva motora su potpuno neuporediva, pre svega po snazi. Ako ti mislis da je taj 2.4 ekvivalent 4.2 TDI motoru, onda ja ne znam sta da ti kazem. Znaci vremena se menjaju, a i tehnologije sa njima. Danas su dizeli po snazi apsolutno dostigli benzinske motore. Mozes kupiti 2.0 dizela sa 200 konja jednako kao i 2.0 benzinca. Pogledaj ponudu bilo kog renomiranog proizvodjaca i uporedi sta pruzaju benzinski i dizel motori jednake kubikaze.
A sto se tog zagadjenja tice...pa kao sto rekoh, vremena se menjaju...
Audijev 3.0 TDI je jaci motor i ima manju emisiju C02 od 2.4 benzinjare...uostalom uveri se sam...

http://www.audi.co.uk/audi/uk/.../a6/saloon/specifications.html

I evo ti na poklon jedan odvratni 5.5 litreni 700 bhp dizel...





anti-heroin spree
 
Odgovor na temu

slobodan81
slobodan mihajlo
negotin

Član broj: 79346
Poruke: 78
*.smin.sezampro.yu.



Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?25.12.2006. u 21:43 - pre 156 meseci
ljudi odosmo mi na sasvim drugu temu. nego sto se mene tice probao sam mislim vozio taj rover 2.0 dizel i ja sam zadovoljan mala potrosnja extra udoban lezanje na putu odlicno od opreme skoro svi i imaju sve. ako nemenjas cesto automobile kupi ga i slatko ces se navozati sa njim
slobodan81
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?25.12.2006. u 22:03 - pre 156 meseci
@Fuzz
O da, itekako postoji 4.2TDI... http://www.tijd.be/mijn_ondern...iliteit/artikel.asp?Id=1943044
To je prvo što je naletelo na google-u. Inače ih ima i po Beogradu. Baš sam neki dan i video.

Inače, znam da je 2,4 benzinac slabiji od 4.2 dizel. S tom razlikom što ja nisam ni tvrdio suprotno. Ja tvrdim da taj motor zagađuje više nego 2.4 benzinac (inače, zagađenje se ne sastoji samo od CO2, konsultuj npr. Wikipediu), da je skuplji za održavanje, da je veći potrošač, da grmi dok se vozi i sveukupno, to je potpuna nebuloza.

Sve to je tipična demonstracija "znanja" - "evo šta mi umemo".

Čemu služi takav dizelaš? Ako je za bogataše - pa, oni mogu da plate i voze i benzince od 8000 kubika. Ako je za štedljive - sve se nešto mislim da će da se naštede sa 4000 kubika. Ako je za sportiste - khm, khm, pa koji to sportista pobogu, kupuje dizelaše.

A kad Pežo bude napravi neki pravi, konkurentni GT automobil, možemo da pričamo o nastupu u sportskim vodama. Taj 908 je glupi koncept, koji će malo ko da kupi. Oni koji žele andrenalin, oni kupuju Ferari, Porše, i slično, a u nešto pristupačnijem segmentu BMW M6/M5, SL65 AMG i tako to - to su sve rasni benzinci.

Poenta ove priče nije prepirka koji je auto bolji i koji bolje ubrzava, jer većinu to ne zanima. Ja najprostije rečeno, nikada nisam video dizel Bentlija (u lux klasi) ili Poršea (u sport klasi). Verovatno da pomenuti proizvođači nisu dovoljno vešti - moraće da nauče od Pežoa. ;)

Kad bi "konjske snage" bile sve što je bitno. A i kakvo je vreme - niko im ne brani da nalepe i milion i sedamsto hiljada konja.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?25.12.2006. u 22:10 - pre 156 meseci
Citat:
Zagađenje se ne sastoji samo od CO2, (konsultuj npr. Wikipediu)


Pošto sam zaboravio ovo da argumentujem, napisaću ukratko: CO2, odnosno ugljen-dioksid JE NAJMANJE bitan zagađivač. Zato se i forsira od strane pobornika "ekoloških" dizel motora, kao nekakav "etalon" za utvrđivanje ekoloških prednosti "novih" motora u odnosu na stare. Niko ne pominje da je to običan ugljen-dioksid, koji i sami izdišemo. Niko u toj priči ne pominje ugljen monoksid, aerosoli i ostale super-štetne supstance, koje su u dizel gorivu koncentrisane stotana puta više nego kod benzina. Slično kao što to rade proizvođači TFT monitora - oni mudro navode mali odziv, iako je on totalno nebitan za tečnost prikaza.

Nego, da ne tupim previše...

Citat:
Diesel engins get better mileage and thus produce less CO2, but they can produce up to 400 times more particulate.

The health effect of diesel particle is not really and exactly figured out yet, since its composition and interaction in the body is very complicated. But, many of toxicologiest and engineers working on this and they believe it can cause the mortality.

Generally, the diesel engines exhaust a lot more pollutant than gasoline engine, especially particulates. Some of hydro carbon would be exhausted from the gas engine, but if you maintain the catalyst in the exhust pipe, it wouldn't be much. However, the diesel PM has also a lot of unburned carbon and it can cause the serious health effect.

you can find some more information at:

http://www.epa.gov/otaq/toxics.htm

If you are concerned about that, diesel particulate can be fairly aggressive. A recent study done in urban areas found that the particulate emissions from power plants (mostly sulfates) had minimal effect on health. Whereas there seemed to be a strong correlation for locally generated pollutants. Diesel particulates are known to include a host of PAH's which are known carcinogens. But at the same time, most cases of lung cancer are associated with smoking, not diesel particulates.


Ovo čisto da ne ostanem nedorečen. I neargumentovan.
Evropski parlament je pre desetak godina (otprilike) prvi put pomenuo mogućnost da se suzbije povećana prodaja dizel motora upravo iz ovih razloga. To je polako vodilo ka ideji o povećanju nameta na registraciju ovakvih automobila, ali je naprasno (!?!?!?) cela stvar gurnuta pod tepih, a rezultujuća činjenica je frapantno, progresivno povećanje proizvodnje dizel motora, i to na svim poljima primene.

Slučajnost ili zavera? Think about it.

A što se tiče mog "zapinjanja" za 2.4/2.6 benzincima - pa eto, taj sam dugo vozio i jako mi se svideo. Snažna, supertiha limuzina. Možeš da polako uživaš, možeš da letiš, a uvek tišina. Dizel grmi, a pogotovo dok stoji i to me izluđuje i isteruje iz pameti. Ne smeta mi u gradskom automobilu, pa čak ni u automobilu za duži put, ali mi smeta u limuzini od 100.000 evra. Ja hoću da uživam u vožnji, pre svega. I da, ako se 4.2TDI ne može porediti sa 2,4, 2.7T (turbo benzinac) sigurno može, a za manje para i uz podnošljivu registraciju. Ja da imam dovoljno para, vozio bih Bentli Arnaž, ali nemam, pa vozim ono što mogu. Teško će me neko ubediti da sam pre godinu dana mogao da se vozim u supertihom Audiju A6, a sada ne mogu, jer to nema nigde da se kupi - uostalom, obiđite autosalone i recite mi koje benzince nude?

Pozdrav

P.S. Obratite pažnju na link u citatu - EPA Pollution Preventer. Mislim da svi znaju ko su oni i koliko su relevantan izvor informacija na ovu temu.

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 25.12.2006. u 23:45 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12038
*.ptt.yu.



+5236 Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?25.12.2006. u 22:39 - pre 156 meseci
Storm48 ja razumem tvoju filozofiju u vezi kola, i slazem se, moja je slicna, ali ne vredi previse da objasnjavas na Balkanu, potpuno devujantan mentalitet, u genima je ostao "nemacki kvalitet", jos od Simens ili AEG sporeta. Vidis valjda da je G2 2000€, a u Nemackoj (gde zive svajcarci valjda), kosta 300, a i to 300 je zbog "nas" i istocnije, lako se resavaju otpada.

Sta bogatuni voze i zasto, ne bih da filozofiram, ali stari nemacki auto humor, po ugledu na forda granadu, gde u 2,5 tone lima ubacuju neki motoric, malo jaci od ventilatora, ali zato smanjuju opremu, pa svaka roba ima kupca, a narocito wet back Balkan, gde su gabariti za komsiju, a motor za brigu o kucnom budzetu. I uopste, te "tone lima" pokusavaju da predstave kao luksuz, posto u celoj paleti imaju i par zaista luksuznih modela, a ostale desetine "varijacija opreme" samo lice na "velikog uzora".

Tu je rover malo ozbiljniji prema renomeu i prema kupcu. Udobno vozilo za gornju srednju klasu, bez sportskih pretenzija, sa odredjenom "ozbiljnoscu" i pouzdanoscu.
Zato ga ne bih poredio sa "nemcima", gde vodeci model ima sve, i kosta kao trosoban stan, a klonovi su pravi coperi. Pa ispada da se isto "oseca" vlasnik A6 ili golfa GTI, bez obzira da li je u prvom 4,3L a u drugom 2,5L, kao top modeli, i oni sa 1,9 tdi, ili 1,4 sa malim slovom i . Domacinski, bogato a stedljivo. A moze i "plin"...

Poz.

 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14854



+2647 Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?25.12.2006. u 22:56 - pre 156 meseci
Citat:
Fuzz: Znaci vremena se menjaju, a i tehnologije sa njima. Danas su dizeli po snazi apsolutno dostigli benzinske motore. Mozes kupiti 2.0 dizela sa 200 konja jednako kao i 2.0 benzinca. Pogledaj ponudu bilo kog renomiranog proizvodjaca i uporedi sta pruzaju benzinski i dizel motori jednake kubikaze.

Pa jel ti to poredis turbo dizel motore sa atmosferskim benzincima, takvo poredjenje nije na mestu, jer postoje i turbo benzinci...
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?25.12.2006. u 23:07 - pre 156 meseci
Znači, oduševio si me odgovorom...
Skidam kapu - uspeo si da u par rečenica sažmeš sve ono, što se ja upinjem da objasnim na 5 stranica. :)

Moram čak i da citiram:

Citat:
vladd: ...stari nemacki auto humor, po ugledu na forda granadu, gde u 2,5 tone lima ubacuju neki motoric, malo jaci od ventilatora, ali zato smanjuju opremu, pa svaka roba ima kupca, a narocito wet back Balkan, gde su gabariti za komsiju, a motor za brigu o kucnom budzetu. I uopste, te "tone lima" pokusavaju da predstave kao luksuz, posto u celoj paleti imaju i par zaista luksuznih modela, a ostale desetine "varijacija opreme" samo lice na "velikog uzora".


Tačno to. Oprema je skandalozna - dobiješ volan i budeš srećan ako dobiješ i sedišta. Malo karikirano, ali tu je negde.

Evo, da pokažem lično iskustvo, na konkretnom primeru, pošto me Ameri po smislu za opremanje podsećaju na Britance - logično je da ako daš npr. 30.000 evra, da su te pare dovoljne za brdo opreme.

Kod Nemaca to već nije slučaj - Audi A6, 2.4 benzinac, '2003 godine je koštao približno 32.500 evra, sa osnovnom opremom, koja podrazumeva volan & servo za njega, sedišta i vazduh u kabini, a dobija se i rezervoar za gorivo i stakla na svim vratima. ;)

Chrysler 300M, 3500cc(2002), V6, 250HP, standardna oprema podrazumeva sve što ste videli + gomilu stvari koje se tek sada pojavljuju kod superluksuznih evropskih automobila. Znači, koža, drvene aplikacije, grejači, dupla klima, bord kompjuter, sve moguće je električno, ergonomska šestostruko podešavajuća sedišta, 9 zvučnika (Infinity), CD charger + pojačalo vrhunsko, električni, samopodesivi retrovizori sa TFT filmom za elektronsku regulaciju odbljeska (pri vožnji u rikverc bivaju oboreni, tako da se vide bokovi auta), gepek u koji možete spakovati juga, mrežica za pričvršćavanje tereta da ne leti po gepeku. Kožno/drveni volan - extreme lux instrument tabla sa analognim časovnikom. Sva moguća i nemoguća svetla, električno podešavanje svih sedišta + 3 memorije za više vozača/putnika. Sedišta se primiču/odmiču volanu kada se upali/ugasi. Parking senzori. Kompas. Automatski/poluautomatski-sekvencijalni menjač, 17" alu felne, niskoprofilne, brdo airbagova, abs, esp i još kamara skraćenica, grejači za sve i svašta, otvaranje gepeka iz kabine i sa daljinca, i još brdo stvari.

Još jednom - ovo je OSNOVNA, STANDARDNA oprema za ovaj auto.
Preostala moguća dodatna oprema - šiber i 11 umesto 9 zvučnika Infinity/Harman Kardon.

Auto je plaćen 37000 evra. Doplata za šiber bila je oko 1200, što je i jedino što na ovom primerku fali.

Za iste pare, od Audija možeš dobiti jedino *BEEEEP* da isteraš oči. Samo doplata za klimu i podizače i cena već ode iznad ovog Chryslera.

Pomenuti Audi A6, sa full opremom je koštao 78.000 evra! Nije greška - to se i sad može lako proveriti.

Eh da, još jednu stvar nisam pomenuo - Taj Chrysler je klasa A8, a ne A6, čime cela stvar još više dobija na težini.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

slobodan81
slobodan mihajlo
negotin

Član broj: 79346
Poruke: 78
*.smin.sezampro.yu.



Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?25.12.2006. u 23:15 - pre 156 meseci
pa sve to vi ljudi lepo pricate ali jer bar iko od vas vozi neki auto od 6000ccm? svi vi pricate sta je najbolje ali niko se nesto nehvali takvim automobilom osim ovih extra bogatasa. znam i ja sta je dobro nisam ni ja glup i ja bih vozio neki s6 ili s8 ili porse ali uslovi nedozvoljavavaju . i jak sam kupovao audi stajao sam ispred dva modela 1.9 tdi i 2.8 benzinac . ali naravno presudili su nasi uslovi potrosnja registracija odrzavanje. znam ija kako vuce taj 2.6 i sam sam imao ranije 2.4 ali samojom predjenom kilometrazom i dalje usteda je velika. nisam lovator novac sam zaradjujem tako da gledam i sto pametnije da ga ulozim. naravno tdi se ne moze nikad porediti sa nekim gti-ima ili porseima ali tvrdim da za tezinu vozila od 1400kg taj motor uopste nije slab za normalne zahteve . ti automobili i nisu pravljeni za trke jurcanja itd vec za normalne potrebe. nemojte misliti da sam neki zaljubljenik u audi i da smatram da je nemac svetinja ali ja jednostavno nikiad nisam imao ni sa jednim audijem vecih problema sve su to bile neke sitnice ili potrosni materijal.
Jos jednomda napomenem 1.9 TDI NEMOZE STATI NA CRTU SA PORSEOM ILI GTI-JEM ALI IMA DOVOLJNO SNAGE ZA SVOJU MASU I NORMALNU VOZNJU
slobodan81
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?25.12.2006. u 23:24 - pre 156 meseci
Poštujem to i slažem se.

Možda smo od početka ove druge diskusije, o motorima, stvorili neku sliku gde si na jednoj strani Ti, a na drugoj "MI". Međutim, ja lično imam problem jedino sa tim što je izbor sužen. Znači, ne smeta meni "po defaultu" taj dizelaš. Smeta mi što su izopštili one, od ranije poznate, benzince, koje si i sam pomenuo. Prosto nisu u prodaji, iako neki postoje po katalozima.

Slažem se i u vezi uštede i tako toga. Ne slažem se da to mora biti jedini izbor.

Takođe, jako mi idu na živce likovi (kao jedan koji se pri prodaji A6 javio na oglas) koji pitaju "a jel' ima taj auto plin?". To me dovodi do ludila. Hej, oće čovek A6, a da se vozi za džabe! Mislim, zar je A4 šugav? Pa nije. Ali eto, kao što vidiš, ipak ima i mnogo onih koji bi da budu baje, pa makar ga terali i na lož ulje.

A kada je Audi u pitanju, iako ću zvučati kao omraženi ljubitelj "nemac je ipak nemac", reći ću da je po mom iskustvu Audi A6 zaista jedan od najpouzdanijih automobila. Problem je što su oni malo poludeli što se opreme tiče, a to sam i napomenuo u prethodnom postu.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

slobodan81
slobodan mihajlo
negotin

Član broj: 79346
Poruke: 78
*.smin.sezampro.yu.



Profil

icon Re: ROVER 75 - za i protiv ?25.12.2006. u 23:29 - pre 156 meseci
STORM
a koliko sada trenutno vredi ta chrysler 2003g i koliko vredi taj audi istog tog godista?
koliko ce ti trebati samo vremena da ga prodas u odnosu na audija narocito dizela pa makar bilato i kanta?
sve ste v i to u pravu mebi se taj shrysler svidja i hteo sam da ga kupim ali nisam mogao damnadjem 2.7
za nase uslove nase zarade kolika je registracija potrosnja odrzavanje.........
ljudi ponovo kazem i ja bih terao neki auto sa 4.0.5.0.6.0........ ali nemam ti ja para za benzinsku pumpu

slobodan81
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: ROVER 75 - za i protiv ?

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 43232 | Odgovora: 69 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.