Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problem u lansiranju sajta na ineternet. Problem je missing.php!? Nemam pojma zasto mi to javlja

[es] :: Web razvoj :: Problem u lansiranju sajta na ineternet. Problem je missing.php!? Nemam pojma zasto mi to javlja

[ Pregleda: 1713 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

nemluk
Sombor

Član broj: 104961
Poruke: 51
212.200.167.*

Sajt: elitesecurity


Profil

icon Problem u lansiranju sajta na ineternet. Problem je missing.php!? Nemam pojma zasto mi to javlja09.03.2007. u 00:39 - pre 208 meseci
Napravi sam jedan obican web sajt sa nekim glupostima i sa nekoliko linkova. Inace sve je radjeno u dreamweaveru MX. Inace nemam mnogo iskustva sa web dizajnom i web programiranjem i moglo bi se reci da sam pocetnik. Prvi put sam pokusao lansirati moju prezentaciju preko www.freewebservices.net, registrovao se, dobio sve potrebne podatke sa upload files-ova i naravno sve to uradio preko ftp menagera u total commanderu. Uspeo sam da prebacim sve fajlove ali nisam mogao da otvorim svoj novi sajt. Pri nekoliko pokusaja upload-ovanja konstantno mi se pojavljivalo ovo http://www.freewebservices.net/missing.php Dakle javljao mi je da mi nedostaje nesto. Inace pri prebacivanju fajlova opcije u prozorcicu "upload" u total commanderu 1.upload in beckgraund 2. convert file names to lowercase su mi bile i ukljucene i iskljucene. dakle to sam radio u nekoliko navrata sa i bez cekiranja chekbox-a.Sada sam totalno zbunjem, vise nemam pojma sta i kako da radim. Pada mi napamet da nisam dobro odradio prezentaciju ali nekako mi je to sve cudno jer je u dream weaveru sve radilo savrzeno. AKo imate neki drugi sajt sa kojeg bi mogao postaviti besplatno moju prezentaciju posaljite. U svakom slucaju pomozite ako mozete.

Hvala u napred,



Nele19
 
Odgovor na temu

xnowell

Član broj: 122065
Poruke: 29
62.162.226.*



Profil