Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Fiat Panda [Classic] klub

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Fiat Panda [Classic] klub
(TOP topic, by bakara)
Strane: << < .. 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 597440 | Odgovora: 829 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

salemfk
Aleksinac-Kragujevac

Član broj: 29295
Poruke: 155
91.150.127.*



+17 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub27.01.2009. u 12:03 - pre 185 meseci
Mene jedino zanima, da li zamena dobosa sigurno resava svima dobro poznat problem zadnjih kocnica (ako uopste mogu tako da se zovu)?
Moja Panda ima Windows, pa vi sad vidite...!!!
 
Odgovor na temu

rele r4
s.m

Član broj: 180787
Poruke: 94
212.200.215.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub27.01.2009. u 14:23 - pre 185 meseci
Koliko ja vidim to i nije neki problem jer auti odlično koče,moja bivša panda i sadašnji punto imaju isti odnos sila napred i nazad na tehničkom i to se zna da je tako i nije nikakav problem u voznji već je bolje da je sila na zadnjim točkovima manja kada je auto prazan( ne natovaren) jer prilikom kočenja veći deo mase automobila se prebacuje na prednju osovinu i u slučaju neopterećenog auta bi došlo do blokiranja zadnih točkova(da je sila veća) i vrlo verovatnog zanošenja zadnjeg dela auta.
moja bivsa (pandica)
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub27.01.2009. u 15:51 - pre 185 meseci
Sve je to tacno Rele i ok je u voznji, nema nikakvih problema sa kocenjem, ali kad se pojavis na zvanicnom-tehnickom pregledu, (barem ovde po BG), tamo bas i nisu culi za te odnose na Pandi, nego imaju ``neke``podatke verovatno za damper- dvoosovinac, i onda..........znate vec dalje.......
Pitam se postoje li uopste neki normativi, zakoni, i standardi za to kod nas, (a valjda bi trebalo da postoje) i gde se to moze dokumentovati, kako nam ne bi pravili zvrcke na tehnickom, nego lepo se pozoves, taj i taj zakon, pravilnik, uputstvo tehnicki normativ, propis, bilo sta zvanicno.......- Clan taj i taj, alineja........ta i ta, stav drugi........il je to po onom starom principu karakteristicnom za ovo podneblje........APP.

Dok to ne proradi.......cuvajte meso na dobosima.......pa ako blokira na prazno, posle tehnickog, vratis stare dobose.....

I jos nesto, kad (i ako) se usvoji novi Zakon o bezbednosti u saobracaju, (a trebalo bi to da bude relativno skoro), onda ce mnogi od nas imati veeeeeeeliki problem, buduci da ce deo odgovornosti snositi i registrovani izvrsioci tehnickog pregleda, koji mogu cak i izgubiti licencu za rad, a odgovorna lica ce podlegati i strogim kaznama, ukljuciv i bajbokanisanje........
Bojim se da kilo Vinjaka, u tom slucaju, nece vise resavati ovo pitanje........
 
Odgovor na temu

rele r4
s.m

Član broj: 180787
Poruke: 94
212.200.215.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub27.01.2009. u 16:21 - pre 185 meseci
I kad staviš nove doboše biće isto samo će papučica kočnice imati malo kraći hod,a tu raspodelu sile kočenja napred i nazad odradjuje 5-i kočioni cilindar i zato je tako.Ja lično nisam imao problema na tehničkom zbog te razlike(uvek se pojavljivala),ili se neki ljudi razumeju u to i nema problema a oni drugi rade šablonski i prave pitanje.
moja bivsa (pandica)
 
Odgovor na temu

gibanitza
Mihailo Vicanović
inžinjer IT bezbednosti, Telekom Srbija
Beograd

Član broj: 207437
Poruke: 110
79.101.228.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub27.01.2009. u 16:52 - pre 185 meseci
Meni je manijak na tehničkom blokirao zadnju desnu kočnicu (sa Audijem)... Jedva sam bio stigao do kuće... Najbolje je platiti ili častiti koliko treba i tako se provući a tehnički odraditi čisto da znaš šta bi trebalo da središ na vozilu... Lično, tim filozofima sa tehničkog ne dajem da sedaju u moje vozilo...

Generalno mislim da će "vinjak" kombinacija još dugo trajati jer se ti strogi zakoni uglavnom poštuju u zemljama sa višim standardima.... Dokle je god plata pandurima ovako jadna oni će biti skloni korupciji...

E sada ne znam koliko ovo ima smisla, ali čuo sam da je kolega pričao kako je izvadio peti kočioni na jugu i umesto toga stavio T račvu... Kaže da mu sada koči kao blesav... Šta bi se desilo ako bismo mi to na Pandi odradili?
Panda Gvido...
 
Odgovor na temu

rele r4
s.m

Član broj: 180787
Poruke: 94
212.200.215.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub27.01.2009. u 17:06 - pre 185 meseci
5-i kočioni sluzi da smanji kočionu silu na zadnjim točkovima kad je auto prazan-neopterećen tj poveća kad je natovaren
Kada se izbaci 5-i cilindar onda do zadnjih kočnica dolazi sila koja je neregulisana u odnosu prazan-pun auto i opet dolazi da blokiranja zadnjih točkova.
Probajte na nekom praznom parkingu naglo kočenje,svaka panda če blokirati zadnjim točkovima-prebaci se tezina napred i zadnji imaju manje trenje o podlogu i blokiraju dok na valjcima isporučena sila zadnjim kočnicama je ista ali pošto je auto statičan tj nema prebacivanja tezišta kao u voznji zadnji točkovi ne mogu da blokiraju jer imaju više tezine na sebi.

moja bivsa (pandica)
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.static.ikomline.net.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub27.01.2009. u 19:29 - pre 185 meseci
Drustvo, razumem o cemu govorite, samo da napomenem da Pandoliniji 1.1 MPI, nemaju resenje koje se zove 5-ti cilindar, kao sto je to odradjeno na nekim ranijim verzijama Pande, ili na Unu, Puntu, ili zastavinim modelima yougoa. Pande 1.1 MPI imaju jedan reduktor montiran na prednjoj strani ispred vozaca, i on jednostavno redukuje protok kocione tecnosti u vodove zadnjih kocnica, i to bez obzira na nagib vozila do koga dolazi prilikom kocenja. Zabari su pokusali da ``proracunaju`` neki srednji odnos redukcije za puno-prazno vozilo, i nagib vozila ne utice na kolicinu propustene tecnosti u zadnje kocione cilindre. Dosta je jadno to uradjeno, mada zabari misle da je ipak daje bolje efekte nego klasican 5-ti cilindar, koji je isto bio katastrofa..... Doctor mi je ispricao sta je sve pokusano ne bi li se ovaj problem resio, ukljuciv i stavljanje novog reduktora, pa cak i prosirenje potpuno novog, fabrickog reduktora na strugu, ali avaj.......slaba fajda. Na zapadu to nije problem jer se na tehnickim pregledima strogo vodi racuna o tezini praznog vozila, i sve je u granicama dopustenog. Ovde kod nas, druga je prica.
Videcemo sta ce se dalje zbivati.........sa zakonima, i uopste........Naravno da kod nas funkcionise i Vinjak, i druga pica, o kesu da ne govorim.......janjetina, prasetina........
 
Odgovor na temu

bojanvet
Bojan Milojevic
Veterinarska ambulanta, Bojanvet
Kraljevo

bojanvet
Član broj: 191024
Poruke: 48
79.101.233.*

Sajt: www.bojanvet.com


+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub27.01.2009. u 19:36 - pre 185 meseci
Citat:
AcaDorcol
Ko ima zivce, neka pre montaze oboji dobose nekom termo-stabilnom bojom, da ne rdjaju, bar spolja, a i lepse ce izgledati ispod felni.........


Ja sam to uradio jesenas na mojoj pandi i cini mi se da ne izgleda lose!
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.static.ikomline.net.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub27.01.2009. u 19:44 - pre 185 meseci
Wow, to majstore, svaka cast.....
 
Odgovor na temu

rele r4
s.m

Član broj: 180787
Poruke: 94
212.200.215.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub27.01.2009. u 20:16 - pre 185 meseci
Lepo odradjeno,ali šarafi mi nisu baš nešto
Reduktor ili 5-i cilindar ili nesto treće namena im je ista,elem u normalnom svetu i to je normalno ali kod nas.....
moja bivsa (pandica)
 
Odgovor na temu

salemfk
Aleksinac-Kragujevac

Član broj: 29295
Poruke: 155
*.dynamic.sbb.rs.



+17 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub27.01.2009. u 21:09 - pre 185 meseci
Evo da samo napomenem, ja sam inace prezadovoljan kako panda koci. Pre neki dan sam vozio na poslu KIA Seed stara par meseci i dosta loseje je kocila, e sada da li je to sada moj neki subjektivni osecaj ili ne, ali cini mi se da moja panda dosta bolje koci.
Par puta sam bio primoran da zakocim onako iznenada i gume(Dunlop) na Pandici samo zazvižde i skoro staje u mestu.
Mada kada bolje razmislim ima tu uticaja i tezina, brzina, vlaznost asfalta.
Ali uglavnom samo izgleda bedak kada objasnjavam onom liku na tehnickom da zadnji tockovi treba tako da se ponasaju.
Moja Panda ima Windows, pa vi sad vidite...!!!
 
Odgovor na temu

gibanitza
Mihailo Vicanović
inžinjer IT bezbednosti, Telekom Srbija
Beograd

Član broj: 207437
Poruke: 110
*.telekom.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub29.01.2009. u 06:37 - pre 185 meseci
Imam jedno pitanje - naime kada vozim recimo brže od 30km/h iz prednjeg desnog dela automobila mi se čuje neko cijukanje (cin cin cin) u ritmu okretanja točkova... Zvuk je izraženiji kada sam u leru ili kada mi noga nije na gasu nego kada sam u brzini i ubrzavam... Šta može biti?

Panda Gvido...
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub29.01.2009. u 07:32 - pre 185 meseci
1. Lager(i) Alternatora (zvuk bi trebalo da ``ubrzava ili usporava`` sa brojem obrtaja motora
2. Plocice prednjih kocnica (zvuk se menja sa promenom brzine kretanja)
3. Lezaj spanera zubcastog kajsa (zvuk se menja sa promenom broja obrtaja motora)
4. Pumpa za vodu (lager ili lopatice) (zvuk se menja sa promenom broja obrtaja motora)

Cini mi se da je kod tebe broj 2 sa gornje liste
 
Odgovor na temu

gibanitza
Mihailo Vicanović
inžinjer IT bezbednosti, Telekom Srbija
Beograd

Član broj: 207437
Poruke: 110
*.telekom.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub29.01.2009. u 07:35 - pre 185 meseci
Cenim da je tako... Ritam pojavljivanja zvuka je u direktnoj srazmeri brzini kretanja... Vidim da me čeka malo gimnastike oko kočionog sistema...
Panda Gvido...
 
Odgovor na temu

jokicm
Jokić Miroslav
penzioner
Beograd

Član broj: 183785
Poruke: 47
*.mediaworksit.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub30.01.2009. u 07:29 - pre 185 meseci
Gibanitza, a da nisi slucajno pregazio Deda Mraza pa ostali samo zvoncici?
U SVETU ZIVOTINJA SVE JE ISTO KAO KOD LJUDI- SAMO POSTENIJE
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub30.01.2009. u 08:14 - pre 185 meseci
He, he, sad Gibaja nema 54 konja, nego 54 irvasa Deda Mraza.....
 
Odgovor na temu

jokicm
Jokić Miroslav
penzioner
Beograd

Član broj: 183785
Poruke: 47
*.mediaworksit.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub30.01.2009. u 10:47 - pre 185 meseci
Narode, onaj Papovic se totalno odmetnuo, zaboravio nas je otkako se "modernizovao''. Uzgred, juce sam u Bgd-u video crvenog Punta sa natpisom TELECOM ITALIA, sa novosadskim tablama. Vec su i njih poceli da uvoze. Bas me zanima da li su i njihove cene povoljne, kao ove nase sto su bile. Ja sam svoju Pandu kupio za 2400E, vec uradjenu kao putnicka...
Pozz
U SVETU ZIVOTINJA SVE JE ISTO KAO KOD LJUDI- SAMO POSTENIJE
 
Odgovor na temu

gibanitza
Mihailo Vicanović
inžinjer IT bezbednosti, Telekom Srbija
Beograd

Član broj: 207437
Poruke: 110
93.86.0.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub30.01.2009. u 16:21 - pre 185 meseci
Može biti da sam zagazio nekog mučenog, pripitog Deda Mraza koji je zalutalo u januaru ovde... Još mi je Panduljko crven pa se ukamuflirao :)

Hm, zanimljivo je ovo za Puntiće, samo mislim da oni nisu toliko povoljni kao Pande ni u nabavci a ni u kasnijoj eksploataciji...

http://www.polovniautomobili.c...asi/Fiat/Punto_1.9d_van/106527


Panda Gvido...
 
Odgovor na temu

gibanitza
Mihailo Vicanović
inžinjer IT bezbednosti, Telekom Srbija
Beograd

Član broj: 207437
Poruke: 110
93.86.0.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub30.01.2009. u 16:34 - pre 185 meseci
Da, da dodam - preneo sam "Gvida" na moje ime... Ako nekoga uopšte bude zanimalo cifra za prenos vlasništva Fiat Pande je sledeća:

Ugovor o kupoprodaji - oko 1000din po agencijama, nemojte da se zaletite kao ja da ga napišete sami pa da ga overavate u opštini, izađe duplo skuplje (bem ti južnjačko poreklo, sve se trudim da uštedim kada ono mućak)...

Porez - oko 4900din... Ako može objasniti porezniku da je u pitanju starija Panda sa troje vrata... U slučaju da napravi grešku i pomeša našu Kockicu sa ovom novom izaći će ova stavka na preko 6000din...

Administrativna taksa 1300din

Izrada nove saobraćajne je nki 350din

I nešto sam platio 260din teti iz AMSS-a a ne znam šta i zašto...
Panda Gvido...
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
91.143.221.*



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub30.01.2009. u 19:23 - pre 185 meseci
Ako se neko zali na lupkanje, skriputanje i sl, evo uz pomoc specijalne termovizijske kamere prvi put su snimljeni fabricki ugradjeni Panda gremelini


Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Fiat Panda [Classic] klub
(TOP topic, by bakara)
Strane: << < .. 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 597440 | Odgovora: 829 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.