AcaDorcol dipl.ecc.
Član broj: 162574 Poruke: 880 *.redcross.org.yu.
|
Sve je to tacno Rele i ok je u voznji, nema nikakvih problema sa kocenjem, ali kad se pojavis na zvanicnom-tehnickom pregledu, (barem ovde po BG), tamo bas i nisu culi za te odnose na Pandi, nego imaju ``neke``podatke verovatno za damper- dvoosovinac, i onda..........znate vec dalje.......
Pitam se postoje li uopste neki normativi, zakoni, i standardi za to kod nas, (a valjda bi trebalo da postoje) i gde se to moze dokumentovati, kako nam ne bi pravili zvrcke na tehnickom, nego lepo se pozoves, taj i taj zakon, pravilnik, uputstvo tehnicki normativ, propis, bilo sta zvanicno.......- Clan taj i taj, alineja........ta i ta, stav drugi........il je to po onom starom principu karakteristicnom za ovo podneblje........APP.
Dok to ne proradi.......cuvajte meso na dobosima.......pa ako blokira na prazno, posle tehnickog, vratis stare dobose.....
I jos nesto, kad (i ako) se usvoji novi Zakon o bezbednosti u saobracaju, (a trebalo bi to da bude relativno skoro), onda ce mnogi od nas imati veeeeeeeliki problem, buduci da ce deo odgovornosti snositi i registrovani izvrsioci tehnickog pregleda, koji mogu cak i izgubiti licencu za rad, a odgovorna lica ce podlegati i strogim kaznama, ukljuciv i bajbokanisanje........
Bojim se da kilo Vinjaka, u tom slucaju, nece vise resavati ovo pitanje........
|