Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog

[es] :: 3D modelovanje :: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog

Strane: 1 2

[ Pregleda: 5675 | Odgovora: 20 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

sretniica
Sarajevo

Član broj: 65599
Poruke: 39
213.91.127.*



Profil

icon tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog14.02.2008. u 11:53 - pre 196 meseci
U kojem programu je moguće izrenderovati ovakvu sliku. Izgleda kao crtani, ali je sa druge strane dosta realna.

Code:
http://www.pondandfountainpros.com/images/prima-xl-series-pump.jpg



ili


Code:
http://www.pondandfountainpros.com/images/titan-series-pump.jpg


 
Odgovor na temu

TalRasha
Tal Rasha
Beograd

Član broj: 152581
Poruke: 160
77.46.243.*



Profil

icon Re: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog14.02.2008. u 12:12 - pre 196 meseci
Mozes u Maxu sa Ink shaderom. Mozes i u Maya/Xsi/lightwave sa slicnim shaderima, mada ovde se jasno vidi da je doradjeno u nekom Photoshop-related programu.

 
Odgovor na temu

MOHOK7
REFERENT ZA PAKOVANJE MAGLE I BROJANJE
OBLAKA
Austrija

Član broj: 42823
Poruke: 930
*.at
Via: [es] mailing liste

ICQ: 222868371
Sajt: www.bio-garten.net


+7 Profil

icon Re: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog14.02.2008. u 13:06 - pre 196 meseci
Po shaderu i po rezanju objekta siguran sam da je druga slika uradjena u
INVENTORU (pretpostavljam verzija 10.0)
U njemu dobijamo otprilike takve rezultate.
Nije lose i zadovoljava potrebe tehnicke dokumentacije vise od toga u tu
svrhu nije potrebno.
Pozdrav i postovanje s ove strane alpa
MOHOK
 
Odgovor na temu

sretniica
Sarajevo

Član broj: 65599
Poruke: 39
213.91.127.*



Profil

icon Re: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog14.02.2008. u 13:24 - pre 196 meseci
Hvala vam na brzom odgovoru.

Ja zaista ne znam u kojem su programu uradjene ove slicice. Nisu mi one toliko ni bitne koliko mi je interesantan ovaj render ili sta je vec. Srecem se vec nekoliko puta sa ovakvim vizuelnim izgledom i mislim da bi odgovarao potrebama firme za koju radim.

Inace radimo u Inventoru 2008 i minimalno 90 % sam sigurna da ovo nije uradjeno u Inventoru, ne vjerujem da grijesim.

Voljela bih znati na osnovu cega si dosao do zakljucka da je radjeno u Inventoru, ozbiljno me interesuje?

 
Odgovor na temu

TalRasha
Tal Rasha
Beograd

Član broj: 152581
Poruke: 160
77.46.243.*



Profil

icon Re: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog14.02.2008. u 15:02 - pre 196 meseci
Ma ignorisi Mohoka, on ne zna ni cemu je namenjen Inventor. Uostalom shvatices o cemu pricam kada krene sa svojim izvalama, bas me zanima sta ce sad da izmisli na tvoje pitanje :)
 
Odgovor na temu

dksteva

Član broj: 103995
Poruke: 31
77.46.156.*



Profil

icon Re: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog14.02.2008. u 16:21 - pre 196 meseci
Ja se izvinjavam sto upadam ovako u temu, ali treba mi odgovor ili mali savet, naime interesuje me autodizajn, e sad radim u Catiji mada sebe jos smatram amaterom, pa me prvo interesuje da li se ovakav model moze dobiti samo koriscenjem Katije ili je potrebna pomoc jos jednog programa, recimo Maye ili Maxa???

Evo linkova :

http://www.peugeot-concours-design.com/projets/projet1/img1.jpg

http://www.peugeot-concours-design.com/projets/projet27/img5.jpg

http://www.peugeot-concours-design.com/projets/projet18/img1.jpg

http://www.peugeot-concours-design.com/projets/projet18/img4.jpg

iako su prisutne nesuglasice medju vama, sto se da primetiti, mislim da ste ipak svi profesionalci sto se tice 3d modelovanja, pa bi mi koristilo par saveta...hvala

 
Odgovor na temu

TalRasha
Tal Rasha
Beograd

Član broj: 152581
Poruke: 160
77.46.243.*



Profil

icon Re: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog14.02.2008. u 16:27 - pre 196 meseci
Citat:
dksteva: Ja se izvinjavam sto upadam ovako u temu, ali treba mi odgovor ili mali savet, naime interesuje me autodizajn, e sad radim u Catiji mada sebe jos smatram amaterom, pa me prvo interesuje da li se ovakav model moze dobiti samo koriscenjem Katije ili je potrebna pomoc jos jednog programa, recimo Maye ili Maxa???
iako su prisutne nesuglasice medju vama, sto se da primetiti, mislim da ste ipak svi profesionalci sto se tice 3d modelovanja, pa bi mi koristilo par saveta...hvala

Hehe, Mohok profesionalac? :DDD Pa ajd ako ti tako kazes :)))
Mozes ih dobiti i u Catia i u Max/Maya, pitanje je da li si projektant ili dizajner. Ukoliko se bavis projektovanjem naravno Catia, ukoliko se bavis dizajnom naravno Max/Maya. Verovatno ce ti mohok reci obrnuto da je Max/Maya za projektante a Catia za dizajnere :))) al sva sreca pa je na tebi u sta ces verovati...
 
Odgovor na temu

MOHOK7
REFERENT ZA PAKOVANJE MAGLE I BROJANJE
OBLAKA
Austrija

Član broj: 42823
Poruke: 930
*.at
Via: [es] mailing liste

ICQ: 222868371
Sajt: www.bio-garten.net


+7 Profil

icon Re: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog14.02.2008. u 17:17 - pre 196 meseci
CATIA je idealna za izradu takvih modela ne postoji program koji je u stanju
bolje da uradi zaobljene povrsine. Upravo zbog toga ju koriste svi auto
koncerni za karoserije i proizvodjaci aviona za spoljne povrsine.

Sirovi model izradis u CATIA
Eksportiras (kao export format iz CATIA do sada je najbolje funkcionirao
step mada ne mora da znaci da je to najbolji nacin)
uvezes ga u neki od programa za special FX ( MAX ili MAYA)
tamo odradis animaciju, polepis teksture, podesis svetlo, i odradis render.
pozdrav i postovanje s ove strane Alpa
MOHOK

PS
Ako si bas mazohisticki nastrojen mozes sve da radis 3D modele od pocetka u
programu za special FX mozda nakon nekoliko meseci upornog rada dodjes do
nekakvog 3D Modela sumnjive kvalitete.
Velika prednost takvog nacina rada je sto ti nekoliko meseci nije dosadno i
sto ce te mnogi od prisutnih na ovom formu nazivati umetnikom.
 
Odgovor na temu

LuckyBug
Beograd

Član broj: 70474
Poruke: 173
*.adsl.verat.net.



+5 Profil

icon Re: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog14.02.2008. u 17:29 - pre 196 meseci
Ova slika je mogla biti odradjena pomocu bilo kog render engine-a,integrisanog Software ili MR,VRay,Renderman...
Da se ne lazemo,ovaj render nije nista posebno,relativno lak setup,sa time da je radjena postprodkcija u recimo Photoshopu a tu podrazumevam preklapanje i kombinovanje vise rendera kako bi se video fino presek ali i spoljasnost.
Sto se tice samog modela ako se radi samo radi vizuelizacije moze i da se radi u bilo kom programu za 3D,ako se radi proizvodnja treba ti neki ozbiljniji alat koji podrzava vecu preciznost.
 
Odgovor na temu

TalRasha
Tal Rasha
Beograd

Član broj: 152581
Poruke: 160
77.46.243.*



Profil

icon Re: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog14.02.2008. u 17:36 - pre 196 meseci
Citat:
MOHOK7:
Ako si bas mazohisticki nastrojen mozes sve da radis 3D modele od pocetka u
programu za special FX mozda nakon nekoliko meseci upornog rada dodjes do
nekakvog 3D Modela sumnjive kvalitete.
Velika prednost takvog nacina rada je sto ti nekoliko meseci nije dosadno i
sto ce te mnogi od prisutnih na ovom formu nazivati umetnikom.

Nekoliko meseci??? Oo sretniica sada vidis o cemu sam govorio :DDD
Za tebe mohok bi verujem to bilo mazohisticki posto ne znas da modelujes, mislim ako je tebi trebalo nekoliko meseci da izmodelujes auto u maxu to upravo govori o tebi a ne o programu. Neko ko zna uradice bilo kakav model automobila za manje od 3-4h u maxu/maya, to sto si ti nesposoban ne znaci da je i ceo svet :) I sto si toliko nervozan? Za svaki odgovor pises citave tekstove, otkud toliko volje i vremena? :}
 
Odgovor na temu

dksteva

Član broj: 103995
Poruke: 31
77.46.156.*



Profil

icon Re: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog14.02.2008. u 18:50 - pre 196 meseci
Pa ok, hvala na ogovorima, ponavljam da sebe smatram jos uvek za amatera, za pocetak mi je ipak najbitnija vizuelizacija samog modela, tj. oblik i dizajn sto podrazumeva da moram biti dobar projektant, sto znaci da bih morao na najbolji nacin iskoristiti moci Catije, a zatim i dobar dizajner kako bih iskoristio moci maye ili maxa-a, renderovanje textura itd. Pitao sam vas ovo jer jos nisam siguran vredi li truda da sad uzmem knjigu i ucim mayu, posto nemam skoro nikakva iskustva s njom...
 
Odgovor na temu

MOHOK7
REFERENT ZA PAKOVANJE MAGLE I BROJANJE
OBLAKA
Austrija

Član broj: 42823
Poruke: 930
90.146.96.*

ICQ: 222868371
Sajt: www.bio-garten.net


+7 Profil

icon Re: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog14.02.2008. u 18:56 - pre 196 meseci
Sretniica
nemam volje sada da kopam po INVENTORU ima koja godina da sam zavrsio skolovanje za INVENTOR.
tamo su nam pokazivali kako se u tom programu radi render sa kamerama i animacijama u svakom slucaju za te faze posla oduvek koristim programe u kojima to brze i jednostavnije odradim ali INVENTOR moze da postigne tu kvalitetu.
najmanje 2 svetla i objekata treba da u properties odredis boju povrsine materijala.
evo jedan primer screen shota lenj sam sada da kopam kako se radi rendering u INVENTORU

Pozdrav i postovanje s ove strane Alpa
MOHOK

[Ovu poruku je menjao MOHOK7 dana 14.02.2008. u 20:32 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

LuckyBug
Beograd

Član broj: 70474
Poruke: 173
77.46.172.*



+5 Profil

icon Re: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog14.02.2008. u 19:40 - pre 196 meseci
@dkSteva
Moze se postici u Maya-i,Nurbs-i i trimovi bi ti trebali zavrsiti i najslozenije poslove,mada uvek mozes i poligone i subD da uposlis.
Nemoj uzimati nijednu knjigu u smislu da je kupujes i sl,najbolji saveznik ti je cist help,mada i kad pokusam da se setim neke drue knjige ne ide.
Probaj da nadjes Gnomonove video tutorijale,jel ces iz njih saznati najvise.
Probaj i StudioTools on je bas kvalitetan program za nesto ovog tipa sto tebi treba.
 
Odgovor na temu

sretniica
Sarajevo

Član broj: 65599
Poruke: 39
217.199.142.*



Profil

icon Re: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog14.02.2008. u 19:59 - pre 196 meseci
OK, mislilim da nije vrijedno preduge rasprave. A mozda ni primjeri nisu bili bas mjerodavni.

Hajde mi recite sta mislite u kojem programu rade ovi ljudi:
Code:
http://gbo.nl/work/portfolio/index_en.html


U Inventor studiju radim bar 4 sata dnevno u prosjeku i vrlo dobro znam koji su nedostaci rendera u Inventor-u. Sad cete se nasmijati, ali u ovome programu sam radila od modeliranja zgrada i virtuelnih tour-ova do toka vode. A sve to zato sto sam prinudjena da iskoristim maksimum Inventora, nazalost u pogresnom pravcu.
Bas zbog toga kopam po internetu o nekom dodatnom programu za rendering nakon modeliranja u Inventoru. Zatim bi mi trebao program koji bi koristio inventorove modele, a u kojem bi se modelirala okolina, priroda, drveće, itd. Hajde eto od vode sam odustala, valjda. Ha ha ha trebalo bi meni puno čega...

Eh da, negdje sam pročitala pitanje na ovom forumu, ali nisam našla ogovor, a odnosi se na postprodukcijski program, tj program za sastavljanje i doradu animacija, raznorazno uljepsavanje i dodavanje zvukova i drugih efekata. Da li koristite nesto slicno, ako je odgovor da...šta?

 
Odgovor na temu

LuckyBug
Beograd

Član broj: 70474
Poruke: 173
77.46.181.*



+5 Profil

icon Re: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog14.02.2008. u 20:59 - pre 196 meseci
Sto se tice postprodukcije After ti je tu najvise bar po meni user friendly,ali ako oces nesto ozbiljnije Shake,Nuke,Fusion ... zavisi do koje mere zelis da ides.
Sve ovo sto si ti navela zaista moze da se uradi u bilo kom programu,ako mene pitas za to cime se ti bavis Studio Tools sisa sve ostale.
Pre svega imas u okviru njega mogucnost skiciranja kao u Photoshopu,mada nesto bolje cak jer je Alias patentirao neke stvari koje su zaista genijalne,al to moras da krenes da radis pa da vidis kako fino lezi najpre iskiciras,obojis,zatim na osnovu toga krenes da modelujes.
Sam ST ima jako dobre Nurbs-e i sve sto je potrebno za precizno modelovanje npr Boeing i General Motors koriste samo ST,jer ima workflow za umetnika i za inzinjera.
Pored toga ST ima najbolji render od svih slicnih aplikacija,realtime prikaz fejkovanih refleksija,ali barem mozes u realtime videti gde s ti nepravilnosti na modelu,zatim prikaze napona i ostalih stvari.
Ali na kraju krajeva gde god radila model uvek ga mozes uvest u bilo koji 3d software,tamo osvetliti,uraditi materijalizaciju,izrenderovati,i zatim sve to sklopiti u nekom od gore navedenih post paketa.
 
Odgovor na temu

labicko1
Beograd

Član broj: 71503
Poruke: 721
*.ptt.yu.



+187 Profil

icon Re: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog14.02.2008. u 23:29 - pre 196 meseci
ja sam bio pitao za post production, ali niko nije hteo da mi odgovori. Ono sto sam video je da se Nuke spominje u nekoliko video kursevima za 3d kao opcija za postproduction.
 
Odgovor na temu

LuckyBug
Beograd

Član broj: 70474
Poruke: 173
77.46.181.*



+5 Profil

icon Re: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog15.02.2008. u 00:20 - pre 196 meseci
Nuke je izuzetno kompleksan,razvijao ga je Digital Domain,bio je njihov in-house softver za kompoziting.
Sa jedne strane je mozda bespotrebno uciti ga,dok ne savladas osnove kompozitinga,a i u 99 % slucajeva kod nas barem neces raditi u njemu.
Weta je tek skoro pocela da radi u njemu mislim da je Fantastic 4:Rise of the silver surfer prvi je film koji su radili u njemu,naravno to je prica za javnost sve je veliko pitanje,neumitno je da je odlican,samo je problem sto zaista mnoge funkcije neces imati kad i gde da iskoristis.
Takodje su sanse velike da ces ako odes u neku veliku svetsku firmu raditi na sopstvenom in-house paketu.
Za samo razumevanje kompozitinga ja predlazem Shake-ov help,cak i ako ga nikada necete koristiti,cisto da shvatite ideju i koncepte,mada je sve to jedna velika oblast,pa ako se samo time i zanimate to cete i raditi.
Kod nas dominira After,sad se probija Fusion u velikoj meri,a ostali pa ostace tu gde jesu,zaboravljeni ili bolje reci zapostavljeni,donekle i sa razlogom,realno After je najbrzi,sta ti treba zavrsis za jako kratko vreme,ali je recimo za bas kompleksne projekte slab itd mozemo do sutra.
 
Odgovor na temu

MOHOK7
REFERENT ZA PAKOVANJE MAGLE I BROJANJE
OBLAKA
Austrija

Član broj: 42823
Poruke: 930
90.146.96.*

ICQ: 222868371
Sajt: www.bio-garten.net


+7 Profil

icon Re: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog15.02.2008. u 08:27 - pre 196 meseci
Sretniica pogledao sam link koji si dala pretpostavljam da tip radi u CATIA ili Pro E
INVENTOR je kad su plohe u pitanju slab u odnosu na ta dva programa jednostavno nema dovoljno dobar algoritam da valjano odradi zaobljenja na primer i za onakve modele u INVENTORU ima da mu utrnu zubi dok ih dobije.
Preporucujem ti da modele izradjene u INVENTORU renderiras u MAX ili MAYA sto se prebacivanja tice tu ti mogu biti od pomoci petljali smo godinama da dobijemo zadovoljavajucie rezultate.
PS
Ako ta tvoja firma ima slobodnih kapaciteta (ili ti osobno) javi mi molim te trebati ce nam barem desetak CAD konstruktera i trazimo prvenstveno ljude koji poznaju INVENTOR.
Pozdrav i postovanje s ove strane Alpa
MOHOK
 
Odgovor na temu

ripkid

Član broj: 31391
Poruke: 195
*.static.ikomline.net.



Profil

icon Re: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog16.02.2008. u 03:52 - pre 196 meseci
@ sretnica

Nije iskljuceno i da su ovi crtezi radjeni golom rukom sto bi se reklo a gotovo je 100% sigurno da je radjen post work u nekom od grafickih programa poput Photoshop i slicni...
3D Satan
 
Odgovor na temu

vladimir80
vladimir kuzmanovic

Član broj: 185609
Poruke: 1
93.86.51.*



Profil

icon Re: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog22.06.2008. u 00:17 - pre 192 meseci
Pretpostavljam da necu odlutati od teme ako se pridruzim sa svojim pitanjem.... Kako da mi rendering u Maxu izgleda ovako, ja nisam uspeo da
provalim, mada mi ranije nije ni trebalo ..?
Hvala unapred...

http://img518.imageshack.us/my.php?image=008swxc2.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?image=004swhh4.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?image=008swcb7.jpg

[Ovu poruku je menjao vladimir80 dana 22.06.2008. u 01:37 GMT+1]
 
Odgovor na temu

[es] :: 3D modelovanje :: tip renderinga koji je izmedju ilustracije i realnog

Strane: 1 2

[ Pregleda: 5675 | Odgovora: 20 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.