Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 271 272 273 274 275 276

[ Pregleda: 1102781 | Odgovora: 5513 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7223
87.116.183.*



+1120 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.06.2019. u 00:12 - pre 32 dana i 7h
Kod drugih je poskupelo ako ima razloga da poskupi, a ako nema nije poskupelo - osim kod Korejaca.

VW i Audi umesto 1.4 i 1.6 8V benzinaca sada u C segmentu kao ulazni daju turbo motor i normalno da je cena veća. Ali kod modela u kojima su isti ili slični motori cena nije veća.

Na primer, Passat B7 uopšte nije skuplji od B6 jer ima iste ili vrlo slične motore, štaviše, neki modeli iz B7 serije su bili i nešto jeftiniji od pandana iz B6. B8 je neznatno skuplji jer ima novu platformu.

Jedino Korejci već više od 10 godina uvaljuju potpuno identičan prastari 1.4 benzinac, ali su zato cenu digli za više od trećine!?

A pogledajte šta su tek kod dizela uradili:

1. 2008-9. u C segmentu su davali odličan 2,0CRDI za 20 a 1,6CRDI za 16 hiljada, što je bila izvanredna ponuda.

2. Ubrzo su u C i D segmentu 2.0 potpuno ukunuli i davali puno slabiji 1.7 dizel (izveden iz 1.6, samo sa dužim hodom), ali su cene značajno podigli.

3. I kao šlag na tortu, u najnovije vreme vidimo ovog brzog i startnog junaka koji više nema ni taj 1.7 - nego ponovo ima stari 1,6 dizel (uporedite k-ke i videćete da je u pitanju identičan motor kao stari 1.6), ali zato ima cenu od 28 hiljada!?!

Pa da li je to normalno? Znate li za još neki takav slučaj? Ja ne znam
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 786
*.dynamic.sbb.rs.



+252 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.06.2019. u 12:35 - pre 31 dana i 19h
Koliko god ti zameram na favorisanju VW-a sad si totalno u pravu.

Stavljaju u onoliki Sportage 1.6 dizel od 115 ks i jos kosta preko 20.000 evra.
Pa mogu da mislim kako 115ks nosi auto od 1600 kg (prazan) iliti preko 2000 kg sa putnicima gorivom i prtljagom.
Vazno je da su felne 18 ili 19" i da ima ekran u boji sa rikverc kamerom :) to je sad najvaznije u ponudi
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 1956
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+359 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.06.2019. u 13:06 - pre 31 dana i 18h
VW je stavljao u Touran od 1600kg 1.6 tdi od 90 i 105ks. Ja imam ovaj od 105ks, sporo ubrzava, ali zavrsava posao. Danas da kupujem, isao bih na 2.0. Nisam nezadovoljan ovim motorom, ali mislim da 2.0 ne bi trosio vise, a isao bi bolje. Razmatrao sam i tsi motore, ali ne idu uz ovoliki auto, sa velikom frontalnom povrsinom. Trosio bi dosta vise.

Jedini problem bi bio naci takav auto, u smislu stanja i kilometraze, to je bilo presudno kada sam kupovao. Za ovih godinu dana predjeno 20-ak hiljada, izuzev malog servisa i zamene plocica, zadnje su bile potrosene, prednje su mogle jos da guraju, al ajde kad vec ide na servis nek idu u kompletu, nema nikakvog ulaganja. Ovo je uradjeno odmah po kupovini. BTW ATE plocice su znacajno bolje od fabrickih Bosch, odmah po zameni se osetilo da bolje koce.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 1246



+374 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.06.2019. u 15:40 - pre 31 dana i 16h
Kolega ima ix35 sa običnim 1.6 benzincem (1.6GDI), auto ide sasvim OK, nije za neko trkanje, ali za par putnika ide OK, drugo je kad sedne petoro i doda se prtljag. Ali, onda je trebalo doplatiti još 2k evra za turbo benzin/dizel, međutim i potrošnja je nešto veća (kaže da mu troši oko 5.6 litara na otvorenom pri "normalnoj" vožnji, oko 7 ili malo više ako vozi žustrije, što je OK za onoliko vozilo i 1.6 atmosferac).
Prednost ovog motra je relativna jednostavnost, tj. šta ima da se pokvari, osim da spadne žica sa dizne, što bi rekli majstori? Mislim, ipak je to oko 130ks (ne znam da li i koliko lažu za snagu), a SUV svakako nije za neku jurnjavu i trkanje, koga to više zanima, zna se šta kupuje.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4479



+359 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.06.2019. u 22:12 - pre 31 dana i 9h
Kia Sportage 4 1500-1600kg 448x185x164cm
1,6CRDI 116KS 280Nm ~ 20.700€
1,6 GDI 132KS 160Nm ~ 17.700€


Skoda Karoq oko 1300kg 438x184x160cm
1,6TDI 116KS 250Nm ~ 20.500€
1,0TSI 116KS 200Nm ~ 20.000€


Ford Kuga oko 1600kg 453x183x170cm
1,5TDCI 120KS 270Nm ~ 21.500€
1,5EB 120KS 240Nm ~ 20.000€

Renault Kadjar oko 1450kg 449x184x161cm
1,5DCI 116KS 260Nm ~ 20.000€
1,3TCE 140KS 240Nm ~ 20.000€

Jeep Compass oko 1450kg 439x182x164cm
1,4TB 140KS 230Nm ~ 21.000€

*cene u Sloveniji


I sad jedino Kia ne valja , a svi ostali su OK
 
Odgovor na temu

popusicko
Novi Sad

Član broj: 12568
Poruke: 568
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+688 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.06.2019. u 23:03 - pre 31 dana i 8h
Taj Karoq je premijum i za Kiu i za Forda
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 1246



+374 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.06.2019. u 03:42 - pre 31 dana i 3h
Bio bi verovatno i taman za toliko skuplji da nije tako "lep" pa su ipak morali da mu spuste cenu.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5490
*.mediaworksit.net.



+878 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.06.2019. u 07:49 - pre 26 dana i 23h
Citat:
Nebojsa Milanovic:

Učipite se koliko god želite, unapred kažem da ću pristati, i može od nule a može i iz letećeg starta, ili kako god vi želite, i da vidimo.



Taj tvoj Polo ima slabija medjuubrzanja od Picasse 2.0 HDI a kamoli od 307mice koju sad vozim. Sportage ima jos bolja medjuubrzanja. Vozio sam tih Polica citav vozni park, od 1,2 preko 1,6.... sve je to smesno i jadno kod atmobenzinaca, ako ih poredimo u odnosu na dizele.
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 786
*.mbb.telenor.rs.



+252 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina19.06.2019. u 11:09 - pre 26 dana i 20h
Pa logično
ne može da se poredi atmo benzinac sa turbo dizelom. Uzmi bilo koju zapreminu motora u istoj generaciji vozila dizel je jaci 30 do 50 %, ima duplo veci obrtni moment i nesto manju potrosnju.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7223
87.116.180.*



+1120 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.06.2019. u 10:43 - pre 25 dana i 20h
Citat:
cozmo_im:
Citat:
Nebojsa Milanovic:

Učipite se koliko god želite, unapred kažem da ću pristati, i može od nule a može i iz letećeg starta, ili kako god vi želite, i da vidimo.



Taj tvoj Polo ima slabija medjuubrzanja od Picasse 2.0 HDI a kamoli od 307mice koju sad vozim. Sportage ima jos bolja medjuubrzanja. Vozio sam tih Polica citav vozni park, od 1,2 preko 1,6.... sve je to smesno i jadno kod atmobenzinaca, ako ih poredimo u odnosu na dizele.

Veoma sumnjam da si ikada vozio Polo 1.6 16V jer je to ekstremno redak motor u tom autu, zanimljiv i po tome što auto od spolja izgleda obično, a performanse su mu na granici sportskog.

Ali da ne dužimo previše jer postoji samo jedan način da se uveriš u istinu: Uđite sa npr. 1000€, verujem da toliko možete, ulazim i ja naravno i sve ćemo vrlo lako proveriti, rekoh može od nule a može i iz letećeg starta.

Što se tiče međuubrzanja, i tu je priča poznata: neki 2.0dizel će u jednom trenutku povući bolje, ali samo u vrrlo uskom rasponu.

I pre i posle toga linearni atmosferac će biti brži jer je neuporedivo elastičniji od dizela u celom rasponu obrtaja, konkretno taj VW 1.6 16V VVT vuče praktično jednako od 1200 do 6500rpm.

Isto toliko širok raspon imaju i VVT turbo benzinci a kod njih je potisna sila još puno veća, a remapirani naročito jer kod njih je dodatni potencijal najveći i vrlo lako se ostvaruje, tako da tek tu nema nikakvog poređenja sa dizelima.

p.s. Još jedan detalj za taj smehotresni KIA "džip": njegov 1.6 dizel u fabrici je čipovan prilično i on gotovo da nema prostora za pojačanje čak i kada bi to želeli, tako da je to još jedan razlog zbog čega ne može da stane u istu rečenicu sa jačim savremenim benzicima.

p.s2. Juče sam sa 1.8T/GDrive 100 bio na Srebrnom jezeru i nazad. Snage ima toliko da imam utisak da tokom celih 250km mešovite vožnje nisam imao potrebu da stisnem gas više od 3mm.

4 osobe u autu + prtljag + climatronic većim delom puta: prosek potrošnje 5.6l/100km.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7223
87.116.180.*



+1120 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.06.2019. u 11:17 - pre 25 dana i 20h
Kad pomenuh atmosferce, jedan od najboljih trenutno je Toyota 1.6 valvematic.

Šteta što nije 2.0, jer tada bi bio univerzalniji i dobra mera za C segment za Old school vozače koji žele jači motor a iz nekog razloga ne žele turbo.
 
Odgovor na temu

adzo_
Ivan Adžić

Član broj: 150302
Poruke: 444



+247 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.06.2019. u 11:45 - pre 25 dana i 19h
Citat:
Nebojsa Milanovic:
p.s2. Juče sam sa 1.8T/GDrive 100 bio na Srebrnom jezeru i nazad. Snage ima toliko da imam utisak da tokom celih 250km mešovite vožnje nisam imao potrebu da stisnem gas više od 3mm.

4 osobe u autu + prtljag + climatronic većim delom puta: prosek potrošnje 5.6l/100km.


Ovo je mereno po bordu ili metodom cepa? Deluje neverovatno, potrosnja je 13% manja od najnize fabricke potrosnje
Da nije zbog razlicitih pistolja na razlicitim pumpama? Da ne lazira bord potrosnju zbog intervencija na softveru?
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 1956
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+359 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.06.2019. u 12:00 - pre 25 dana i 19h
Citat:
AstralPro:
Pa logično
ne može da se poredi atmo benzinac sa turbo dizelom. Uzmi bilo koju zapreminu motora u istoj generaciji vozila dizel je jaci 30 do 50 %, ima duplo veci obrtni moment i nesto manju potrosnju.


Sa ovim se ne bih slozio, pod jaci, podrazumevam konjske snage, atmo benzinci uglavnom imaju vise ks od turbo dizela.

Sto se tice Nebojsinog posta, slazem se, atmo benzin nema toliki udar, ali ide nekako ravnomernije, opustenije.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7223
87.116.180.*



+1120 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina20.06.2019. u 12:04 - pre 25 dana i 19h
@adzo

Naravno da je potrošnja niža od fabričke jer auto ima optimalnu mapu i vrhunsko gorivo koje je u stanju da iskoristi. Već samo te dve stvari kod ovog motora snižavaju potrošnju za najmanje litar na 100km.

Nije to ništa novo, kačio sam više puta slike sa prosecima ispod 6l/100km, ali ovo je mislim najmanje što sam video i prvi put sa Gdrive 100 (ne setih se da slikam, mogu sledeći put).

Podatak je sa borda jer je 250km nedovoljno za čep metodu, a u ovakvoj vožnji bord je vrlo precizan (ranije sam kačio poređenja, greška je do 0,1l/100km). Osetnija greška kod svih auta javlja se u gradskoj stani-kreni vožnji gde komp ne može da isprati sitna kratka ubrizgavanja kao posledica stani-kreni režima.

Da ne bude zabune, dobar 2.0TDI sa dobrom mapom u takvoj vožnji bi imao prosek 5 i ispod 5 l/100km tako da razlika benzin/dizel uvek postoji, ali kod dobrih benzinaca ona je puno manja nego što se misli.

Naravno, komfor vožnje i elastičnost je na strani benzinaca, kod jačih ubedljivo.



edit: sitne dopune

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 20.06.2019. u 14:33 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 271 272 273 274 275 276

[ Pregleda: 1102781 | Odgovora: 5513 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.