Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 276 277 278 279 280 281 282 283

[ Pregleda: 1119803 | Odgovora: 5642 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5511
*.dynamic.sbb.rs.



+885 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.08.2019. u 10:57 - pre 22 dana i 3h
@Nebojsa:


Evo efikasnosti kocnica na Qashqaiu:

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7257
87.116.179.*



+1128 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.08.2019. u 14:59 - pre 21 dana i 23h
Neko je ranije poredio spoljni prečnik diskova i napisao da Nissan ima 296mm a VW 312mm.

Iako je i ova razlika značajna, pogrešno je gledati samo spoljni prečnik diskova, jer time ne uzimaš u obzir koliko disk ima "mesa" kojim se koči, tako da i u okviru istog spoljnog prečnika razlika u toj efektivnoj kočionoj širini, a time i u kočionoj snazi, može biti vrlo velika, što se u praksi i na ulici može lako videti.

A kada su čak i spoljni prečnici različiti tek tada nema poređenja, jer razlika u kočionoj snazi uskog diska od 296mm i diska od 312mm koji, osim što je veći, ima i veću kočionu širinu, je ogromna.

Kočioni put od 40 metara je jako slab rezultat u 2019. i ne bih o ovome više. Ko želi da vidi ovde je sve potpuno očigledno, ko ne želi neka neka slobodno ostane u svojim zabludama.

Generalno, i celokupni automobili a i njihovi delovi, kao motor, kočnice, karoserija, sedišta, donji postroj, itd, mogu se projektovati na dva principa:

1. Bez ili sa vrlo malom inžnjerskom rezervom

2. Sa većom rezervom, što obezbeđuje manje naprezanje tokom eksploatacije, bolju učinkovitost i duži vek.

Nemam dilemu da ću uvek odabrati ovaj drugi princip.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5511
*.dynamic.sbb.rs.



+885 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.08.2019. u 15:52 - pre 21 dana i 22h
Tesko da bilo koji auto u realnim uslovima koci ispod 39 do 40m. Pod opterecenjem. Ne prazan. Nego pun.

Testiran je pun auto. Osetna razlika. Pise ti lepo na testu.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6757

Sajt: about:blank


+2151 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.08.2019. u 17:34 - pre 21 dana i 20h
VW Passat Variant je na istom testu 38,6 m... nije bog zna kakva razlika.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5511
*.dynamic.sbb.rs.



+885 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.08.2019. u 18:51 - pre 21 dana i 19h
Ma nema sanse da su neke vece razlike ako je opterecen auto...
 
Odgovor na temu

Ajeje Bradzorf
Lovac

Član broj: 340002
Poruke: 24



+31 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina25.08.2019. u 23:17 - pre 21 dana i 14h
Dobro, možemo li malo da se vratimo na temu? Mislim ono, priča ide o arteonu ili 508-ici što je za broj veće od C segmenta ako se ne varam. Priča ide i o qq-u što možda jeste C segment, ali je suv.

Zato bih voleo da postavim pitanje, kakvo je vaše mišljenje ili šta biste voleli da vozite od onoga što je u ponudi u C segmentu na našem tržištu? Pada mi na pamet sledeće:

AR đulija
Fiat tipo
Pug 308
Reno megan
DS 4
Mazda 3
Tojota korola(ili je to auris, zaboravio sam)
Honda sivik
Nisan pulsar(ima li ga uopšte na našem tržištu?)
Leksus ct 200h(mislim da leksusa nema na našem tržištu)
BMW serija 1(novi model tek stiže na tržište, ali je predstavljen)
MB a klasa
Audi a3
Vagen golf
Škoda oktavija
Seat (koji seat?)
Opel astra
Ford fokus

Đulija mi se dopada iako je već prilično vremešna, 1.4 sa 170KS u punoj opremi, ne bih se žalio. Ne sumnjam da je 1.7tbi loša, naprotiv mislim da je vrhunska, ali bih rekao da to nije za mene.

Tipo je budžetski model, ali mislim da je sa punom opremom sasvim ok, 1.4, 120KS.

308-ica je već zastarela, mislim da se sprema novi model. Bez obzira na to, neki 1.2thp sa 130KS u GT paketu je sasvim ok. Kao i prethodno, ako još uvek postoji u ponudi, GTi sa nekih 250KS ne bih, to mi je previše.

Megan je vrh, 1.33tce 160KS u GT paketu, nemam ništa protiv. RS je vrh, ali to ne bih.

DS4 mi je sasvim ok, mada je i on zreo za penziju. 1.6thp sa 160KS.

Nisam neki ljubitelj japanskog dizajna, pa mi se ne dopada zadnjica nove trojke. To i nije toliko strašno imajući u vidu da mi se unutrašnjost još manje dopada. Dopada mi se njihova hrabrost da eksperimentišu sa motorima. 2.0 i 2.5 atmo benzinci. Verujem da su kvalitetni.

Koliko god tojota bila kvalitetna, mislim da (ovu)tojotu nikad ne bih vozio.

Sivik hm. Iako su svi nabrojani modeli u C klasi, imam utisak da je sivik najveći. Ne znam kako bih svario onaj dizajn, naročito zadnjicu, mada mi je unutrašnjost ok. 1.0 125KS ili 1.5 180KS. Možda ovaj drugi. Tip R, ne hvala.

Pulsar se pravi u Španiji(ako se uopšte još pravi), a kod nas se svakako ne prodaje. Ne znam ništa o paketima opreme i motorima, ali bih rekao da je nešto slično kao i sa mikrom koja je prepakovani klio.

Leksus, hm. Čak i da imaš pare, ovo je za Srbiju egzotika.

Serija 1 je sasvim ok, a još je bolja serija 2, ali mi se novi model uopšte ne dopada.

A3. O ovome ništa ne znam, a i ne dopada mi se.

A klasa je sasvim ok. U stvari, sa motorom 1.33 je u stvari malo bolji megan, ali mnogo skuplji.

Golf -----------------------------------

Oktavija -------------------------------

Seat (ne znam ni koji je seatov model u ovoj klasi, leon?). U svakom slučaju, ne hvala.

Astra ----------------------------------

Fokus je ok, ne bih se žalio da ga imam.

Kao što ste primetili, nisam uzimao u obzir dizelaše, jer ih ne volim. Takođe, moj izbor ne bi bile najsnažnije verzije(rs, tip r, qv) preko 200KS.

Znači, kada bih imao dovoljno love, u obzir bi dolazili reno, pug ili eventualno đulija, a možda i fokus. Ako bih imao malo manje love onda tipo, a na drugom kraju(malo više) možda bih se odlučio i za a klasu. Ok, nemam dvadesetak kila para za neki od ovih modela, što je neki minimum, ali sam pustio mašti na volju.

Uzimte u obzir bilo koji parametar koji smatrate da je relevantan(za vas). Od cene, kvaliteta i pozudanosti preko dizajna do postprodaje u Srbiji, što će reći ozbiljnosti srpskog uvoznika.

Da, ja bih odabrao hečbek sa petoro vrata pošto se trovratne verzije ni ne nude. Osim hečbeka, tipo megan, mazda, tojota, a klasa, a3 i fokus se nude i kao limuzine. Takođe, pežo ima 301(da li mu je to oznaka) budžetski model, a tako reći isti auto nudi i sitroen. Mislim i sivik. Meni se ovi modeli nikada nisu dopadali i ne znam šta ljudi vide u njima. Karavani su ok, mada o njima nisam razmišljao.

Možda niste primetili, ali u onim parametrima nisam naveo performanse. Nešto nisam siguran kako bih iskoristio +-300KS i više, naročito ako bih želeo da poštujem propise, ali nije to bitno. Bitno je da (skoro)svaki od ovih brendova nudi zaista veliki izbor motora, pa ako ne uzimate najsnažniju verziju, uvek ima više i snažnije.

P.S. Sad vidim da tema počinje koreancem(ni manje ni više), a ja potpuno zaboravio i da ih pomenem. U svakom slučaju, oni bi što se mene tiče bili poslednji izbor, samo u slučaju da nema ni jednog od gore navedenih modela. Čak i onih koje uopšte nisam želeo da komentarišem.

[Ovu poruku je menjao Ajeje Bradzorf dana 26.08.2019. u 00:42 GMT+1]
 
Odgovor na temu

bordzija
Dipl Ing Kruga Dvojke

Član broj: 137771
Poruke: 2799
*.adsl.net.t-com.hr.



+124 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.08.2019. u 00:19 - pre 21 dana i 13h
Koji besmisao od posta, ovo mi se ne dopada, ni ovo mi se ne sviđa, ovaj još manje... A ovaj mi se tek ne sviđa. Žene bolje komentarišu automobile uz kafu.
 
Odgovor na temu

dr0id

Član broj: 326795
Poruke: 182



+45 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.08.2019. u 02:58 - pre 21 dana i 11h
Nije Giulia nego Giulietta. Seat je Leon (ili eventualno Ateca). A najbolji u klasi je A45 AMG. Mada ni Megane RS Trophy nije los
 
Odgovor na temu

Ajeje Bradzorf
Lovac

Član broj: 340002
Poruke: 24



+31 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.08.2019. u 07:20 - pre 21 dana i 6h
dr0id

Znao sam da ću da pogrešim, dal je đulija ili đulijeta. Leon sam naveo kasnije, doduše uz znak pitanja. Zaboravio sam volvo v40, koji najradije ne bih komentarisao.

A45 amg, nemam ništa protiv, mislim da je odličan izbor(ne i moj).

Nisam imao to na umu kada sam postavio post, ali merc +1.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5511
*.mediaworksit.net.



+885 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.08.2019. u 08:50 - pre 21 dana i 5h
Toyota Corolla 2.0 Hybrid Dynamic Force.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 1372



+417 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.08.2019. u 14:27 - pre 20 dana i 23h
Mercedes A klase spada u C klasu? Pa gde onda spada Mercedes C klase?
Da bar stavi B klasu, pa i nekako. Jeste A klasa porasla u odnosu na prvu generaciju, ali ne baš toliko, ipak je to pre Clio nego Megane sa znakom Mercedesa

Kod BMW serije 1 možda bi u C klasu mogao da se ubaci F52 (sedan), i to ovaj iz 2017. koji je bar na oko "porastao" dovoljno za C klasu, ali gde onda spada serija 3?

Stavljati AMG u C klasu je besmisleno, kao i sve druge sportske varijante, jer je to posebna kategorija vozila.


Ne znam da li još uvek važi ova podela koja je data na Wiki, ali da se ipak držimo toga ako je tema C segment. TO što bi neko možda umesto nekog standardnog auta u C segmentu neki luksuzni iz B segmenta ili manje luksuzan iz D segmenta, ili neki MPV, Sport/performanse ili SUV slične cene, možda treba otvoriti posebnu temu za takvu raspravu, tipa ima 25k evra, šta je najbolje kupiti za tu sumu...
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

dr0id

Član broj: 326795
Poruke: 182



+45 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.08.2019. u 16:36 - pre 20 dana i 21h
Pa i C klasa i BMW trojka su D segment...cak i po https://en.wikipedia.org/wiki/D-segment
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 1372



+417 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.08.2019. u 18:56 - pre 20 dana i 19h
Pa jeste, mada nije samo do dimenzija, recimo po dimenzijama je E klasa tek neki centimetar veća od Mondea koji je D klasa (jedino je međuosovinsko rastojanje za čak 89 mm na strani Mercedesa, kao i gepek za gotovo 100 litara, sve ostale dimenzije se razlikuju za nekoliko centimtera), ali je zato duplo skuplja :)
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Ajeje Bradzorf
Lovac

Član broj: 340002
Poruke: 24



+31 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina26.08.2019. u 21:46 - pre 20 dana i 16h
Tojota je ok, neupadljiv, verujem i kvalitetan i pouzdan. Ako je hibrid, verovatno jedan od najboljih, ako ne i najbolji u klasi jer su pre svih krenuli u razvoj te vrste pogona.

tojota +1

Janjiću

Sve si pomešao. Tačno je da su svi proizvođači tokom godina povećavali svoje modele, naročito ovi koji ne spadaju u premijum(merc, bmw, audi). Najveći modeli kod većine ostalih brendova su polako gašeni, pa je danas talisman recimo kao safran ili reno 25 pre dve tri decenije, iako je sam talisman naslednik lagune odnosno r21. Slično važi i za alfu, sitroen, opel, ford.

S druge strane ni merc ni bmw ni audi nisu ukidali ništa: e i s klasu, seriju 5 i 7, odnosno a6 i a8, samo su se širili u nižim klasama koje ranije nisu imali. Slažem se da to dovodi do male konfuzije, ali tvrditi da je a klasa u rangu klija je smešno. A klasa i megan su ista klasa.

Da, važne su dimenzije, a možda i više wheelbase tj. međuosovinsko rastojanje. Snaga tu ne igra nikakvu ulogu, jer bi to bila glupost. Onda bi u različitim klasama bili isti modeli sa različitim motorom.

Cena još manje, u istoj klasi bi bili 500 abart i pomenuta e klasa. Ubuduće, čitaj linkove koje ostavljaš, demantuju te.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 1372



+417 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.08.2019. u 00:54 - pre 20 dana i 13h
Mislio sam na poređenje Mondea i E klase, ne generalno.

A to za povećanje, i mislio sam na manje modele koji su vremenom porasli.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5511
*.mediaworksit.net.



+885 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.08.2019. u 08:22 - pre 20 dana i 5h
Citat:
Ajeje Bradzorf:
Tojota je ok, neupadljiv, verujem i kvalitetan i pouzdan. Ako je hibrid, verovatno jedan od najboljih, ako ne i najbolji u klasi jer su pre svih krenuli u razvoj te vrste pogona.


To je nova Corolla, hatchback, 2.0 hibrid, 180KS. Ima jako dobre performanse (0 do 100 ispod 8s, 80-120 za 5,4s) i veoma je mali potrosac, u gradu bez problema ispod 4 litre (3.8 do 4L je potrosnja u gradskoj voznji, realna). Na putnim brzinama je u rangu najefikasnijih dizela s tom razlikom sto drasticno manje zagadjuje, nema buke, voznja je potpuno relaksirana.

Ono sto bih naveo kao vecu manu je upotrebljivost gepeka i limit maksimalne brzine zbog hibridnog sistema (u realnoj voznji maksimalna brzina je 190kmh, po podacima 180, ali sistem dopusta do 190). Naravno dosta njih ne voli cvt, ali ovde je sve utisano pa ni ne primecujes.

Potpuno novi pogon je kod nje, u odnosu na stari 1.8 hibrid. Vozi se kao neki mocan turbobenzinac od 2 litre, kombinacija ovog sistema sa benzincem je sjajna, potpuni otklon od stare verzije. A pri tom je mnogo ekonomicniji.
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 793
*.dynamic.sbb.rs.



+252 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.08.2019. u 20:20 - pre 19 dana i 17h
B klasa 2019



Moderniji i lepsi od svih sa spiska

 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 1372



+417 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina27.08.2019. u 22:03 - pre 19 dana i 16h
Pa jeste, ali je iz profila ništa posebno, ali su bar malo su spustili cene.
Sećam se da je prethodna A klasa sa nešto malo opreme počinjala oko 28k evra (jeftinije su bile sa Renault motorom, mada je možda i sad tako, mrzi me da gledam detalje u ponudi), sad je osnovni model 23500€ kod nas, a za B klasu 25200, mada lepo izgleda i A-klasa limuzina, al' početna cena 28.104 evra... za CLA je početna cena 29220€, u beloj boji izgleda lepo, ali je u crvenoj katastrofa (posebno zadnji deo).
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

bordzija
Dipl Ing Kruga Dvojke

Član broj: 137771
Poruke: 2799
*.adsl.net.t-com.hr.



+124 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.08.2019. u 16:00 - pre 16 dana i 22h
28.000 evra za auto koji ima anlaser umesto auspuha? Nečuveno ni oni više ne znaju za sramotu. Glumataju glamur a guraju renoove motore u mercedes. Ni dizajn im više nije ni konzervativan već izlazi iz istih kuhinja kao i ostali.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7257
87.116.177.*



+1128 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.09.2019. u 22:39 - pre 14 dana i 15h
Nissan kao brend mi je oduvek bio totalno besmislen, iz više razloga, jedan od njih je onaj JUKE, koga zovem etalonom ružnoće.

Čudo kako se neko usudi da uopšte napravi toliko ružan auto, još čudnije je što se ta rugoba solidno prodaje.

No, zanimljiviji za komentarisanje su veći modeli, Qashqai i Xtrail, koji nisu toliko ružni koliko su slabi i poddimenzonisani.

Na prošloj strani sam okačio prednje kočnice Qashqai-a, a evo sada takođe prednje kočnice još većag, auta, Xtraila



Bez obzira što je ovo još veći auto, kočnice su mu jednako jadne kao na Qashqai-ju.

Ovo je mehanički i konstukciono isti auto kao Dačija Dunster, samo što je nekoliko puta skuplji i sa nešto manje gadnom plastikom. Neverovatno mi je da se neko usudi da pravi takve aute i da ih prodaje po toliko bezumnim cenama.

Danas sam dobro pogledao KIA Sportage, pa za ove Nissane i Korejci su snagatori i puno bolja kupovina.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 276 277 278 279 280 281 282 283

[ Pregleda: 1119803 | Odgovora: 5642 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.