Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Propast auto industrije, zasluženo ili ne?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?

Strane: << < .. 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 74805 | Odgovora: 430 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

blaki
Kraljevo

Član broj: 9616
Poruke: 284
79.101.95.*

Sajt: Kraljevo


Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?24.03.2009. u 08:11 - pre 112 meseci
Pozdrav svima,

Sta mislite o ovoj buducnosti auto industrije, a posebno da li mi u Srbiji mozemo ovo kupiti, da ne kazem "on-line", i kakvi su nasi zakoni po ovom pitanju?
Carina pretpostavljam da je paprena, troskovi transporta sigurno veliki, ali i pored svega toga, sta je sa mogucnoscu registracije?

I pored svih otvorenih pitanja, mislite li da je ovakav pokusaj da se Zastava uposli, bio dugorocno gledajuci mozda bolja ideja od Punta?
Mozda jos nije kasno, zasto ne odvojiti neku halu, a sigurno ih u Kragujevcu ima viska, pa otpoceti i sa jednim od ovih programa?

Evo nekih linkova:

http://www.revaindia.com/

http://www.alibaba.com/catalog...atId=1201&history=6%3A5574

http://www.alibaba.com/product...mp;newId=212438748#breadcrumbs

Evo i tehnickih podataka za C verziju (malo me brine tih >= 500 punjenja akumulatora????)

http://www.alibaba.com/product...439674/Electric_Car_BEV_C.html

Cena 6.000 dolara u Kini.

blaki.
Druže Tito skrenuli smo s puta, sad nas jebe i Kurta i Murta
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 11895
93.87.160.*



Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?24.03.2009. u 11:00 - pre 112 meseci
Ovo su problematicna vozila, i nisu bas za masovnu upotrebu.

Problematicni su zastareli olovni akumulatori, odnosno koncepcija da se benzinski motor zameni prosto elektromotorom, sa zastarelom pratecom tehnologijom.

Takodje, problematicno je sledece, uz autonomiju 170-20km, i 500 i vise ciklusa punjenja, znaci da bi za dve godine, aj autic proizveo otpad od 8 akumulatora od 140Ah, i proizveo trosak od nekih 600-700 evra za obnovu.

Trenutno, kakva je funkcionalnost tog i takvih vozila, ispad da je namenjeno nekim ekoloskim hotelskim kompleksima ili specificnim turistickim lokacijama, sa vrlo ogranicenim brojem primeraka za upotrebu.

Poz.
 
Odgovor na temu

zmajevac

Član broj: 110404
Poruke: 69
78.59.240.*



Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?24.03.2009. u 11:29 - pre 112 meseci
Počela je prodaja Tata Nano u Indiji juče.Cena 2000$.

Ima li ovo nekog uticaja na druge proizvodjače?

http://tatanano.inservices.tatamotors.com/tatamotors/
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa
Here Comes the Hotstepper
Beograd

Član broj: 25399
Poruke: 1804



Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?24.03.2009. u 12:13 - pre 112 meseci
Imam utisak da ce Kinezi vrlo brzo da ovladaju proizvodnjom Li-Ion baterija za automobile pa ce i taj problem biti resen.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?26.03.2009. u 12:44 - pre 112 meseci
Citat:
zmajevac: Počela je prodaja Tata Nano u Indiji juče.Cena 2000$.

Ima li ovo nekog uticaja na druge proizvodjače?

Kao što je uvek i bilo - ne.

Ako već ne mogu pameću i tehnologijom, evropljani će ga sputati nametima. Carina i porez će verovatno biti jedno 100% (patriotska zaštita "domaće industrije"), tako da će Tata već u startu biti diskvalifikovana i to je to.

Nego, imam utisak da se najveći igrači autoindustrije i dalje ponašaju bahato, čak bahatije nego ikad.

Juče baš gledam neki izveštaj sa nekog međunarodnog sajma (nisam pratio koji sajam je u pitanju), i svi proizvođači i dalje potenciraju razne koncepte, koji su isto đubre uvijeno u novu ambalažu. Mercedes i njegovi podizvođači AMG, Carlsson i Brabus su još jednom "pokazali superiornost" u produkovanju besmislenih automobila, poput terenca sa 650KS i 6500 kubika (ML65), modifikovane S klase od 705 konja i tako raznih budalaština, koje nude kao nešto "potpuno novo".

I manje/više svi proizvođači su nastupili u sličnom fazonu - predstavljanjem koncept vozila koja nikad veća nisu bila, sa nikad jačim i žednijim motorima, koja mogu da povezu od dve do četiri osobe, a često ni toliko.

Neverovatno.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

komosarz
ZELJO DUNHILL
Banja Luka

Član broj: 67758
Poruke: 322
*.teol.net.



Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?26.03.2009. u 14:05 - pre 112 meseci
Izgleda da nafte ima jos mnogo,zato se tako ponasa propala autoindustrija.
A sta mislite ljudi da se otvori nova tema "ELEKTRICNI AUTI" ili da ih guramo i dalje u ovoj temi?
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa
Here Comes the Hotstepper
Beograd

Član broj: 25399
Poruke: 1804



Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?26.03.2009. u 14:57 - pre 112 meseci



nastavak:

http://www.mediafire.com/download.php?mxi2y5nmihz

clanak od pre 30 godina

[Ovu poruku je menjao HoT_Steppa dana 26.03.2009. u 17:07 GMT+1]
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4445



Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?26.03.2009. u 21:31 - pre 112 meseci
Čini mi se da nismo pomenuli jedan gadan oblik zagadjenja prirode koji je karakteristika SUS motora. Ja sam skroz zaboravio na tu negativnu stranu, sve dok ovih dana nije došlo vreme da menjam ulje u kolima. Pošto sam se zarekao da me ovlašteni (a i bilo koji drugi) servis neće više videti u redovnim servisnim intervalima, sam sam ga promenio na jednom javnom automobilskom kanalu pored Save.

Tu mnogi menjaju ulje, a veći deo tog ulja, u skladu sa ekološkom svešću većeg dela zajednice, odlazi u našu reku Savu (vidi sliku) iz koje Beograd dobija vodu za piće (doduše uzvodno). Mada, i kada menjate ulje u nekom regularnom servisu, verujem da veći deo tog ulja završava u kanalizaciji, a kroz nju naravno u ... Savu i Dunav i Crno i bilo koje drugo more u kome se kupamo sa uživanjem preko leta (još malo vremena, dok nam onaj tepih djubreta sa okeana ne naraste do obale). Manji deo tog ulja završava i kao gorivo za ogrev tokom zime, što mislim da je čak i direktan napad kancerogenim otrovom na komšije koji dišu pored, ali važno je da je nama toplo a komšija neka crkne. Od zavisti naravno, od čega bi drugog?


Da li je uvreda budali reći da je budala?
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 15440
*.dip.t-dialin.net.



Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?26.03.2009. u 21:47 - pre 112 meseci
Citat:
Hot_Steppa
Imam utisak da ce Kinezi vrlo brzo da ovladaju proizvodnjom Li-Ion baterija za automobile pa ce i taj problem biti resen.


Kinezi odavno znaju da naprave Li-Ion baterije, samo sto Li-Ion baterije nisu bas najsrecnije resenje za automobile :)

Citat:
StORM48
Kao što je uvek i bilo - ne.

Ako već ne mogu pameću i tehnologijom, evropljani će ga sputati nametima. Carina i porez će verovatno biti jedno 100% (patriotska zaštita "domaće industrije"), tako da će Tata već u startu biti diskvalifikovana i to je to.


Tesko da Evropljani mogu da nametnu neke nove namete Indiji - posto su sve clanice EU kao i Indija odavno u WTO, i neke stvari su odavno ugovorene da se ne menjaju.

A ni nema nikakve potrebe praviti namete - dovoljno je samo postaviti sigurnosne standarde dovoljno visoko tako da Nano u nekoj prihvatljivoj konfiguraciji nece moci da ih zadovolji. Sto je, verujem, odavno slucaj :)

Onda ce Nano sa svim neophodnim dodatcima kostati $5000 a ne $2000...

Na to dodati PDV - $6000

To mu izadje na 4500 EUR - u principu i dalje konkurentno, posto za sada u EU ne moze da se kupi nov auto za 4500 EUR ali moze za ~7000 EUR...

Tako da bi takav Tata bio jako popularan u siromasnim drzavama EU - u onim bogatijim bi bio popularan donekle, ali bi dosta ljudi islo na sledeci model po ceni izmedju 7 i 8 hiljada na kredit, jer za te pare ipak dobijaju mnogo vise od Nano-a - ne zaboravite da se radi o potrosackom drustvu... ne mozete natrpati namestaj iz Ikea-e u Nano :)

Citat:

Mercedes i njegovi podizvođači AMG, Carlsson i Brabus su još jednom "pokazali superiornost" u produkovanju besmislenih automobila, poput terenca sa 650KS i 6500 kubika (ML65), modifikovane S klase od 705 konja i tako raznih budalaština, koje nude kao nešto "potpuno novo".


Hahaha meni je to skroz zanimljivo - mislim bas sam kupio mercedes pre mesec dana, i pricao sa dilerom u sred Mercedesa u Stutgartu o tome kako ide i takoto... I on kaze kako je totalna katastrofa, samo polovna kola idu, itd...

I sta Mercedes uradi? Recimo, izbaci mali i sasvim dobri CLK i "apgrejduje" ga u novu "E coupe" klasu, za nekih dobrih 5000 EUR skuplju uz bazicno identicnu konfiguraciju... a vidim i gomila drugih novih modela i faceliftova polako "creep-uje" gore po ceni... Ti ljudi ko da zive u paralelnom univerzumu.

A za AMG... pa nemam komentara, cenim da najveci deo AMG i Brabus zarade ide od onih sitnica, tipa patosnice, privesci, EVENTUALNO felne i poneki diesel chip-tuning kit od Brabusa :) Cisto sumnjam da je prodaja monstruma 500+ ks koji vuku >20l benzina na 100km neki vrlo uspesan biznis... tj. bio nekad u USA.. a sad... ne bih rekao.

AKo nista drugo, AMG je obznanio da su objavili kraj ratu u konjskim snagama :) Valjda su i oni skuzili da niko nece hteti da kupi auto koji trosi goriva kao avion.

[Ovu poruku je menjao Ivan Dimkovic dana 26.03.2009. u 22:58 GMT+1]
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1
Demo Videos: http://www.digicortex.net/node/17
Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 15440
*.dip.t-dialin.net.



Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?26.03.2009. u 22:10 - pre 112 meseci
Auto industrija bar na jednom mestu na zemaljskoj kugli ipak ima neke razloge da se veseli u ova teska vremena :)

http://www.blnz.com/news/2009/...les_sharply_trade-in_7055.html

Citat:

German auto sales up sharply on trade-in incentives
Mar 02, 2009 19:00 EST

German new car sales jumped 22 percent in February, beating the auto industry slump on the back of a government scheme to encourage buyers but exports slumped, industry group data showed on Tuesday.

Auto industry federation VDA said 277,800 vehicles were sold in Germany last month, "the strongest level of February sales in 10 years."

"We expect domestic sales will be higher for the entire first quarter," VDA president Matthias Wissmann said in a statement.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1
Demo Videos: http://www.digicortex.net/node/17
Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
 
Odgovor na temu

komosarz
ZELJO DUNHILL
Banja Luka

Član broj: 67758
Poruke: 322
*.teol.net.



Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?26.03.2009. u 23:08 - pre 112 meseci
Koliko sam razumio jedino Nijemci biljeze porast prodaje za 22% dok svi ostali gube %???
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 15440
*.dip.t-dialin.net.



Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?26.03.2009. u 23:55 - pre 112 meseci
Pa dobro, u Nemackoj je privremeno doslo do buma prodaje automobila iz prostog razloga zato sto nude 2500 EUR na ruke za bilo kakve krseve :)

Sa druge strane, nisam bas siguran da je to od bilo kakve pomoci cetvorici od petorice nemackih proizvodjaca automobila (Audi, BMW, Mercedes, Porsche) - jer kandidati za tih 2500 EUR premije obicno nisu kupci doticnih marki... A ovo cetvoro jednostavno ne znaju da naprave jeftin auto... ;-)

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1
Demo Videos: http://www.digicortex.net/node/17
Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
 
Odgovor na temu

jericho1405
Programer
Istocno Sarajevo

Član broj: 178952
Poruke: 45



Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?27.03.2009. u 11:42 - pre 112 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: A ni nema nikakve potrebe praviti namete - dovoljno je samo postaviti sigurnosne standarde dovoljno visoko tako da Nano u nekoj prihvatljivoj konfiguraciji nece moci da ih zadovolji. Sto je, verujem, odavno slucaj :)

Tako ce i da bude. Posto vec sadasnja "indijska" verzija Nano-a ne zadovoljava euro5 standarde emisije stetnih gasova, al' i sigurnosne karakteristike automobila(dosta losi rezultati na crash testovima). Zbog toga ce evropska verzija Nano-a biti modifikovana ili upgrade-ovana kako bi ispunila zahtjeve evropskog trzista, sto ce se, logicno, odraziti na prodajnu cijenu vozila. Ocekivana cijena evropske verzije je nekih 4-5k eura.
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with
experience.
 
Odgovor na temu

osmania
Panet

Član broj: 26316
Poruke: 751
*.20.11.vie.surfer.at.



Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?27.03.2009. u 13:58 - pre 112 meseci
ali sta ne kontam evo u Srbiji sta se desilo. fiat PUNTO za 5 900 eurica ako imas neko auto da dobijes nevidljivih 1000 eura za njega.
U biti akcija staro za novo... u jednmom danu 450 auta prodano (izvor kurir) a koliko je jos naruceno...
U austriji daju cak do 2500 eura ako je auto u dobrom stanju akcija staro za novo ali ni jedno auto ne mozes da nadjes ispod 9000 eura...
Ima nekih ponuda od 7999 eura ono nema sjedista moras extra kupiti...

ne kontam zasto to ne uradi fiat u Europi pa bi vidio kako bi skocila potraznja...
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 6857
*.3dnet.co.yu.



Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?30.03.2009. u 18:33 - pre 112 meseci
Citat:
Bela kuća diže ruke od Dženeral motorsa i Krajslera


Bela kuća je danas saopštila da ni Dženeral motors (GM) ni Krajsler nisu podneli prihvatljive planove da bi od države dobili još novca za spasavanje.

Predstavnici administracije kažu da su predsednik Barak Obama i njegovi najviši savetnici zaključili da nijedan od dva velika američka proizvođača automobila nema valjan plan oporavka i da Vašington neće trošiti nove milijarde dolara da ih održava. U završnom naporu, administracija je dala svakoj kompaniji kratak rok da još jednom pokušaju da ubede vladu da su vredni spasavanja.

Krajsler je dobio 30 dana da završi partnerstvo sa italijanskim Fiatom. Ako to ne uspe, Vašinton će napusti planove spasavanja kompanije.
Dženeral motors dobio je 60 dana za restruktuiranje. Time je postavljena scena za krizu u Detroitu i pokrenut proces koji bi mogao da se pretvori u poslednja dva meseca postojanja dva američka automobilska džina.

U izjavi TVmreži CBS Obama je rekao da kompanije moraju da učine više da bi dobile dodatnu novčanu pomoć od države.
"Smatramo da možemo da imamo uspešnu američku automobilsku industiju. Ali, ona mora biti skrojena tako da može da prebrodi ovu oluju i iz nje izađe jača i konkurentnija", rekao je Obama.
Zvaničnici kažu da Krajsler ne može da radišington planira da se povuče i digne ruke od Krajslera kome preti potpuna rasprodaja. Nikakav drugi novac nije dostupan.

Nekad najvećem svetskom proizvođaču, Dženeral motorsu, vlada SAD nudi novac da radi 60 dana i da se u tom vremenu obnovi. Dramatično pretresanje kompanije od vrha do dna počelo je juče pošto je direktor Rik Vagoner podneo ostavku pod pritiskom iz Vašingtona.
Novi šef Dženeral motorsa od danas je Fric Henderson, predsednik i glavni operativac GM, saopštila je kompanija. Većinu članova upravnog odbora činiće novi direktori, kaže se u saopštenju.
Zvaničnici i dalje veruju da su šanse Dženeral motorsa dobre, s obzirom na svetski ugled i istraživačke potencijale kompanije. Kažu da veruju da GM može da sastavi plan koji će omogućiti da proizvodne trake nastave da rade. Vlada namerava da u Detroit pošalje tim koji bi pomogao u postizanju tog cilja.
 
Odgovor na temu

zmajevac

Član broj: 110404
Poruke: 69
78.59.240.*



Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?01.04.2009. u 12:35 - pre 112 meseci
"Bela kuća diže ruke od Dženeral motorsa i Krajslera."

Ovo gore je čisti marketinški trik da bi se pokazalo malo one "demokratije" , kao eto Obama brine
o parama poreskih obveznika , kažnjava direktore koji uzimaju "masne" bonuse dok mnogi amerikanci
ostaju bez posla, preti da ce pokazati silu kao da nije samo portparol vojno-industrijskog sektora i velikih
banaka i radi ono sto odluče lobisti koji njim upravljaju kao marionetom.

Čim se okonča marketing eto opet para za GM.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 15440
*.dip.t-dialin.net.



Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?01.04.2009. u 12:45 - pre 112 meseci
Citat:

i radi ono sto odluče lobisti koji njim upravljaju kao marionetom.


Lobisti i nemaju bas tako direktan uticaj na predsednika/administraciju kao sto imaju na senat.... Moze vrlo lako da se desi da USA definitivno ostane bez pola autoindustrije jer joj, de facto, toliko proizvodjaca objektivno ne trebaju danas. Gotovo sam siguran da ce 50% njihove autoindustrije nestati u sledecih nekoliko emseci.

Mislim, i Lehman Brothers je sigurno lobirao i pricali kako su nezamenljivi, kako ce njihov krah imati strahovite posledice... pa su pusteni u kanalizaciju ;-)

A da ne pricamo o tome da GM nema sa cim da lobira, jer nemaju ni prebijene pare. Trenutno USA administracija moze da radi sa njima sta god hoce - jer u bilo kom sekundu mogu da kazu da dizu ruke, i GM ide momentalno u bankrot. Ono sto ce se desiti je da ce GM ili otpustiti gomilu radnika i olaksati biznis do te mere da imaju bar neku sansu da u buducnosti imaju profit - ili ce jednostavno... nestati. Bas kao i Lehman Brothers u bankarskom sektoru.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1
Demo Videos: http://www.digicortex.net/node/17
Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3043
adsl-78-30-161-188.eunet.rs.



Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?01.04.2009. u 17:56 - pre 112 meseci
Citat:
osmania: ali sta ne kontam evo u Srbiji sta se desilo. fiat PUNTO za 5 900 eurica ako imas neko auto da dobijes nevidljivih 1000 eura za njega.
U biti akcija staro za novo... u jednmom danu 450 auta prodano (izvor kurir) a koliko je jos naruceno...
U austriji daju cak do 2500 eura ako je auto u dobrom stanju akcija staro za novo ali ni jedno auto ne mozes da nadjes ispod 9000 eura...
Ima nekih ponuda od 7999 eura ono nema sjedista moras extra kupiti...

ne kontam zasto to ne uradi fiat u Europi pa bi vidio kako bi skocila potraznja...

za tih 6kila eura ,dobijes "golog" punta [znaci bez klime,podizaca,bla bla] ,da bi bio "full" dodaj jos 2-3 kile

ti koji imaju automobil za koji poklone u zamenu za [kako si to lepo nazvao] nevidljivih 1000 e,ni nemaju realnih mogucnosti da kupe auto od 6kila [oticice i muz i zena u kreditno zaduzenje,opteretice plate maximalno,smanjice apsolutno zivotni standard,a i poslovi su danas tako stabilni [doduse kod nas vec duze] ...]
a ko ima love da kupi za 6 kila odnosno nekih 9 sa full opremom,verujem da ce uzeti bolji automobil za istu,tj malo vecu cifru ,s kojim ce za pocetak manje briga imati :)

a to 2500 za auto od 9000 ,s tim da su i plate [jos uvek,slobodno me ispravi] vece ,ne moze da parira ovome jer su oni u vecoj "prednosti"



jbg,tako je to kad si halapljiv
umesto da su na lageru imali ,lupam,1% mesecne proizvodnje,oni su imali [tj i dalje imaju] i preko 10% godisnje,pa kad naglo prestane proizvodnja,oni nemaju sredstva,samo gomilu neprodatih automobila...
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 6857
*.3dnet.co.yu.



Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?01.04.2009. u 22:52 - pre 112 meseci
Današnja vest u vezi sa GM:

Citat:
Vauxhall neće preživeti ako GM ne dobije pomoć vlade SAD

Britanska filijala američkog "Dženeral motosa" (GM), kompanija "Voksal" (Vauxhall), neće moći da preživi ako njena matična firma GM ne dobije još pomoći od vlade SAD, prenose agencije. "Voksal" ima 5.000 zaposlenih i u Britaniji drži dve fabrike, u Lutonu i Elesmer Portu.

Generalni direktor "Voksala" Toni Vudli izjavio je "Skaj njuzu" da će se situacija još više pogoršati nakon 60 dana i da će tada "biti nemoguće" da kompanija preživi oslanjajući se na vlastite snage bez podrške matične kompanije.
Posebna radna grupa američkog predsednika Barka Obame zadužena za ozdravljenje domaće autoindustrije, dala je GM-u i "Krajsleru" dva, odnosno jedan mesec, da izrade novi zadovoljavajući plan restruktirisanja poslovanja ili im sleduje bankrot.
Vlada mora da učini mnogo više da bi zaštitila radna mesta kao i ostale proizvođače automobila, smatra Vudli koji je kritikovao banke da ne nude dovoljno kredita kupcima, što utiče na drastičan pad prodaje vozila i pogoršava finansijsku poziciju auto-kuća.

Autor : Tanjug.rs
 
Odgovor na temu

osmania
Panet

Član broj: 26316
Poruke: 751
*.20.11.vie.surfer.at.



Profil

icon Re: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?02.04.2009. u 08:01 - pre 112 meseci
gledaj drug Horvat to jest znam da je punto gol nem anista ni podizaca nista nista.
A sto se tice plata jest da su ovde vece ali ovde su veci izdaci takodje. Ja osiguranje Auta placam 145 eura mjesecno golf 4. Ali nebitno to...

Gledaj sada u AUstriji prodaju Fiat Panda za 7999 bez icega ni klime ni podizaca nista nista... kontas me uporedi fiat punto i fiat panda nidje veze. Sada su i ovde poceli da daju neke premije alii mora auto biti starije od 1986 godine mora biti registrovan i mora biti u tvom posjedu minimalno 2 godine. Da bi dobio 1000 ili 1500 eura...

Nprj eto sto sto punto ne daju za 7999 a ne pandu jer ipak je razlika....
ne kontam nikako ali eto neka im bude...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije, zasluženo ili ne?

Strane: << < .. 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 74805 | Odgovora: 430 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.