Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom

elitemadzone.org :: AutoZone :: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom

Strane: << < .. 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 22564 | Odgovora: 131 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 20:26 - pre 126 meseci
Pozdrav,

ma ko mi je i kriv sto se mesam uopste umesto da gledam samo da ne bude pljuvanja i psovanja po temi....sta kazes, Fiat je kupio sebi samo jeftinu radnu snagu, sram ga bilo. Necemo mi raditi za male pare, bolje da ne radimo uopste nego da radimo za male pare. I sram ih bilo za besplatno zemljiste koje nam je do sada donsilo - pravo da vicemo kako se necemo jeftino prodati. Paucina u kasi od zemljista sada je zamenjena drugom paucinom, ali ta ne valja, valjala je samo ona pre. Drzava je do sada samo placala Zastavu i subvencionisala njene rashode a od sada samo nece dobijati porez od Fiata, i to je ziva sramota. Ustvari treba da ih otkace u potpunosti, pa neka puste malo oni nas da ponosno hranimo Zastavu i njene radnike i neka nam ne diraju nase besplatno zemljiste, a pride...neka nam plate porez na sve to i onda smo kvit - mogu da odu tamo odakle su i dosli. Uvek iste parole, ali uvek iste. Svaki novi narastaj ih izvikuje, strasno....ma zaboravi sam ista pisao.
 
Odgovor na temu

MMaarrCCoo
Kragujevac

Član broj: 199638
Poruke: 237
93.86.226.*



+1 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 21:03 - pre 126 meseci
U sred srede!Upravo to!!!Svi razglabaju neku visoku politiku,pa da li će uopšte da bude proizvodnje,pa da li je povoljno,te kriza će tek da nas opiči...Ljudi,pa ako pojedini ne žive ma Marsu,mi živimo krizu ceo život.Sklon sam da poverujem da ćemo mi psihički mnogo stabilnije da je preguramo nego većina onih koji su bili uljuljkani u luksuze različitih vrsta.Nije ovaj narod toliko glup kao što pojedini žele da ga predstave...Ne,ne!Naročito u fanansijskom pogledu.Pa šta mislite.kako smo preživljavali sa 2DM plate,a nismo imali nikog u selu da vikendom skoknemo za džak krompira i par kg pasulja.I još jedna stvar,ovaj posao će se obaviti do kraja bez obzira da li će i kada da počne sklapanje u Zastavi.Ako ne počne,vozila će se dopremati iz Italije kao i pre nego što je postavljena linija za Punto.
Kad' nepravda postane zakon,otpor je tvoja dužnost!
 
Odgovor na temu

misterno2008
Vladan Markovic
Becej

misterno2008
Član broj: 207014
Poruke: 63
*.dynamic.stcable.net.



Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 21:19 - pre 126 meseci
Pozdrav,

Cosmo malo otisao u krajnost,Lancia88 cini mi se idealizuje situaciju.

Prica je otisla cini mi se u pogresnom smeru.Nemojmo pricati o Fiat-u,pricajmo o potezima nasih vlasti.Dil je takav kakav je,i jedan i drugi imate pravo.Ja postavljam pitanje kada i na koji nacin je drzava usla u ovu pricu?Neka mi neko odgovori zasto bas sad?Sta se radilo 8 god i zasto je promasen tajming?Sad neka mi neko kaze da nisu postojali uslovi ranije,a ja cu ga odmah pitati sta je to sprecavalo raniju realizaciju ovog programa?

Svince se ne goji uoci Bozica.Neko ce reci,bolje ikad nego nikad!Ali,da li je bas tako?Svaka krizna situacija je kao rodjena za mesetarenje,takvih iskustava u zadnjih 20god imamo koliko hocete.Mrzim da se ponavljam,procitajte ranije postove pa cete naci odgovor.Treba li nam to opet?

Jeste,sve ja pozdravljam,treba uposliti narod,treba uposliti kooperante,treba puniti budzet,treba podmladiti vozni park Srbije,ali sada?Dok se u zemljama pogodjenim ovom svetskom krizom,gde su valute stabilne,plate desetak puta vece nego kod nas,trubi na sve strane da se stedi,gde cena robe siroke potrosnje ima veliku tendenciju pada,gde se banke utrkuju u pruzanju raznih pogodnosti za koriscenje svojih usluga,sta se desava u Srbiji?

Dinar se sunovracuje,plate se zamrzavaju(u dinarima),cene svega i svacega vrtoglavo rastu(u evrima),banke nude kredite nikad nepovoljnije,a vlasti pujdaju nas lakomisleni narod da se zaduzuje.

O cemu mi ovde govorimo?Hajde da se skoncetrisemo na sustinu,na konkretne stvari!I sad neko treba da me ubedi da vlasti sve ovo rade iz dobrih namera?

Ceo svet je lud,svi rade na jedan nacin,a samo mi ovakvi jaki,sposobni i neunistivi,radimo na svoj nacin!?

Mozda to kod nekoga jos pali,kod mene vise ta prica ne pije vodu.

Pozz




bolje biti bogat,no ne biti
 
Odgovor na temu

MMaarrCCoo
Kragujevac

Član broj: 199638
Poruke: 237
93.86.226.*



+1 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 21:25 - pre 126 meseci
Razuman odgovor na ovo pitanje može biti samo jedan-IZBORI!!!Brod se toliko ljulja da samo ekstremna mera ove vrste može da ga ispravi.Moje mišljenje,moguće je da grešim.
Kad' nepravda postane zakon,otpor je tvoja dužnost!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12029
212.200.204.*



+5224 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom27.02.2009. u 01:04 - pre 126 meseci
Zvanicno se planira uvoz delova za 100 jedinki nedeljno, vozila..to znaci da osoba koja 3000-ta na listi moze da ocekuje vozilo za devet meseci..pa kako ga sklope, sa ili bez opreme...

Cak i da se poveca proizvodnja na 2500 vozila mesecno, ko se ovih dana prijavio, cekace bar tri-cetiri meseca...sve je to malo cudno..

Napravljena je jagma, i sada nema robe..

Aktivirano 19 banaka za 600 vozila...

To mirise samo na politicki marketing, ili ce ceo posao da "spasava" Delta, tako sto ce imati jednokratan uvoz 5-10000 vozila..

Sto se tice zaposljavanja, rec je o 2500 ljudi, tako da ne treba praviti dreku oko jednog promila zaposlenih, a subvencije se nastavljaju, nisu ukinute, samo im je prividno promenjena forma, sada se slivaju u bankarske dzepove(a ne u dzepove neodgovornih radnika koji ne raspolazu efikasno sa parama), bankama se subvencionise razlika kamate od 4,5% do realne..

Poz
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
87.116.163.*

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom27.02.2009. u 23:01 - pre 126 meseci
Pozdrav,

a, pa moracu da naucim nesto i ja iz ekonomije, da vidim kako se to sliva u te bankareske dzepove ta subvencija umesto da se subvencionise onolika masa besposlenih a zaposlenih?
Hajde sad da vidimo taj madjionicarski trik.....
Koliko to izadje 4,5% subvencionisane kamate na kredit, i to samo na kupljeno vozilo gde ce svaka delatnost na njemu biti oporezovana kroz doprinose radnika, i to svakog meseca?
Hajde sad sam proracunaj koliko su doprinosi radnika svakog meseca, pa pomnozi sa tom "sitnicom" promilskom od 2500 "komada" pa onda stavi na drugi tas tih 4,5% kamate na 3000 vozila.....da ne pisem ja, jer je tolika razlika u ceni, da bi me bilo sramota da sam je napisao. Pa tako je jednostavno racunati, da nema reci, samo treba razmisljati. Setimo se samo cifara od 14000 subvencinisanja mesecno, sto radnika u Zastavi a sto kooperanata iz drzavnih firmi, pa da stavimo ocas posla na papir ima li ekonomije u ovim politickim marketinzima.

Uzgred, nista ja ne idealizujem, ako se ne pokusa, nece se ni uspeti a ovo jeste pokusaj, samo me vise nervira kada niko nece prvo da razmisli o osnovnim razlozima za bilo sta, nego odmah krene udarnicki po tastaturi. Ima li politickog markeinga i zamazivanja ociju? Pa naravno da ima, ali te teorije zavera sa tajmingom ne piju vodu, pa nije sposobna bas tako jedna (a ne cetiri/pet cak komada za ovo vreme) Vlada da tako manipulise ino-partnerima a da to jos pride niko i ne sazna. Ako je Fiat pregovarao recimo sa prethodnom Vladom, ko bi ga sprecio da obelodani da ga razvlace, barem onda kad dodje nova vlast?
Pa niko, samo nije bio zainteresovan pod ponudjenim uslovima. Drzava je cuvala trziste koliko je mogla da bi spremila sto bolji miraz za Zastavu, a to ce reci da je sigurno bilo bolje ranije nekom kupcu da pazari fabriku sa sve trzistem tako zasticenim, nego danas kada je moguce uvesti i do 8 godina staro vozilo. Nema tu ni mogucnosti za tajming, ali uvek ima sposobnih da stvari koje se ionako vec desavaju same po sebi, pripise sebi kroz poliicke marketinge i to je ona zona famoznog politickog marketinga o kome uopste vredi pricati, sve ostalo je dosije x.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12029
212.200.204.*



+5224 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom28.02.2009. u 10:55 - pre 126 meseci
Subvencionirana je RAZLIKA izmedju 4,5% koje se placa i REALNE kamate koju banke ostvaruju, a to je narednih 11,5-21,5%..

Da li je to "manja" steta od smesnih subvencija, uloziti 300mil evra u posao, pokloniti zemljiste i poreze...i sada napraviti stetu koja nije jednokratna, nego se uvecava..vremenom i kolicinom...ne znam tacno...

Sa druge strane, "cuvanje trzista" i nije bilo neko cuvanje, s obzirom da Zastava nije funksionisala, kooperanti propadali ili se snalazili, a drzava placala nadnice radnicima. Auto lobi je radio sta je hteo...

I niko Fiat nije zavlacio, dolazili su i Francuzi i Koreanci(za njih sigurno znam, ucestvovao sam u delovima price), svi su nudili povoljnije uslove...
Fiat je znao sta da saceka, i koga, i koje uslove, nikome i nigde na planeti ponudjene...

O potezima ove ili one vlade necu da pricam, svaka ima svoj rep.
Cinjenica je da se Punto pravi vec tri godine, ali da je tek pre nedelju dana omogucena piratska prodaja, ekskluzivna sa netrzisnim uslovima, na stetu drzave, na stetu ostalih ucesnika auto trzista, u korist Fiata, i u korist dnevnopolitickog marketinga jedne ekipe koja se u zadnjih par meseci ponasa kao guske u magli...i sa izjavama i sa potezima...

Jedino sto sledi, tako gledajuci, je insistiranje na odrzanju takvog trenda, sumanutih poteza, u manitom isterivanju neke ideje, u nekom periodu, koji nije normalan i uslovi su nenormalni...

Budzet je prazan, ma koliko spominjali sitne procente(2,5, ili 3,5%) drzava je u bankrotu(ali je pecatirana tajna), ceka se 3 mlrd dolara, da se pokrene..ako moze...

Sledece sto se moze ocekivati su ostre uredbe o potrosnji i uslovljavanju, pa ko izdrzi izdrzace, ko moze da plati kredit bez plate svaka cast..

Budzetskim korisnicima vec kasne primanja, znacajno, krpi se nesto sa stipendijama, penzije se odrzavaju, politicki...izgleda da je penzionerski kredit u pitanju...i kredit i kolicina vozila...

Poz
 
Odgovor na temu

BokasaTzar
kurir,
Centar

Član broj: 179470
Poruke: 136



+162 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom28.02.2009. u 16:01 - pre 126 meseci
Ova auta će se još jeftinije prodavati kad ostanete bez posla !
Još krik slobode detinji je plač
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom28.02.2009. u 18:34 - pre 126 meseci
Pozdrav,

nista ja nisam razumeo iz cele te price, ali valjda sam glup, sta li....meni je nekoa uspelo da pomnozim otprilike po 60-ak procenata sa brojkom od 2500 radnika, i asd samo cekam da unesem prosecnu ili makar minimalnu platu, pa onda to puta svaki mesec i jasno mi je kolika je razlika u subvenciji - istopila se na 30 a ne na 3 hiljade automobila. Poklonjeno zemljiste od koga ionako nema koristi? Strasno. Patriotizam ili sta drugo? ;)

I Francuzi i Koreanci su nudili bolje uslove?
Eo, ja znam za Francuze da su zahtevali drzavnu potrosnju u potpunosti okrenutu ka njima ako oni pazare Zastavu, sva policijska kola, svih drzavnih sluzbi, Pezoovi modeli bolnickih vozila i slicno (kada kazem sva, mislim da je procenat bio negde oko 82% zbog nekih drugih proisa ali to je nebitno sad), ali i da se zadrzi uredba o uvozu do 6 godina starosti. Izuzetni uslovi, nema sta.
Koreanci su nesto nudili, ali ne znam tacno sta, pa neka bude da su bili to i povoljniji uslovi, ali ono sto znam je da su se uporno opirali da se ovde proizvode automobili, vec su insistirali samo na dostavnim vozilima i kamionima. Vlada je jos tada imala strategiju razdvojene prodaje za te segmente tako da FAP ide kao industrija kamiona a Zastava kao deo za putnicki i kombinovani program bez pogona u Somboru. Ma teorija zavere, samo cute Francuzi i Koreanci, to je to sugurno.....

Drzavno ulaganje u puteve nikako nije steta, povezivanje sa K10 u delu oko Kragujevca ionako je uklopivo u medjnarodnu obavezu, a deo novca daje i Grcka vlada.

Kredit k'o kredit, uvek ce biti ljudi koji ce ga uzimati. Razumeo bih taksiste ili trgovacke putnike, ostale ja ionako ne razumem kada podizu kredit da bi se vozili kolima, ali to je moja nesposobnost da shvatim pruzanje preko kreveta, pa ne bih o tome kao o necem objektivnom. Drzava je ovde dala sansu a u Srbiji je kao i uvek, svako cudo za tri dana, pa je verovatno sada navala velika a kasnije ce splasnuti i to je to. Nista to nije drugacije od svih silnih oduzetih vozila na lizing kupljenih pa neotplacivanih. Jedina je razlika sto eventualno mozes prodati auto na kredit kupljen pa umanjiti stetu ukoliko vidis da ne mozes da izdrzis kredit, dok je kod lizinga svakom otplacenom ratm steta sve veca, pa opet ljudi itekako uzimaju kola na lizing, i to u vecem broju nego ovi sa kreditima za Punta.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12029
212.200.204.*



+5224 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom28.02.2009. u 18:56 - pre 126 meseci
Sada nije ni vazno sta je ko nudio..

Posmatram situaciju koja je farsicna. Ne zelimo da vidimo Ukrajinu, pad kursa, pad proizvodnje, blokada bankarskih isplata..sve brojke "najvece u istoriji", MMF nije pomogao, mislim jesu ali bez efekta.. nas valjda ne brine, posto smo crne "rekorde" postavili pre 15-god...

Kod nas se ignorise situacija, postaje farsicno, 6000 zahteva za kredit, 4000 ponuda za zamenu(od 5000 predvidjenih), mogucnost Fiata je smesna(650 odmah+400 mesecno), za razliku od EU beneficirano prodajemo JEDNOG proizvodjaca, i glorifikujemo (pocinje, dosetili se) bezbednost (kao da ce 6000 ili 10000 vozila biti znacajan pomak prema milionu koji se kotrlja..)..

Imam utisak da ce prica da zamre, samo uporni ce se interesovati, i da ce cela poenta biti u praznjenju magacina i nekoj statistici sa pocetka godine....tipa "koji je NAJPRODAVANIJI auto u Evropi u FEBRUARU? "

Poz.
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 917
*.dial.cpe.InfoSky.Net.



+51 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom28.02.2009. u 19:01 - pre 126 meseci
da kako
sve se svodi na to da su vlasnici polovnih automobila pred odlukom da li da pune masnu gusku ili ne!!!

i priče po novinama.... i priča o novom modelu una!????... novi model una!?... cccccc... a tek kada na televiziji prikažu jedan rovokopač koji priprema zemljište za novu halu... odmah poskočim do prozora u dohvatim se saksije sa kaktusom...

razgrabljeni su Zpuntići koliko ih je bilo... Ne brinite ljudi... stižu novi... 200000 za godinu dana... ma bilo bi i 400000, ali ima malih problemčića... hoćemo i topolino... i taj novi uno!????...sa dizalicom i akumulatorom proizvedenim u Srbiji... ma domaća proizvodnja 100%...

morao sam da budem ironičan... sve priče koje kolaju po novinama i tekleviziji vređaju mi ineteligenciju
 
Odgovor na temu

boban779

Član broj: 16815
Poruke: 432
*.adsl-1.sezampro.yu.



+41 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom28.02.2009. u 19:50 - pre 126 meseci
A ove nove Puntiće sa znakom Fijata će, pretpostavljam, da prodaje Delta Auto, jerbo su oni jedini ovlašćeni prodavci Fijatovih automobila na teritoriji Srbije.
Keep clicking.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom

Strane: << < .. 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 22564 | Odgovora: 131 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.