Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Mašina za sudove, udaljenost od vodovodnih instalacija

elitemadzone.org :: TechZone :: Bela tehnika :: Mašina za sudove, udaljenost od vodovodnih instalacija

[ Pregleda: 9276 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

del-boy
Bojan Delić
Beograd

Član broj: 9330
Poruke: 1089

Sajt: www.delic.in.rs


+21 Profil

icon Mašina za sudove, udaljenost od vodovodnih instalacija13.09.2009. u 14:49 - pre 177 meseci
Treba uskoro da se selim u novi stan i u toku je proces osmišljavanja kuhinjskih elemenata. Pošto je kuhinja mala dovijamo se kako znamo i umemo, međutim imamo jedan problem za koji nismo sigurni da može da se reši kako smo zamislili.

U kuhinji je predviđen otvod i dovod za mašinu za sudove na jednoj strani, međutim zbog uštede prostora nama bi najviše odgovaralo da mašina bude na drugom kraju kuhinje. Čuo sam priče (od laika, kao što sam i ja) da nije problem provući crevo od mašine do instalacija, ali bih ipak da proverim .

Sa fizičkog i estetskog aspekta nije nikakav problem provući to crevo (ispod kuhinjskih elemenata, da ne moraju da se buše), međutim mene zanima da li će mašina raditi kako treba ako su instalacije udaljene. Oba creva (i odvod i dovod) bi bila dugačka oko 5 metara.

Da li je ovo moguće i preporučljivo? Ako jeste, da li treba obratiti pažnju na nešto prilikom kupovine mašine (jačine neke pumpe ili tako nešto)?

Hvala unapred...
 
Odgovor na temu

tdjokic
Tomislav Djokic
u penziji
Beograd

Član broj: 6736
Poruke: 8305
212.200.241.*

Sajt: www.distrowatch.com


+210 Profil

icon Re: Mašina za sudove, udaljenost od vodovodnih instalacija13.09.2009. u 15:43 - pre 177 meseci
DOVOD je pod pritiskom (htedoh reci 220 volti, totalno me ova tehnika izludela ) pa sa dovodom nemas problema, vodi gde hoces, kako hoces.