Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Opel astra G 315 ks

[es] :: Auto-elektronika :: Tuning :: Opel astra G 315 ks

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 13360 | Odgovora: 51 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

KRVOLOK
Srdjan Matavulj
SM high performance engines
Gradiska

Član broj: 5164
Poruke: 217
80.242.126.*

Sajt: www.smchiptuning.com


+1 Profil

icon Opel astra G 315 ks15.09.2009. u 09:35 - pre 177 meseci
video sa dyno testa
http://www.youtube.com/watch?v=YvdJkT8H_6I

dyno ispis
http://img32.imageshack.us/img32/3995/z20let.jpg

Evo momci nas poslednji opel sto smo neki dan zavrsili pa pogledajte malo,rijec je o standardnom motoru koji nije otvaran,sa GT2860RS turbom i LEH diznama,snagu smo imali i mnogo vecu pa cak i 340 ks ali s obzirom na kvalitet naseg goriva i s obzirom da je ovo civilno auto za svaki dan sa kojim treba i da se putuje onda nismo isli na full snagu nego na nesto optimalno sa nizim EGTom i bogatijim AFRom da motor prije sve bude siguran mada je moglo jos mnogo snage da se izvuce,ali ovo je nesto sto nece unistiti klipanjace i na sta ce se motor mnogo vremena voziti.

Sve je uradnjeno na stock elektroniku bez ikakvih boost kontrolera.
 
Odgovor na temu

opelisimo
nenad petreski
automehanicar
skopje

Član broj: 213022
Poruke: 124
79.125.166.*



Profil

icon Re: Opel astra G 315 ks15.09.2009. u 19:05 - pre 177 meseci
Cestitke
 
Odgovor na temu

wintesla
wintesla
SAE
Cuprija

Član broj: 9763
Poruke: 1013
83.225.37.*



+1 Profil

icon Re: Opel astra G 315 ks15.09.2009. u 19:43 - pre 177 meseci
Posteno nema sta

Veoma dobro odradjeno.


Svaka cast
 
Odgovor na temu

reuf cg
ladovina
bp

Član broj: 168672
Poruke: 118
95.155.5.*



+1 Profil

icon Re: Opel astra G 315 ks18.09.2009. u 19:40 - pre 177 meseci
Prvoklasni tjuning sve u fulu...ahh da je binjadjija dovati izuo bi gume sfelgi...
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
95.155.56.*



+1232 Profil

icon Re: Opel astra G 315 ks02.11.2009. u 14:25 - pre 176 meseci
Meni se ne svidja ovo nikako... mislim da se ovo veoma tesko vozi i kontrolise... po meni bi vozila koja imaju tu snagu morala biti kvatro ili sa zadnjom vucom... jeste li sta radili na menjacu i moze li ovaj auto preko 200 km/h?
Ne svidja mi se ideja da ovako snazan auto ostavljaju na autoputu svi moderniji fabricki dizeli...
 
Odgovor na temu

KRVOLOK
Srdjan Matavulj
SM high performance engines
Gradiska

Član broj: 5164
Poruke: 217
80.242.126.*

Sajt: www.smchiptuning.com


+1 Profil

icon Re: Opel astra G 315 ks02.11.2009. u 15:12 - pre 176 meseci
o cemu ti druze pricas,kakvi dizeli,kavih 200 km/h...

Ovaj auto ide 280 km/h po navigaciji,ti si nesto pobrkao loncice,kakvi crni dizeli mogu sa ovom masinom da se nose pa smijesne stvari pricas.

[Ovu poruku je menjao KRVOLOK dana 02.11.2009. u 17:57 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
95.155.57.*



+1232 Profil

icon Re: Opel astra G 315 ks02.11.2009. u 17:42 - pre 176 meseci
Pa kad si vec postavio ovu sliku onda mozes i da objasnis...


Mislio sam da ste skracivali prenose kao za brdske trke... a ovo ostalo sto sam napisao i dalje mislim... tesko je voziti toliku snagu samo na prednjoj vuci...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 02.11.2009. u 18:53 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

KRVOLOK
Srdjan Matavulj
SM high performance engines
Gradiska

Član broj: 5164
Poruke: 217
80.242.126.*

Sajt: www.smchiptuning.com


+1 Profil

icon Re: Opel astra G 315 ks02.11.2009. u 20:19 - pre 176 meseci
ali sta ti to znaci sto gledas u 201 km/h?
sta na osnovu toga mozes da zakljucis?
otkud znas u kojoj je brzini to mjereno?
zasto nisi pitao da ti objasnim grafikon?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Opel astra G 315 ks02.11.2009. u 21:05 - pre 176 meseci
Citat:
KRVOLOK: ali sta ti to znaci sto gledas u 201 km/h?
sta na osnovu toga mozes da zakljucis?
otkud znas u kojoj je brzini to mjereno?
zasto nisi pitao da ti objasnim grafikon?


A u kojoj si to brzini merio?

I zasto nisi merio u poslednjem stepenu prenosa?

Ovi podaci onda nisu relevatni po pitanju snage, a narocito po pitanju obrtnog momenta?

Da li imas dijagram istog vozila merenog u poslednjem stepenu prenosa, odnosno u onom stepenu prenosa u kojem se postize maksimalna brzina?


Edit:

Koji je to LEH motor u Astri G?

[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 02.11.2009. u 22:37 GMT+1]
 
Odgovor na temu

KRVOLOK
Srdjan Matavulj
SM high performance engines
Gradiska

Član broj: 5164
Poruke: 217
80.242.126.*

Sajt: www.smchiptuning.com


+1 Profil

icon Re: Opel astra G 315 ks02.11.2009. u 21:27 - pre 176 meseci
:)

Stepen prenosa nema nikakve veze sa snagom.

Motor se ne moze mjeriti u 1,2,3 brzini ali je potpuno nebitno da li se mjeri u 4,5,6,7 jer je tu vec motor opterec full i tu nema vise greske.

Stari dyno uredjaji koji nisu imali kosnicu i koji su radili na inerciju morali su da koriste mjerenje u stepenu prenosa najblizem odnosu 1 ali i moj i svi noviji dyno uredjaji mogu da mjere u svakoj brzini poslije 3 jer imaju faktor korekcije i uvijek snaga bude ista i zato nema potrebe da se mjeri u krajnjoj brzini.

Mjenjac i prenos nemaju veze sa snagom motora,ali stari dyno uredjaji kakvi su svi u exYu osim naseg imaju taj problem jer nemogu da urade korekciju a nas to radi idelano i nebitno je da li je mjerenje uradjeno u 4 ili 6 uvijek ce biti iste vrijednosti i momenta i snage.

Ovo konkretno je mjereno u 4 brzini a iste vrijednosti su bile i u 5 ali je faktor korekcije drugaciji jer u 5 bude vise ks na tocku ali kad dyno usporava od izracuna gubitak na transmisiji i snaga na motoru opet dodje na isto a kod svih ostalih u exYu tako rade najvece prevare jer mjere recimo prije tuninga u 4 a poslije tuning u 5 brzini a u oba slucaja snagu na tocku mnoze sa 1.18 ili cak 1.2 da dobiju snagu na radilici i tako dobijaju vecu snagu na tocku u 5 i time i vecu snagu na radilici jer mnoze sa konstantom a to se tako nesmije mnoziti i ne moze se tako racunati jer prenos nije isti,zato samo mi i kupiti nov dyno koji ce isto uvijek izmjeriti i u 4 i u 5 brzini.


 
Odgovor na temu

KRVOLOK
Srdjan Matavulj
SM high performance engines
Gradiska

Član broj: 5164
Poruke: 217
80.242.126.*

Sajt: www.smchiptuning.com


+1 Profil

icon Re: Opel astra G 315 ks02.11.2009. u 21:40 - pre 176 meseci
nema LEH u astri G samo u astri H i zafiri OPC...gdje si vidio da je motor taj u astri g?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Opel astra G 315 ks02.11.2009. u 21:57 - pre 176 meseci
1. A kako vas Dino zna u kom trepenu prenosa se vrsi merenje i kako zna o kojem vozilu (menjacu) je rec?

Da li vi to njemu posebno tipkate?


2. U prvom postu si spomenuo LEH pa sam te zato pitao koji je to u Astri G posto znam da ga tamo nema (mada nisam siguran da ga neko naknadno nije ugradio).


Citat:
KRVOLOK: :)

Stepen prenosa nema nikakve veze sa snagom.


Stepen prenosa je povezan sa obrtnim momentom, a samim tim i sa snagom vozila (ne motora vec vozila).
 
Odgovor na temu

KRVOLOK
Srdjan Matavulj
SM high performance engines
Gradiska

Član broj: 5164
Poruke: 217
80.242.126.*

Sajt: www.smchiptuning.com


+1 Profil

icon Re: Opel astra G 315 ks02.11.2009. u 22:02 - pre 176 meseci
1. ne,to nije bitno,najvaznija stvar je da motor i turbina budu optereceni da mogu da izbace najvecu snagu a to je 4,5,6 brzina.
Prenos nije bitan jer dyno racuna stepen prenosa kad se stisne kvacilo na kraju mjerenja i tada mjenjac usporava rolere na dynu i on na osnovu toga znao koji je prenos upitanju i onda sa tim prenosom uradi korekciju i izracuna finalnu snagu.pogledaj video kako to radi.

2. samo su dizne od LEHa a motor je Z20LET
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Opel astra G 315 ks02.11.2009. u 22:14 - pre 176 meseci
A da li si ti uradio dijagrame istog vozila u 4, 5, i 6. stepenu prenosa i da li si uporedio te dijagrame?

(Podatak od 492 Nm deluje nestvarno za poslednji stepen prenosa, ako kazes da Dino uradi korekciju tako da podaci budu identicni. RS4 sa 380 ks i 2700 ccm ima 440 Nm.)
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Opel astra G 315 ks02.11.2009. u 23:52 - pre 176 meseci
Oces da kazes da se sa starim dynom ne moze precizno izmjeriti snaga vec samo sa ovim vasim? Mislim da nisi u pravu... tacno je da je sa starim trebalo znati koliki je tacan prenosni odnos u brzini u kojoj se mjeri a za izracunavanje se nije koristilo uvijek 1.18 vec je korekcija zavisila upravo od prenosnog odnosa za koji ti kazes da nije vazan...

Nismo se razumjeli jer sam mislio da ste radili menjac da budu kratke brzine a da ste mjerili u zadnjoj... nisam ni znao da ta astra ima sestu brzinu... jedan lanser evolucija 10 nema bez 5 a i ne treba mu...
trebalo je svakako naglasiti da je mjerenje izvrseno u cetvrtoj

Ali nije ni vazno u ovom konkretnom slucaju jer je taj auto po mom misljenju jedino moguce donekle isprobati na autoputu... Mogu da zamislim kako se ponasa na nekom krivudavom putu kad pocne kisa... mislim da se ne moze kontrolisati... zato sam rekao da mi se ne svidja, mislim da taj auto nije ni trebalo pojacavati... mada ako musterija trazi moze i na 350 hp pa i ako sleti negdje nije strasno... bila je ona emisija nekad "trazili ste - gledajte"








 
Odgovor na temu

KRVOLOK
Srdjan Matavulj
SM high performance engines
Gradiska

Član broj: 5164
Poruke: 217
80.242.126.*

Sajt: www.smchiptuning.com


+1 Profil

icon Re: Opel astra G 315 ks03.11.2009. u 00:54 - pre 176 meseci
Stepen prenosa nije bitan na novim dyno uredjajima za razliku od starih na kojima je bitan i profil gume,na novim je bitno da stepen prenosa bude takav da je motor i turbo opterecen dovoljno da moze postici full kapacitet.

Zarko,obrni moment je na ovoj astri prividno 492 zbog overboosta,ako pazljivo pogledas dijagram vidjeces da je to samo momenat poslije koga se pritisak pada na radni i ostaje tako.Iste su krive i iste su vrijednosti u svim brzinama.

Stepen prenosa je jedno a snaga motora drugo,bio sam u Italiji na obuci za dyno i upravo o tome je bilo govora i to je jeste specificno za nove dyno uredjaje da u oba pravca vrse mjerenje,kad stisnes pun gas i kad ubrzavas tada se mjeri snaga motora na tockovima i kad dodjes do zeljenih obrtaja i stisnes kvalicilo tada se odvoje motor i mjenjac i tada dyno racuna koliki je gubitak snage uslijed mjenjaca,tockova... i to onda koriguje po stanradu din 70020 i tako dobija snagu na motoru.Snaga na tockovima nije ista u 4, 5, 6 ali konacna snaga na motoru jeste.To stari dyno sistemi nisu mogli dobro da urade i zato su oni davali podatak o snazi na tocku za taj i taj stepen prenosa i na mom dynu taj podatak je drugaciji za svaku brzinu ali korekcija je tako dobra da na 300 ks greska je 2-3 ks

Nocni,i ja se slazem da je to previse snage za prednju vucu ali to nije poenta teme,meni i tebi jeste previse ali ima ljudi kojima to nije i koji vole da voze tako zestoka auta jer osjecaj je stvarno dobar voziti ovaj auto po cesti,nekom se to nesvidja a nekom je ok.Radili smo mi auta i sa 500 ks na prednjoj vuci a tek to sta je :)
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Opel astra G 315 ks03.11.2009. u 17:06 - pre 176 meseci
Nesto ne stima u prici:

1. Ako Dino vrsi korekciju podataka, onda ne moze da stoji 492 Nm za ovo vozilo.

2. Ako Dino NE vrsi korekciju podataka, onda ovo merenje nije relevantno i treba ga obaviti tako da se dobije podatak koji je u standarnom sistemu merenja. Ne prividan (mada ja ne znam sta je prividni obrtni moment?) vec realan.


Na bilo kom uredjaju za merenje snage, moguceje je izvrsiti merenje nakon sto se uredjaj prethodno bazdari i nakon sto budu ispunjeni svi preduslovi koje propisuje proizvodjac doticnog uredjaja bez obzira da li je rec o Dinometrima iz ex Jugoslavije, Amerike, ili ovom vasem u CRO. Podatak koji treba da se dobije i koji zanima krajnjeg korisnika nije podatak o snazi motora, ili gubitku na menjacu, vec iskljucivo onaj koji se odnosi na snagu vozila odnosno na snagu koja se isporucuje na pogonskim tockovima.
Ne vidim smisao predstavljanja bilo kog drugog podatka kao sto je ovaj "prividni" obrtni momenat. Mada, jos jednom ponavljam, ne znam sta u tehnickom smislu znaci ovo "prividan". Lepo pise u dijagramu da je rec o 492 Nm pri 3109 obrtaja gde je pri tome brzina iznosila 98 km/h pa je, ako se izracuna, snaga u tom trenutku iznosi 217 KS.

Ne vidim da je tu nesto prividno.



 
Odgovor na temu

KRVOLOK
Srdjan Matavulj
SM high performance engines
Gradiska

Član broj: 5164
Poruke: 217
80.242.126.*

Sajt: www.smchiptuning.com


+1 Profil

icon Re: Opel astra G 315 ks03.11.2009. u 18:26 - pre 176 meseci
zar nevidis da je to obrtni momentan pri overboostu,jel ti sta znaci rijec overboost?

Prividan je zato sto kriva odmah nakon toga pada na realnu snagu zato je prividan a ne da je nesto pogresno izmjereno.U tom trenutnu pri tom ovreboostu od 1.7 bara momenat je bio 492 i to nije upitno ali odmah djelic sekunde nakon toga je pao na 410 i poslije se digao na 425 sto je realnan momenat za ovaj motor a 492 nije realan jer je to momenat prilikom ovreboosta a ne prilikom boosta.

"Podatak koji treba da se dobije i koji zanima krajnjeg korisnika nije podatak o snazi motora, ili gubitku na menjacu, vec iskljucivo onaj koji se odnosi na snagu vozila odnosno na snagu koja se isporucuje na pogonskim tockovima."

ovo je bilo prije 20 godina ovako jer se nije mogla snaga izmjeriti na motoru,danas je sasvim druga prica kod dyno mjerenja i snaga na tocku nije ciljna vrijednost nego snaga na motoru jer kod snage na tocku velika je mogucnost greske a na mom dijagramu imas i snagu na tocku pa gledaj sta ti volja.

Ti nikako nemozes da shvatis da snaga na tocku direktno zavisi od stepena prenosa kao i od dimenzija guma i zato se tu desavaju i najvece greske.
Uzmi primjer evo bezveze: imas jedan motor i mjeri ga na mjenjacu sa 5 brzina i onda na taj isti motor stavi mjenjac od 6 brzina i imaces drugaciju snagu a isti motor,e tako se javlja greska jer tvoja teorija se zasniva na mjerenju snage na tocku i u poslednjem stepenu prenosa,to ustvari nije tvoja teorija jer tako su nekad radili dyno uredjaji.I sad mi objasni sta dalje imamo da pricamo o mjerenju snage motora ako ce jedan te isti motor imate razlicite podatke o snazi promjenom mjenjaca? Jel vidis o cemu pricam ?

Motor kad se mjeri na stolu nemjeri se sa mjenjacom jer mijenjac nema veze sa snagom motora...ako mozes to shvatiti OK a ako ne, ja stvarno nemogu vise objasnjavati elementarne stvari principa rada motora.
 
Odgovor na temu

KRVOLOK
Srdjan Matavulj
SM high performance engines
Gradiska

Član broj: 5164
Poruke: 217
80.242.126.*

Sajt: www.smchiptuning.com


+1 Profil

icon Re: Opel astra G 315 ks03.11.2009. u 18:41 - pre 176 meseci
Evo ti EDS mapa ali sa vecom turbinom gdje nema ovakvog overboosta jer ova turbina GT28RS61 je prebrza i veoma brzo se spula.

Snaga je priblizno ista pa pogledaj malo vrijednost momenta i kod njih.


 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Opel astra G 315 ks03.11.2009. u 19:20 - pre 176 meseci
Cekaj sad,

Prvo kazes ovo
Citat:
KRVOLOK: :)

Stepen prenosa nema nikakve veze sa snagom.....



a zatim (par postova kasnije) kazes ovo:

Citat:
KRVOLOK
Ti nikako nemozes da shvatis da snaga na tocku direktno zavisi od stepena prenosa kao i od dimenzija guma i zato se tu desavaju i najvece greske.




i ko sad tu kaze od cega zavisi snaga?




P.S.
Citat:
KRVOLOK
ovo je bilo prije 20 godina ovako jer se nije mogla snaga izmjeriti na motoru,danas je sasvim druga prica kod dyno mjerenja i snaga na tocku nije ciljna vrijednost nego snaga na motoru jer kod snage na tocku velika je mogucnost greske a na mom dijagramu imas i snagu na tocku pa gledaj sta ti volja.


I pre 20 godina se snaga mogla izmeriti i na motoru. I ne samo pre 20, mnogo ranije se merila snaga na vratilu motora.



Citat:
KRVOLOK
Uzmi primjer evo bezveze: imas jedan motor i mjeri ga na mjenjacu sa 5 brzina i onda na taj isti motor stavi mjenjac od 6 brzina i imaces drugaciju snagu a isti motor,e tako se javlja greska jer tvoja teorija se zasniva na mjerenju snage na tocku i u poslednjem stepenu prenosa,to ustvari nije tvoja teorija jer tako su nekad radili dyno uredjaji.I sad mi objasni sta dalje imamo da pricamo o mjerenju snage motora ako ce jedan te isti motor imate razlicite podatke o snazi promjenom mjenjaca? Jel vidis o cemu pricam ?


Naravno,
upravo o tome i govorim od samog pocetka. Kako mi se cini Nocni je to dobro zapazio i ponovo pokrenuo pitanje vezano za dijagram.
Nakon njegove primedbe, ukljucio sam se u diskusiju gde sam napomenuo merenje snage u stepenu prenosa u kojem se postize maksimalna brzina obzirom da je jedino u tom stepenu prenosa podatak relevantan. To moze da bude 4., 5. ili 6. stepen, u zavisnosti od tipa vozila.



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 03.11.2009. u 20:36 GMT+1]
 
Odgovor na temu

[es] :: Auto-elektronika :: Tuning :: Opel astra G 315 ks

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 13360 | Odgovora: 51 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.