Postoji par kompjutera u tom vozilu, a taj na kojeg si se koncentrisao, koji obracunava potrosnju, ili kilometre, je najmanje bitan, za ovo pitanje.
Problem je u ECU, ozbiljnijem "kompjuteru", koji odredjuje i kontrolise rad motora.
Prvo treba ustanoviti vrstu belog dima, da li je od vodene pare, da li si ga posmatrao nekog vlaznog dana, ili je beli dim u stvari malo plavicast, pa potice od ulja koje se sliva kroz istrosene gumice.
Ili beli dim potice od neispravnog dihtunga ili od pogresnog rada ECU-a.
A Remus je jedan obican, skuplji cunak.
Znaci, osim lagodne konstatacije dima, sedeci, iz kabine, treba konstatovati status tecnosti pod haubom

. Ako je to neudobno, odvesti auto na dijagnostiku (koja se kaci na ECU), i videti statuc gresaka, senzora, parametre rada motora...
"Kompjuter" za odnos kilometraza-gorivo zanemariti da postoji, u ovom slucaju....
Posmatrati realne uzroke pojave, i eliminisati stavku po stavku, dok se ne dodje to tacnog uzroka...
Poz