Po svemu sudeći, 99% jeste lamela. Toliko je potrošena da više nije u stanju da prenese obrtaje sa motora ka menjaču, pa proklizava i pri tom "gori".
Potrošena lamela ne može da uzrokuje nikakav drugi kvar, ali može da ti se desi da ostaneš na putu, pa da plaćaš šlepovanje. Na svu sreću, kvar se manifestuje postepeno. Ako ne zameniš lamelu sada, desiće ti se da počne da proklizava kod svakog oštrijeg starta, pa posle nekog vremena kod običnog starta, pa onda neće moći da izvuče na uzbrdici i tako sve do dana kad više nećeš moći da voziš.
Zamena je takva da se istovremeno radi zamena lamele i korpe kvačila, a može (preporučljivo) je i druk lager.
E sad, ovo su ti "opšti pojmovi auto mehanike", a već će se naći neki poznavalac WV (vladd

) da ti kaže i nešto konkretno za tvoj auto.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji