Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1445533 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema29.06.2016. u 20:40 - pre 95 meseci
Mene plasi da su ti tu diskovi krivi i istroseni.Plocice su sa tom debljinom mogle da guraju bar 15-20kkm.

Da dodam,zamena kocione tecnosti bi dosta poboljsale kocenje.Provereno.Ja menjam ulje na 2 godine na svim automobilima.
 
Odgovor na temu

vradojicic85
Vladimir
Diplomirani elektro inzenjer
EMS
Valjevo

Član broj: 313051
Poruke: 68
91.201.138.*



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema30.06.2016. u 09:56 - pre 94 meseci
Moze li neko ko je to radio da mi objasni kako da istocim rashladnu tecnost iz sistema, properem sistem i zatim naspem novu mesavinu antifriza i destilovane vode? Znaci, da mi kaze kako se ispusta, gde su odzracnici, koliko ih ima, koliko treba da sipam novog i slicne stvari.
Nekad sam to radio na Citroen Saxo-u kog sam imao ali na ovoj Corolli (1997.o) nisam nikad.
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.sbb.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema30.06.2016. u 12:01 - pre 94 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina: Mene plasi da su ti tu diskovi krivi i istroseni.Plocice su sa tom debljinom mogle da guraju bar 15-20kkm.

Da dodam,zamena kocione tecnosti bi dosta poboljsale kocenje.Provereno.Ja menjam ulje na 2 godine na svim automobilima.


Diskovi su bili krivi, sad vise nisu jer su zamenjeni novim. Stari diskovi su se pokrivili, ni obrada nije mogla nista.

Stare plocice ako poravnam opet dolazim da moram da ih menjam sledece godine i onda da radim dupli posao za 1200 RSD....... ne ide.....

Tecnost u kocionom sistemu je zamenjena prosle godine kad sam menjao cilindre.

Citat:
vradojicic85: Moze li neko ko je to radio da mi objasni kako da istocim rashladnu tecnost iz sistema, properem sistem i zatim naspem novu mesavinu antifriza i destilovane vode? Znaci, da mi kaze kako se ispusta, gde su odzracnici, koliko ih ima, koliko treba da sipam novog i slicne stvari.
Nekad sam to radio na Citroen Saxo-u kog sam imao ali na ovoj Corolli (1997.o) nisam nikad.


Motor mora da bude hladan. Na dodnjem delu hladnjaka, sa strane akumulatora, imas crevo i skines selnu pa ispustis tecnost iz hladnjaka i creva. Ima i slavina na hladnjaku ali ovo je 100 puta brze.

Zatim imas sraf na bloku motora, pored filtera za ulje, kljuc 14 cini mi se. Tu ispustas tecnost iz bloka motora. Kupis destilisanu vodu, u sistem staje oko 5,5 l.
Sve to vratis na mesto, zavijes sraf i sipas vodu u hladnjak, Nikad nemoj da sipas puno do cepa nego samo da prekrije sace u hladnjaku.

Upalis motor i pratis stanje, nivo vode opada ti tako dolivas, ali samo da prekrije sace. Cekas da jedno 3 do 4 puta upali ventilator, da odradi termostat i da voda zatvori "krug" cirkulisanja.

Ovako vozis 3 do 4 dana, pa ponovis jos jednom i posle naspes rashladnu tecnost. Ja sam koristio G12+ svih ovih godina, tri puta sam je menjao (na svake 2 godine) i ne znam da li da opet idem sa njom ili da sipam nesto drugo.

Ja cu tako da odradim, jer sam resio da zamenim sva creva i selne. Pocelo je polako da pusta na selnama, creva su tu oslabila i ne vredi skracivati. Kupicu opruzne selne, mnogo su bolje nego one sa srafom.

Mozda sam nesto preskocio pa neka neko doda......
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

vradojicic85
Vladimir
Diplomirani elektro inzenjer
EMS
Valjevo

Član broj: 313051
Poruke: 68
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema30.06.2016. u 16:56 - pre 94 meseci
Hvala lepo. Ok, proces ne deluje komplikovano. Mislio sam da samo odzracivanje sistema ide drugacije a ne samo preko cepa od hladnjaka. Ako sam razumeo, sipam tecnost, upalim motor sa otvorenim cepom od hladnjaka i dolivam nekoliko puta. Kada nivo destilovane vode ostane na istoj granici onda zatvorim cep i tada vozim nekoliko dana a zatim proces ponovim sa rastvorom G12 i destilovane vode.
A jel koristio neko ona sredstva za ispiranje hladnjaka i te fore? Kao sipas, pustis da radi 15, 20 minuta i potom ispustis tecnost.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema30.06.2016. u 17:01 - pre 94 meseci
Citat:
iskovi su bili krivi, sad vise nisu jer su zamenjeni novim.

Mislis novim-polovnim.Ono na slici nikako nije novi disk!
 
Odgovor na temu

vradojicic85
Vladimir
Diplomirani elektro inzenjer
EMS
Valjevo

Član broj: 313051
Poruke: 68
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema30.06.2016. u 17:48 - pre 94 meseci
Kupio danas nov cep, zamenio i nema problema, auto radio bar nekih 20 minuta na leru, posle ga turirao i ne izbacuje rashladnu tecnost na cep a juce je to radio pri istoj situaciji. Inace kod mene je u sistemu neka mrko crvenkasta boja tecnosti, a u prelivnoj posudi je negde na pola izmedju MIN i MAX kad je auto hladan. Sledece nedelje cu mozda da promenim rashladnu tecnost, istocim ovu, nalijem destilovanu vodu na par dana i posle nalijer smesu G12 i destilovane...
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema30.06.2016. u 22:42 - pre 94 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina: Mislis novim-polovnim.Ono na slici nikako nije novi disk!


Ne izgleda nov, jeste polovan ali je dosta stajao tako reci bez funkcije..... da znam kako izglda novi disk. Mogao sam i ovaj da obradim ali uopste nema potrebe....

vradojicic85: Postupak mozes, ako te ne mrzi, da odradis i dva puta sa destilisanom vodom.

Sto se tice tih tecnosti, uvek imas teoriju zavere....... ne bi ih pravili da nisu dobre ali imas i onu drugu stranu "Ne koristi to, ne cackaj mecku ko zna gde moze da procuri posle"

E sad na korisniku je potez sta ce dalje raditi......

Nigde ne mogu da nadjem opruzne selne : http://www.powerbelt.rs/products/rugosbilincs-w1

Mnogo su bolje od obicnih ma kakav kvalitet obicnih bio..... uzimao sam i neke "najbolje zebra kvalitet" medjutim cim dodje hladno vreme mora dotezanje i tako u nedogled dok creva ne upropastis.....
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema02.07.2016. u 14:31 - pre 94 meseci
Poz drustvo,

Danas sam zamenio sva creva i selne u motornom prostoru, gorivo, plin, sistem za hladjenje....

Kupljena sva creva:

1. Za rashladnu tecnost unutarnji precnik 16mm
2. Za dovod goriva unutarnji precnik 7.5mm
3. Za povratni vod goriva unutarnji precnik 6mm
4. Za rashladnu tecnost karburatora unutarnji precnik 8mm (Koristio sam 7.5mm, ovo cu da ostavim da mi stoji zlu ne trebalo)

Sve selne sam zamenio.

Princip rada:

Sacekao da se motor dovoljno ohladi da popuste creva. Skinuo donje crevo sa hladnjaka i ispustio svu tecnost. Ispustio tecnost iz bloka motora.

Creva sam rastavio po "linijama ili kracima" i isto po duzini pakovao sa starne, nova. Kada sam poskidao sva creva, nova nisam vracao vec sam uzeo bastensko crevo i pod jakim pritiskom gde god da sam mogao isprao sam. Bukvalno svaki kraj svaki pocetak i na sve strane je sistala voda sve dok nije izasla kristalno bezbojna :D.

Tek sam sad video da ostaje solidna kolicina tecnosti pa cak i kad se ispusti i iz bloka i iz hladnjaka. Kada sam to odradio poceo sam da postavljam nova creva.

Sva creva sam vratio i dolio samo destilisanu vodu (Stalo je malo manje od 5l). Upalio motor i cekao da se zagreje, odradio jedno 10 puta ventilator, stavio cep i otisao malo u zescu voznju nekih 5 km.

Vratio se i sacekao da se motor ohladi i ispustio svu tecnost. Zatim sam pomesao 3l 100% antifriza G12 sa 3l destilisane vode i promuckao.

E sad ovde imam jednu nedoumicu.

Stara tecnost je jako crvene boje, toliko jako da nijansama prelazi u bordo. Cista je i nema prljavstine. Sva creva su cista unutra, svi kanali cisti i nije bilo potrebe za hemiskim ispiranjem. To mi je bilo u planu, posle destilisane vode, da kupim da je bilo drugacije. Medjutim nije imalo potrebe.

Nova tecnost TOTAL G12 je rozikaste boje, kad se otvori i kad ono malo ostane na cepu, neka kapljica, ona je zelene boje....... nikako mi nije jasno....
Stara tecnost je G12+ i bila je crvena (roza) kako god i kad se otvori i kad se pljusne i kad se rastvori 50:50 isto ostaje crvena ili ti roze.

Sa novom tecnosti je totalno drugacije. Dok je koncentrovana i u vecim kolicinama ona je roza, cim se pljusne malo u vidu kapljica ona je zelena. Kad se rastvori 50:50 u velikom balonu izgleda crvena sa nekim nijansama zelene. Ako je malo prospes po hladnjaku, ili bilo gde ona je zelena. Na cepu hladnjaka je zelena.....

Da li se jos ko sretao sa ovim??? Ja iskreno nisam, G12+ je crven (roz) nikad video zeleni nisam.....

Pogledam na kutiji pise G12

Bas ovaj: http://www.ap-sport.rs/prodavn...ucts.view&product_id=41166

Sve u svemu, postupak sa novim antifrizom sam ponovio isto kao sa destilisanom vodom stim sto je u sistem stalo tacno 5l (ukljucujuci i prelivnu bocu). Sacekao da upali 10 puta ventilator, provozao se nekih 5 km i to je to.

Sva creva sa selnama su kostala 2000 RSD, stim sto nisam mogao da nadjem opruzne selne, ceka se 10 dana da se uveze i inostranstva. Nigde po Srbiji nema ovih selni pa sam uzeo neke ceske, covek mi je demonstrirao zatezanje selni na dve metalne kutije... ja ocekujem da oblajzne ili da se raspertla medjutim on garantuje da nece i sta se desi, pukne traka o.O. I ubedi me covek da kupim :D
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

Goran Pavlovic

Član broj: 311150
Poruke: 60
*.dynamic.sbb.rs.



+3 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema02.07.2016. u 17:41 - pre 94 meseci
Pa vi Zarko ste uvek vredni, svaka cast :) Pozz
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.sbb.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema26.07.2016. u 10:38 - pre 94 meseci
Pozdrav drustvo.

Stigla pumpa za gorivo u prosli cetvrtak (Ukupna cena je 1800 rsd sa dostavom). Nisam mogao da odradim sve sto sam zamislio jer sam morao na put.

Za taj vikend sam presao skoro 600 km. Potrosnja plina se kretala od 6.7 do 6.1 l na 100 km. Od toga sigurno 500km je bio otvoreni put, do 130 km/h najvise.

Juce sam odradi sve sto sam zamislio.

1. Zamena pumpe goriva i svih dovodnih i odvodnih creva
2. Filter goriva
3. Filter plina
4. Filter vazduha
5. Filter ulja
6. Ulje MOTUL 2100 Power
7. Svecice NGK (na zalost nisam mogao da nadjem DENSO)


POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

vradojicic85
Vladimir
Diplomirani elektro inzenjer
EMS
Valjevo

Član broj: 313051
Poruke: 68
91.201.138.*



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.09.2016. u 07:10 - pre 92 meseci
Ove godine ucestali problemcici na mojoj Corolli E100 (1997.o, 1332ccm, 55kW, 16V, 4E-FE motor), doduse sve sitni, cep hladnjaka, dotrajali amortizeri i silent blokovi zadnjeg trapa (ok 320 hiljada km nasih puteva radi svoje) dobijaju kulminaciju.
Od pre jedno mesec dana sam poceo da primecujem da ponekad teze ulazi u brzine, da menjac zakrci, zatim mi se desi da u povratku sa pecanja nisam mogao uopste da ubacim ni u jednu brzinu, drkao sam se 5 minuta i na kraju uspem, vozio jedno 15km tako i posle sve normalno. Za tim mesec, mesec i po od tada povremeno mi se desavalo ali jutros dolazi do situacije da gotovo ne moze da udje ni u jednu, kad ubacim u drugu uspem, prvu ni da cuje bez velike sile sto nisam hteo, iz nize u visu ide kud i kamo lakse a obrnuto srazmerno teze.
Kola sam doterao do posla, nadam se da cu nekako oterati i do kuce pa popodne kod majstora ako bude slobodan.
Ne lici na dobro, ali sve mi ukazuje na to da kvacilo vise ne odvaja ili odvaja nedovoljno?
Jos jedan podatak, kada palim kola a kola su u prvoj brzini, pritisnem kvaliclo i kad zaverglam kola cimnu malo...

Sta sve ide u setu kvacila, koje su okvirne cene za moj model, koliko uzimaju majstori i sta se sve menja prilikom ovog posla?
Nikako mi sad nije leglo da ovo radim, zbog besparice ali sta je tu je, deca su mala, kola moram imati pa makar i ova. Nadam se ne duze od sledeceg proleca pa da predjem na neki Avensis 2002.o.
Ljudi molim vas za brze sugestije, misljenja, iskustva.
Veliki pozdrav.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.09.2016. u 08:39 - pre 92 meseci
Set kvacila 8 do 10.000 din, ruke uzimaju od 70 do 80e maximum. I obrati paznju na skidanje zadnjeg nosaca da ga ne uniste. Meni ponekad proklizava posle duze voznje, ali semering mi pusta tako da je do njega. Mada, retko ga vozim posto imam i drugi auto.
 
Odgovor na temu

vradojicic85
Vladimir
Diplomirani elektro inzenjer
EMS
Valjevo

Član broj: 313051
Poruke: 68
91.201.138.*



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.09.2016. u 09:36 - pre 92 meseci
Iskreno ovaj Corolla je kupljena nova u Srbiji 1997.e. Kod mene je 4 godine, presla kod mene oko 60000 km i ne gledam na ovo kao na njenu slabost nego klasicnu dotrajalost. Problem je sto je doslo u trenutku kad mi trosak od 120-130 evra, koliko vec bude nikako ne lezi u ovom trenutku ali snaci cu se.
Inace set sam nasao, Japan auto iz Valjeva, poslao im broj sasije i stigao mi odgovor da imaju, Nipparts-ov set, korpa, lamela i druk lezaj, ukupno 7900 dinara.
Za rad cemo videti, kod ovog majstora godinama odrzavam kola, za veliki servis mi je uzeo 25 evra tako da za ovo nece vise od 50 sigurno.
Hvala.
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.sbb.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema21.09.2016. u 07:02 - pre 92 meseci
To sto ti cimne kad upalis motor pri pritisnutoj papucici kvacila govori ti da nesto nijue u redu sa sitemom prenosa.

Treba prvo proveriti sta je problem.

Ulje u sistemu kvacila? Bocica sa ulje? Da ne curi negde pa gubi pritisak pri pritiskanju papucice.

A ako se ustanovi da je do seta kvacila, proces je sledeci:

Ili vadjenje motora ili vadjenje menjaca, zavisno sta majstoru bude bilo lakse da skida.

Kad vec to radis obavezno zameni semering radilice do menjaca, semering na menjacu. Nije neka investicija ali kad vec to radis.

Ja sam to sve menjao proslog leta, stim sto mi se i nov druk lezaj cuje. Moje istancalo culo za auto ga cuje :).


POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema06.10.2016. u 09:59 - pre 91 meseci
Da osvezimo malo temu. Ne vozim auto dugo, i primetio sam jednu stvar sada.

Kad je temperatura ispod 10c kad upalim auto, lampica za ulje se ugasi odmah, ali nakon 10 sekundi krene da blinka u pravilnim intervalima izvesno vreme. Cim temperatura predje 10c, znaci nek je i 10,2c spoljne temperature to se ne desava!?

Znaci recimo sad ovo kako je bilo hladno, izmedju 4 i 10c, upalim ga, ugasi odmah lampicu, ali posle par sekundi krene da blinka izvesno vreme. Nema nikakvih zvukova, motor se normalno cuje. U trenutku dok sija lampica, dodir pedale gasa je ugasi. Nije bitno da li je u leru ili voznji, blinka u tacnim intervalima.

Da je uljna pumpa ili filter ili zapuseno sito, bilo bi svejedno da li je 9,8 ili 10,2c spoljne temperature zar ne?

Veoma cudno. Cudno je to i sto odmah ugasi lampicu za ulje pa krene da blinka posle 10 sekundi.

Provozam auto tipa 10 minuta, ostavim ga i uvece ga upalim skroz ohladjenog i to se ne desava. Dakle samo pri prvom startovanju ujutru ako je temp ispod 10c. I nije bitno da li ga vozim dva ili 20 minuta, ako ostavim auto da se ohladi, da stoji desetak sati ugasen to se ne ponavlja iako je temp ispod 10c. Samo ujutru. A preko noci stoji krace od paljenja ujutru i uvece??

Da nije davac u banani?

Ili to sto ne vozim auto dugo, mada, ovih par dana sam ga vozikao dok je ujutru hladno i to se desava svako jutro, iskljucivo tad. Ako je spoljna temp iole malo preko 10c nema tog simptoma. Ulje je naravno Eneos 10W40, filter Nipparts, sve kako treba.

Nesto mi pada napamet da je prebogata smesa pa da spira benzin pa razredi ulje previse... jer tadi radi jaci saug, kad je niza spoljna temp.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema06.10.2016. u 18:59 - pre 91 meseci

Ja mislim da prvo treba zameniti davac pritiska ulja...Eventualno prekontrolisati spoj buksne sa davacem, da nije labava, pa postoji neka vibracija dok motor grublje radi...? Sve drugo je vec ozbiljniji problem...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema07.10.2016. u 09:21 - pre 91 meseci
Pazi, ne moze biti ozbiljno nesto. Uljna pumpa ili filter i slicno nema teorije da razlikuju temperaturnu razliku od pola stepena... pa cak i na 30c uljna pumpa bi zezala pri hladnom startu da je neispravna ili zapusen filter/sito. Ali ono sto razlikuje temeperaturu je saug. Mnogo su visi obrataji i bogatija smesa ispod 10c. Naravno motor tad jace i virbira... e sad mozda to, kao sto kazes, zeza davac. Da je slab pritisak ne bi on trenutno gasio lampicu pa tek kad podigne saug nakon desetak sekundi krenuo da blinka.

Palim auto povremeno i provozam 30-40km jednom u desetak dana. Ali ovo sam sad primetio otkako je hladno ujutru pa sam isprobavao...
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema07.10.2016. u 12:35 - pre 91 meseci
Citat:
cozmo_im
Ali ono sto razlikuje temeperaturu je saug. ...


Ja pre mislim da je tu vaznija gustina ulja...A ona ipak delije na davac...Ja razumem sta zelis reci sa sauhom, ali priznaj, to tek nije normalno...I po meni je to vec ozbiljniji kvar...Znaci, prvo, promeniti davac pritiska, pa tek onda teoretisati sta bi to moglo biti...Pretpostavljam da ni u jednoj strucnoj knjizi nema takav opis kvara...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema07.10.2016. u 13:11 - pre 91 meseci
Polusintetici je svejedno da li je 8 ili 11c stepeni, tako da gustina ulja nema veze s ovim ako gledamo samo ulje. Ali ako je prebogata smesa, onda ulje u cilindrima moze da kupi previse goriva i da se razredi, bar meni tako deluje.

Da je u pitanju -15 pa da kazes da je zbog gustine ulja, ovako nema veze.

Inace motor ne trosi ulje (mozda pola litre max na 6-7000km), ne dimi, ne mesa ulje i benzin (mirisao sipku), ne dize nivo ulja, antifriz ne gubi ni gram, sve cisto... nista ne lupa pri hladnom startu (osim druk lagera ali to nema veze s motorom). Uostalom ulje se zagreva radom motora... tako da ne vidim logiku da odmah ugasi lampicu pritiska ulja pa krene da blinka tek posle 10 sekundi rada motora kad saug podigne max obrtaje i kad ulje dobija zagrevanje polako. Da nesto ne valja ne bi ni gasio lampicu pri hladnom startu ili bi je drza 3-4 sekunde upaljenu, ovde se to ne desava...
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.sbb.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema11.11.2016. u 07:04 - pre 90 meseci
Dragi drugari da Vam saopstim da je COROLLA XL otisla kod drugog vlasnika. Neka mu je srecno i da ga sluzi kao i mene.

Mala druzina je ostala sad na dva japanca ali sukoro stize treci :)
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1445533 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.