Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 580219 | Odgovora: 3408 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Burgos
Nemanja Borić
Amazon Web Services
Berlin

Član broj: 12484
Poruke: 1892
5.153.234.*

Sajt: stackoverflow.com/users/1..


+465 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u20.08.2014. u 17:55 - pre 57 meseci
Naučili su, sada će opet da budu heroji par meseci kao Đilas onomad kada je rekao istorijsko ne validaciji personalizovanih karata.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5457
*.win.rs.



+872 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u25.08.2014. u 13:10 - pre 57 meseci
Obaveštavamo vas da je sastanak sa Jasminom Milošević prošao bez rezultata. Gospođa Milošević uopšte nije bila upućena u naše zahteve i inicijativu. Predmet joj je samo prosleđen iz kancelarije gradonačelnika.

Mi smo je ovom prilikom obavestili o našim zahtevima, cilju inicijative i izneli smo konkretne predloge za rešenje problema koje možete pogledati ovde http://www.99posto.org/srpski/peticija-za-spas-javnog-prevoza

Gospođa Milošević nas je obavestila da se ne može raskinuti TAJNI UGOVOR (koji ni ona nije videla) sklopljen sa SKUPŠTINOM GRADA jer bi MI, Beograđani, morali da platimo ogromno obeštećenje. Na naše pitanje kako to zna ako nije videla ugovor, odgovorila je da jednostavno zna.

Na naše obaveštenje o tome da APEX nije ispoštovao ni minimum navodno ugovorenih obaveza o upošljavanju 200 kontrolora, ona nas je obavestila da je ugovoreni minimum 100 kontrolora!?! Na naše pitanje kako zna kada nije videla ugovor, opet je odgovorila da zna iz poverljivih izvora.

Na zahtev da dobijemo ugovor sa Bus Plusom, ona nam je rekla da se obratimo kancelariji poverenika za informacije i Rodoljubu Šabiću jer je ovaj ugovor tajna kako bi se zaštitili interesi NN vlasnika APEX-a koji su ovim ugovorom dobili monopol na prodaju karata u NAŠEM JAVNOM PREDUZEĆU što je samo po sebi dokaz o kakvoj zloupotrebi javnih institucija i preduzeća radi.

Na našu konstataciju da javni prevoz subvencionišemo mi građani sa preko 80% (120 miliona erva od 150 koliko su ukupni godišnji troškovi rada javnog prevoza) i da bi raskid ugovora sa APEX-om i ostalim preduzećima koja parazitiraju na leđima javnog prevoza (konzervativne procene su da se radi o sumi od 20 miliona evra godišnje), sa uvođenjem direktnih uplata privrednih subjekata u fond za javni prevoz, bilo dovoljno da dobijemo 100% subvencionisan javni prevoz koji bi svi mogli slobodno da koriste gospođa Milošević nas je uputila na sekretara za saobraćaj.

Gospođa Milošević misli da je zloupotreba radnika GSPa za sprovođenje kontrole ( radnici GSPa će biti samo redari u vozilima javnog prevoza jer nemaju pravo da vrše kontrolu) od strane gradonačelnika, gradskog menadžera i gradskog veća odlična mera. Na naše pitanje ko će to da plati, ona je rekla da to niko ne plaća, ignorišući činjenicu da to plaćamo mi, građani, koji finasiramo rad GSP-a, našta smo joj skrenuli pažnju.

Na naš zahtev da se objedini tarifni sistem čime bi cena karte za javni prevoz bila ista na celoj teritoriji grada članica gradskog veća je rekla da je to nemoguće našta smo je mi obavestili da postoji stotine gradova u svet u kojima je javni prevoz 100% subvencionisan i da je to odlična socijalna mera, odlična ekonomska mera koja bi povećala standard građana i potrošnju, odlična mera za smanjenje zagađenja (troškovi zagađenja uzrokovanog saobraćajem u Beogradu se procenjuju na minimum 1,5 milijardi evra godišnje), i odlična mera ka stvaranju održivih zajednica pokretanih na obnovljene energije.

Članicu gradskog veća smo obavestili i o mogućnostima da se kroz ulaganje u izgradnju postojenja za proizvodnju biogasa iz komunalnog smeća, trave i svog ostalog otpada organskog porekla, dobije skoro besplatno pogonskog gorivo za javni prevoz i ostale javne službe čime bi se troškovi nabavke energenata potrebnih za rad javnog prevoza, a koji iznose oko 50% svih troškova, sveli na minimum. Na ovaj način bi rešili i problem zagađenja životne sredine sa metanom i ostalim otrovnim gasovima i tečnostima, a nus produkt svega bi bilo potpuno prirodno đubrivo koje je preduslov za razvoj "organske" poljoprivrede.

Takođe smo izneli predlog da se paralelno sa stimulacijom korišćenja javnog prevoza radi na destimulaciji korišćenja automobila uvođenjem taksi za ulazak u grad itd.

Još jednom smo ponovili da kao zainteresovani građani zahtevamo da učestvujemo u kreiranju saobraćajne politike i svim pitanjima vezanim za budućnost javnog prevoza.

Pročitali smo joj i pitanja koja ste podneli i obavestili je da smo primorani da napravimo protest upozorenja u petak i da će za sve posledice koje će doneti planirane represivne mere u javnom prevozu isključivo biti krivi oni - gradski čelnici.

REZIME: Sa BusPlusom (APEX) je sklopljen TAJNI UGOVOR sa NAŠIM JAVNIM PREDUZEĆEM o kome niko ništa ne zna, ali odgovorni iz gradske vlade tvrde da taj ugovor ne može da se raskine i da ovaj sistem ostaje.
 
Odgovor na temu

Otto23

Član broj: 300024
Poruke: 4



+2027 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u25.08.2014. u 16:09 - pre 57 meseci
Citat:
Takođe smo izneli predlog da se paralelno sa stimulacijom korišćenja javnog prevoza radi na destimulaciji korišćenja automobila uvođenjem taksi za ulazak u grad itd.


Ono sto se meni javlja, znajuci sliku i priliku u drustvu, da ce od svih ovih dobrih ideja - samo ovo -> o novoj taksi zaziveti.

Dakle, sve ce ostati isto ili bitno loshije, ali ce taksa (iza nekog razloga) biti ocenjena sa apsolutnom 10-tkom :). Mozda se otvori i neka Agencija za kontrolu i sprovedjenje naplate takse za automobilski saobracaj...
Ja da sam na vasem mestu, uopste ne bih izlazio sa spominjanjem te takse...
 
Odgovor na temu

jablan

Član broj: 8286
Poruke: 4533



+705 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u25.08.2014. u 16:39 - pre 57 meseci
Citat:
Otto23: Ja da sam na vasem mestu, uopste ne bih izlazio sa spominjanjem te takse...

Na svu sreću, nisi na njihovom mestu.

Nažalost, ta taksa verovatno neće zaživeti u nekoj doglednoj budućnosti jer mora da postoji sposobna gradska vlast da bi se to sprovelo, a takvu nažalost nemamo već duže vreme.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5457
*.win.rs.



+872 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.08.2014. u 12:52 - pre 57 meseci
Evo sta dele po busevima:



Da citiram kolegu:

"Ulični SPAM: letak za GSP ekvivalentan tome da te u samoposluzi mole da kupis gnjilo pokvareno povrce i voce po punoj ceni za I klasu jer ces time omoguciti da vlasnici samoposluge nabave kvalitetnije povrce i voce koje bi ti posle prodavali po istoj toj (ili cak vecoj) ceni. A da i ne pocinjem o montaznim kucama i parama od 1003."

 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7519
89.216.32.*



+9156 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.08.2014. u 13:29 - pre 57 meseci
Mnogo se tona goriva na dnevnom nivou ukrade iz GSP-a. Očigledno hoće još više !
Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5457
*.win.rs.



+872 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.08.2014. u 14:06 - pre 57 meseci
Ovo vise kod nikog ne pali. Danas udjose da dele te letke, svi su skocili na njih zasto autobus stoji dok to rade. Dakle, oni idu po busu i dele te letke, za to vreme bus stoji bez razloga. Inace kazna za zadrzavanje autobusa protivno zakonu je 400.000 dinara. Ne sme cak ni komunalna policija da zadrzava vozilo javnog prevoza (lepo pise u zakonu), a autobus zbog njih stoji par minuta i svi kasne na posao i slicno. Nisu proveravali da li je neko kucao kartu samo dele ovo.

A letak je potpuna nebuloza. I propasce im ta akcija sa 200 dodatnih kontrolora i validiranjem svih karata, pa i personalizovanih pri svakoj voznji. Samo ce stvoriti otpor jos veci. Inace, svaka gradska vlast pada na GSP-u uglavnom.

Najjednostavnije resenje: prilagoditi cenu karte standardu gradjana. Problem ce biti resen za 1 dan. Naravno, uvek ce biti svercera, ali sa pristupacnijom cenom karte i mesecnih dopuna, resavaju problem naplate, plus dobijaju jos novca.

Vecina ljudi u busu drzi karte pri ruci (posto se zna gde je kontrola), pa ako ih ima kucaju, ako ih nema - ne kucaju. Nije isto da dve voznje platis napr. 100 din kao u NS i skoro 150 din ovde. U NS se veoma mali broj ljudi svercuje (ili cako niko), ali je cena daleko pristupacnija, oko 20 din nize. 50 dinara u ovim uslovima, i 150 din za dnevnu kartu je realna cena za BGD.

Sad ce jos napraviti zoniranje, pa ce oni iz Batajnice biti manje vredni od onih sa Altine naprimer i trebace im mesecno preko 50-60 evra da odu na posao i vrate se. Da li je to opravdana cena? To je previse cak i za onog ko ima 1000e platu. Ako ima jos nekog u kuci koga izdrzava, ide 100e na GSP glat. Pa naravno da ce ici autom. I eto novca GSP-u al zamalo...

Zna se dokle je grad Beograd. Za dalje postoji medjugradski saobracaj.
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12517



+4494 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.08.2014. u 15:02 - pre 57 meseci
Citat:
cozmo_im: Nije isto da dve voznje platis napr. 100 din kao u NS i skoro 150 din ovde. U NS se veoma mali broj ljudi svercuje (ili cako niko), ali je cena daleko pristupacnija, oko 20 din nize. 50 dinara u ovim uslovima, i 150 din za dnevnu kartu je realna cena za BGD.

110din je u dva smera u NS-u tj. 55din je karta. Procentualno u odnosu na ukupan broj putnika, manje se svercuje, mada ne bas mnogo manje. NS je prilicno manji od BG-a. Ako je u BG-u 75din karta, mislim da je to sasvim ok proporcija ako se uzme u obzir razlika u velicini gradova.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5457
*.win.rs.



+872 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.08.2014. u 15:22 - pre 57 meseci
Koliko znam prosek plata je slican. NS ima manji prosek za koliko oko 2000 dinara od BGD-a. To nije nista. Podatak iz januara 2014:



Cena u NS - 55 din, BGD - 73 samo zona 1. Zona 2 je mislim 97.

Mesecna u zoni 1 - NS - 1952 din, BGD 3275 din. (ITS 1).

Procentualno BGD ima strahovito vise korisnika GSP-a, pa je i priliv novca cak i sa ovolikim svercom drasticno veci.

Zato, uz npr. istu cenu karte ko u NS, mislim da bi sverca bilo mnogo manje a mnogo vise priliva.

Ko menja dva prevoza, placa 220 din u NS, a u BGD 292 din, ako nema personalizovanu. Oko 1600 din vise na mesecnom nivou ako samo ide do posla i nazad. A skoro 1300 din je skuplja mesecna u BGD-u.

U Nisu je 60 din. Mesecna je 1980 din. Po ovome kostolac mora da ima kartu od 100 din i mesecnu od 4500?
 
Odgovor na temu

X Files
Vladimir Stefanovic
Pozarevac

SuperModerator
Član broj: 15100
Poruke: 4860
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: xfiles@elitesecurity.org


+622 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.08.2014. u 15:34 - pre 57 meseci
Prošle godine, mesečna karta Kostolac-Požarevac (13km), sa svim popustima za učenike je bila oko 5,000. Sada sigurno više. Taksi je 100 din u jednim smeru (ne vozi baš do ulaznih vrata, ali Požarevac nije Beograd, sve je centar), pa učenici idu uglavnom taksijem.
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12517



+4494 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.08.2014. u 15:35 - pre 57 meseci
Cena karte nema veze sa platama putnika vec sa troskovima prevoza.

Beograd ima vise putnika ali i vise autobusa. Takodje, linije u BG-u su znatno duze nego u NS-u. U proseku verovatno duplo duze.

Ma jes', ko menja 20 prevoza u bg-u ce platiti 2920din a u ns-u 2200. Koliko je tek to na mesecnom nivou :)

Procenat onih koji se svercuju ne zavisi samo od cene karte vec i od kontrole, nacina naplacivanja i mentaliteta putnika.
 
Odgovor na temu

X Files
Vladimir Stefanovic
Pozarevac

SuperModerator
Član broj: 15100
Poruke: 4860
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: xfiles@elitesecurity.org


+622 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.08.2014. u 15:38 - pre 57 meseci
Citat:
cozmo_im:
Da citiram kolegu:
[...] ekvivalentan tome da te u samoposluzi mole da kupis gnjilo pokvareno povrce i voce [...]"

E vidiš, u Loznici, u jednom velikom marketu, ovo su majstorski rešili. Velikodušno su uvaženim kupcima poklanjali lubenice. Mi donesmo dve, kad ono - trule, da trulije ne mogu biti. Nisam znao da lubenica može biti toliko trula.

Dosetili se menadžeri kako se otarasiti otpada.


 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5457
*.win.rs.



+872 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.08.2014. u 15:44 - pre 57 meseci
Citat:
Shadowed:
Cena karte nema veze sa platama putnika vec sa troskovima prevoza.


Netacno. Bolja je naplata bila i manje sverca kad je karta bila 50-60 din a markica 20 evra. I Bolji GSP naravno. Evro je isti kao i pre par godina maltene. Promenio se samo sistem naplate i alavost. A tada su u evrima cak prosecne plate bile i vece.

Dakle, kada gradska vlast shvati da je problem na relaciji cena karte/markice-prosecna plata, onda ce problem biti i resen.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1497 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.08.2014. u 15:54 - pre 57 meseci
Necete placati ni tad ne brini. Naci cete izgovor da nemaju svi autobusi klimu ili da nisu euro 6. Posle ce biti neki treci izgovor.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1163



+3251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.08.2014. u 16:14 - pre 57 meseci
Dok god svaka druga osoba u Srbiji ima para za cigare, a kao nema za prevoz, prilicno je jasno da cena karte nema veze sa svercom.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12026
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5217 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.08.2014. u 17:07 - pre 57 meseci
Da ali i Beograd ima "poznate" direktore GSP-a..koji su pretplaceni na rukovodeca mesta, na nerad i neorganizovanost.
I oni sada "vredno rade", daju "sve od sebe"(a ne mogu nista), i smislili su FLAJER..da PROPAGIRAJU..ko je ovde lud i retardiran???

Gradjani zaista nisu ludi da placaju sve te petljavine i muvljavine.

Da im se placa 100 evra po stanici, ne bi im bilo dosta, nasli bi nesto da pokradu ili neku vecu stetu naprave...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5457
*.dynamic.sbb.rs.



+872 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.08.2014. u 18:29 - pre 57 meseci
Apsolutno se slazem sa vladd-om.

Inace, ja placam.

A evo sta placam:



To sto "vidite" 200 solarisa i toliko IK-218 buseva to je smesno. Ovo je realnost na svim ostalim linijama. Mislim, trazimo bar PRISTOJNO vozilo. Ovo konkretno vozilo je imalo dva pozara u mesec dana i dalje vozi.

Da imam mogucnosti za parking, ne bih bus ni pogledao, ali sam u crvenoj zoni parkinga s poslom. Ali vec razmisljam o parkiranju van zone i 2 stanice busom (ili cu da nabavim bajs i ostavim tu gde cu da parkiram jer cu imati uslove, pa 10 min bajsom od parkinga) jer ne zelim da se vozim krsevima a pogotovo da dajem za to skoro 30 evra mesecno. To je 22 litre benzina, a kad dovezem auto s osvezenja motora, imacu mozda i manju potrosnju (otprilike je bila 7,5 na 100km, sto znaci za te pare mogu da idem nedelju i po dana na posao, i vise - odnosno za 60 evra mogu ceo mesec da idem kolima na posao, samo da ima parkinga).
 
Odgovor na temu

ekof9

Član broj: 126138
Poruke: 753
*.opera-mini.net.



+197 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.08.2014. u 18:29 - pre 57 meseci
Citat:
X Files:
Citat:
cozmo_im:
Da citiram kolegu:
[...] ekvivalentan tome da te u samoposluzi mole da kupis gnjilo pokvareno povrce i voce [...]"

E vidiš, u Loznici, u jednom velikom marketu, ovo su majstorski rešili. Velikodušno su uvaženim kupcima poklanjali lubenice. Mi donesmo dve, kad ono - trule, da trulije ne mogu biti. Nisam znao da lubenica može biti toliko trula.

Dosetili se menadžeri kako se otarasiti otpada.



:D Koji market?
 
Odgovor na temu

Backy
Branislav Đurković
Treptač svetala
Beograd, Zvezdara

Backy
Član broj: 54113
Poruke: 2299
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Jabber: backy@elitesecurity.org
ICQ: 231979809
Sajt: www.elitesecurity.org/o/p..


+121 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.08.2014. u 19:16 - pre 57 meseci
Citat:
cozmo_im:


To sto "vidite" 200 solarisa i toliko IK-218 buseva to je smesno. Ovo je realnost na svim ostalim linijama. Mislim, trazimo bar PRISTOJNO vozilo. Ovo konkretno vozilo je imalo dva pozara u mesec dana i dalje vozi.


mislim da je to jedini preživeli fiat karosa :D
aka Vitez Koja
::
日本光学工業株式会社 :: One photo out of focus is a mistake, ten
photo out of focus are an experimentation, one hundred photo out of focus are a
style.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5457
*.dynamic.sbb.rs.



+872 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u26.08.2014. u 19:36 - pre 57 meseci
Verovao ili ne ima ih dosta, svi voze na relacijama u prigradskim naseljima (na mojim linijama cak 4 Karose ima). A o prastarim singl IK i FAP busevima da ne pricam. Svi singl busevi, a ima ih na stotine su raspad sistema, bez klime, nisu niskopodni, bez zvucne izolacije i slicno. Jedino u spicu ima po 2 IK-218M busa sa klimom (od kojih po 1 nece da pali klimu). Ostalo je raspad sistema. I to ne bi ubacili nego ima previse ljudi, ali to nije nista.

Kazem, sveukupno mozda ima oko 500 Solarisa + IK-218 serije. To su jedini busevi koji ispunjavaju neku "normu" - da imaju klimu i slicno. Ostalih 600-700 su stari dupli IK i singl IK busevi (i ove Karose) i privatnici sa singl vozilima.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 580219 | Odgovora: 3408 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.