Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene

elitemadzone.org :: MadZone :: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 11807 | Odgovora: 146 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

misk0
.: Lugano :. _.: CH :.

SuperModerator
Član broj: 634
Poruke: 2824
*.adsl.ticino.com.

ICQ: 46802502


+49 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene12.09.2011. u 23:17 - pre 93 meseci
Citat:
aspona krila od 48m u kojima se nalazilo oko 80ak tona visoko zapaljivog goriva. Sve u svemu, s' obzirom na oblik sredstva i kolicinu goriva koje je posluzilo kao exploziv, veoma neprecizno ali veoma ubojito sredstvo zbog velicine, brzine i kolicine zapaljivog fluida.


Na tom istom linku koji si ti dao - pishe 38.000 L goriva, a ne 80K koliko tvrdis. Osim toga ne poredim tomahawk i avione ali avion nije napravljen da unistava a tomahawk jeste.

Zgrada WTC7 nije bila udarena avionom i nije imala u sebi 38K kerozina i nije gorila cijeli dan da bi se slozila kao kula od karata.

:: Nemoj se svadjati sa budalom, ljudi cesto nece primjetiti razliku ::
 
Odgovor na temu

Marko83
bez

Član broj: 264513
Poruke: 122



+767 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene12.09.2011. u 23:29 - pre 93 meseci
Evo i zgradice koja je gorela od kerozina

Doduse gorela su samo 4 sprata, na WTC je gorelo 5

@misk0 Znas kako ameri prave zgrade....avion proleti PORED WTC7 i ona se srusi kao kula od karata....

btw kerozin: Open air burning temperatures 260-315 °C (500-599 °F), nista posebno visoka temperatura
Izvor


Zato što, kada uporediš VW i BMW koji koštaju isto, shvatićeš da za svaki taj evro koji čini cenu ta dva auta, kod VW dobijaš više nego kod BMW-a. Isto važi i MB.
 
Odgovor na temu

Ankalagon the Black

Član broj: 126324
Poruke: 24
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+250 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene12.09.2011. u 23:30 - pre 93 meseci
Pricamo o WTC7 ovde, njega nije pogodio avion, nema kerozina, osim ako nije par tona kerozina magicno preletelo sa jedne zgrade na drugu.


Full verzija:



[Ovu poruku je menjao Ankalagon the Black dana 13.09.2011. u 01:12 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Skandy
AB, Canada

Član broj: 152655
Poruke: 944
*.abhsia.telus.net.



+41 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene13.09.2011. u 06:15 - pre 93 meseci
Pitanje koje bih ja postavio je sledece: Kako to da su avioni udarili tako precizno u zgrade. Mislim, nijedan nie okrznuo ili jednim delom krila promasio zgradu, vec svi u centar ili prilicno blizu. Ovo pitanje sam postavio samom sebi kao posledicu jednog davnog iskustvai i prvog susreta sa GCA radarom (Ground-controlled approach). Pre nekih 13 godina, kao mladi padobranac imao sam priliku da iskacem iz poveceg vojnog teretnog aviona. Zbog brzine aviona, kao i tipa padobrana (okrugla kupola, delimicno upravljiv), bili smo razasuti na prostoru od 2 km. Po prizemnjenu smo trebali da se svi okupimo kod GCA radara. Posto jeden od drugara bio pilot objasnio mi je da GCA radar sluzi za navodjenje aviona na preciznu putanju sletanja, kako nebi promaslili pistu. Na to je usledilo moje pitanje: zar je pilot slep pa ne vidi da je promasio pistu? Odgovor je glasio, da, samo laki i ultra laki avioni zbog relativno niske brzine pri sletanju mogu da izvrse korekciju putanje i kad se vec nadju iznad piste, dok veliki avioni zbog brzine i mase nisu u stanju za takve manevre. Ukratko, veliki avioni moraju biti usmereni nekoliko desetina kilometra na zeljenu putanju.
E sada, iznenadio sam se kada sam video da su avioni sa rasponom krila od 48m, udarali redom u zgrade koje su siroke 63m i to celom sirinom krila. Razlika je 15 metara, ili po 7.5m sa obe strane. Tesno moracete priznati.
 
Odgovor na temu

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8366 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene13.09.2011. u 07:11 - pre 93 meseci
Samo retardiranim ljudima moze pasti na pamet da smisle teroristicku zavjeru koja treba da ukljuci 10,000 ljudi u planiranje: od svog moguceg bezbedonosnog personala koga treba nekako izvuci iz zgrade, stotina sluzbenika iz kancelarija, cistacica, elektricara, minera, deminera, kupaca prodavaca i preprodavaca eksploziva, vojnika i policajaca, pilota (koji ce se dobrovoljno zrtvovati zakucavajuci se u zgradu), peraca prozora, hiljda ljudi iz 15 sluzbi zaduzenih za kontrolu vazdusnog saobracaja i svih ostalih koji se daju nabrojati oko tih ogromnih zgrada... i da niko 10 godina ne progovori ni rijec....

Samo retardirani ljudi mogu povjerovati da je tako nesto moguce.
Ko misli da to ide tek tako - neka proba u bilo koju poslovnu zgradu tog kalibra da udje i da zaljepi samo zvaku na neki nosivi stub, pa nek javi kako bi izgledalo i koliko ljudi bi trebao da uvuce u zavjeru da bi samo zaljepio po jednu zvaku u svakoj od kancelarija na nekoliko spratova i u podrumu na nosive konstrukcije, pa cemo da vidimo onda sta ce trabunjati i sta ce misliti o postavljanju eksploziva na tacno odredjena mjesta u prostoru u kome rade desetine hiljada ljudi i koji nadgledaju stotine, pa i hiljade raznoraznih policajaca, dezurnih, pozarnih, portira, elektricara, haus-majstora, cistaca i gdje svaka od X firmi koje tu rade imaju svoj bezbedonosni personal koji radi za njih, a ne za Iluminate i Spansku inkviziciju npr.
 
Odgovor na temu

SASASTA

Član broj: 289575
Poruke: 55
212.178.227.*



+69 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene13.09.2011. u 07:52 - pre 93 meseci
Jeste cistacice i peraci prozora su nezaobilazna prepreka jasno je da su teroristi dzepnim nozevima probili vrata kod pilota oteli avione i neverovatno vesto upravljajuci udarili u zgrade pre udara izbacujuci pasose koji su posle nadjeni i jos se prica da su trojica tad i pobegla iz aviona i da su zivi i dan danas.to je tako jasno da se nema sta objasnjavati.
 
Odgovor na temu

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2401 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene13.09.2011. u 08:06 - pre 93 meseci
Citat:
Ukratko, veliki avioni moraju biti usmereni nekoliko desetina kilometra na zeljenu putanju.

Kakve bre desetine kilometara, pa nisu avioni tankeri za milion tona nafte, pa da im treba 20 km da okrenu. Avioni mozda izgledaju tromo, ali su i te kako pokretljivi:
http://www.youtube.com/watch?v=OtnL4KYVtDE
Eto, na snimku imas najveci putnicki avion na svetu ( tada najveci ) koji se bori sa vetrom i iznad piste pravi vratolomiju.
Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
Odgovor na temu

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8366 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene13.09.2011. u 08:12 - pre 93 meseci
Citat:
SASASTA: Jeste cistacice i peraci prozora su nezaobilazna prepreka jasno je da su teroristi dzepnim nozevima probili vrata kod pilota oteli avione i neverovatno vesto upravljajuci udarili u zgrade pre udara izbacujuci pasose koji su posle nadjeni i jos se prica da su trojica tad i pobegla iz aviona i da su zivi i dan danas.to je tako jasno da se nema sta objasnjavati.


Pa kad je tako, i kad vama upravlja tajna zavjerenicka vlada, zaprasuju vas otrovima iz aviona - koji k...c onda sjedite kuci, poslusno idete na posao i gutate otrove kojima vas zaprasuju? Sto se ponasate ko ovce i tovna krmad?! Sto ne ustanete na kuku i motiku i uradite nesto u svom zivotu kad vas neko vec tako vuce za nos i obesmisljava citavo vase postojanje?!

Da ja u to vjerujem, uradio bi nesto sto je dostojno covjeka - a ne blejao ko ovca u toru, pasao travu zatrovanu zaprasivanjem iz aviona i cekao da mi ostrigaju vunu i na kraju pogube za neki praznik.
 
Odgovor na temu

SASASTA

Član broj: 289575
Poruke: 55
212.178.227.*



+69 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene13.09.2011. u 08:24 - pre 93 meseci
Nisam znao da i to rade.Ja sam mislio da je ovo izdvojen slucaj treba neko da nam otvori oci.Ako je to tacno skupicu drustvo pa kad krenemo nas osmorica tesko njima.Sve ce da ih raskrinkamo.
 
Odgovor na temu

dava
Banja Luka

Član broj: 27208
Poruke: 893



+384 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene13.09.2011. u 08:48 - pre 93 meseci
Hoce li neko probati objasniti gdje su nestale krhotine aviona koji je udario u zgradu pentagona.






A ovdje je navodno srusen isto Boing - Pensilvania



SELECT * FROM หน่วยงานหลัก WHERE ยสันติ LIKE 'โดย%'
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

3MAJ86
Marko Radić
Business Development Manager, Beauty
Industry
München

Član broj: 46087
Poruke: 253
*.static.sbb.rs.

Sajt: marko-radic.blogspot.com


+136 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene13.09.2011. u 09:02 - pre 93 meseci
Avion koji je udario u Pentagon je u momentu udara išao skoro 800km/h. U petak sam na History gledao emisiju gde je baš objašnjeno kako i šta (da, ovih dana su na svim tim njihovim kanalima po ceo dan samo puštali emisije vezane za napad 11.9.).

Pazi, Pentagon nije neka straćara građena bez veze. Objasnili su tačno strukturu cele zgrade, kako je građena itd. Mnogo je čvršća od WTC-ova što zbog toga što nije stospratnica, a drugo što je sama struktura daleko čvršća. Avion se skoro "dezintegrisao", a postoje i fotke na kojima se vide delovi motora aviona.

Na snimku rekonstrukcije događaja tačno su objasnili u koji stub je avion udario i kako se plamen širio kroz tu stranu zgrade. I cela zgrada je iz delova i spojena je nečim sličnim kao što vidiš one "češljeve" kojima se spajaju deonice mosta, tako da je deo u koji je udario avion bio srušen, dok su delovi pored mogli da ostanu stabilni.
when there is a why there is no how
 
Odgovor na temu

Marko83
bez

Član broj: 264513
Poruke: 122



+767 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene13.09.2011. u 09:12 - pre 93 meseci
Ha ha ha ha ha dezintegrisao se :-D
Ceo avion ni dugme nije ostalo
Ni krilca od 48m nisu ostala?
Ih sto ja volim pecena krilca

U pentagonu pucali iz fejzera pa stavili na najveci stepen (Star trek tm)

edit: koliko se secam taj motor sto je "pronadjen" cak i nije od boing-a.....
Zato što, kada uporediš VW i BMW koji koštaju isto, shvatićeš da za svaki taj evro koji čini cenu ta dva auta, kod VW dobijaš više nego kod BMW-a. Isto važi i MB.
 
Odgovor na temu

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8366 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene13.09.2011. u 09:16 - pre 93 meseci
Na slici 1 se vide barake i masine za sanaciju, sto ukazuje da je ciscenje u toku vec vise dana. Logicno je da su cistili - kad su dosli da ciste, i da su do tada nesto i pocistili.

Na slici 2 avion sigurno nece biti na strani sa koje je naletio brzinom od vise stotina kilometara na sat.

Slika 3 nije slika mjesta na kojem se srusio avion u Pensilvaniji.
 
Odgovor na temu

noreniou
žarkovo-ak-žarkovo

noreniou
Član broj: 6411
Poruke: 392
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+120 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene13.09.2011. u 09:17 - pre 93 meseci
Citat:
misk0: Na tom istom linku koji si ti dao - pishe 38.000 L goriva, a ne 80K koliko tvrdis. Osim toga ne poredim tomahawk i avione ali avion nije napravljen da unistava a tomahawk jeste.

Zgrada WTC7 nije bila udarena avionom i nije imala u sebi 38K kerozina i nije gorila cijeli dan da bi se slozila kao kula od karata.


2 aviona udaraju zgradu, raspon krila 48m u kojima se nalazilo oko 80ak tona visoko zapaljivog goriva
po avionu oko 38k goriva x2 priblizno 80ak
http://www.youtube.com/watch?v...G8&feature=player_embedded
jednostavno, wtc7 je pala zbog ostecenja koje su nastala kao posledica urusavanja kula u blizini.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1497 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene13.09.2011. u 09:37 - pre 93 meseci
Pitanje za zaverenike zašto su koji moj minirali i WTC7 i rizikovali da ih neko vidi, zar im za postizanje njihovog cilja nije bilo dovoljno da miniraju samo kule? Imate onu southpark epizodu gde je sve lepo objašnjeno.

A inače svaka čast tim priučenim pilotima kad su tako dobro uspeli da naciljaju zgrade kao i generalno za ideju za napad(pričam sa tehničke strane, ne podržavam). Mada pretpostavljam da nisu oni tu ništa izmislili, još pre 30 godina je Nikola Kavaja imao plan da se avionom zakuca u WTC a i bilo je u nekim filmovima tih ideja.
 
Odgovor na temu

3MAJ86
Marko Radić
Business Development Manager, Beauty
Industry
München

Član broj: 46087
Poruke: 253
*.static.sbb.rs.

Sajt: marko-radic.blogspot.com


+136 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene13.09.2011. u 09:42 - pre 93 meseci
Zanima me da li je mesto udara baš proračunato da se kule uruše?

Neko je na prvoj strani rekao valjda da se i sam Bin Laden nadao da će se urušiti samo spratovi iznad mesta udara aviona. Šta bi bilo da su avioni udarili više, niže, pod drugim uglom itd? Ima li građevinaca ovde da pojasni nama laicima malo? :)
when there is a why there is no how
 
Odgovor na temu

dava
Banja Luka

Član broj: 27208
Poruke: 893



+384 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene13.09.2011. u 09:44 - pre 93 meseci
Evo snimak sa sigurnosne kamere Pentagona. Po oštećenjima zgrade se vidi se da krila nisu probila zid, tj nisu se integrisala u zgradu, pa gdje su onda. To da su se dezintegrisala, to može samo u crtanom filmu i to onaj sa Duškom Dugouškom na Marsu, kad onaj marsovac isfura dezintegrator.

Jeste ono slika pada aviona u Pensilvaniji, a avo još koja:





SELECT * FROM หน่วยงานหลัก WHERE ยสันติ LIKE 'โดย%'
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

SASASTA

Član broj: 289575
Poruke: 55
212.178.227.*



+69 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene13.09.2011. u 09:57 - pre 93 meseci
Prilikom pravljenja zgrade proracunavaju se dimenzije i doda se malo vise snage da ne bude predimenzirano samim tim i pretesko a da ima dodatne sigurnosti ako je proracun u nekom delu netacan.znaci ako se izracuna da je potrebna dimenzija presek i nosivost uprosticu 1.82 stavlja se da bude bar 5 posto veci. gornji spratovi su slabiji od donjih jer nose manju tezinu.tako da je realno moguce da se gornji spratovi obruse zbog toplote kojom su osteceni noseci stubovi a donji zbog tezine aviona koja je velika plus pad gornjeg dela izaziva naglo naprezanje znaci kad cekicem guras ekser ne mozes da ga nabijes dok mozes uzeti mali cekic i ostar udarac taj isti ekser zabija.mene tu vise buni sama geometrija pada jer je veoma komplikovan posao srusiti zgradu da onako padne pravo dole pogledajte malo koliko mineri to proracunavaju pa se desi greska i padne na stranu a ovde obe bup pravo dole.a da i treca zgrada isto pravo dole.
 
Odgovor na temu

3MAJ86
Marko Radić
Business Development Manager, Beauty
Industry
München

Član broj: 46087
Poruke: 253
*.static.sbb.rs.

Sajt: marko-radic.blogspot.com


+136 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene13.09.2011. u 09:59 - pre 93 meseci
Pa jeste sumnjivo da nema kvalitetnijih snimaka udara tog aviona... ali to je možda više da bi sakrili svoju bruku i sramotu što su dozvolili tako nešto nego što imaju šta da zataškaju. Nemam pojma, samo pomisao.

edit: Ulete SASTA. Pa jedna od kula dok je padala, nije baš pala ravno dole, već se rascvetala na sve strane. Izgledala je kao fontana šuta koja pada. Zgrada 7 je pomeni "najpravilnije" pala, i to me najviše buni u celoj priči.
when there is a why there is no how
 
Odgovor na temu

Marko83
bez

Član broj: 264513
Poruke: 122



+767 Profil

icon Re: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene13.09.2011. u 10:12 - pre 93 meseci
I jos kad bi mi neko objasnio kako je taj sut i kerozin preskocio wtc6 i pao na wtc7????
Zato što, kada uporediš VW i BMW koji koštaju isto, shvatićeš da za svaki taj evro koji čini cenu ta dva auta, kod VW dobijaš više nego kod BMW-a. Isto važi i MB.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Teorije zavere oko napada 11.09.2001- objašnjene

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 11807 | Odgovora: 146 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.