Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

SpikeFun - Artificial Nervous System Demo

[es] :: Veštačka inteligencija :: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo
(TOP topic, by Gojko Vujovic)
Strane: << < .. 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 133143 | Odgovora: 455 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip0.t-ipconnect.de.



+7173 Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo16.03.2014. u 19:25 - pre 122 meseci
1.05 is out:

http://www.digicortex.net/node/7

Sa verzijom 1.05 je izbacen prvi software development kit (SDK). Mozete ga naci u /SDK folderu unutar instalacije. SDK trenutno radi sa x64 CPU simulacijama (CUDA simulacije nisu trenutno podrzane, ali ce biti u sledecoj verziji).



Citat:

First SDK release also contains neuron_query C++ example showing the following capabilities (currently, the only exposed APIs so far):

- Searching for and obtaining the list of pyramidal neurons of layer V, located in cuneus and pericalcarine regions
- Creating a mapped neuron buffer containing above neurons, which is used for further operations
- Injecting current (1 nA) in the somatic compartment of the first neuron in the buffer
- Updating mapped neuron buffer with the latest information from the simulation
- Waiting for the asynchronous update to complete
- Showing membrane voltages and spike information of the first 10 neurons in the buffer

To build neuron_query example, Visual Studio 2012 (or later) is needed. SDK requires x64 platform and compilers. After the build is complete, neuron_query64.exe should be copied to the folder where the DigiCortex engine binaries reside and executed after start of the simulation.

If everything is executed well, the output of neuron_query64.exe should look similar to this:

Code:

Number of p5(l5/6) neurons found in PERICALCARINE and CUNEUS regions: 70
Successfully mapped 70 neurons
Neuron 0 (real idx: 33576): Vsoma=-59.877 mv, spikes: 188, last spike ts: 39504
Neuron 1 (real idx: 33676): Vsoma=-74.762 mv, spikes: 0, last spike ts: 0
Neuron 2 (real idx: 52858): Vsoma=-74.741 mv, spikes: 0, last spike ts: 0
Neuron 3 (real idx: 52977): Vsoma=-74.743 mv, spikes: 0, last spike ts: 0
Neuron 4 (real idx: 52989): Vsoma=-74.742 mv, spikes: 0, last spike ts: 0
Neuron 5 (real idx: 53002): Vsoma=-74.741 mv, spikes: 0, last spike ts: 0
Neuron 6 (real idx: 53023): Vsoma=-74.742 mv, spikes: 0, last spike ts: 0
Neuron 7 (real idx: 53091): Vsoma=-74.743 mv, spikes: 0, last spike ts: 0
Neuron 8 (real idx: 53097): Vsoma=-74.742 mv, spikes: 0, last spike ts: 0
Neuron 9 (real idx: 53143): Vsoma=-74.742 mv, spikes: 0, last spike ts: 0


DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12848



+4784 Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo17.03.2014. u 19:30 - pre 122 meseci
Aj' daj i neki .NET wrapper :)
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip0.t-ipconnect.de.



+7173 Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo17.03.2014. u 20:34 - pre 122 meseci
VB.NET ili nesto drugo? :-)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

minddll
London
FMS
London

Član broj: 317919
Poruke: 4
*.bn.ngn.lv.



Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo17.03.2014. u 20:38 - pre 122 meseci
Izvorni kod! ^_^

Ozbiljno, to je super.
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12848



+4784 Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo17.03.2014. u 20:49 - pre 122 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic:
VB.NET ili nesto drugo? :-)

Sve jedno, kad kompajliras, koristi se iz bilo kog .net jezika :)
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip0.t-ipconnect.de.



+7173 Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo18.03.2014. u 10:09 - pre 122 meseci
Interesantna slika: trenutno testiram dugotrajan efekat izlaganja vizuelnog korteksa signalu iz oka.

Ako pogledate simulirani EEG videcete da primarni vizuelni korteks (pericalcarine) ima oscilacije u gama opsegu (sto je konzistentno sa pravim mozgom, gama talasi su prisutni prilikom koncentracije i aktivnog pretrazivanja prostora).

Takodje, gama aktivnost se prenosi na desni superiorni frontalni korteks.

Medjutim, temporalni korteks (kao i parahipokampalni) su u debelom s*anju tj. sa jakim oscilacijama u delta i slow rezimu, slicnom epilepticnom napadu.

Interesantno je da i u bioloskim mozgovima, veliki % epilepticnih napada pocinje u temporalnom korteksu i zahvata parahipokampalni region.

Jako je tesko kontrolisati ponasanje neurona u ovom regionu - epilepticna aktivnost nastaje i posle 30% smanjenja jacine NMDA i AMPA receptora.



DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.web.vodafone.de.



+7173 Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo16.04.2014. u 22:51 - pre 121 meseci
v1.06 is out...

http://www.digicortex.net/node/7

Code:

------------------------------------------------------------------------
v1.06 - Released on April 16th 2014
------------------------------------------------------------------------
  
  * New longe-range axonal connectivity data based on MGH Human 
     Connectome Project Data: Gmax=300 mT/m, bmax=10000 s/mm2, res 1.5mm
     iso  - in the upcoming versions of DigiCortex, we will perform
     further improvements of tractography and elimination of false tracts

  * Reduced GPU memory load for tractography visualization ("box" mode)


v1.06 dolazi sa novim MRI podacima koji sluze kao osnova za "izgradnju" mozga.

Radi se o novim snimcima Siemens Connectom skenera koji je trenutno najprecizniji instrument za mapiranje konekcija unutar ljudskog mozga. Siemens Connectom skener je specijalno dizajniran za Diffusion MRI snimke i za ovu svrhu ima 8x jace polje od klinickih skenera. Za postizanje do sada nevidjene rezolucije ovaj skener zahteva 24 megavata (uporedivo sa nuklearnom podmornicom).

Novi snimci koje DigiCortex koristi za konstrukciju talamo-kortikalnog modela su izuzetno visoke rezolucije: vokseli su 1.5mm^3 (tipicni klinicki dMRI snimci su rezolucije 2.5-3mm^3). Jos jedan bitan parametar za rekonstrukciju aksonalnih puteva je broj direkcionih snimaka. Tipican klinicki dMRI pregled se sastoji od 6-32 snimaka. DigiCortex koristi HCP dataset od 515 direkcionih snimaka. Drasticno veca kolicina snimaka omogucava rekonstrukciju visestrukih aksonalnih puteva unutar voksela, dok tipicni klincki dMRI pregledi nisu u stanju da razluce vise od 1 dominantnog smera, MGH HCP nema ogranicenje i u stanju je da detektuje visestruke smerove unutar voksela.

Osim drasticno vece kolicine direkcionih snimaka, MGH HCP podaci koriste osetljivost do 10000 s/mm^-2 (klinicki dMRI: bmax=1000 s/mm^-2). Na "obicnim" klinickim MRI skenerima bi snimanje sa ovolikom osetljivoscu bilo besmisleno zato sto bi SNR bio neupotrebljiv. Siemens Connectom skener omogucava ovoliku osetljivost zahvaljujuci skoro 8x jacem polju (Gmax = 300 mT/m, klinicki MRI skeneri: Gmax = 40 mT/m)

Evo kako izgleda rekonstrukcija traktova srednjeg temporalnog reznja:



Glavna razlika izmedju Connectom snimaka i tipicnih klinickih dMRI snimaka je u rezoluciji (sa klinickim dMRI snimcima je obicno samo moguce rekonstruisati glavne traktove, dok sa Connectom snimcima je moguce rekonstruisati i sporedne traktove, ukljucujici i male traktove "U" oblika duzine 10-15mm), kao i u mogucnosti rekonstrukcije ukrstenih i savijenih traktova (semiovalni centar, npr. sadrzi "raskrsnicu" 3 glavna trakta. "Obicni" klinicki dMRI snimci nisu u stanju da razluce vise od jednog trakta i ukrstanje "vide" samo kao pad difuznosti).

Evo kako rekonstruisani sistem izgleda u DigiCortex-u:




DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

mr. ako

Član broj: 65959
Poruke: 2367



+2294 Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo22.04.2014. u 04:37 - pre 121 meseci
Posto si rekao da ces ubaciti posebne modele za muski i zenski mozak, izgleda da ces morati i za "umetnicki". :)

Artists 'have structurally different brains'
Citat:
Artists have structurally different brains compared with non-artists, a study has found.

Participants' brain scans revealed that artists had increased neural matter in areas relating to fine motor movements and visual imagery.

The research, published in NeuroImage, suggests that an artist's talent could be innate.

But training and environmental upbringing also play crucial roles in their ability, the authors report.
http://www.bbc.com/news/science-environment-26925271
- Il n'est pas important qui, importe c'est quoi!
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip0.t-ipconnect.de.



+7173 Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo23.04.2014. u 18:25 - pre 121 meseci
Hehe.

Btw, trenutni mozak je zenski (ovaj novi od pre par nedelja) :-)

Te razlike koje nalaze mozda nastaju genetski a mozda i u vreme ranog detinjstva. Medjutim ja bih sacekao jos sa proglasavanjem specificnih razlika za odgovorne za umetnicki dar dok se ne izvrsi jos puno studija koje potvrdjuju rezultat. Studija koja je linkovana je radjena na 44 osobe. IMHO, to je suvise mali uzorak za generalizovanje, ali rezultati svakako zavredjuju dalje istrazivanje. Dodatni hendikep je trenutno ogranicenje metoda za snimanje. Doduse, ako BRAIN inicijativa u USA urodi plodom, za 10 godina cemo imati drasticno bolje mogucnosti za snimanje i pracenje aktivnosti u mozgu.

Btw,

Napravio sam novi kratak video: kompletan rani vizuelni sistem (Retina -> dLGN <-> vLGN <-> V1 -> ...):

- 4 milijarde sinapsi
- 16.7 miliona neurona (talamus + korteks)
- 153 hiljade retinalnih ganglionskih celija u 2 sloja (efektivna rezolucija: 320x240 piksela, "ON" i "OFF" sloj)
- 38 hiljada relejnih neurona u vizuelnom talamusu isto 2 sloja (efektivna rezolucija: 160x120 piksela, "ON" i "OFF" slojevi)
- Oko 400 hiljada senzornih neurona u primarnom (V1) vizuelnom korteksu (spiny-stellate i piramidalne celije u kortikalnim slojevima 2/3 i 4)
- Na jedan relejni neuron u talamusu dolazi 10 senzornih neurona u vizuelnom korteksu
- Signal dalje posle V1 korteksa ide ka visim centrima, na osnovu traktografije (podaci iz Human Connectome Projekta)

- Cela simulacija zahteva oko 500 GB RAM-a (496 GB, da budemo precizniji :-)

Na kraju to izgleda ovako:



^ Vizuelnim korteksom dominiraju talasi u "alfa" i "gama" frekventnom opsegu. Alfa talasi se vide na videu kao "prelivanje".

Evo kako to izgleda na "pravom" mozgu (doduse slika dole ukljucuje i zone izvan V1):

http://en.wikipedia.org/wiki/Visual_cortex




[Ovu poruku je menjao Ivan Dimkovic dana 23.04.2014. u 19:39 GMT+1]
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip0.t-ipconnect.de.



+7173 Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo27.04.2014. u 23:29 - pre 121 meseci
v1.07 is out:

http://www.digicortex.net/node/7

Citat:

------------------------------------------------------------------------
v1.07 - Released on April 27th 2014
------------------------------------------------------------------------

* Compiled with CUDA 6 SDK. CUDA simulations now require CUDA 6
capable drivers / hardware.

* Added ability to configure multiple STDP parameters for each base
cell morphology (NeuronLibrary/BaseNeuronTypes.xml). STDP parameters
can be configured independently for each post-synaptic target cell
type.

For example, see configuration for SS4 cell, which has "regular"
STDP curves with all cells except with the SS4/P4 cells where
STDP curves are "inverted" in order to help decorrelate the input
sensory input.

STDP parameters that can be individually configured are:

* Enable/Disable STDP
* A+, A- values (e.g. positive A+ and negative A- = inverted STDP)

Other STDP parameters (theta+/-, T+/-) are fixed per base cell type
since they are dependent on post-synaptic compartment's configuration

* Added ability to define a "black list" of neuron types for each
target post-synaptic neuron type. Neuron types in the "black list"
will be forbidden from forming synaptic connection with the neuron

* Fixed STDP-homeostasis control so that the homeostasis-control factor
is inverted for inhibitory synapses as well as synapses with inverted
STDP curves.

* Changed the circuit-building strategy so that it attempts to maintain
the ratio between inhibitory and excitatory cell types even if the
proximity rules would bias in favor of excitatory cells (typical for
simulations with low neuron density)


DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

mr. ako

Član broj: 65959
Poruke: 2367



+2294 Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo09.05.2014. u 04:43 - pre 121 meseci
lol, izmodeluj ovog!

http://www.slate.com/articles/health_and_science/science/2014/05/phineas_gage_neuroscience_case_true_story_of_famous_frontal_lobe_patient.html





- Il n'est pas important qui, importe c'est quoi!
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip0.t-ipconnect.de.



+7173 Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo09.05.2014. u 09:44 - pre 121 meseci
Phineas Gage je, verovatno, najcuveniji neuroloski pacijent u istoriji.

Njegova nesreca i povreda koja je rezultovala od incidenta sa barutom su rezultovali u prosirivanju vidika medicine.

Za neupucene i one koje mrzi da citaju: Gage je bio zaduzen za ubacivanje baruta izmedju kamenja, koristeci sipku za "sabijanje" baruta. Health & Safety propisi nisu bili u modi u to vreme, doslo je do eksplozije i sipka od ~3 cm debljine i ~20-tak cm duzine je izletela iz procepa i proletela pravo kroz Mr. Gage-ovu glavu, kroz vilicu, iza oka i kroz prednji deo lobanje. Udarac je bio toliko jak da je Mr. Gage bio odbacen nekoliko metara iza, a sipka je kompletno probusila njegovu lobanju i na njoj je, ocigledno, ostalo dosta mozdanog tkiva (o krvi i da ne pricamo).

Povreda je izgledala monstruozno, i niko nije ocekivao da ce Mr. Gage preziveti. Doktor koji je prvi dosao na lice mesta je napisao da je scena izgledala kao vojna bolnica od kolicine krvi.

Medjutim, desila se sreca i Mr. Gage se potpuno oporavio bez skoro ikakvih posledica (osim izgubljenog oka iza koga je prosla sipka)

Tako je bar izgledalo na prvi pogled.

Posledice na Mr. Gage-a su bile daleko suptilnije: doslo je do kompletne promene njegovog karaktera. Mr. Gage je od odlicnog radnika postao nepristojna pijandura i prostak, bez ikakvog morala. To je kompletno urnisalo njegov zivot.

Njegova povreda je omogucila medicini da sazna da je prednji deo mozga, na prvi pogled ne-kritican za osnovne svesne operacije, kritican za stvari koje nas cine ljudima. Slucaj Mr. Gage-a je otvorio citavo novo poglavlje razumevanja mozdanih funkcija koje ce kulminirati u modelima funkcionisanja tzv. "izvrsnih" reznjeva u sivoj masi koji su skoncentrisani u prednjem delu glave.

Pre nekoliko meseci je Jack Van Horn sa USC-a (inace ukljucen u Human Connectome Project, podatke koje SpikeFun koristi za rekonstrukciju traktova) uspeo da modelira povredu na osnovu analize lobanje i "fit-ovanja" template mozga unutar Mr. Gage-ove lobanje.

Slika koju je mr.ako okacio pokazuje verovatne puteve bele mase koji su najverovatnije bili osteceni sa sipkom koja je Mr. Gage-u promenila kompletan zivot.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip0.t-ipconnect.de.



+7173 Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo12.05.2014. u 22:48 - pre 120 meseci
v1.08 is out:

http://www.digicortex.net/node/7

Manji bugfixevi i dodata opcija da se injekcija struje moze raditi posebno za kortikalne i talamicke neurone.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip0.t-ipconnect.de.



+7173 Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo14.05.2014. u 23:09 - pre 120 meseci
@mr.ako,

Kad smo vec kod bizarnih stvari - evo kandidata:

PAZNJA: Ne klikcite ako ste osetljivi na scene gde ima krvi i organa.

https://www.youtube.com/watch?v=OQ3_IXuhZxQ

Radnja fabule? Sitnica, operacija na mozgu (vadnjenje tumora) dok je pacijent ziv i svestan okruzenja oko sebe i u stanju je da odgovara na pitanja.

Odstranjeni tumor je prikazan na 8:25. Pacijent je sve vreme pricao sa bolnickim personalom koji se stara o njegovoj operaciji. Mozete i videti kako hirurg testira da li motorne funkcije i dalje funkcionisu.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12848



+4784 Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo15.05.2014. u 07:31 - pre 120 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: dok je pacijent ziv i svestan okruzenja oko sebe i u stanju je da odgovara na pitanja.

Hteo si reci budan? Da nije ziv, ne bi se ni cimali da vade tumor
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip0.t-ipconnect.de.



+7173 Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo21.05.2014. u 21:32 - pre 120 meseci
Pisao sam to pred spavanje :)

v1.09 is out:

http://www.digicortex.net/node/7

Citat:

------------------------------------------------------------------------
v1.09 - Released on May 21st 2014
------------------------------------------------------------------------

* Added support for Adaptive Exponential Integrate and Fire neuron
model in CUDA simulations (for configuring AdEx neurons please
replace BaseNeuronParams.xml with BaseNeuronParams.axex)

NOTE: Current CUDA implementation causes huge warp divergence when
simulation contains both AdEx and Izhikevich-type neurons. This
results in decrease in performance. This problem will be solved
in future version of DigiCortex.

* Added option for limiting maximum allowed axonal delay (in msec):
MaxAxonalDelay (in AxonalParams section)



DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

mr. ako

Član broj: 65959
Poruke: 2367



+2294 Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo26.05.2014. u 06:05 - pre 120 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic:
@mr.ako,

Kad smo vec kod bizarnih stvari - evo kandidata:

PAZNJA: Ne klikcite ako ste osetljivi na scene gde ima krvi i organa.

https://www.youtube.com/watch?v=OQ3_IXuhZxQ

Radnja fabule? Sitnica, operacija na mozgu (vadnjenje tumora) dok je pacijent ziv i svestan okruzenja oko sebe i u stanju je da odgovara na pitanja.

Odstranjeni tumor je prikazan na 8:25. Pacijent je sve vreme pricao sa bolnickim personalom koji se stara o njegovoj operaciji. Mozete i videti kako hirurg testira da li motorne funkcije i dalje funkcionisu.

Uh, vec par dana se teram, al' nikako da pogledam video... nisam imao stomak za to ovih dana. Danas se naterao. :) Sve pohvale i za Charlesa i za doktore, jedva sam pogledao sve. :D Ali me, jos taj dan kad si ostavio link, nista nije sprecilo da se setim one scene i Hannibal Lectera. O.O


https://www.youtube.com/watch?v=GBIpof36Uew











Kad vec prljamo temu, evo jos jedan interesantan link:

Researcher controls colleague’s motions in 1st human brain-to-brain interface

Citat:
University of Washington researchers have performed what they believe is the first noninvasive human-to-human brain interface, with one researcher able to send a brain signal via the Internet to control the hand motions of a fellow researcher.
A photo showing both sides of the demonstration.

Using electrical brain recordings and a form of magnetic stimulation


http://www.washington.edu/news...uman-brain-to-brain-interface/

- Il n'est pas important qui, importe c'est quoi!
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.hsi.kabelbw.de.



+7173 Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo08.08.2014. u 21:22 - pre 118 meseci
Btw, SpikeFun nije apdejtovan vec neko vreme.

Razlog je sto nisam imao vremena u proteklih par meseci.

Sledeci korak je kompletno iznova raspisan "runtime" koji izvrsava simulaciju.

Novi runtime (codename: neutrino) ce biti kompletno raspisan od nule sa fokusom na multi-GPU i cluster simulaciju i model vizuelnog korteksa tacnije ventralni "stream" koji kod zivotinja i ljudi sluzi za identifikaciju objekata (sa nekolicinom koraka: Retina -> LGN -> V1 -> V4 -> IT).

Takodje, neutrino ce biti potpuno nezavistan i u njega ce moci da se "ucita" bilo kakva simulacija, proizvoljne geometrije i organizacije mreze. Cilj je da na tipicnom racunaru (nodu) moze da se simulira bar nekoliko miliona neurona u realnom vremenu.

Bice par malih izmena u SpikeFun-u dok ne proradi neutrino engine, a onda ce neutrino biti "ubacen" i u DigiCortex.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Odin D.
Mlađi referent za automatizaciju
samoupravljanja

Član broj: 37292
Poruke: 2549



+8370 Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo08.08.2014. u 22:13 - pre 118 meseci
Možda da prebaciš to na ovu novu IBM-ovu platformu :)

vidi_sliku_dole.jpg

http://www.eetimes.com/document.asp?doc_id=1323441
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.hsi.kabelbw.de.



+7173 Profil

icon Re: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo08.08.2014. u 22:17 - pre 118 meseci
Preferiram home-grown resenje :-)

Problem sa silikonskim resenjima je sto su suvise ogranicena u smislu kastomizacije.

U ovom momentu jos i dalje ne znamo koji je nivo "detalja" neophodan za replikaciju inteligentnog ponasanja, pa je prednost imati mogucnost dodavanja / oduzimanja detalja po potrebi.

Hardverska (IC) resenja moraju "zamrznuti" dosta parametara, pa ako ti treba vise od toga, moras da przis novi cip.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

[es] :: Veštačka inteligencija :: SpikeFun - Artificial Nervous System Demo
(TOP topic, by Gojko Vujovic)
Strane: << < .. 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 133143 | Odgovora: 455 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.