Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak

elitemadzone.org :: Video igre :: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak

Strane: 1 2

[ Pregleda: 9925 | Odgovora: 26 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Silencer
Mitrović Stevan
Smederevo

Silencer
Član broj: 399
Poruke: 480
*.dynamic.isp.telekom.rs.

ICQ: 76958890


+72 Profil

icon Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak09.10.2011. u 22:13 - pre 152 meseci
Imao sam tu srecu da dobijem pristum Diablo III Beta testu zajedno sa svojim kolegama. I obizrom da znam da postoji veliki broj fanova ove legendarne igrice, zelim da vam prikazem iz nase perspektive kako izgleda treci deo.
Co Op Mode - Wizard, Monk i Barbarian, od pocetka pa do skeleton kinga kolko je i dostupno na beti.



Link: http://www.youtube.com/watch?v=ejTG9H0ajOw

[Ovu poruku je menjao mmix dana 10.10.2011. u 11:10 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Shomi Li Jones
Student

Član broj: 278521
Poruke: 10
*.static.sbb.rs.



+199 Profil

icon Re: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak10.10.2011. u 17:30 - pre 152 meseci
U bre mnogo umireš :)
 
Odgovor na temu

Silencer
Mitrović Stevan
Smederevo

Silencer
Član broj: 399
Poruke: 480
*.dynamic.isp.telekom.rs.

ICQ: 76958890


+72 Profil

icon Re: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak10.10.2011. u 19:20 - pre 152 meseci
Pa dobro sad, ne mogu bas da se pokupim sa igricom :P a Co Op mode je tezi.
Sad cu probati kako izgleda Demon Hunter pa cu okaciti video.
 
Odgovor na temu

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Nedeljko
Član broj: 314
Poruke: 8632
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2789 Profil

icon Re: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak10.10.2011. u 19:24 - pre 152 meseci
Samo da kažem da sam vlasnik legalnog primerka igre Diablo II i dodatka Expansion Set i da sam u hardcore režimu ubio Bejla i pobio krave na tajnom nivou (mu mu farma) na sve tri težine - normal, nightmare i hell vodeći čarobnicu.
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
Odgovor na temu

Sonec

Član broj: 284879
Poruke: 892



+332 Profil

icon Re: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak10.10.2011. u 19:29 - pre 152 meseci
a Nedeljko kolko ti je vremena za to trebalo? Ja sam stigao do Nightmare-a, sa Paladinom, 2 svet, i nisam vise mogao...
Leonardo da Vinči

Nema istine u onim naukama u kojima se matematika ne primenjuje.

Milorad Stevanović

Bog postoji zato sto je matematika neprotivurečna.
 
Odgovor na temu

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Nedeljko
Član broj: 314
Poruke: 8632
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2789 Profil

icon Re: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak10.10.2011. u 21:03 - pre 152 meseci
Ne sećam se tačno, ali ako si dooobro istreniran i jako dobro poznaješ igru, možda može i sa 50 sati igranja, ali to je jako ambiciozno.

Sa čarobnicom imaš dva problema -

Duriel na sve tri težine (ona velika kraba na kraju drugog čina).
Diablo na težini normal.

Duriel se najlakše ubija skilom blaze - kada ga uključiš neko vreme ostavljaš vatreni trag za sobom. Onda bežiš od Duriela u krug tako da on guta tu vatru. Međutim, to zna itekako da potraje i ne smeš da pogrešiš inače ode glava. Dobro je da uključiš Energy shield tako da ti šteta ide na manu koje imaš u enormnim količinama. Mislim da se na hell težini Duriel ubija debela dva sata.

Diablo je problem za čarobnicu na normal težini (ni izbliza kao Duriel) jer još nemaš trideseti nivo. Ubijao sam ga glacial spike-om. Kasnije pičiš hidre i frozen orb.

Svi ostali neprijatelji su laća za čarobnicu.

Nekada sam vozio paladina, ali sam se zaglavio u V činu na nightmare-u jer nisam dobro raspoređivao skil poene. Za ubijanje Beila na sve tri težine i Mefista i Diabla na nigtmare-u i hell-u ti je skil Fist of Heavens. Trčiš oko Diabla (tako da te vatrom stalno promašuje) i samo desnim klikom na njega - prc, malo po malo i gotovo. Takođe, Charge je sjajan skil za ubijanje Hepasta u paklu i još nekih neprijatelja, ali treba da znaš da ga koristiš. Staneš mišem na neprijetelja (bez pritisnutog tastera miša), a onda pritisneš levi taster i držiš ga, tj. ne puštaš. Takođe, Salvation skil je koristan, naročito kod Nilataka.
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
Odgovor na temu

Sonec

Član broj: 284879
Poruke: 892



+332 Profil

icon Re: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak10.10.2011. u 21:14 - pre 152 meseci
i koji je najveci level koji si imao? ja se secam da sam imao negde oko 47, al to je bilo na trecini igrice.... znam da moze 99 max, pa me interesuje da li si ga dostignuo?
Leonardo da Vinči

Nema istine u onim naukama u kojima se matematika ne primenjuje.

Milorad Stevanović

Bog postoji zato sto je matematika neprotivurečna.
 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak10.10.2011. u 21:15 - pre 152 meseci
Diablo II, probao sam tu igru pre 100 godina, i bilo je ekstra. Levelujem paladina, skupljam i kombinujem artifakte, oruzje sta vec... Ali me na pola smorilo posto se svela igra samo na brzo klikanje. mozda bih mogao ovaj III da probam...
 
Odgovor na temu

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Nedeljko
Član broj: 314
Poruke: 8632
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2789 Profil

icon Re: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak10.10.2011. u 21:39 - pre 152 meseci
Citat:
Sonec: i koji je najveci level koji si imao? ja se secam da sam imao negde oko 47, al to je bilo na trecini igrice.... znam da moze 99 max, pa me interesuje da li si ga dostignuo?


Ne znam tačno, ali računaj 70-72, kao i da je 75 skoro nemoguće dostići.
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
Odgovor na temu

Igor Gajic

Član broj: 93194
Poruke: 747
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+987 Profil

icon Re: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak10.10.2011. u 22:02 - pre 152 meseci
Sa originalom i igrom na Battle.NET, level 96 se postize za 2 dana. Baal runovi do besvesti. Lvl 99 je moguce dostici sa botovima, i za to je potrebno mesec dana 24/7 baal runova. Otprilike 5000 baal runova, bez da se ijednom izgine.
 
Odgovor na temu

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Nedeljko
Član broj: 314
Poruke: 8632
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2789 Profil

icon Re: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak10.10.2011. u 22:15 - pre 152 meseci
Ja sam tada imao dial-up vezu. Kakav crni battle.net!
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
Odgovor na temu

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Nedeljko
Član broj: 314
Poruke: 8632
89.216.32.*



+2789 Profil

icon Re: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak11.10.2011. u 12:18 - pre 152 meseci
U svakom slučaju, mislim da blizard ima prilično nesposobne programere u poređenju sa konkurencijom. Međutim, imaju odlične umetnike svih vrsta.
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
Odgovor na temu

component

Član broj: 182885
Poruke: 1250



+455 Profil

icon Re: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak11.10.2011. u 13:42 - pre 152 meseci
Citat:
Nedeljko:  mislim da blizard ima prilično nesposobne programere u poređenju sa konkurencijom.


Ne mogu da verujem da je neko uopšte pomislio nešto ovako, a kamo li javno rekao... Sve što Blizzard napravi je veliki hit. Sigurno da za to nisu zaslužni samo umetnici.



Jedino što igram je Starcraft II, a kada izađe Diablo III verovatno ću i njega kupiti.

 
Odgovor na temu

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Nedeljko
Član broj: 314
Poruke: 8632
89.216.32.*



+2789 Profil

icon Re: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak11.10.2011. u 13:54 - pre 152 meseci
Pa, znaš šta, tehnički je D2LoD zaostajao za igrama tog vremena. Koliko vidim, ni Diablo III neće imati pravu 3D grafiku da možeš da gledaš scenu iz raznih uglova. Moći ćeš eventualno da vršiš zumiranje. Na šta su potrošili tolike godine?
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
Odgovor na temu

component

Član broj: 182885
Poruke: 1250



+455 Profil

icon Re: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak11.10.2011. u 15:34 - pre 152 meseci
He he he... Nije 3D grafika sve što čini igru Ne bih sad da navodim primere, ali najigranije igre i one igre koje su donele najveću zaradu nisu imale bog zna šta revolucionarno što se tiče grafike. Što se tiče Diablo III, ja sam prezadovoljan grafikom (bar ovo što sam mogao da vidim iz slika i videa koji se vrte po Internetu)
 
Odgovor na temu

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Nedeljko
Član broj: 314
Poruke: 8632
89.216.32.*



+2789 Profil

icon Re: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak11.10.2011. u 15:58 - pre 152 meseci
Koliko je meni poznato, tetris je najigranija igra svih vremena ili bar u samom vrhu. No, to ne znači da ju je teško isprogramirati. To što je ona dobra, igriva itd. nije zbog težine programerskog poduhvata njenog pravljenja, već ima sasvim druge razloge.

Ja pričam upravo o tome - o programerskom poduhvatu. Ima tehnički daleko savršenijih igara. Ne sporim ja da je D2LoD zanimljiva igra. Štaviše, napisao sam dokle sam stigao u njoj, što je zahtevalo mesece iganja i usavršavanja. No, to ne govori previše o tome da blizard ima vrhunske programere. Baš kao što si rekao, igru čini sve i svašta, a ne samo tehnički aspekti. Upravo to. Međutim, moj komentar se odnosio na blizardove programere.
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
Odgovor na temu

Silencer
Mitrović Stevan
Smederevo

Silencer
Član broj: 399
Poruke: 480
*.dynamic.isp.telekom.rs.

ICQ: 76958890


+72 Profil

icon Re: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak11.10.2011. u 17:15 - pre 152 meseci
Ja mislim da Blizzard ima savrsene programere, koji rade ko crnci iako pokazuju slike da imaju u firmi teretanu, mesto da spavaju, da igraju tenis ili stoni fudbal, verovatno zbog posla jer ne mogu da odu kuci :)

World of Warcraft development tim cine 32 programea, koji maintenuju 5.5 miliona linija koda.
20 000 kompjuterskih sistema, 1.3 petabajta i vise od 4600 ljudi radi na WoW da bi igra bila u mogucnosti da bude online za igranje. Ovo je vise od developmenta jedne igre po mom misljenju.

E sad mozda su me i slagali kad su mi to rekli. Al do sad nisam iskreno snimio ni jednu laz od strane official tima koje kontaktiram.
 
Odgovor na temu

Nedeljko
Nedeljko Stefanović

Nedeljko
Član broj: 314
Poruke: 8632
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2789 Profil

icon Re: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak11.10.2011. u 18:12 - pre 152 meseci
Što se programerskog poduhvata tiče, od navedenih podataka jedino je ovaj relevantan:

Citat:
Silencer: World of Warcraft development tim cine 32 programea, koji maintenuju 5.5 miliona linija koda.


No, ni on ne daje neku širu sliku.
Nije bitno koji su zaključci izvučeni, već kako se do njih došlo.
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12848



+4784 Profil

icon Re: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak11.10.2011. u 21:07 - pre 152 meseci
Silenceru, nisi ti relevantan; tebi je sve u Blizzard-u savrseno :P
 
Odgovor na temu

Silencer
Mitrović Stevan
Smederevo

Silencer
Član broj: 399
Poruke: 480
*.dynamic.isp.telekom.rs.

ICQ: 76958890


+72 Profil

icon Re: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak11.10.2011. u 21:42 - pre 152 meseci
Citat:
Shadowed: Silenceru, nisi ti relevantan; tebi je sve u Blizzard-u savrseno :P


:))))

Btw sad renderujem 500gb video zapisa kacicu 1080p HD kvalitet na youtube 54 minuta gameplay.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Video igre :: Diablo III Srpski Co Op Gameplay - Kako izgleda legendarni nastavak

Strane: 1 2

[ Pregleda: 9925 | Odgovora: 26 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.