Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 104289 | Odgovora: 203 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7203
*.dynamic.sbb.rs.



+1117 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 23:24 - pre 83 meseci
Par pojašnjenja vezanih za ovaj ruski test koji se pominje u temi:

Citat:
Nocni:
Citat:
Nebojsa Milanovic:

Ali probaj da porediš Civica i Golf GTI/2,0 TSI.

Zasto porediti kad je golf duplo skuplji?

Pogledaj dobro, poredio sam ih samo po pitanju potrošnje, naravno da bilo kakvo drugo poređenje nema smisla. O cenama ću nešto kasnije.

Citat:
btw, nema potrebe trpati vw 1.8 t i tsi motore u svaku temu

Ne trpam ih ja, nego ih trpa stanje na tržištu, tj. činjenica da se mogu dobiti po praktično istim ili zanemarljivo većim cenama nego duplo slabiji atmosferci. Gledajući iz ugla kupca, teško je to ignorisati.

Citat:
Zarko Silic:
Citat:
Nebojsa Milanovic: Oktavija i Civic se i mogu koliko-toliko porediti jer se slično voze.

A kako se to mogu voziti slicno, ako jedan duplo bolje ide mada ima samo 20 KS vise (papiroloski)?

Pazi, u ovom ruskom testu je učestvovao 1,4 TSI i zato kažem da se on može koliko-toliko porediti sa Civicom.

Ali ako pričamo precizno, u tom testu je Škoda oštećena, jer po važečim cenama Oktavija je trebala biti uvrštena u toj 1,8 TSI varijanti o kojoj ti govoriš, a onda bilo kakvo poređenje ne bi ni imalo smisla. Da ne bude zabune o potrošnji, i 1,8 TSI u realnoj vožnji troši manje od tog Civica.

Nego....Evo sad gledam cene ovih testiranih auta, okačiću ih i ovde:



Prvi u tabeli je Cruze, drugi Civic, treći Ceed, a četvrta Oktavija. Pa Civic je 33% skuplji od Oktavije!

To znači da je Oktavija 'ladno mogla da uđe u test ne samo u 1,8 TSI, nego i u 2,0 TSI ili 2,0 TDI RS verziji. Da li treba reći kakvi bi tada rezultati bili, tj. da li bi bilo kakvo poređenje tada imalo nekakvog smisla?

Ovaj test sa ovim cenama i ovakvim rezultatima pokazuje veliku nemoć japanskih proizvođača. Meni lično je žao što je tako, posebno zbog Honde koja bila moja omiljeni japanski (a i nejapanski) brend. Međutim, uz ovakvu ofanzivu VW-a, ako Japanci nešto radikalno ne promene u svom pristupu tržištu, ne vidim izlaz za njih.

Ali ne zaboravimo, niko ni Evropljanima nije pomogao kada su Japanci sahranili njihovu elektronsku industriju, a setite se koliko je tu i to kakvih brendova bilo.

Evo sličnu situaciju, samo u obrnutom smeru, vidimo u autoindustriji.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?07.08.2012. u 23:44 - pre 83 meseci
Citat:
vilil1: KIA Rio, 1/1l, 75ks mora da se gazi da bi uopste isao!? Neverovatno.

Znaš kako to ide... nekome polazi za rukom da kašikom zašrafi holšraf u panel ploču.
Nekome isto to ne polazi ni sa Metabo 18V aku bušilicom.

Šta hoću reći... slabi su ti vozači kojima trebaju turbo-giga-mega motori, da bi mogli da voze brzo, da obilaze kamione i osećaju se bezbedno. Onaj ko ne može da funkcioniše bez 200KS i nekim sumanutim obrtnim momentima, taj nije vozač, nego priučeni šofer-wannabe.

Ja se trudim da svaki auto maksimalno upoznam, da osetim kako mašina "diše", pre nego što krenem da ocenjujem kako ide. Ilustrativno je da me ni na jednom autu nije razočarao motor/menjač iako sam itekako umeo da ih stavim na muke, i da trošim malo i da trošim puno... uvek su to bile neke stvari vezane za kvalitet izrade, za probleme koji se javljaju na pojedinim sklopovima i tako to... jednostavno, ne može se auto gledati samo kroz grafikon, milimetarski papir i sijaset tabela. Kao i u slučaju svega drugog, u tom materijalu je tek delić istine, a mnogo toga se ne vidi i vozač će da skonta tek nakon što sam bude vozio (NE PROVOZAO, što inače rade novinarčići i svi ostali koji se bave "testiranjem" vozila) šta tu valja, šta ne valja, a šta njemu lično ne odgovara itd.

Dakle, meni je uvek blesavo kad vidim da se neko žali na "slab 75KS" (ili sličan) motor... pa nije to bre Pezejac, pa da ide ko na pedale.

Što se turbo vs atmosferac tiče, nemam nešto naročito da dodam, osim da lično nisam siguran koliko je ZA NAŠE uslove turbo dobro rešenje (kada se radi o benzincima). Njihov režim rada u kombinaciji sa "kvalitetom" domaćeg goriva bukvalno priziva štetu, a pitanje je da li će se ona pojaviti u garantnom roku ili baš onda kada on prođe. Možda je bojazan neopravdana, ali s obzirom šta sam doživeo i sa običnim atmosfercima (zbog "čistoće" goriva), nisam baš pristalica turbine.

Pozdrav

P.S. Vezano za onu priču oko vožnje... vrlo često na putovanjima viđam ljude koji jednostavno ne znaju da voze svoje automobile, pa se muče na uzbrdicama, ne umeju da savladaju menjač, koče bez potrebe, teško ubrzavaju, pregrevaju motore i tako to. Zato nekad deluju smešno scene gde neko sa matorim autom isprži baju sa svojim novim besnim autom, koji odjednom ide kao da ga tegli krdo volova, a ne moćan i moderan motor.

[Ovu poruku je menjao Gojko Vujovic dana 08.08.2012. u 22:40 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7203
*.dynamic.sbb.rs.



+1117 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?08.08.2012. u 00:40 - pre 83 meseci
Evo odmah stiže i "podrška", nisam u to ni sumnjao, scenario viđen mnogo puta. Moliću samo bez prevelikih skretanja i trovanja teme besmislicama.

Nisam za džabe kao primer uzeo tu KIU Rio dizel sa 75 KS. U komšiluku imam jedan Hyundai I10, dakle auto oko 200kg lakši od te KIE a sa tim istim dizel motorom, a kako znate da imam i I10 1,25 16V, vrlo mi je bilo zanimljivo da ih uporedim.

I10 benzinac ide daleko daleko bolje, tečniji je i sveukupno elastičniji. Dizelaša moraš da držiš između 2000 i 2500 rpm da bi koliko-toliko povukao, a svuda van tog raspona zbog male zapremine je veoma lenj.

Onda nije teško zamisliti kako ide ta još 200 kg teža KIA Rio sa tim istim motorom, to se zaista jedva vuče, zato sam taj primer naveo.

A ovo:
Citat:
StORM48
Dakle, meni je uvek blesavo kad vidim da se neko žali na "slab 75KS" (ili sličan) motor... pa nije to bre Pezejac, pa da ide ko na pedale.

... to je tek besmislena izjava

Odrastao sam u tom Pezejcu s 75 KS, i za tvoju informaciju, on ima 75 KS ali ima 960 kg, što je preko 250 kg manje od te KIA-e Rio dizel.

Dakle, taj Pezejac može da igra mačke i miša sa tom KIA-om, pa ako kažeš da on ide na pedale, onda tvojim rečnikom rečeno, ta KIA Rio ide na guranje.

A upravo to i ja sve vreme govorim. Zato molim bez besmislenih i nepotrebnih trolova, "podrški" trolovima i slično, to vreme na ES-u je prošlo.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?08.08.2012. u 10:37 - pre 83 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Evo odmah stiže i "podrška", nisam u to ni sumnjao, scenario viđen mnogo puta. Moliću samo bez prevelikih skretanja i trovanja teme besmislicama. Zato molim bez besmislenih i nepotrebnih trolova, "podrški" trolovima i slično, to vreme na ES-u je prošlo.

Ja sam citirao njegov post i na to odgovorio, a slično sam pisao i ranije. Ne znam zašto si se Ti osetio prozvanim, pa još to nazivaš i nekakvom "podrškom"? Podrška čemu?

Što se tiče Pezejca, sad sam i ja zbunjen... ako je njemu masa dovoljna da se sa svojim ultra-matorim motorom "igra mačke i miša" sa današnjim automobilima, onda se bojim da neko ovde laže, jer to znači da današnji motori nisu napredovali ni jedan % u odnosu na one od pre 30-40 godina i da su karburatorske istočnoevropske rage zapravo kompletniji automobili nego današnji, kad samo nižom masom uspevaju da nadomeste inferiornost ondašnje tehnologije?

Što se tiče ovog dela na koji se brecaš, Ti se ne slažeš da gomila ljudi jednostavno ne zna da vozi i ne poznaje sopstveni automobil? Provozaj se malo po nekom težem terenu (ne moraš da ideš dalje od Majdana, Rudnika ili Zlatibora; bitno je da samo zađeš van ravničarskih područja) i videćeš gomilu ljudi koji spaljuju svoje automobile "znalačkom" vožnjom. Takvima automobili troše neverovatno mnogo, a motori traju neverovatno kratko. I nikad im snage nije dovoljno. Zadovoljni bi bili samo sa nekim Brabusom od 6300cc i jedno 650KS. A sve je u pravilnom doziranju gasa, pravovremenom menjanju prenosa itd... to valjda znaš i sam.

BTW, postavio sam i jedno pitanje u prethodnom postu, koje si prevideo, očigledno zbog izliva mržnje koji dobiješ kad me vidiš negde. Sumnjičav sam oko trajnosti turbina sa domaćim "kvalitetom" goriva. Kakva su dosadašnja iskustva, ako neko ima informacija? Ne prihvatam da nema razlike, jer ih MORA biti (u smislu problema sa sistemom ubrizgavanja)... samo je pitanje koliko su ozbiljni i nakon koje kilometraže počinju da se javljaju?

Pozdrav
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5482
*.adriamedia.rs.



+877 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?08.08.2012. u 12:40 - pre 83 meseci
Citat:
StORM48
Što se tiče Pezejca, sad sam i ja zbunjen... ako je njemu masa dovoljna da se sa svojim ultra-matorim motorom "igra mačke i miša" sa današnjim automobilima, onda se bojim da neko ovde laže, jer to znači da današnji motori nisu napredovali ni jedan % u odnosu na one od pre 30-40 godina i da su karburatorske istočnoevropske rage zapravo kompletniji automobili nego današnji, kad samo nižom masom uspevaju da nadomeste inferiornost ondašnje tehnologije?


Pezajac ide stvarno odlicno, video, probao. Inace stari japanci (Corolla, Lancer, Sunny) sa 75ks ali isto tako 950-960kg mogu itekako da igraju macke i misa sa novim automobilima (iako su karburatorci), ili recimo Fiat Uno od 75KS (1.5) - ne znam da li ste ga vozili ali taj ce da pokida i neke izvikane masine.
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1667
*.pool.mediaWays.net.



+760 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?08.08.2012. u 13:18 - pre 83 meseci
Nego sta nego ce da pokida kad ti isti i dalje uvaljuju te iste atmo benzince. Ovim drugima koji vise to ne nude ni kao najosnovniju opciju mogu samo da pljunu pod prozor.
“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?08.08.2012. u 14:11 - pre 83 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic
Odrastao sam u tom Pezejcu s 75 KS, i za tvoju informaciju, on ima 75 KS ali ima 960 kg, što je preko 250 kg manje od te KIA-e Rio dizel.

Dakle, taj Pezejac može da igra mačke i miša sa tom KIA-om, pa ako kažeš da on ide na pedale, onda tvojim rečnikom rečeno, ta KIA Rio ide na guranje.

A upravo to i ja sve vreme govorim. Zato molim bez besmislenih i nepotrebnih trolova, "podrški" trolovima i slično, to vreme na ES-u je prošlo.



Prosto je neverovatna kolicina upornosti da se jedno totalno pogresno razmisljanje nametne kao osnovni parametar o kvalitetu nekog motora.

Da li je zaista toliko tesko shvatiti da se automobili prave prema potrebama kupaca!? Da li je zaista tesko shvatiti da postoje ljudi kojima brzina, snaga motora, nisu prioritet u kupovini nekog automobila i da se za takve, nezahtevne, ljude i prave automobili sa manjom snagom, brzinom!? Da li to znaci da su ti slabiji motori toliko losi pa i u odnosu na stare motore?

Porediti motore stare cetrdesetak godina sa savremenim i pisati da ovi matori mogu da se igraju "macke i misa" sa novim motorima, je...ne znam sta da napisem a da se neko ne oseti uvredjenim.

edit

Ilustracija o cemu pisem. Auto ce voziti zena 90% vremena. Verovatno do posla, pijaca...

"Kia Ceed nam je prevelik, a žena ionako vozi sama auto u 90% slučajeva. Rio je idealne veličine, a za dizel 1.4 CRDi - taj mi se čini kao najbolji izbor, jer je 1.1 75 KS ipak preslab, a mi zajedno imamo oko 200 kg!

Turbodizelaš 1.1 CRDi sa 75 KS je premalo? Ni govora! To je prava mjera za obiteljski auto. Pa ne kupujete auto za utrke, a kazne za prekršaje sve su veće. Uz to, ne radi se o benzinskom, nego turbodizelskom motoru, a ti su konji 'snažniji' (razvijaju se na nižim okretajima, a stvaro ih ima i nešto više). Do stotke Kia Rio 1.1 CRDi ubrzava u 14,9 sekundi i postiže 158 km/h. Malo? Mnogi su zaboravili kad je, ne tako davno, Zastava 101 (Stojadin) bila mjera i razmjerno temperamentan auto. A do stotke je ubrzavala u 17,5 sekundi i postizala brzinu od 136 km/h. Tek je model 101 Special sa 75 KS ubrzavao kao Rio 1.1 CRDi, a to se 80-ih smatralo gotovo sportskim. Zbog lošije aerodinamike hvatao je tek 150 km/h.

Dakle, budite realni, za normalnu vam je vožnju 75 KS sasvim OK. A cijena je niža, potrošnja goriva također. Uz to su i davanja niža - 415 kn manje na obvezno osiguranje (207,50 kn uz 50% bonusa) i 100 kn manje na godišnji porez. Nije puno, ali možete jedanput tankirati. I vjerujte mi, za pet ili sedam godina, ako ga odlučite prodati, dobit ćete isti novac za 1.1 CRDi, kao za 1.4 CRDi. A ako vam je 75 KS još uvijek malo, evo dodatnih materijala za razmišljanje: Mercedes 200 D, serije W114, koji se proizvodio do 1976. i bio je iznimno popularan kao taxi i poslovni auto, imao je samo 55 KS! Istoimeni nasljednik serije W123, kojeg mnogi smatraju najboljom serijom Mercedesa u povijesti, a proizvodio se do 1984., imao je 60 KS. Tek prva E-klasa E 200 D, koja je nasljednika dobila 1995. (prvim 'okanom'), imao je 75 KS. Pametnome dosta!

dr. Željko Marušić"

http://www.autoservis.hr/index.php/novostic/2972

I da podsetim na "strucni" komentar uvazenog clana -

"Njegovih (pre)slabih 75 KS u radu je toliko napregnuto da on, da bi se uopšte kretao, mora non-stop da angažuje veliki deo svoje maksimelne snage. Time se on u velikom procentu vožnje nalazi izvan svog ekonomičnog režima ograničenog maksimalnim obrtnim momentom."

Sta reci...

[Ovu poruku je menjao vilil1 dana 08.08.2012. u 15:50 GMT+1]
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1667
*.pool.mediaWays.net.



+760 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?08.08.2012. u 15:36 - pre 83 meseci
Necu da branim Nebojsu, samo cu da napisem onako kako sam ja shvatio. Ja nisam shvatio da se stari motor moze igrati sa novim vec da se stari auto(pezejac u ovom slucaju) moze igrati sa kijom zato sto je mnogo laksi. To dalje znaci da je snaga od 75 KS prestalo da bude pojam za dobro onda kada su automobili prestali da imaju 950 kila. Ako ocekujes da se za 30 godina nesto spektakularno desilo pa je 75 KS odjednom postalo "vise" pa da sad moze isto kao tog pezejca da pokrece auto od 1300 Kg onda si u krivu. Ono na cemu ljudi jesu
radili jeste da tih 75KS manje trosi goriva, manje zagadjuje, ima bolji obrtni moment i da duze traje. Sve je to sto se atmosferskih motora tice doslo do svog limita isplativosti i primat preuzimaju turbo motori.

BMW, Mercedes i Audi za neki dan su potpuno izbacili iz ponude atmo benzince sto ce uraditi i VW sa novim golfom do kraja godine. Najslabiji benzinski motori koji ce se ugradjivati u C+ segmente imace oko 120 KS sa max o.m. koji pocinje daleko ispod 2000 obrtaja. Znaci, ide bolje-trosi manje-ne kosta vise sto do sada nije bio slucaj.



“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7203
*.dynamic.sbb.rs.



+1117 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?08.08.2012. u 16:22 - pre 83 meseci
Duško, oba tvoja komentara su sasvim zdravorazumska, veoma jasna i takve stvari ne treba ni objašnjavati, ali trolovi do te mere obesmisle priču da postaje potrebno objašnjavati da je 2+2=4. Time se svakoj diskusiji izgubi smisao, ne zna se o čemu se pričalo, i tema se više bavi razjašnjavanjem trolovskih besmislica nego što se bavi analizom savremenih automobila kako je počela.

Preciziraću još nešto:
Citat:
StORM48: Što se tiče Pezejca, sad sam i ja zbunjen... ako je njemu masa dovoljna da se sa svojim ultra-matorim motorom "igra mačke i miša" sa današnjim automobilima, onda se bojim da neko ovde laže, jer to znači da današnji motori nisu napredovali ni jedan % u odnosu na one od pre 30-40 godina i da su karburatorske istočnoevropske rage zapravo kompletniji automobili nego današnji, kad samo nižom masom uspevaju da nadomeste inferiornost ondašnje tehnologije?

Tehnologija kakva god da je, ne može da pobedi fiziku, a fizika kaže da auto ide onako kako pokazuje njegov odnos snaga/težina, naročito na nižim brzinama gde otpor vazduha nema veći značaj, kao što je slučaj kod pomenutog Pezejca.

Dakle, sve i da je svemirska nano-tehnologija u tom trocilindarskom dizelašu od 75 KS (po testovima nema ni toliko, nego oko 70 KS), njegov odnos snaga/težina je slabiji od obične Zastave 101, tako da sva ta "stručna argumentacija" koju se trolovski ugurava ne bi li se opravdalo rušenje i ove teme, ne može biti jača od elementarnog fizičkog zakona količnika snage i težine, koji pokazuje kako neki auto ide.

I nadovezaću se na ovo što si rekao gore:
Citat:
tdusko: Nego sta nego ce da pokida kad ti isti i dalje uvaljuju te iste atmo benzince. Ovim drugima koji vise to ne nude ni kao najosnovniju opciju mogu samo da pljunu pod prozor.

Ovo boldovano je važno jer odliskava suštinu. U vreme Cosmo-ve Tojote ti motori si imali 1,3-1,5 l (Lancer 1,5 GLXi sa 90 KS ide vrlo lepo), a pominjao sam da sam 90-tih imao Mitsubishi Galant 2,0 GLSi 16V sa 150 KS koji je išao odlično.

Međutim Japanci i danas, 20 godina kasnije, i dalje prodaju te iste motore sa istim specifičnim snagama u modelima koji su sada 30-40% teži nego onda, i zato je sasvim jasno kako ti auti danas idu.

Nema te "tehnologije" niti "stručnog objašnjenja" koje će poništiti fizički zakon, a zakon odnosa snage i težine je osnovni parametar kako neki auto ide.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
zarsilic@gmail.com
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1267 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?08.08.2012. u 18:22 - pre 83 meseci
Citat:
StORM48: jer to znači da današnji motori nisu napredovali ni jedan % u odnosu na one od pre 30-40 godina


Jesu. Napredovali su po pitanju ekologije, ali 100 konja je i pre 40 godina bilo isto kao sto je i danas i kao sto ce biti u narednih 40 godina (mozda i nesto vise )

Bio je nekakav PZejac, ili 125 Specijal, ne secam se tacno. Mozda samo par serija iz Poljske sa nekim DOHC 1,6 litarskim Fiatovim motorom od 100KS koji je stvarno isao i za ove danasnje uslove fenomenalno. U stvari isao je pogibeljno. Ako se dobro secam Vmax preko 210 km/h i to na 175 SR 13 pneumaticima.


Ovi "novi" motori nemaju bas mnogo bolje performanse od tog Pezejca.


Citat:
StORM48:
Sumnjičav sam oko trajnosti turbina sa domaćim "kvalitetom" goriva.


Nekakav prosecan vek trajanja turbine je oko 250.000 km. Moze taj vek da se produzi, a moze i da se skrati.

Ako se pravilno vozi i ako se pravilno odrzava vozilo, vek se produzava. Ako se mesetari i stedi tamo gde to nije preporucljivo, onda se skracuje. Najcesci uzrocnik kratkom veku turbije jeste neodgovarajuce motorno ulje. Uzrok tome u najvecem procentu je balkanski mentalitet. Savremeni motori zahtevaju tehnicku kulturu kaja nije bas svojstvena nasem coveku.

Primera radi, vek trajanja turbina na Zapadu je 2 puta duzi nego kod nas.

Gorivo nije uzrocnik stradanju turbine, mada neodgovorni serviseri, a zarad sto vece zarade, sav teret svaljuju na gorivo.





[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 09.08.2012. u 02:04 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+105 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?08.08.2012. u 20:38 - pre 83 meseci
Tacno tako, ovde ljudi stede na ulju i kupuju ga uglavnom po sistemu sto jeftinije i po preporuci raznih mudrijasa koji tvrde da je svako ulje isto .Tesko je to objasniti da nas covek uvek pre poveruje u neku nebulozu ako je ona potkrepljena povoljnom cenom nego u tehnicki dokazanu cinjenicu i preporuku koju daje upustvo za odrzavanje automobila.Mit o "gustom " ulju koje sprecava potrosnju ulja je posebna prica.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.100.*

Sajt: www.terrarenting.com


+489 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?08.08.2012. u 21:51 - pre 83 meseci
apropo turbina u benzincima i našeg goriva mogu iz pouzdanih izvora da vam kažem da je Renoov 1.2TCE imao (ili još ima, ne znam) problem sa našim gorivom.
Veliki procenat njih je u garanciji imao nekih žalbi na sistem ubrizgavanja. To je podatak od pre godinu dana. Sada ima da se uzme ovaj šatro Euro BMB koji je moguće čistiji pa je možda situacija malko drugačija...
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7203
*.dynamic.sbb.rs.



+1117 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?09.08.2012. u 00:44 - pre 83 meseci
Citat:
Zarko Silic:
Bio je nekakav PZejac, ili 125 Specijal, ne secam se tacno.

Evo tog 125 Special-a

http://www.autoportal.hr/index.php/vremeplovc/2203

Nije bio tako redak, prijatelj mog teče ga je imao dugo godina.

Sa svojim DOHC motorom od 100 KS ide još bolje od regularnih, tačnije ide bolje od većine i današnjih japanskih i korejskih auta te veličine.

Što se tiče turbo-motora i veze sa našim gorivom, postojala je neka generalna preporuka da se ne ide na najsavremenije motore (tipa 1,4 TSI twin-turbo), ali ona ja važila dok kod nas nije ustanovljen benzin Europremium 95. Od kada je on pušten, a ima tome već par godina, svi i takvi motori se regularno prodaju i imaju regularnu garanciju.

Motori prethodne generacije, kao VW 1,8 Turbo, Opel 1,6 Turbo i slični nemaju problema ni sa običnim benzinom. Ali sada kada je cena Europremiuma 95 samo tri dinara veća od cene običnog benzina, ne verujem da iko ko drži do svog auta u bilo koji turbo-motor sipa običan benzin.

 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?09.08.2012. u 23:11 - pre 83 meseci
Citat:
tdusko: Ja nisam shvatio da se stari motor moze igrati sa novim vec da se stari auto(pezejac u ovom slucaju) moze igrati sa kijom zato sto je mnogo laksi.


Pa, da proverimo...

Zastava 125 PZ - 1030kg 1481cc 75KS Ubrzanje od 0 - 60mph(100km) 16.9s Max, brzina 154.5km
(1970-1983)


Kia Rio 1.1 CRDi - 1200kg 1120cc 75KS Ubrzanje od 0 - 60mph(100km) 14.9s Max. brzina 159kmh


Bez komentara. ;)
 
Odgovor na temu

ikac2000
ikac2000
Nis

Član broj: 27534
Poruke: 494



+17 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?10.08.2012. u 22:02 - pre 83 meseci
Da se malo vratimo originalnoj temi :-)

U Sloveniji je objavljen cenovnik za i30 Wagon, koji je 900 eur skuplji od hatchback verzije, sto je prihvatljivo.

http://www.hyundai.si/files/82...%202012%2006%2019.pdf?download

Kod njih jesu skuplji auti, ali je, na primer, doplata za metalik 350 eur, a kod nas je 472.

Takodje, u Sloveniji je u ponudi i varijanta sa 1.6 GDI motorom (135 KS), gde je doplata 700 eur preko 1.6 MPI (130 KS). Kod nas nema GDI na i30, samo na Ceed-u.

Kako ozbiljno razmatram Ceed ili i30 sa 1.6 motorom, interesuje me vase misljenje da li uzeti, na primer, i30 sa 1.6 MPI (13,762 EUR, COMFORT PLUS) ili Ceed 1.6 GDI (135 KS - 14,640 eur, LX DYNAMICS).

Nameracio sam se na ova dva, eventualno u karavan varijanti.

Pozz...

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7203
*.dynamic.sbb.rs.



+1117 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?10.08.2012. u 22:38 - pre 83 meseci
Kojoj originalnoj temi?

Svašta, o kakvom ti I30 pričaš, zar nije ovde tema Pezejac?

Ontopic:

Vilil1:

Mislim da imaš loše podatke za Pezejca, ja imam slične ali malo drugačije:

Zastava 125 PZ - 1130kg, 1481cc 75KS Ubrzanje od 0 - 60mph(100km) 18.9s, max, brzina 145.5km
(1970-1983)

Kia Rio 1.1 CRDi - 1100kg, 1120cc 75KS Ubrzanje od 0 - 60mph(100km) 12.9s, Max. brzina 169kmh

Izgleda da smo imali isti izvor za Pezejca ali sam prilikom prepisivanja sa njega ja bolje prepisao, nisam pravio greške, ovo su pravi podaci.

Offtopic:

ikac2000, predlažem ti da uzmeš GDI jer ćeš tih 700 evra otplatiti kroz smanjenu potrošnju tako da ti veća snaga dođe gratis.

Naravno, samo Europremijim gorivo i vozi.


 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5482
*.dynamic.sbb.rs.



+877 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?11.08.2012. u 11:16 - pre 83 meseci
Inace gledam sad, Octavia Elegance 1.4 TSI sa opremom koja je drasticno losija od Kia Ceed 1.6 GDI EX Style kosta spreko 18.000 evra!!! Sramotno.

Kia Ceed 1.6 GDI EX Style sa kosta ravno 15.790 evra (zvanicna cena je 16.290 ali je na snazi trajni popust od 500 evra). Octavia, sa 1.4 TSI koji moze da se nadmece (aj da kazemo da je za par procenata bolji) sa ovim GDI po performansama i potrosnji je 18.311 evra, sa opremom koja je dosta losija a o aktivnoj i pasivnoj bezbednosti da ne pricamo.

1.6 GDI - 0-100: 9,9s. Na svim testovima ovaj motor prosecno trosi oko 6,1 litru na 100km. Naravno, vozi se klasicno kao i svako atmo benzinac, samo sto je kriva momenta odradjena tako da ugladjeno i ravnomerno povlaci od odmah. Za sportsku voznju, mora iznad 4000 obrtaja ali, s obzirom na neverovatno nisku potrosnju i konstrukciju, to niti smeta motoru, niti dzepu vozaca, niti je bucan da bi to smetalo. Svi modeli su opremljeni VI stepenim menjacem.

Pa ja ni u ludili ne bih dao 2500 evra vise za auto koji je iz devedesetih, samo zato sto ima TSI motor. Inace, i u osnovnoj opremi (Active) je skuplja - 15.900 evra.

Hyundai je cak i jeftiniji, osim sto nema GDI motor.

 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1667
*.adsl.alicedsl.de.



+760 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?11.08.2012. u 11:49 - pre 83 meseci
Citat:
cozmo_im:... Octavia, sa 1.4 TSI koji moze da se nadmece (aj da kazemo da je za par procenata bolji) sa ovim GDI po performansama i potrosnji je 18.311 evra, sa opremom koja je dosta losija a o aktivnoj i pasivnoj bezbednosti da ne pricamo.

1.6 GDI - 0-100: 9,9s. Na svim testovima ovaj motor prosecno trosi oko 6,1 litru na 100km. Naravno, vozi se klasicno kao i svako atmo benzinac, samo sto je kriva momenta odradjena tako da ugladjeno i ravnomerno povlaci od odmah. Za sportsku voznju, mora iznad 4000 obrtaja ali, s obzirom na neverovatno nisku potrosnju i konstrukciju, to niti smeta motoru, niti dzepu vozaca, niti je bucan da bi to smetalo. Svi modeli su opremljeni VI stepenim menjacem.

...


Za one koji vole malo preciznije podatke to izgleda ovako:

1.4 TSI
max o.m. - 200/1500-4000
max snaga - 122/5000
1.6 GDI
max o.m. - 165/4850
max snaga 135/6300

Vidi se iz aviona da je ovaj TSI toliko superioran u odnosu na ovaj GDI da to ne treba komentarisati.

EDIT: 1.2 TSI kosta 16900 i po dosta parametara je blizi ovom 1.6GDI od 1.4TSI mada je realno i on bolji od ovog atmosferca. U tom slucaju razlika u ceni je manja i po mom misljenju sasvim opravdana sobzirom na razliku u velicini. I pored toga smatram da je ceed dobar auto i dobra kupovina, ali oktavija je bolja za toliko koliko kosta

[Ovu poruku je menjao tdusko dana 11.08.2012. u 13:18 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao tdusko dana 11.08.2012. u 13:19 GMT+1]
“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5482
*.dynamic.sbb.rs.



+877 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?11.08.2012. u 12:32 - pre 83 meseci
Octavia NIJE bolja niti su joj performanse toliko bolje a TSI je daleko osetljiviji na nase uslove cak i od ovog GDI motora.

Reci da je Octavia bolja od ovog Ceeda je smesno.

Octavia 1.2 TSI nema tu sta da trazi vuce se ko crevo s tim motorom (vozio sam Yeti 1.2 TSI i ono je pakao koliko taj auto lose ide a trosi ko lud).
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5482
*.dynamic.sbb.rs.



+877 Profil

icon Re: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?11.08.2012. u 16:42 - pre 83 meseci
Inace kad smo kod atmo masina, u Toyoti GT86, atmo benzinac 2.0 od 197KS i "samo" 205Nm ostvaruje vremena ispod 6,5s 0-100, a medjuubrzanje od 50-150kmh su negde 10-11 sekundi. I to sa automatskim menjacem :)

Auto je tezak 1250kg.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Hyundai I30 - review. I dalje bestseler, ili ne?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 104289 | Odgovora: 203 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.