Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?

elitemadzone.org :: MadZone :: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?

Strane: << < .. 9 10 11 12 13 14 15 16 17

[ Pregleda: 28217 | Odgovora: 332 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

gilopile
Dragan Jovanovic

Član broj: 173855
Poruke: 8858
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1955 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?06.01.2019. u 10:53 - pre 8 meseci
Da bre. Nema sanse vise da vidis non fensi bajs da neko vozi, cak i po selima je sve redje. Radije ce peske nego da sedne na neki demode. Jednostavno iz nekog razloga ih motasra. Takav mentalitet je u srbalja, brale.

(c) 1982 sinclair research ltd
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
87.116.177.*



+449 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?06.01.2019. u 11:00 - pre 8 meseci
Da, da, još neke dobre aplikacije za mobilni, pa si ti kao na Fejsu a svi ti vide da ti motaš Armanijev bajs, a u objavi piše " Vracar Historical " pa onda opališ selfie, ma idi...
Još aplikacija koja obaveštava na svakoj stanici gde se nalaziš, pa ti staviš svoj najnoviji Ajfon 10 na volan, da svi vide, a još te pita hoćete da objavite na Fejs, YES, NO... ma hit.

Još otvoriš kafiće na nekoliko stanica, npr. uz reku, pa ti ne silaziš sa bajsa i piješ espresso iz papirne čaše za 50 dinara, a na čaši piše Caffe Di Roma... a za 50 dinara
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 257



+1153 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?06.01.2019. u 11:10 - pre 8 meseci
Pa takav je mentalitet u vecini EU koja sad otkriva biciklo. Danska i Holandija su izuzetak ja bi rekao, posto voze bicikle preko 100g - to im je glavno prevozno sretstvo - nema veze sa ovim modernim idejama. Oni ne gledaju biciklo kao znak zdravog zivota ili bogatstva ili siromastva ili ekologije ili pomodarstva ili neceg treceg, oni biciklo vide kao sto vidis par makaza ili ne znam koji drugi obican koristan predmet imas u kuci, noz za ljustenje krompira - dok ljusti krompir dobar je
Mi nemamo 100g tradiciju bicikla, i nije nam to obican predmet u domacinstvu, a posto zivimo u moderno vreme, ja bi ga napravio dopadljivim danasnjem coveku.

Pa ako Srbin hoce biciklo D&G - ja bi ga napravio, ili ako hoce onaj sa 47 brzina napravljen od matrijala sa ruske stanice Mir - neka - ako hoce sa ugradjenom kamericom za selfie - neka i to, samo nek tera biciklo
Hipsteri danas u Berlinu, uzmu zardjalu specijalku od 30e i onda uloze u nju 2-3000e i imaju biciklo koji zadovoljava njuhovu tastinu, jedini takav na svetu - ko oni idioti sto resauiraju stara kola - i onda ga drze u dnevnoj sobi, ali hebiga ko sam ja da im kvarim zabavu
 
Odgovor na temu

gilopile
Dragan Jovanovic

Član broj: 173855
Poruke: 8858
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1955 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?06.01.2019. u 11:22 - pre 8 meseci
AL toga nije bilo pre 15,20 godina. To je sve krenulo kada i internet, pa srbalj otkrio kako se zivi negde tamo pa bi i on sa platom od 100 eur da priusti tako neke fensi stvari i gladovace pola godine da bi kupio neku nepotrebstinu.
To sa telefonima je stvarno smesno, koliko para se tu baca. Za jedan prosecan telefon sada das para da mozes komotno da odes sa porodicom na neki odmor 10 dana i da ti ostane. :) A svi kukaju mala im plata :D
(c) 1982 sinclair research ltd
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 257



+1153 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?06.01.2019. u 11:34 - pre 8 meseci
Citat:
gilopile: AL toga nije bilo pre 15,20 godina. To je sve krenulo kada i internet, pa srbalj otkrio kako se zivi negde tamo pa bi i on sa platom od 100 eur da priusti tako neke fensi stvari i gladovace pola godine da bi kupio neku nepotrebstinu.


Pa pocelo je 80' cini mi se, onako solidno, videorekorderi, firmirana odeca - Varteks Levis-ice, tikepa, Sony - vamo-tamo. Brendovi su postajali statusni simbol i za siroke narodne mase.

Pa se zahutalo 90' - seti se Air Max patika i slicnih gluposti, normalno kako je skakao standard - tako su i igrackice postale skuplje, telefoni, cipele, kola, pa cak i kolica za decu su postala statusni simbol danas. I ja kad kazem da smo postali potrosacko drustvo na nekoj trecoj temi - skoro dobijem batine :)

Ali nema veze - ako ce neko ici u teretanu da bi se fensirao, neka ide, ili ako ce da vozi biciklo da bi pokazao svoj drustveni status - nek vozi - sekundarna posledica je da ce biti zdraviji... Ne mozes ti sad nekog da ucis kako treba da zivi - da bi vozio biciklo, vec uklopis pozitivne stvari u njegov vec postojeci stil zivota...

EDIT: Ako se secas filma - "Moj ujak" https://www.dailymotion.com/video/x6mf28a

[Ovu poruku je menjao bananaphone dana 06.01.2019. u 12:54 GMT+1]
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
87.116.179.*



+449 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?06.01.2019. u 12:49 - pre 8 meseci
Citat:
gilopile:
AL toga nije bilo pre 15,20 godina. To je sve krenulo kada i internet, pa srbalj otkrio kako se zivi negde tamo pa bi i on sa platom od 100 eur da priusti tako neke fensi stvari i gladovace pola godine da bi kupio neku nepotrebstinu.
To sa telefonima je stvarno smesno, koliko para se tu baca. Za jedan prosecan telefon sada das para da mozes komotno da odes sa porodicom na neki odmor 10 dana i da ti ostane. :) A svi kukaju mala im plata :D


Kako Gile nije bilo? Uvek je toga bilo. Još šezdesetih bilo je super cool da voziš Vespu. Moja generacija je zbog fajerke, belih starki i izbledelog petstokeca išla u Trst ili Solun. I ja sam radi toga išao mnogo puta, a to je sredina i kraj osamdesetih.


[Ovu poruku je menjao žutokljunac dana 06.01.2019. u 14:04 GMT+1]
 
Odgovor na temu

gilopile
Dragan Jovanovic

Član broj: 173855
Poruke: 8858
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1955 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?06.01.2019. u 12:56 - pre 8 meseci
Da, secam se kada se u Trst islo po garderobu, ploce...uglavnom su bile crystalis ploce vrlo dobrog kvaliteta po ok ceni...
Ali opet jbmlga, mislim da su manje ljudi bili opcinjeni da po svaku cenu moraju i oni da se nose kao manjina koja je to sebi mogla da priusti, ne znam. Znalo se ko kakvom sloju ljudi pripada i to nije bilo u prvom planu.

Ja sam vozio neke krseve motore, sklepane puhove i remenjole dok je bilo i frajera sa vespama, automaticima, MZ-ima, aprlia, susuki i ostali. uopste nisam zavidio tim ljudima niti patio sto ja nemam. A takvih je bilo na milione :)

Obuces sta imas i izadjes u grad i uzivas, nije se bas toliko gledalo ko sta nosi.
Mozda i gresim, ipak sam bio klinac tada, ali sam nekako tako pamtio ta vremena, em li ga

[Ovu poruku je menjao gilopile dana 06.01.2019. u 14:12 GMT+1]
(c) 1982 sinclair research ltd
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 5427



+917 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?06.01.2019. u 14:24 - pre 8 meseci
Citat:
gilopile:
Ja sam vozio neke krseve motore, sklepane puhove i remenjole dok je bilo i frajera sa MZ-ima



A jeste bilo je Frajera i sa Varbugrzima i Trabantima

Ima i pesma o tome , ona stara Varburg limuzina
 
Odgovor na temu

MajorFatal
Milija Jakic
opravljam oluke, 1337LAB
Bg

Član broj: 36595
Poruke: 531
*.dynamic.sbb.rs.



+199 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?07.01.2019. u 01:12 - pre 8 meseci
Citat:
žutokljunac:
Da, da, još neke dobre aplikacije za mobilni, pa si ti kao na Fejsu a svi ti vide da ti motaš Armanijev bajs, a u objavi piše " Vracar Historical " pa onda opališ selfie, ma idi...
Još aplikacija koja obaveštava na svakoj stanici gde se nalaziš, pa ti staviš svoj najnoviji Ajfon 10 na volan, da svi vide, a još te pita hoćete da objavite na Fejs, YES, NO... ma hit.

Još otvoriš kafiće na nekoliko stanica, npr. uz reku, pa ti ne silaziš sa bajsa i piješ espresso iz papirne čaše za 50 dinara, a na čaši piše Caffe Di Roma... a za 50 dinara


Otprilike, samo još: kad staviš mobilni da to otključava biciklo, a do tad da ga štiti Lavlja kandža koja snažno stiska kočnice, jer inače hoću da ukradu, i da se objavljuje ne na fb nego na iNstaNgram, em objavljuje, em ne može da telefonira dok vozi nego mora da zaustavi :)

Jedino: "Upotreba bicikla je učestalija u ravničarskim predelima kao u Vojvodini, Holandiji. Bicikli su zbog svoje ekonomske isplativosti često prevozno sredstvo siromašnijih slojeva stanovništva kao u Kini, Vijetnamu... Česta primena bicikla i od osoba sa višim standardom (posebno u zemljama zapadne Evrope) je povezana sa praktičnim razlozima (rekreacija do posla na kojem ima malo fizičke aktivnosti, izbegavanje gužvi u saobraćaju...)" Tako da za stari deo grada ljudi ipak moraju da imaju svoje džipove, terenska vozila, mada ovi današnji bicikli su lakši i za teranje uzbrdo, pa onda električni bicikl (koji je ovde i dalje statusni simbol s obzirom na cenu) itd...

Citat:
bananaphone:
Pa takav je mentalitet u vecini EU koja sad otkriva biciklo. Danska i Holandija su izuzetak ja bi rekao, posto voze bicikle preko 100g - to im je glavno prevozno sretstvo - nema veze sa ovim modernim idejama. Oni ne gledaju biciklo kao znak zdravog zivota ili bogatstva ili siromastva ili ekologije ili pomodarstva ili neceg treceg, oni biciklo vide kao sto vidis par makaza ili ne znam koji drugi obican koristan predmet imas u kuci, noz za ljustenje krompira - dok ljusti krompir dobar je :)
Mi nemamo 100g tradiciju bicikla, i nije nam to obican predmet u domacinstvu, a posto zivimo u moderno vreme, ja bi ga napravio dopadljivim danasnjem coveku.

Pa ako Srbin hoce biciklo D&G - ja bi ga napravio, ili ako hoce onaj sa 47 brzina napravljen od matrijala sa ruske stanice Mir - neka - ako hoce sa ugradjenom kamericom za selfie - neka i to, samo nek tera biciklo :)
Hipsteri danas u Berlinu, uzmu zardjalu specijalku od 30e i onda uloze u nju 2-3000e i imaju biciklo koji zadovoljava njuhovu tastinu, jedini takav na svetu - ko oni idioti sto resauiraju stara kola - i onda ga drze u dnevnoj sobi, ali hebiga ko sam ja da im kvarim zabavu :)


Ostalo je zabeleženo kod starih Srbalja da su se više čudili pojavi velosipeda nego pojavi prvog voza, a pojavili su se i približno isto vreme početkom veka, naime voz ide na dve šine pa je za njega sve jasno, a biciklo je godinama izazivalo pažnju na ulicama kako to da se ne prevrne. A i kakav model hoće je jasno - onaj koji sam ide uzbrdo, na brdovitom Balkanu...Lako je u Holandiji, jednom okreneš pedalu i predješ 100 metara, nizastranu je lako, teraj ti uzastranu tako ako možeš...

Nemoj da pricas?
 
Odgovor na temu

Branimir Maksimovic

Branimir Maksimovic
Član broj: 64947
Poruke: 2910
109.72.51.*



+632 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?07.01.2019. u 01:26 - pre 8 meseci
Lepo se zamislja ;)
Samo sto ce pre izgraditi metro, nego obezbediti dovoljan broj biciklista ;)
press any key to continue or any other to quit....
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
87.116.176.*



+449 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?07.01.2019. u 10:43 - pre 8 meseci
Citat:
MajorFatal:
" Tako da za stari deo grada ljudi ipak moraju da imaju svoje džipove, terenska vozila, mada ovi današnji bicikli su lakši i za teranje uzbrdo, pa onda električni bicikl (koji je ovde i dalje statusni simbol s obzirom na cenu) itd...



U tome i jeste poenta, što je upotreba automobila po centru već obesmišljena, zbog mesta kojeg nema, pa je svako parkiranje u centru veliko gubljenje vremena i živaca. Kada bi imao dobro razgranatu mrežu bic staza, mnogi bi prešli na tu opciju. Ovi sa džipovima i drugim super luksuznim automobilima, verujem da bi poslednji prešli na bajs opciju, jer poenta njihovim dzipova jeste da pokažu moć, mesto u društvu, bla bla, ali bi zato ljudi koji imaju obične normalne automobile rado pre koristili bajs, pogotovu ako po gradu imaju da završe nekoliko poslova, a imaju odličnu mrežu staza, dobre bajseve i neku cenu koja je duplo jeftinija i od samog parkinga.

A tek delovi grada izvan centra. Tu tek postoji mesta da se uglave bic staze bez da ukradeš od kolovoza kao u centru. Tu baš ima mesta da se izgrade super staze. A NBG npr., pa tu imaš kej uz reku + prostora koliko hoćeš na trotoarima + po tim blokovima nikada nema gužve, dakle kako zamisliš tako možeš da rešiš stazu. Tako je po mnogimdelovima grada. Zar nije jednostavnije, a verujem da bi bilo i brže da umesto da se zezaš sa gužvama i parkingom, odeš do keja i sjuriš se do grada. Po tim blokovima bi mogao bukvalno da imaš staze pored samih ulaza u zgrade.



[Ovu poruku je menjao žutokljunac dana 07.01.2019. u 12:04 GMT+1]
 
Odgovor na temu

MajorFatal
Milija Jakic
opravljam oluke, 1337LAB
Bg

Član broj: 36595
Poruke: 531
*.dynamic.sbb.rs.



+199 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?09.01.2019. u 05:29 - pre 8 meseci
Da, i onda ćemo svi da živimo u jednom velikom lepom parkiću i brinemo o prirodi, jednom rečju raj na zemlji, ako je počelo naručivanje jel mogu ja da naručim jedan rolerkoster za Adu ciganliju odma posle gondole da se uradi, smatram da ima mesta i da bi bilo lepo, ako je park, nek bar bude zabavni, ima bicikli u prestonici, čak i bicikli pretvorenih u radno sredstvo a ne samo za rekreaciju, e sad kako bi se proveli na biciklističkoj stazi... i zašto ih mi ne vidimo druga priča.

"Yes, 'n' how many times can a man turn his head
And pretend that he just doesn't see?"

Prilažem malo ubrzaniju verziju, ipak su Novogodišnji praznici...

https://www.youtube.com/watch?v=WsLHh4jG6Gw

A ako se bavimo prostornim planiranjem da spojimo park kod Taša sa onim kod skupštine i Vukovim parkom i novim grobljem, kontam kad oni sa kolima budu morali da idu okolo dvaput će da razmisle da li taksi ili uber ili linijski ili bicikla ili roleri ili peške?




[Ovu poruku je menjao MajorFatal dana 09.01.2019. u 06:40 GMT+1]
Nemoj da pricas?
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
87.116.177.*



+449 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?09.01.2019. u 11:07 - pre 8 meseci
Kada su kupljeni poslednji tramvaji i trolejbusi u Beogradu? Koje godine? Da ne računamo onih desetak španskih niskopodnih tramvaja. Ja mislim da su poslednji kupljeni 1990. godine. I šta onda da očekujem? Da onaj ko 30 godina ne može da kupi tramvaj ili trolejbus, taj će da mi obećava da će napraviti metro.

Evo šta su pisali pre 9 godina, tj. 2010. godine: https://www.blic.rs/vesti/beog...etro-vec-za-tri-godine/x8vw2kp
I tada su govorili da će završiti 2033. godine.

A šta ti konkretno predlažeš? Bajsevi su ti smešni... šta ti nije smešno?
 
Odgovor na temu

looker-on

Član broj: 339519
Poruke: 476



+154 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?09.01.2019. u 11:20 - pre 8 meseci
Ako me sećanje ne vara, još je davnih 70-tih, u vreme Branka Pešića bilo reči o metrou. čak su počeli i da kopaju (današnj Beovoz) ali....
Koliko se sećam, "krtice" koje su kopale nisu te bkoje su potrebne za metro. Valjda je tunel za metro širi?
 
Odgovor na temu

član

Član broj: 287386
Poruke: 780
178.239.64.*



+758 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?09.01.2019. u 11:53 - pre 8 meseci
Citat:
looker-on: Ako me sećanje ne vara, još je davnih 70-tih, u vreme Branka Pešića bilo reči o metrou. čak su počeli i da kopaju (današnj Beovoz) ali....
Koliko se sećam, "krtice" koje su kopale nisu te bkoje su potrebne za metro. Valjda je tunel za metro širi?

n1 je pravio dokumentarac na temu beogradskog metroa, gde su govorili svi koji su ikad imali bilo kakve veze sa planovima oko metroa.
od prvih ideja 70ih godina, pa do ovih retardiranih danas koji planiraju da spajaju sve poljane metro linijom. uglavnom zakljucak cele price je da nikad nije bilo para i da se zato nije do dan danas nista jos konkretno zapocelo. u svakom slucaju, interesantan film...

 
Odgovor na temu

MajorFatal
Milija Jakic
opravljam oluke, 1337LAB
Bg

Član broj: 36595
Poruke: 531
*.dynamic.sbb.rs.



+199 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?10.01.2019. u 20:10 - pre 8 meseci
Citat:
žutokljunac:

A šta ti konkretno predlažeš? Bajsevi su ti smešni... šta ti nije smešno?


Ako je pitanje upućeno meni ja sam predložio konje, bajsevi mi nisu smešni, i ja vozim bajs, jedino su nezgodni po snegu, po kiši, po vetru što se zove košava i uzbrdo, inače su super, predlažem da podignemo standard stanovništva pa da svako može da si priušti električni bajs, ili elektronski, a ne mora ni to, može na bajs da se montira i ona kašika od bagera pa da pedaliraš i čistiš sneg kao što je svojevremeno naš predsednik umeo, nije meni smešno ništa, ja sam jedna veoma ozbiljna osoba, nisu mi smešni ni hoverkraftovi, ni aeroplani, za grad na dve reke prilično je jadan rečni saobraćaj, a da se utrkujemo od blokova do Dočola čamcem i ferarijem ko bi nasvojio?

Nemoj da pricas?
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 1996



+4580 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?10.01.2019. u 22:03 - pre 8 meseci
E a ja sam čuo da postoje i neki hibridni bicikli, zna li neko nešto o tome?
Je l' ih često kradu, i kako ih ostaviti na ulici a da ih ne maznu mangupi?
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Član broj: 191820
Poruke: 1259
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+1726 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?11.01.2019. u 00:27 - pre 8 meseci
Hibridni biciklom se naziva onaj koji moze i po uredjenim stazama i po nekakvom kamenjaru, zbunju i slicno, sto ce reci verovatno za grad nije toliko dobar kao gradski bicikl, ali nije ni skroz neupotrebljiv, a za bespuce verovatno nije tako dobar kao offroad bicikl, ali moze da se vozi.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Član broj: 191820
Poruke: 1259
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+1726 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?11.01.2019. u 01:01 - pre 8 meseci
Mnoge firme i institucije nije nuzno da budu u beogradu, nego su tu jednostavno zato sto je takva moda i biti u beogradu je nekako dojaja a ako si u provinciji onda si druga liga, nesposobnjakovic i tome slicno. Nekom sveopstom organizovanom marketinskom akcijom bi se to moglo promeniti i formirati stav javnosti da je dojaja biti negde, stajaznam, na vrhu Rudnika, Medvednika ili Zlatara. Onda tamo zmestiti iz beograda univerzitet, vladu i skupstinu, firme ce da krenu za njima i eto resenja bez metroa koji je preskup i bez liberalizacije taksi prevoza koja se ne dozvoljava zbog drzavne bezbednosti. Zasto bi beograd morao zauvek da bude prestonica srbije, kad to nije bio oduvek? Beograd je prestonica manje od 200 godina, pre njega je bio kragujevac, pre kragujevca topola, ranije Subotica, Nis, Krusevac, Smederevo itd. Ko veruje u prorocanstva, zna da ce Srbiji biti bolje kad Krusevac bude prestonica, a ja bih dodao da ce beogradu biti bolje kad bilo koji drugi grad postane prestonica. Ili smatrate da promena prestonice nije realno moguca?
 
Odgovor na temu

CoyoteKG

Član broj: 70939
Poruke: 2614



+6760 Profil

icon Re: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?11.01.2019. u 08:00 - pre 8 meseci
Citat:
bananaphone:
Mi nemamo 100g tradiciju bicikla, i nije nam to obican predmet u domacinstvu, a posto zivimo u moderno vreme, ja bi ga napravio dopadljivim danasnjem coveku.


Fotkano malopre u NS


Inače mislim da se u Vojvodini prilično drugačije gleda na upotrebu bicikla.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Opao kvalitet gradskog prevoza u Beogradu?

Strane: << < .. 9 10 11 12 13 14 15 16 17

[ Pregleda: 28217 | Odgovora: 332 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.