Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Aliexpress.com - iskustva?

[es] :: E-Kupovina :: Aliexpress.com - iskustva?
(TOP topic, by bakara)
Strane: << < .. 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1835400 | Odgovora: 9184 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mrsoje

Član broj: 17466
Poruke: 1895



+68 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?22.05.2022. u 09:13 - pre 23 meseci
Oni UA HU vodise ko s pracenjem a nasa posta ne .
 
Odgovor na temu

valjan
Janko Valencik
Software Deployer
Schneider Electric
Novi Sad

Član broj: 158605
Poruke: 3531
*.mediaworksit.net.



+553 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?23.05.2022. u 11:32 - pre 23 meseci
Mojoj supruzi pre neki dan stigao paket poručen u oktobru, tako da nikad ne gubite nadu da li će nešto stići :-)
 
Odgovor na temu

@Vampir

Član broj: 64062
Poruke: 125



+7 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?23.05.2022. u 17:56 - pre 23 meseci
Možda se poštarevoj supruzi nije svideo "paket" :D
Ja sam pre par nedelja imao tako stresnu situaciju sa jednim skupljim registrovanim koji je poslat a zapravo nikad nije ni krenuo. Kad sam krenuo da otvorim dispute ostalo je par sati, popunio proceduru okačio sve al tačno dok sam ja to piskarao, potrefi se da je kinez produžio purchase protection time i naravno na arbitraži me dva puta odbiju. To dopuljavanje i dopisivanje je trajalo dvadesetak dana istekne i vreme za dispute i zatvori se sve - dispute invalid. Posle desetak četovanja sa "agentom" kontaktira me "menadžer?" i pošalje mi mail kako je aliteam presudio ipak u moju korist. Pare legle za par dana. Sve je moglo da se završi al moralo je komplikovano...
 
Odgovor na temu

zeoN_Rider
Beograd 🇷🇸 Srbija

Član broj: 167413
Poruke: 13051
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Jabber: zeoN_Rider


+459 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?23.05.2022. u 19:37 - pre 23 meseci
Citat:
valjan:
Mojoj supruzi pre neki dan stigao paket poručen u oktobru, tako da nikad ne gubite nadu da li će nešto stići


Dobo ostade u braku

Ne mogu da verujem šta je slepaca
svuda oko nas!
 
Odgovor na temu

Mar78
Beograd,Srbija

Član broj: 334298
Poruke: 193
87.116.176.*



+4 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?24.05.2022. u 11:42 - pre 23 meseci
Kapiram da su se negde zaturile u nasoj posti i da ce stici za jedno godinu dana kad isprazne magacine...moj postar kad mi donosi ostale, kaze da su u rasulu i da ne mogu sve da postignu...
Nego, za 3 dana mi istice zastita, dva puta ga vec molim da produzi vreme i on ne produzava, samo mi je napisao u prvoj poruci da je po pracenju posiljka stigla u nasu zemlju.
Ja shvatam da je do nas, voljna sam da cekam, al ne bih da izgubim zastitu.
Kako bese dispute, kad isteknu skroz i ta 3 dana?
 
Odgovor na temu

valjan
Janko Valencik
Software Deployer
Schneider Electric
Novi Sad

Član broj: 158605
Poruke: 3531
*.mediaworksit.net.



+553 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?24.05.2022. u 14:05 - pre 23 meseci
Po praćenju ili po "praćenju" je stiglo u našu zemlju? Ako je prava registrovana pošiljka sa pravim brojem za praćenje prema međunarodnim standardima (znači može da se od nekog trenutka prati na sajtu naše pošte), onda čekaš, ali ako je bilo koji od onih U, L i sličnih brojeva, ignorišeš Kineza šta priča, sačekaš da istekne period zaštite, pa pokreneš dispute.
 
Odgovor na temu

Mar78
Beograd,Srbija

Član broj: 334298
Poruke: 193
87.116.177.*



+4 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?24.05.2022. u 22:25 - pre 23 meseci
Broj pocinje sa UA a zavrsava sa HU
Ne moze da se prati ni preko madjarske ni preko nase poste. Samo na aplikaciji, Global tracking pokazuje da je "in country of destination" i "arrived in local delivery centar"

Odakle li onda aliexpress crpi podatke, ako ga hu posta ne registruje?
Vidim da skoro sve posiljke salju tako, eventualno preko LT post mi je stizalo sa pravim pracenjem
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?25.05.2022. u 08:40 - pre 23 meseci
Citat:
Mar78:
Vidim da skoro sve posiljke salju tako, eventualno preko LT post mi je stizalo sa pravim pracenjem

Ne salju sve, salju samo jeftine posiljke od par dolara tako, sve drugo ide registrovano i mnogo brze, i naravno skuplje.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

valjan
Janko Valencik
Software Deployer
Schneider Electric
Novi Sad

Član broj: 158605
Poruke: 3531
*.mediaworksit.net.



+553 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?25.05.2022. u 14:53 - pre 23 meseci
Citat:
Mar78:
Odakle li onda aliexpress crpi podatke, ako ga hu posta ne registruje?


Pa ne crpi, softver nalupeta nešto na osnovu nekog proseka. Pre mnogo godina je čak postojalo "praćenje" gde su bile unete rute od tačke A do tačke B preko tačaka C, D, E i F, pri čemu su sve uvek bile potpuno iste, vremena između njih takođe uvek u sekundu ista, samo se sabiralo sa početnim datumom i vremenom, posle treće pošiljke ti sve postane jasno da nema šanse u realnom svetu da prođe svaki put istom putanjom i za tačno isto vreme... Sad su postali malo sofisticiraniji, ubace i po koji slučajan broj u računicu, stave po neku alternativu, čisto da izgleda realno...

Aliexpress ne dozvoljava slanje pošiljki bez praćenja, praćenje košta, kineski trgovci gledaju da zarade gde god mogu, pa su im kineski programeri uskočili sa softverom koji lažira statuse, i svi srećni & zadovoljni - vi platite manje, Kinez zaradi više, Aliexpress pravila "ispoštovana"...

Uostalom, danas se to svugde radi, ne samo u sferi praćenja pošiljki, evo i na Eurosongu su glasove šest žirija zamenili brojkama iz softverske simulacije.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?25.05.2022. u 15:01 - pre 23 meseci
Ne lupeta softver nista, stvarno postoji neko lokalno pracenje, ali to nije po medjunarodnim postanskim standardima.


Kada posalje posiljka dobije neki lokalni broj i prati se vrlo grubo,
zna se kojim avionom i recimo u kojem tovaru paketa se nalazi, t
ako da mogu da prate gde je istovareno i pretovareno u kojem sortirnom centru se nalazi, sve dok se ne izvadi iz tog dzaka - paketa,

nakon toga bi posta trebalo da sortira posiljke,
ali kako takva posiljka nije zvanicno registrovana i nije placen izvestaj njenog statusa to niko nece raditi, cak i ako je ceo proces skeniranja potpuno automatski.

Zna se otprilike gde se nalazi posiljka i to je sve, potvrda isporuke ne postoji, jer se niko ne zaduzuje za njenu isporuku.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Mar78
Beograd,Srbija

Član broj: 334298
Poruke: 193
87.116.166.*



+4 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?26.05.2022. u 06:55 - pre 23 meseci
I u jednoj i u drugoj situaciji, i da je softversko pracenje i da je pravo, uopste ne sumnjam ko je zeznuo stvar... Jedva mi se uruci i post expressom, uvek neki problem...
Nego, ako se ovako nastavi, i ovi malobrojni sto dostavljaju sitnice "free" ce se opametiti.
Zato nema druge nego pozdraviti se sa predmetima i produzavati zastitu, ali ovaj ne produzava, mozda ce kao kod @Vampira dok budem kucala dispute, a bas mi trebao taj prodavac, to su neki zamenski delovi-kablovi mikrofon... za reddragon slusalice, nasla sam samo 2 prodavca da ih prodaju, ne bih da zaratim vec pri prvoj kupovini
 
Odgovor na temu

valjan
Janko Valencik
Software Deployer
Schneider Electric
Novi Sad

Član broj: 158605
Poruke: 3531
*.mediaworksit.net.



+553 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?26.05.2022. u 07:51 - pre 23 meseci
@bakara - znači ipak softver lupeta nešto, jer se zna samo otprilike gde je, a ljudi tome veruju kao da je 100% sertifikovano. Onaj stari koji sam ja opisao jeste bilo čisto lupetanje, imali smo i ovde primera na forumu da je u praćenju navedeno da je paket na aerodromu u gradu koji nikad aerodrom imao nije (osim možda nekog malog sportskog), tako da nije baš da nema softvera koji ne lupeta gluposti, međutim kako ljudi krenu masovno da se žale tako verovatno ni AliExpress više ne prihvata te izveštaje kao validne i situacija se vremenom menja, postaju sve sofisticiraniji...
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?26.05.2022. u 10:30 - pre 23 meseci
To je prilicno grubo i neprecizno i ne bi ni trebalo da se zove pracenje jer zvanicno ne postoji izvestaj o urucenju.

To su posiljke niskog prioriteta, i putuju oko 2-3 meseca tako da pre toga i ne treba da se ocekuju.
I to ce tako biti dok china post i HK post ne pocnu da salju ovamo obicnu postu, i nemam pojma zasto im drzavna posta ne salje u ovaj kraj sveta.
Zbog toga je cela logistika slanja iz kine skupa.

Ko hoce brze, neko uzme vise komada od istog prodavca i plati visestruku postarinu pa ce mu poslati registrovanom posiljkom i to je ovde za 15-20 dana.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

@Vampir

Član broj: 64062
Poruke: 125



+7 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?27.05.2022. u 12:58 - pre 23 meseci
Što reče Bakara za China post stvarno bezveze što ne šalju... Od pre desetk dana sam dobio prvo praćenje sa SG poštom posle dugo vremena i ide jako brzo. Od HK meni samo ide DHL eCommerce Asia/4px i to je sad u poslednje vreme postalo gore nego onomad Malezijska ako sam dobro zapamtio. Ide za HK/SG pa odatle London pa Frankfurt pa tamo pa vamo, svaki dan neki status update ali ove poslednje bez 50+ dana ni jedna nije stigla. A za neke sunyou i yanwen brojeve na sajtu postal.ninja u nekom momentu (verovatno u pretovaru odn. sortirnom centru) u trackingu se dobije registrovani broj po kom je dostupan i kod naše pošte. Na toj adresnici ako barkod počinje sa R ima ispod simbol za barkod skener a pored piše "no signature" a negde ispod prelepljeno vidi se taj originalni koji je i na Aliju yanwen ili sunyou broj.

Za ove UAxxxxHU kad dobijete paket malo bude jasnije, to su uglavnom adresnice iz raznih sortirnih/distributivnih centara. to "arrived at destination country" il kako već, se koliko sam ja ukapirao odnosi na to kad je kontejner ili džak stigao u sortirni centar a ako je HU sufiks onda se to odnosi na to kad je stiglo u Mađarsku ne kod nas. Meni su te HU od pre godinu dana kad su počele da se pojavljuju najduže putovale. Zanimljivo, od istog prodavca poručim neke bockave polu lopte za korekciju ravnih tabana i znajući da ovaj moj ne može to da ugura u sanduče, poručim odvojeno u 2 paketa. Iz Kine skoro identično praćenje, sa vremenskim razmakom od par sati/minuta a realno kod mene su stigle sa 12 dana razmaka.
 
Odgovor na temu

Mar78
Beograd,Srbija

Član broj: 334298
Poruke: 193
87.116.178.*



+4 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?28.05.2022. u 09:35 - pre 23 meseci
Za sat vremena mi je isticao period zastite, posto ga prodavac nije produzio, i pokrenem sad dispure i bukvalno istog sekunda, kao da je automatski meil, dobila sam meilom od aliekspresa da je "invalid reason" i da je odbijen dispute:

The tracking information shows that the package has arrived at your local post office and waited for your collection. We warmly suggest that you can contact the shipping company Customer Care Center and you will get this package as soon as possible. If the package not in good condition/ goods shortage, you are suggested go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute.
 
Odgovor na temu

Mar78
Beograd,Srbija

Član broj: 334298
Poruke: 193
87.116.178.*



+4 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?28.05.2022. u 09:44 - pre 23 meseci
U principu, ja verujem da jeste tako, ali kupca ne bi trebalo da zanima koja posta je zezula stvar, dal njihova il nasa... ja predmet nisam dobila i ne znam kako da dokazem sad to... a problem sto ih imam vec sada 4 takve za koje pise da su stigle jos pre vise od mesec dana a kako je krenulo bice ih jos... sve su preko HU poste, vecina stize uredno ali ovih nema...
Znaci da ipak uzimaju kao validno ovo pracenje.
Kako iskopati sad to od ovih nasih? Oni isto mogu da kazu da su paketi uruceni, pracenje nemaju, a da traze nema sanse...
 
Odgovor na temu

mrsoje

Član broj: 17466
Poruke: 1895



+68 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?28.05.2022. u 12:21 - pre 23 meseci
Nasi kazu da ne evidentiraju te posiljke
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?28.05.2022. u 14:28 - pre 23 meseci
Ne mozes nikako da iskopas od nasih kada nisu ni zaduzeni za te posiljke.


Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Mar78
Beograd,Srbija

Član broj: 334298
Poruke: 193
87.116.178.*



+4 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?28.05.2022. u 15:49 - pre 23 meseci
Ja slabo kapiram kako to nasi nisu zaduzeni, i kako sve to funkcionise, ko je onda evidentirao ona prva dva statusa da je usla u srbiju i "out for delivery"...
Sve u svemu ispada da je rizik transporta u srbiji na nama, zastitu vise nemamo kakva mislim da je bila do pre 2 godine, posiljka je u srbiji a ti izvoli pa se sam bori protiv jednog takvog trulog sistema
Ranije je bilo da posiljke preko 5 usd moraju da posalju sa pravim pracenjem, sad izgleda vise nista od starih pravila ne vazi
 
Odgovor na temu

mrsoje

Član broj: 17466
Poruke: 1895



+68 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?28.05.2022. u 16:06 - pre 23 meseci
Do skoro UA HU posiljke su se vodile kao Available tracking
 
Odgovor na temu

[es] :: E-Kupovina :: Aliexpress.com - iskustva?
(TOP topic, by bakara)
Strane: << < .. 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1835400 | Odgovora: 9184 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.