Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Aliexpress.com - iskustva?

[es] :: E-Kupovina :: Aliexpress.com - iskustva?
(TOP topic, by bakara)
Strane: << < .. 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460

[ Pregleda: 1835957 | Odgovora: 9184 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mrsoje

Član broj: 17466
Poruke: 1895



+68 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?30.03.2023. u 12:37 - pre 12 meseci
To je tako za ebay
 
Odgovor na temu

zelvel

Član broj: 47541
Poruke: 107
*.mediaworksit.net.



+8 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?03.04.2023. u 18:21 - pre 12 meseci
Doslo je. Napokon.
 
Odgovor na temu

lenayu
it manager

Član broj: 303982
Poruke: 5
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?04.04.2023. u 13:11 - pre 12 meseci
Evo vec 4. nedelja meni ne stize nista.
Imam vise od 30 paketica i nista.
Pre 5 nedelja su mi ostavili 7 paketica u paketomatu, pre 4 nedelje 5 paketica su mi ostavili u sanducetu i od tada nista.
Prosle nedelje sam isla do poste da proverim da li je nesto stiglo i sta se desava. Ulazim u postu, 18:30, sede njih dve na salteru, posta prazna, zive duse nema, one cavrljaju ... Ja pitam za svoje paketice, one mi kazu: znate, ima 3 ogromna dzaka, ne stizemo .... Idite vi kuci,mozda Vam bas sutra nesto stigne!
Verovatno cekaju da se ta tri dzaka sama otvore i sortiraju jer one ne stizu od previse slobodnog vremena.
 
Odgovor na temu

@Vampir

Član broj: 64062
Poruke: 125



+7 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?07.06.2023. u 06:19 - pre 10 meseci
Svakim danom sve čudnije stvari nailazim, ali ovako nešto nisam našao nigde.
Za pošiljku sa brojem RF761884445SG koja ide preko 4PX (bar su ranije išle tako) status je

2023-06-07 09:05

Overseas service provider destroyed shipment.

Po našoj pošti ušlo u zemlju 02.06.2023 08:10:22 11003 IZMENIČNA POŠTA Prispela i onda se ili isti dan ili 6.6 vratila nazad.

Da li je greška u prevodu ili je stvarno recimo prešao viljuškar preko paketa (imao sam i taj slučaj)?

I sad naravno cimanje oko dokazivanja i natezanja...

Da li čekati još koji dan oko pokretanja mašinerije ili ne?
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 8082



+1753 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?07.06.2023. u 08:44 - pre 10 meseci
Sta kaze Alijevo pracenje , ima on poseban sajt , koji pokazuje mozda i vise nego na samom Ali sajtu .Cainiao.

Takodje 4px ima svoje pracenje pa pogledaj i to .


Zovi nasu postu i pitaj sta se dogadja sa posiljkom da li je vracena i zasto ?

Ili napisi im i mejl , ako ti se javi neko ko nema pojma .
 
Odgovor na temu

@Vampir

Član broj: 64062
Poruke: 125



+7 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?08.06.2023. u 07:44 - pre 10 meseci
Tamo stoji Please contact Lodger. ali neki levi datum još iz maja. 4PX isto kaže da je uništen, kako god.
Poštu pitao, kaže ne znamo "mi vidimo sve što vi vidite" to se vratilo i to je to. možda ste poručili nešto što ne sme nešto što je skupo, pa je vraćeno :D ja se nasmejah, glupo mi da se spuštam na taj nivo da se raspravljam, reko nemaš ti pojma ćero...

Inače ne šalje se mail nego se podnosi reklamacija preko reklamacione forme, bar su mi tako rekli
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 8082



+1753 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?08.06.2023. u 10:06 - pre 10 meseci
Najcesce po iskustvima ljudi , Kinez zezne adresu !

Izostavi neki deo adrese bez koga je nemoguce dostaviti !

Onda dodje do GPC i tamo se ustanovi . Pa vrate .


Nasi ne vracaju nista , cak ni drogu kada nadju

Tada cekaju onog koji je porucio da dodje po paket, ne vracaju .


Tako da ta iz poste naravno nema pojma . Sto je i ocekivano .

A ovo za unistavanje je najverovatnije " izgubljeni u prevodu " sto je za Kineze normalna stvar jer tamo niko ne zna Engleski jezik .
 
Odgovor na temu

@Vampir

Član broj: 64062
Poruke: 125



+7 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?08.06.2023. u 11:34 - pre 10 meseci
Citat:
ademare: Najcesce po iskustvima ljudi , Kinez zezne adresu !

Izostavi neki deo adrese bez koga je nemoguce dostaviti !

Onda dodje do GPC i tamo se ustanovi . Pa vrate .


Jeste, potpuno si u pravu. Odgovor :
"...dana 2.6.2023. godine, vraćena pošiljaocu usled nepotpunih/nedovoljnih adresnih podataka primaoca."

Pošto je to stvar koju sam nekoliko puta poručivao do sad i nije bilo problema, moja pretpostavka je da se paket ili nalepnica oštetila pa je kao takva neuručiva.

Sad da vidimo šta kaže druga strana, oće'l da šalje ponovo il' jok.
 
Odgovor na temu

scoolptor

Član broj: 305514
Poruke: 1630



+590 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?08.06.2023. u 11:54 - pre 10 meseci
Code:
var still_alive = true;
while (still_alive) {
WearMask();
Stay2mApart();
WashHands();
GetTested();
}


Hoces reci da nosenje maske, drzanje 2m udaljenosti, pranje ruku i testiranje uopste ne utice na to da li ces preziveti ili ne?
Budi dobar
 
Odgovor na temu

@Vampir

Član broj: 64062
Poruke: 125



+7 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?08.06.2023. u 13:51 - pre 10 meseci
Potpis ostao kao relikvija zanimljivog doba, recimo moja žena rukavicama nosila pakete sa Alija na terasu da stoje na suncu :D
Promenjeno.
BTW pismen kinez. Proveriće pa javlja.
 
Odgovor na temu

Sliterinka995
nezaposlena
ivanjica, srbija

Član broj: 348026
Poruke: 2
*.static.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?26.06.2023. u 08:06 - pre 9 meseci
ali se u poslednje vreme mnogo ''poipravio'' u smislu da paketi brže stiži, sama naša pošta koči, što me ne čudi. jednom mi se desilo da paket nije stigao i prodavac nije hteo da vrati pare, pošto je poaket bio u srbiji
 
Odgovor na temu

zelvel

Član broj: 47541
Poruke: 107
*.mediaworksit.net.



+8 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?04.08.2023. u 08:54 - pre 8 meseci
Reklamna slika s aliexpressa

[/url]

[Ovu poruku je menjao zelvel dana 04.08.2023. u 10:05 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

TeodorA357
Teodora Radenović
Užice

Član broj: 348234
Poruke: 1
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?04.10.2023. u 03:18 - pre 6 meseci
Planiram da kupim mašinu za negu tela preko Alija, za kozmetički salon, cena joj je oko 400 000 dinara. Ovde je prodaju od 8000 do 10000€. Da li mi se isplati kada platim carinu, pdv, špediciju? Preko koga je najbolje da mi pošalju? I da li uopšte mogu da je uvezem?Ako ne mogu, da li postoje neki posrednici preko kojih mogu?
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 8082



+1753 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?04.10.2023. u 10:13 - pre 6 meseci
Svakako da mozes . Ali procedura nije ista kada gradjani uvoze za sopstvene potrebe , a kada firme uvoze .

Ako imas registrovanu delatnost mozes da uvezes ! Kao gradjanin ne mozes .

Spediter domaci ti je svakako potreban , tako da je to prvi korak . Pronalazenje lokalnog speditera i da ti on objasni koliko sta kosta ukljucujuci i njegovu uslugu .


Osim Alija vidi i na Alibabi ! Cene bi trebale da su nesto nize , izbor veci , a on je namenjen prvenstveno za firme.
 
Odgovor na temu

@Vampir

Član broj: 64062
Poruke: 125



+7 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?31.10.2023. u 07:21 - pre 5 meseci
Jel zna neko da li još uvek postoji negde (u orderima ako se dobro sećam) ono dugme da se produži vreme Buyer - purchase protection tako nekako beše?
Na android aplikaciji nisam našao, na browser-u takođe ne nađoh...
Il moram da pišem kinezu?
 
Odgovor na temu

mrsoje

Član broj: 17466
Poruke: 1895



+68 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?01.11.2023. u 13:16 - pre 5 meseci
Mislim da mora da se pise
 
Odgovor na temu

echo.blue

Član broj: 297037
Poruke: 7
*.dynamic.a1.rs.



Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?08.12.2023. u 02:54 - pre 4 meseca
Ajde da se nadovezem samo, nov sam u ovome. Zasto mora da se pise? Zasto se samo ne trazi refund ako paket nije stigao u predvidjenom roku? Vidim ovde ljudi cesto izrazavaju zelju da im se rok produzi.

Drugo pitanje, sta radim ako otvorim paket i vidim predmet slomljen?

I trece pitanje, da li postoji nacin da ti naknadno dodatno naplate neku random sumu, a da ti to nisi mogao da vidis prilikom placanja (sta znam neka posebna pakovanja i posebne postarine), i sta se radi ako saznas da su te odvalili na carini a platio si kao da nece biti carine za nesto sto je 4000 din? Sta raditi u tokvom slucaju?

Narucio sam preko 30 sitnih paketa, bio sam pod inspiracijom (a da to radim prvi put, i da mi pre toga bar jedan paket nije stigao). I sad se tripujem sta ce da se desi ako mi pola od toga fantomski naplate neke dodatne troskove, trecina mi ne stigne, dobijem i par otvorenih i slomljenih paketa. A ja sve to vec platio pri narucivanju.

Hvala u ime novog drugara po aliexpressu.
 
Odgovor na temu

SaleB81
Beograd, RS

Član broj: 90990
Poruke: 337
95.180.39.*



+42 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?08.12.2023. u 04:14 - pre 4 meseca
Ajda pokusam da ti razjasnim neke nedoumice, inace odavno nisam ovde pisao.

1. nekada davno aliexpress sistem nije bio dovoljno razvijen pa je veliki broj korisnika sa exyu prostora birao da primi posiljku bez pracenja i trazi povracaj novca od Aliexperessa. Posledica toga je bila da su oni svoj sistem malo unapredili od recimo 2018/9, sto nas dovodi na trenutnu situaciju gde njihov interni algoritam predvidja trenutak pristizanja i ako korisnik do nekog trenutka nije potvrdio da mu je pristigla posiljka, automatski potvrdjuje (pod pretpostavkom da je kupac zaboravio da potvrdi). Jedna od posledica toga je sto ako trzis povracaj, a ne mozes da dokazes da ti posiljka nije stigla, povracaj neces dobiti. Vecini postenih kupaca je cilj da iako se posiljka zadrzala negde negde unutar postanskog centra u Zemunu da i dalje imaju aktivnu zastitu, za slucaj da sa robom nesto nije u redu kad ona konacno pristigne, pa im je mnogo znacajnije da se produzi zastita nego da pokusaju da dokazu da im posiljka nije urucena i ne dobiju ni par, ni zastitu, a ponekad ni robu. Alternativa ovde je narucivati posiljke sa pracenjem, ali kod jeftinih stvari se to uglavnom ne isplati, tj. cena slanja prevazidje cenu predmeta zajedno sa cenom slanja neregistrovane posiljke. Jos skuplja opcija je neka kurirska sluzba, a to moze biti posebno skupa opcija za robu koja se carini jer u tom slucaju kurirska sluzba na sve ocekivane troskove naplacuje oko 5000 za posredovanje u carinskom postupku tj. spediciju.

2. ako imas aktivnu zastitu, otvoris zalbu (dispute), slikas predmet (neki ljudi koji su imali iskustva sa nepotpunim posiljkama stekli su naviku da snimaju odtavanje posiljke, ja to nikad nisam radio), opises nacin na koji se njegov rad razlikuje od opisanog, dokumentujes slikama i trazis neki iznos povracaja. Realni zahtevi se uglavnom odobravaju, u slucaju nerealnih cesto mogu da te uslove da vratis robu, a to ti se uglavnom ne islpati, pa bolje traziti manje, zavisno od ostecenja 30-80% vrednosti posiljke, nego traziti 100% pa ne dobiti nista.

3. ne postoji mogucnost dodavanja skrivenih troskova na njihovoj strani, neki prodavci ce traziti doplatu za transport zato sto su pogresno procenili, povremeno to moze da bude tacno, da nisu slali ovamo, ali je uglavnom pokusaj prevare, takve dogovore treba izbegavati ako nemas ranije pozitivno iskustvo sa prodavcem. Carina je tvoja odgovornost. Zakon o carinskom postupku i ingerencije carinskih sluzbenika mozes da procitas pa ces shvatiti da je sve moguce. U teoriji je iznos 32%, ali ne na placenu sumu nego na procenjenu vrednosti. Pre preuzimanja posiljke i placanja dazbina, mozes da kazes postaru da nemas pare kod sebe, da vrati posiljku na postu, a da ces doci kasnije da je preuzmes. U medjuvremenu mozes da sastavis zahtev za drugostepeni carinski postupak, prilozis izvod iz banke, dokaz o vrednosti placene posiljke, uplatis taksu (kojoj se vise puta menjala cena od kad sam prolazio kroz taj postupak, poslednje sto sam cuo bilo je oko 700din), odes na postu, na salter za preuzimanje paketa i obavestis ih da se ne slazes sa zakljuckom carine i da zelis da se obavi drugostepeni pregled. Taj postupak traje, mislim 45 dana, zaboravio sam da li kalendarskih ili radnih, mislim da i to pise u pravilniku o skracenom carinskom postupku (u sta spada carinjenje u postanskom saobracaju za fizicka lica). Pa, ako usvoje tvoje tvrdnje kao tacne, drugostepeni organ moze da promeni iznos za naplatu. Njihova odluka je konacna. Umesto zalbe ili posle zalbe ako nisi zadovoljan imas mogucnost da odbije prijem posiljke, ali ne ocekuj da ces od kineza dobiti bilo kakav povracaj jer je povratno slanje kod jeftinijih predmeta uglavnom skuplje od slanja i vrednosti predmenta, a on svakako nije odgovoran za to sto si ti odbio da primis posiljku.

4. odabrao si sjajan trenutak da se bavis testiranje aliexpressa. Ne zelim da te plasim, ali ja sam pre 20 dana prestao da narucujem dok mi ne stigne sto sto se nije izgubilo tokom strajka poste. Posle prethodnog strajka je isto veliki broj posiljki kasnio i vecina onoga sto se zagubilo je stiglo tokom januara sledece godine (u slicno vreme su strajkovali), jedna je cak stigla tek u maju naredne godine. Za sad imam sedam posiljki kojima je zastita istekla, a ja ih nisam dobio i imam jos 30ak pod zastitom koje kasne.

U genrealnom slucaju ako izbegavas da narucujes za 11.11 i tokom njihovog prolecnog festivala, verovatnoca da se nesto zagubi je vrlo mala. Meni u proseku stize preko 98% posiljki, ali kad dodju vanredne situacije kao sto je strajk poste, covid i sezone kopuholicarske panike, desavalo se da 30% nestane, igrom slucaja najduze putuje ili nestane ono sto je najpotrebnije.

Eto nadam se da mozes nesto da izvuces iz ovog teksta, a drugi ce dodati sta sam ja preskocio ili zaboravio da napisem.
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 8082



+1753 Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?08.12.2023. u 10:29 - pre 4 meseca
Sale sve objasnio nema se tu sta ni dodavati ni oduzimati.

Ali za zastitu kupaca odavno nije ono sto je bio. Pa kad se udruzi on + nasa carina i posta , onda sve zajedno moze da bude i "katastrofa"

Posebno je opasno kupovati iz Alijevih prodavnica ima ih ja znam za 2-3 mozda ih je i vise ali ne za nase trziste. Regionalno su podeljene , pa smo mi sa onima za Brazil !

Najjeftinija je roba kod njih jer Ali 99% robe na celom Aliju sam salje kao spediter , pa za svoje radnje , ne naplacuje kao za ostale , plus velika kolicina !

Ali kukaju ljudi samo tako ! Broj negativnih po predmetu ide i do 10 % ?

Znaci jeftino , ali veliki rizik ili da ne stigne ili da ne radi . Pomislio bi covek da je na Aliju , Alijeva radnja najsigurnija , ali je Obrnuto !
 
Odgovor na temu

echo.blue

Član broj: 297037
Poruke: 7
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Aliexpress.com - iskustva?09.12.2023. u 10:21 - pre 4 meseca
Citat:
SaleB81:
Umesto zalbe ili posle zalbe ako nisi zadovoljan imas mogucnost da odbije prijem posiljke, ali ne ocekuj da ces od kineza dobiti bilo kakav povracaj jer je povratno slanje kod jeftinijih predmeta uglavnom skuplje od slanja i vrednosti predmenta, a on svakako nije odgovoran za to sto si ti odbio da primis posiljku.


Hvala na odgovorima. Ovaj deo mi nije bas najjasniji. Ako ja odbijem prijem posiljke, a na primer ne trazim refund od kineza, jel moze da se desi da mi neko nesto naknadno istarifira i naplati? Ovo pitam jer sam provalio da placanjem karticom cesto puta mi ne trazi nikakvu potvrdu sms-kodom i slicno. Da ne bude da mi se samo jedan dan skinu neke dodatne pare "na osnovu necega"? Ili ako to nije moguce, jel postoji neki drugi losi ishod koji moze da se desi?

I ko u tom slucaju plati lezarinu u posti? Ako ona stoji tu 20 dana x 15 dinara, a niko ne dodje da je pokupi i paket se vrati u kinu.
 
Odgovor na temu

[es] :: E-Kupovina :: Aliexpress.com - iskustva?
(TOP topic, by bakara)
Strane: << < .. 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460

[ Pregleda: 1835957 | Odgovora: 9184 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.