Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 176580 | Odgovora: 158 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
195.245.92.*



+583 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?09.08.2013. u 10:13 - pre 130 meseci
Ukoliko Toyota ne zahteva nikakvo odrzavanje, zasto onda imate onoliku temu o Coroli ? Po pricama ovde, ispada da se sama regenerise i jos pravi benzin ako se vodi magistralom 80 Km/h u 5. brzini. Ne kazem da se vise kvari nego drugi automobili, posto nisam imao nikakva iskustva sa njom, ali ovde se potencira gornja premisa, da se uopste ne kvari, sto je naravno glupost.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?09.08.2013. u 10:36 - pre 130 meseci
Kvarovi ne uticu na voznju.

Dakle mozes da ga vozis na 2 cilindra bez amortizera bez problema 20 godina. Na minimumu ulja mu nece nista biti, ima da ide gde pozelis.

Moze da prokuva vise puta, riknuce ventil, ili dihtung, trosice vodu i ulje ali ce da ide ide ide.

Jedno je odrzavanje a drugo izdrzljivost koju nijedna druga marka nema pogotovo u uslovima u trecem svetu.

Potrosnja na 90kmh po fabrcikim specifikacijama je 5,1L na 100km. Vec sam kacio.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?09.08.2013. u 11:12 - pre 130 meseci
Cosmo, viđen si juče na Bežaniji u čuvenoj koroli. Jel ono ima šiber ili mi se učinilo?
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?09.08.2013. u 11:23 - pre 130 meseci
Evo sta se kod BMW-a pre 8 godina dobijalo (list price za auto koji ja vozim (levo na linku) je bio ca 24k* EUR), a sta se dobija danas vec od 20k Eur*:



Timing ove Zaretove teme je koincidirao sa test voznjom BMW F20 116i koju sam imao nekoliko dana pa sam dobio inspiraciju da napisem koju. Hocu da menjam ovaj stari pa je logicno da probam i njegov upgrade :D. Elem, tesko je porediti ova dva auta jer je razlika u max snazi velika, ali je svakako on topic u ovoj temi. Ono sto mogu ovim podacima da dodam jeste potrosnja koju sam precizno merio i uporedjivao sa starim. Tamo gde stari kontinuirano trosi 8-8.5, tamo ovaj nije prelazio 7. Na full regionalnom putu gde se vozi izmedju 80-100 stari trosi oko 6.5 litara dok novi ne prelazi 5.5. Jedini rezim gde novi nije u prednosti to su brzine preko 140 Km/h. Na 160 bih rekao da im je potrosnja identicna, oko 8-8.5l.

Buka i konfor u voznji su neuporedivo na strani novog sto je dovodilo do toga da se konstantno borim sa ogranicenjima brzine jer preci iz starog u novi i odrzavati brzinu u okviru ogranicenja je tezak posao. Stari je u 5. brzini na 2000 obrtaja na 70 Km/h dok je novi u 6. na 2000 obrtaja na 100 Km/h tako da je potrebno naviknuti uvo.

Zakljucak o tome da li je ovo napredak i da li su kupci BMW-a dobili nesto novim modelom donesite sami.

*Cene su iz nemacke
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?09.08.2013. u 11:26 - pre 130 meseci
Dobar taj francuski motor
 
Odgovor na temu

chaami
Goran Petrović
nezaposlen
Beograd

chaami
Član broj: 262685
Poruke: 84
*.mediaworksit.net.



+28 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?09.08.2013. u 11:42 - pre 130 meseci
Citat:
AstralPro:

... Ne vidim nijednom novijem Mercedesu i Audiju konkurenciju sa istoka.



Dajmo malo realnosti. Ja obožavam Mercedes ali reći da nemačka luxury vozila nemaju konkurenciju u japanskim vozilima je neozbiljno. Pa da li je neko čuo za Lexus ili Acura. Američko tržište se može uzeti kao neutralno za Evropska i Japanska vozila. Lexus, Mercedes, BMW i Acura se odlično prodaju u USA ali ne i gore navedeni Audi koji realno i nema šta da traži u ovoj grupi.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?09.08.2013. u 12:30 - pre 130 meseci
Ne vredi odgovarati zagrizenicima koji info sakupljaju na najlon pijaci..

@tdusko

Ovo sto si prikazao, na pravi nacin prikazuje trenutnu situaciju kod germanskih proizvodjaca..
Razvoj na minimumu, kao u opstem ratu, sva su oruzja u igri, marketing, zbunjivanje protivnika, napadi na tudje resurse..davljenje propisima..:)

Uzimaju se motori, menjaci, malo radi na trapu ili koncepciji, vise na marketingu, kupuje se sve sto je neisplatljivo preracunavati i projektovati...
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
195.245.92.*



+583 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?09.08.2013. u 13:05 - pre 130 meseci
Zar je bitno kako je BMW postigao, kojim dogovorima sa drugim proizvodjacima , ako korisnici imaju bolji automobil od prethodnika po manjoj ceni ?
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?09.08.2013. u 14:27 - pre 130 meseci
Sta je to bolje, i da li je ono ranije bilo samo vise preplaceno, a sada manje..jbga, napravili su silne ustede u troskovima, i proizvodnje i poslovanja..

Meni je zanimljiv marketing, bas oko tih BMW jedinica..tipa
http://f20.1addicts.com/forums...mentid=534813&d=1307225315

gde, verovatno neka snajka kaze

Citat:
The car also looks more powerful because its overall width has increased by 17 millimetres


Em si dobio vise i snaznije

Ono sto mi je zanimljivije, u cemu je "poenta" doticnog 1.6i, po pisanju iz istog teksta
Citat:
BMW
Media
information
BMW 116i: Four-cylinder in-line petrol engine with BMW TwinPower Turbo technology package, consisting of twin-scroll turbocharger, High Precision Injection, VALVETRONIC and Double-VANOS variable valve control, capacity: 1,598 cc, output: 100 kW/136 hp at 4, 400 rpm,
6/2011
Page 4
maximum torque: 220 Nm at 1,350 – 4, 300 rpm, acceleration [0 – 100 km/h]: 8.5 seconds, maximum speed: 210 km/h, combined-cycle fuel consumption*: 5.5 – 5.7 litres/100 kilometres, CO2 emissions*: 129 – 132 g/km, emissions standard: EU5.


kada postoji recimo snazniji i stedljiviji

Citat:
BMW 118d: Four-cylinder in-line diesel engine with BMW TwinPower Turbo technology package, consisting of variable-geometry turbocharger, common-rail, magnetic-valve direct injection (max. injection pressure: 1,600 bar), capacity: 1,955 cc, output: 105 kW/143 hp at 4,000 rpm, max. torque: 320 Nm at 1,750 – 2, 500 rpm, acceleration [0 – 100 km/h]: 8.9 seconds, maximum speed: 212 km/h, combined-cycle fuel consumption*: 4.4 – 4.5 litres/100 kilometres, CO2 emissions*: 115 – 118 g/km, emissions standard: EU5.


U one 0,4 sec pri 0-100?

Taj marketinskog koncipiranja vozila, a ne logicnog ili tehnickog pristupa, dovodi do gubitka ekskluziviteta, i pojavljivanja automobilske "konfekcije"

Pa ako je konfekcija, postaje nevazno da li je "markirana" brendom, jer, kupis BMW-a, u njemu licencirani motor, kupis VW, u njemu licencirani DSG, svi mahnito brinu o profitu, ali NE o profitu iz vece prodaje, vec SKUPLJEG proizvoda..

Ili neka puste da auto bude kao PC, kupis motor od ovoga, karoseriju od onoga...

Tako da izgleda da napretka nema, pojeftinjenja su kao u BG radnjama, dignu marzu na 70%, i napisu pojeftinjenje 10%

 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
195.245.92.*



+583 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?09.08.2013. u 14:51 - pre 130 meseci
Da probam da bacim malo svetla na dilemu benzin-dizelas sa ugla zapadno evropskog kupca, dakle onoga za koji je dati BMW i koncipiran. Oni, zapodno-evropejci, ne kupuju dizele ukoliko ga nece voziti bar 15-20 km na autoputu u jednom smeru na posao ... koliko je neka minimalna razdaljina za dizel motor. Nije problem da on nema para za dizel motor, vec jednostavno ne zeli da ga unistava kratkim gradskim voznjama ... ukoliko se ne radi o nekim dostavnim kolima za po gradu koja su i predvidjena da se amortizuju posle 3 godine ... pa da se prodaju na Balkan :) Recimo u Bgd ni ja nikada ne bih kupio niti vozio dizel motor jer je to mucenje za njega... dizel je za auto put i duge relacije. U Srbiji su drugacija shvatanja toga ... ne postoji jos toliko auto moto kulture da se brine i o autu koji ce se prodati posle 4 godine.
Sto se tice usteda i preplacenosti, nemam cifre koliko to kosta u proizvodji pa nemogu da kazem da li je nesto pretplaceno ili ne.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?09.08.2013. u 14:59 - pre 130 meseci
Citat:
vladd: Sta je to bolje, i da li je ono ranije bilo samo vise preplaceno, a sada manje..jbga, napravili su silne ustede u troskovima, i proizvodnje i poslovanja..
Ti iz mog prethodnog posta stvarno ne vidis sta je i koliko je to novo bolje?

Citat:
vladd
Ono sto mi je zanimljivije, u cemu je "poenta" doticnog 1.6i, po pisanju iz istog teksta

kada postoji recimo snazniji i stedljiviji

U one 0,4 sec pri 0-100?
Poenta je da imas izbor. Taj 118d je pre svega skuplji u startu za ca 4000 eur. Drugo, postoji razlika u voznji dizela i benzinca, a postoje i ljudi koji ne bi vozili dizela ni da im plate.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?09.08.2013. u 17:12 - pre 130 meseci
Citat:
Nemanja:
Da probam da bacim malo svetla na dilemu benzin-dizelas sa ugla zapadno evropskog kupca, dakle onoga za koji je dati BMW i koncipiran. Oni, zapodno-evropejci, ne kupuju dizele ukoliko ga nece voziti bar 15-20 km na autoputu u jednom smeru na posao ... koliko je neka minimalna razdaljina za dizel motor. Nije problem da on nema para za dizel motor, vec jednostavno ne zeli da ga unistava kratkim gradskim voznjama ... ukoliko se ne radi o nekim dostavnim kolima za po gradu koja su i predvidjena da se amortizuju posle 3 godine ... pa da se prodaju na Balkan Recimo u Bgd ni ja nikada ne bih kupio niti vozio dizel motor jer je to mucenje za njega... dizel je za auto put i duge relacije. U Srbiji su drugacija shvatanja toga ... ne postoji jos toliko auto moto kulture da se brine i o autu koji ce se prodati posle 4 godine.
Sto se tice usteda i preplacenosti, nemam cifre koliko to kosta u proizvodji pa nemogu da kazem da li je nesto pretplaceno ili ne.



Potpisujem i dajem prstic podrske

A meni fali Sanco Pansa, da promenim ovdasnji mentalitet..

A sto se tice "napretka", mislim da nije napredak uzeti "Rey Ban" made in China, ili BMW, made in PSA..mislim da je motor "jaci", ali da vise nije BMW, samo sto mu je BMW, a ne neki pojedinac, legitimno okacio znak..podseti me na "slucaj" sa Ferarijima u Spaniji..

Mada, kratke gradske voznje su propast za sve motore...

Ako se pogleda "ostatak" sveta, njima su ozbiljne relacije gotovo svakodnevica, pa se i proizvodjaci prilagodjavaju trzistu. U USA je skuplji dizel, a benzin sa manje oktana, pa je nonturbo benzinac, velike zapremine, upravo ono sto im treba.
Rusija i Kina su takodje gigantska trzista, ali sa nedefinisanim, ili bolje receno, neformiranim kupcima..tek ce tu biti cirkusa..
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?09.08.2013. u 19:36 - pre 130 meseci
To o cemu ti pricas se zove kooperacija. Pametni ljudi se udruzuju kako bi lakse dosli do cilja i na kraju svi profitiraju. Bmw sto ne mora da razvija popreko postavljene motore za prednju vucu za minija sto nikad nije radio. Pug profitira jer Vanos mogu da vide samo na wikiju, a kupci profitiraju jer dobijaju bolje i ekonomicnije automobile za nizu cenu. Isto kao sto ce sutra toyota da izlazi sa bmw dizel motorima mada to prosto deluje neverovatno s obzirom da smo mogli ovde da procitamo kako nemci decenijama nista razvili nisu dok japanci jedini idu u korak sa tehnologijom
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?09.08.2013. u 22:53 - pre 130 meseci
Pa reci, sta su to "razvili", ne pitam sta su "izmislili", vec razvili recimo pre drugih(a da drugi vec nisu to isto radili u nekoliko varijanti), bas bih voleo da cujem, u poslednjih 20 godina?
Razvili su propise, kojima haraju po auto industriji..
A sve ostalo samo preradjuju i prilagodjavaju, moraju da osmisle bar nekakvu koncepciju, i uglavnom gledaju gde ce i koliko da ustede, da zakinu.

Mozda jeste "pametno", ali za njih, i njihov profit, ne za korisnika.
I to nije kooperacija, vec ili licenca ili prosto kupovanje sastavnih delova, nisu oni zajedno razvijali bllok motora..
Kooperacija je bila GM i Reno, kada su projektovali i pravili zajedno DCi motor...

Ono sto im je najvise razvijeno je pristup marketingu..lepo su uredno potplatili ziri, i zna se ko je mis..
Naravno, marketing je visok i jak, i treba vremena da se primeti, koju su od mana igrom reci pretvorili u vrlinu.. ili zataskali...tipa 17mm pravi "brutalniji" izgled, ili ravna kriva zbog jeftinog menjaca..

Posto onaj skuplji, DSG, uravo dozivljava recall, po Kini i Australiji, ali je u EU informativna blokada..a krivac je "elektroliza"..pa se prave naslage..

Za marketing im skidam i kapu i tupe...
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.adsl.alicedsl.de.



+768 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?10.08.2013. u 08:30 - pre 130 meseci
A gde to pise da kooperacija mora da podrazumeva da sve strane moraju zajedno da rade na svakoj komponenti? I o kakvoj licenci pricas, za blok? Elem, ovo je pravi pravcati joint venture gde su se dva proizvodjaca udruzila kako bi iskoristili ono sto je dobro sa svacije strane kako bi napravili nesto sto je potrebno obema stranama, a sami nisu u stanju da proizvedu ili nisu u stanju da proizvedu sa manje utrosenih resursa(vreme, pare itd). I lepo se na netu moze naci kakav je blok, ko je razvio Vanos, ko je razvio Twin scroll turbo, ko je razvio on demand vodenu pumpu. Ko zna engleski nece mu biti tesko da zakljuci da li se radi samo o kacenju znacke.

Citat:
Mozda jeste "pametno", ali za njih, i njihov profit, ne za korisnika.
Ma nemoj, a ti si prevareni vlasnik jedinice, jel da? BMW jedinica je odlican auto, bio je odlican u prvoj generaciji, a danas je jos bolji i tu itekako profitiraju korisnici. Ko to nije u stanju da razume, zalim slucaj.

Citat:
vladd: Pa reci, sta su to "razvili", ne pitam sta su "izmislili", vec razvili recimo pre drugih(a da drugi vec nisu to isto radili u nekoliko varijanti), bas bih voleo da cujem, u poslednjih 20 godina?
Razvili su propise, kojima haraju po auto industriji..
A sve ostalo samo preradjuju i prilagodjavaju, moraju da osmisle bar nekakvu koncepciju, i uglavnom gledaju gde ce i koliko da ustede, da zakinu.
Razvili su kvalitetne automobile koji u poredjenju sa istocno azijskom konkurencijom idu kao raketa, a trose skoro kao upaljac. Da li su svaku komponentu sami razvili, izmislili ili ne nije to ni bitno. Bitno je sta je kao krajnji proizvod ispalo i koliko je postojano na trzistu. Mnogi su "razvijali" pa na kraju su zavrsili na groblju, ali eto imaju bar slavu na wikipediji. To je za nas korisnike valjda bitnije od onoga sto mozemo da kupimo danas za nase pare.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?10.08.2013. u 09:39 - pre 130 meseci
Gde su te bolje rakete i manje potrosnje? U zabrani da se definise nacin merenja potrosnje??
Napisu na papiru da trosi 2 litra, on malo posrkne 8, nema veze prepakovacemo softver?


Mislim da je "buducnost" tek krenula za neke evropske hibride, recimo, koji se godinama prave "tamo negde"..mislim da je glavni problem, i najveci problem euro proizvodjaca u stvari postojanje interneta..
Pa ne mogu da odrze mit o "bubrezima"...po velikoj ceni...

Uzgred, kom trzistu? Europskom?
Udavljenom artijama i zabranama..sto ne puste da se "dalekoistocni" proizvodi prodaju po "dalekoistocnim" cenama, vec mora da se "formira" cena, i da se dobiju "kvote" za nastup na trzistu...

A onda cemo da merimo koliko je ko "prodao" u Klagenfurtu pa da proglasimo "najboljeg"...i najbolje "prodavanog"...

Zatim, nisam prevareni vlasnik, vec prevareni kupac..koji cita oznake na vozilima, i nigde ne pise DEKLARACIJA..proizvoda..i "kooperacija"...
Mislim ako pise suvo meso, onda je suvo meso, a ne koske, ako se kupuje BMW onda je to imidz i konstrukcija BMW, to se i placa, a ne "pridruzno poslovanje" juzna francuska-bavarska...sto ne napisu, ispod 116 "frankobavaria"..kao sto je MB svojevremeno glupo pisa0 "kompresor", a ne "i", valjda nema vise karburatorskih, svi su injection..?

Ni spomena da je jedinica los, taman posla, nego ne treba da kosta kao BMW.., treba da pridje pezou sa cenom, sto i jeste svojevrsni napredak..
A ako pozelim da budem FAN BMW-a, hocu da to bude BMW, a ne korejansko francusko meksicka korporacija...ne zelim da placam francuza ako volim nemca....
Sta kao ne znaju da naprave blok motora?..nego sta nego znaju, ali gledaju da "prodju jeftinije" i pod Brend podvuku tudji proizvod..
Ti bi pod Pako raban-om pristao da uzmes Bugarsku ruzu?


VANOS je fin sistem, ali je moje pitanje "sta su razvili u poslednjih 20 godina"?
Citat:
VANOS was first introduced in 1992 on the BMW M50 engine used in the 5 Series

...E moj prijatelju, zaljubljen si u "starletu"...

Twin scroll turbo je neophodan turbo kada je u pitanju veliko variranje tajminga ventila. Dozvoljava veliki "overlap", razdvaja grane "uparenih" cilindara zarad bolje efikasnosti..i naravno minimizuje turbo lag...bazni problem..
Odlazimo preko 30 god u proslost...nisi citao tutorijal o rotacionom motoru...i kako su to u Mazdi "radili" pre 25+ god...

[Ovu poruku je menjao vladd dana 10.08.2013. u 10:50 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?10.08.2013. u 09:55 - pre 130 meseci
Setio sam se sta je izmisljeno u poslednjih 20 god..DPF ili FAP filter..
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dsl.optinet.hr.



+7177 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?10.08.2013. u 09:58 - pre 130 meseci
@vladd,

Zasto bi BMW naplacivao jedinicu kao Pezoa ako su kupci spremni da plate cenu "pravog" BMW-a (sta god to znacilo) bez obzira na kooperacije?

To nema nikakve logike. Znam, nije dobro za tebe kao kupca, ali posto ima dovoljno kupaca koji su spremni to da plate jbg, tvoje potrebe nisu uticajne na cenu onda.

BMW je radio analize trzista i utvrdio da vecina kupaca stare 1 serije pojma nema da voze RWD auto. Sta BMW onda radi? Pa nista, posto "feature" nije bitan, ubacili su FWD gde ce moci da ustede sa zajednickim R&D-om sa Mini proizvodnom linijom. Normalna poslovna logika.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?10.08.2013. u 10:30 - pre 130 meseci
Slazem se ja potpuno sa tim sto kazes, Dimkovicu, ali, sta je "izbor"

Da glumim "domacicu" i da me ne zanima, ali da budem ono sto jesam i da imam stav(ili misljenje) o necemu..

Pogotovo sa odredjenom kolicinom informacija, koje me zanimaju..

Ako sam fan tehnike, automobilizma, motorciklizma, volim da gledam sve "benzinske" trke..pa valjda mogu da komentarisem "centarhalfa"..dok posmatram utkmicu?

To je opcija br2, u odnosu na "domacicu", ili "bankara"..koji plati pa vozi...

Nece niko propasti sa prodajom zbog mog stava, ali ako se stav prosiri, a vec se siri, kod ljubitelja, mozda ce i obratiti paznju ...bar da su preterali sa "marketing dizajnom" i "ispitivanjem" ionako zapeklog trzista..

BTW, nece se oni leba najesti ni od popravki koje sam radim..pa nikom nista...meni vajda..

Bar ne mogu da me lazu i u istoj meri kao navedene nezainteresovane.

Pricamo o temi...imamo razlicita misljenja i stavove..mozda se promene, mozda se dobije neka informacija, stav ili aspekt..vise..od "opsteprihvacenog" ili poznatog..

[Ovu poruku je menjao vladd dana 10.08.2013. u 11:41 GMT+1]
 
Odgovor na temu

BB308
Prof.
Frrr.

Član broj: 257537
Poruke: 210
*.hfc.dyn.abo.bbox.fr.



+31 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?10.08.2013. u 17:34 - pre 130 meseci
Citat:
Nemanja:
Citat:
BB308:
Bila lepo sam napisao. Tri meseca januar-mart. 1 mil.km u Fr. Ali tih 10 god garancija i na turbo, injecteurs... poz:-)



Akcija, dodji juce :) Kao kada trgovinski lanci stave neku stvar sa popustom od 50% a nema nigde da se kupe, prodaju 2-3 komada namenjena za reklamu ... Tako sam ja trazio letos bazen za 5.000 din :D


Eh sad, nemoj te fore akcija dodji juce.Lepo ljudi pustili u prodaju 3 meseca Sa 1 mil. km. Ne 2,5,15... komada bez onih malih zvezdica na dnu. Znas kako u uredjenim zemljama funkcionise to. Ako ti da garanciju moraju da je ispostuju to je tacka.
Marketing, nemarketing 10 godina - 1mil.km. Motor + uljna pumpa, pumpa za vodu, ventil egr... Da ne nabrajam ima tu dosta jos. Cinjenica da vredi nema tu kalkulisanja, ko moze da kaze da to nije napredak.
Za ove sto im je cudno da nov auto treba da se odrzava u ovlascenom servisu a ne kod Zike ili Pere, bez komentara.

P.S. Da se razumemo vise od deset god vozim nemacka auta svi su bili V6 dieseli ... Znaci nisam zagrizeni fan Japanaca. Poz..
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 176580 | Odgovora: 158 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.