Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela

Strane: << < .. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 78074 | Odgovora: 323 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela16.10.2015. u 22:13 - pre 46 meseci
Meni nije jasno sta ovi mere, pricaju i cemu se nadaju?

Pri tome, nikakva oprema za merenje stroke nije prisutna, oni nesto ispituju, vriste im lampice, a oni prezentuju neke zakljucke.

Kao da zamajavaju korisnike zarad nekog interesa?

Sta ce biti "truth" u vezi snage motora dozvoljenih na drumu, cekamo da se obavi popravka..posto VW ocajnicki izbegava najveci recall od postojanja.
 
Odgovor na temu

prstic
Predrag Stankic
Automatika,BE
Beograd

Član broj: 294113
Poruke: 61
*.dynamic.sbb.rs.



+22 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela04.11.2015. u 19:20 - pre 46 meseci
Na zaapadu nista novo!!!!!!

http://www.b92.net/biz/vesti/s...1&dd=04&nav_id=1059194
http://www.b92.net/biz/vesti/s...1&dd=04&nav_id=1059359
http://www.vrelegume.rs/vesti1...ljen-dioksida-najnovije-vesti/


Kako je krenulo VW ce poceti da kupuje motore od RENOA da bi uopste imao euro6.
Bilo vam je smesno kada je to MERCEDES radio!!!
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.93.*

Sajt: www.terrarenting.com


+489 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela05.11.2015. u 07:15 - pre 46 meseci
nemoj Renoa samo da pominješ protiv VW-a. To je veliki greh na ovom forumu
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5501
82.117.196.*



+880 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela05.11.2015. u 09:08 - pre 46 meseci
Ja cu da satanizujem ako kazem da Picasso trosi 5 litara u proseku u svim uslovima i to 2.0 HDI, onaj stari od 90KS :D

Samo u gradu 6,5 i to max.:D

A ne smem da pomenem kolko trosi Caddy 1.6 TDI :D
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela05.11.2015. u 16:44 - pre 46 meseci
Ocigledno je, i kristalno jasno cak i laicima, da su HDI i MJTD motori tehnoloski pregazili TDI, ponos VW-a, i zaista dobra serija motora, do sporne 2009-e god, do prvog restajlinga.

Benzinci su mnogo jasnije bolji od VW ovih.

Meni sad, i u sklopu ovih novih provala, da su i benzinci lazirali sve sto moze da se lazira, zarad profita, deluje malo neobicno, da su aktivno ceprkali kao nesto po tdi motoru, koji je zaista imao karakteristike profesionalnog a ne konfekcijskog dizela, cisto da bi zabasurili softversku prevaru, ili su zaista nesto pokusali sa PD, ne bi li napravili motor koji manje rasipa energiju, ima za nijansu bolju iskoristivost, a da samo nisu uspeli otpad da regulisu. Pa su morali da pristupe softveru, posto im prerada hardvera na bolje nije bila isplatljiva.

Cinjenica je da sam se cudio, da ne koriste visoke tehnologije u izradi podsklopova motora, recimo DLC, malo metalokeramike, podizanje temperature u nekim zonama, vec su naprotiv, zadrzavali stare obicaje, muvljali te malo kais, malo lanac koji se tegli(benzinski), ostajali verni plastici i derivatima i hibridima plastike, a ne keramike, izbegavali sve sto iole podize cenu izrade, i svesno usli u probleme, prvo inzenjerske, posto se standardnim metodama ne moze pratiti ekolosko poostravanje, a zatim u profitnoj histeriji narucili kao servisni softver, kojui su plasirali u jasnoj nameri da prevare ostru regulativu.

Odavno je jasno, kada u sobu udje profit, tu kvalitet iskace kroz prostor, ali ako se malo priveze profit, mozda ostane nesto malo i kvaliteta...:)

U jednoj stavci su bili zaista prvi u svetu, a to je histerija profita, koja ih je i uvela, na veika vrata, u ovu, sada vec ozbiljnu katastrofu..

I sto deluje jos gore, glavonozci u VW-u i dalje nesto "analiziraju"(a takve mrge sa bonusima od nekoliko miliona deviza godisnje bi morali "svemirskom brzinom" da reaguju), izmicu se od obaveza, prave neke usporene planove, ili ja imam pogresan utisak, ili su u pitanju obicni bahati i zadrigli sibicari, koji su se uvaljali u nesto sto i ne razueju bas..mislim, znaju oni da "slobodno" trziste ne postoji, i da je mama Nemacka debelo iza njih, ali bas da su izgubili i meru i sesto culo, to me zaprepastilo..mislio sam da su veci igraci..
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela07.11.2015. u 17:19 - pre 46 meseci
Noviteti iz Blumberga

Citat:
Police and prosecutors swooped in on VW facilities and private homes last month in a dawn raid to gather evidence about who was behind the carmaker’s decision to cheat on diesel emissions tests.

Three prosecutors and some 50 state criminal investigators searched the carmaker’s factories and employees’ homes starting in the early morning and continuing through the afternoon in Wolfsburg, where it’s based, and elsewhere. VW said it will fully support the investigation. The company filed its own criminal complaint on Sept. 23.


Nije mi jasno sta to pokusavaju da nadju "po kucama" zaposlenih? Jos ce da ispadne da su neki dodatno po kucama radili da kompletiraju prevaru..
http://www.bloomberg.com/news/...r-review-by-german-prosecutors

I iz drugog clanka, izgleda da ce pokusati da izbegnu dorade
Citat:
This time, Volkswagen can’t fix the situation by repairing the vehicles, the analyst said. Instead, the company will face fines and probably need to compensate buyers who will face higher-than-expected tax bills.


I da ce krivicu svaliti na inzenjere...koji nisu "arijevci"...

Citat:
After not being able to meet their targets, Volkswagen’s engineers may have found other ways for the cars to perform within the limits, Rottenkolber said. While it’s legal to use some measures to make test results better, such as thin, light tires and an almost-empty gas tank, the company’s engineers may have gone further, he said.


http://www.bloomberg.com/news/...igger-than-just-diesel-exhaust

Eto kako misle da izgleda "resenje"..Strogi manageri su pritisli jadne inzenjere, izmedju konstruisanja i ustede, postavili im zadatke prejako, podigli lestvicu previsoko, pa su morali da "donose merdevine"..

VW ce se izviniti, i odluciti da "manje pritiska" inzenjere.. da se ne ponovi..
 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 493
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+78 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela17.11.2015. u 17:44 - pre 45 meseci
http://www.vrelegume.rs/vesti1...maju-dovoljno-vozila-aktuelno/
 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 493
212.200.247.*



+78 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela24.11.2015. u 11:09 - pre 45 meseci
www.b92.net/biz/vesti/svet.php...1&dd=24&nav_id=1066592
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela24.11.2015. u 15:25 - pre 45 meseci
Tu je samo ocigledniji problem samog merenja. Reno se uklopio u neadekvatan standard merenja, apri klasicnoj voznjizagadjenje je uvecano. I to se ocekivalo posle smesnih pravila za testiranje izduvnih gasova, pravila po kojima motor unigormno radi na jednoj turazi, automobil u konstantnoj kretnji od 40km/h..

Tako ne vozi ni 5% korisnika. Ocito je da su se proizvodjaci kartelski udruzili u borbi za labave sisteme testiranja.

Pitanje je da li i Reno ubacivao dodatni softver sajasnom namenom, ili je samo raspon izmedju testiranja i otvorene voznje znacajno veci od pretpostavljenog.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7246
*.dynamic.sbb.rs.



+1126 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela26.11.2015. u 10:44 - pre 45 meseci
Evo varijante koju predlaže VW

http://www.autonet.hr/dieselga...stavio-rjesenje-za-16-i-20-tdi

Zanimljivo je da već odobrena od strane nadležne nemačke institucije, ali lično ne mislim da će proći tako jeftino.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14729



+2624 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela26.11.2015. u 14:29 - pre 45 meseci
Mene zivo zanima kako ce to da rese a da bude i "vuk sit i ovce na broju"
Da to moze samo nadogradnjom softvera ne bi se oni zezali i rizikovali svoj renome.

Meni je najlogicnije objasnjenje dao Nocni, sve drugo je zamazivanje ociju.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela26.11.2015. u 16:25 - pre 45 meseci
Da, bice da ce morati da pakuju negde izduvne gasove, i da ih isporucuju jednom mesecno u atmosferu. Da ih preciste do nivoa o kojima pricaju, u svakodnevnoj voznji, ili po novim metodama testiranja koji se spremaju.

Elem, ovo sto pricaju kao "resenje" je poznat problem, inace prisutan kod svih vozila sa ovakvim tipom MAF senzora, posto meri apsolutni prelazak vazduha preko senzora, i pravi veliku gresku kod povratnog talasa vazduha. Ukratko, meri vazduh koji putuje prema cilindrima, ali i sabira protok vazduha od cilindara, sto se desava u odredjenim trenucima.

Ta pojava se ne moze popraviti "jednosmernim ventilom" ili modelovanjem usisa sa nekim zabranima.

I to pokazuje filozofiju auto industrije, da bandoglavo ostaje pri nekorektnom resenju, samo zato sto je jeftino, i zato sto su jeftinije probe i eksperimenti sa parcicima plastike, nego recimo ugradnja ultrazvucnog MAF senzora, koji btw, moze da meri posebno protok u svakom smeru..., detektuje i smer prolaska vazduha, fluida.

Mislim da im je resenje infantilno, i ovaj put mislim da nece proci, pogotovo sto ove probleme sigurno ne poznaju nemacke domacice(i vecina neukih novinara), ili vecinski korisnici vozila, ali ovu prevaru im nece pustiti strucnjaci bez jasnih dokaza uspesnosti doticnog modovanja, koje inace, sirom planete, rade razni entuzijasti koji se bave sitnim i krupnim korekcijama na vozilu.
Sa odredjenim uspehom, uz delimicnu korekciju softvera, ali uspehom po pitanju rada motora i sitnog povecanja snage, uklanjaju se uska grla u zoni protoka vazduha, dok se pitanjem kvaliteta i "zelenila" izduvnih gasova asolutno niko nija bavio..

Tako da kolicina NOx, nece biti bas promenjena, NOx se javlja kod siromasne smese, vise temperature sagorevanja(a dizeli su po difoltu agregati sa viskom vazduha, svaki takt im je sa maksimalnom kolicinom vazduha), pa ne vidim sta im znaci odmeravanje manje vazuha, kada su ionako radili u rezimu bogatijem gorivom sa pogresno prikazanim vazduhom, plus su zbog prikazivanja viska vazduha imali i vece kolicine ubrizganog goriva, pa sad korekcija na "tacniju" vrednost, samo moze da poveca NOx u izduvu.

Bez prerade izduvne grane, nema pomoci. Softver da napisu po ekoloskim standardima, ne mogu sa kratko vreme, i bez testiranja, a svakako ce se odraziti na performanse motora.

CInjenica je da ovo sto su predlozili, i kao jeftino resenje, moze da cak malo poveca snagu, ali ne i da redukuje izduvne gasove..

Oni nisu imali vise (od od inace previse) vazduha, u motoru, njima je samo senzor pokazivao vise (za manje), kao da je motor dobio i redovan i povratni vazduh...a i to "manje" je previse...korekcija merenja ne postaje resenje.
 
Odgovor na temu

Igor88

Član broj: 176643
Poruke: 279



+20 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela26.11.2015. u 17:33 - pre 45 meseci
Mali off topic:
@Vladd:
Vezano za tvoje navode za protok vazduha i MAF...iskreno (a možda će neko reći da sam lud) u zadnje vrijeme (nevezano za ovu temu) se nosim mišlju da ugradim dodatni ventilator vazduha u usis (regulacija obrtaja na potenciometar u odnosu na obrtaje) odmah poslije MAFa (da bude mjereni protok), pošto smatram da (prema VCDS mjerenjima) motoru koji imam jednostavno nedostaje vazduha i da MAF brljavi u svom mjerenju i da tu ima turbulentnog kretanja (ovaj MAF je nov i originalan).
Ideja mi je da naparavim nešto poput stalno uključene pumpe sekundarnog vazduha na AQY motoru, a ti znaš o čemu govorim i znaš kakav je auto prvih 100 sekundi na hladno.

Uglavnom, nevezano za naprijed napisano (vraćajući se na temu), samo želim reći da se u potpunosti slažem sa tvojim navodima iznesenim vezano za konstrukciono rješenje MAFa, te smatram da je isto "bezobrazno" ostavljeno lošim.....i da mi baš ide na živce.
 
Odgovor na temu

veselinovic
Jovan Veselinovic
Ist. Sarajevo

Član broj: 7761
Poruke: 3305
31.223.133.97



+225 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela26.11.2015. u 18:07 - pre 45 meseci
Koliko ja kontam problematiku postoje tri nacina rjesavanja problema.
1. Da se drasticno smanji snaga motora - tako sto ce se ubaciti manje vazduha a vse auspuh gasova, kroz EGR, u cilindar
2. Da se drasticno poveca potrosnja goriva praveci bogatiju smjesu - ali onda dolazi CO2 u problematicne okvire
3. Da ostave sve kako jeste ali da dodatno preciste tj hemijski obrade gasove.

Treci nacin je tehnicki i ljudski ( prema kupcima) najlogicniji, ali je i najskuplji za fabriku. Ostaje i pravni problem jer ce trebati kupovati ureu a to kupcima nije predoceno kao trosak.
Sve u svemu sminkanje senzora i softvera nece rijesiti problem ma od koga dobili odobrenje za tu kozmetiku.
A samo rjesenje koje su predstavili kao revolucionarno samo pokazuje stepen ocaja i beznadja fabrikanata i menadzera, kao i neozbiljnost inzinjera, kao i dubinu problema u koji su upali.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12031
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela26.11.2015. u 20:25 - pre 45 meseci
Oni se bave marketingom, i to im je jedino vazno. A ovakvi tekstovi i "resenja" su pravi marketing za neupucene, kakvih je 99,9% korisnika automobila..ajd mozda 95%..
Sa druge strane, pritiskaju i jasu EU, politicki naravno, da se odloze ili neizmene metode merenja izduvnih gasova. Tako da im je borba ba vise terena.

Ono sto bode oci je da se uvijaju kao crvici da ne potrose ni fening vise..to valjda zovu "kontrola stete", a u vestini ekonomike, bitno je otezati sa davanjem novca, a biti hitar u prikupljanju..

I sve ce biti "kontrolisani" dilej, i odluka i resenja, i kazni..jedino sto ih je momentalno osamarilo je ogroman pad na berzi, koji ionako nije nesto trenutno finansijski operativan,ne planiraju prodaju VW-a, a planovi su da se zanemari, izbegne, zaboravi i razvuce problem. Na sto duzi period.

Ovodecije resenje su mogli da urade i pre 10 god, prakticno sa 0,2 evra po vozilu troskaminimalno izmenjenom zonom u plastikentinama posle MAF-a..softver ionako neprekidno zvacu...

Citat:
Igor88: Mali off topic:
@Vladd:
Vezano za tvoje navode za protok vazduha i MAF...iskreno (a možda će neko reći da sam lud) u zadnje vrijeme (nevezano za ovu temu) se nosim mišlju da ugradim dodatni ventilator vazduha u usis (regulacija obrtaja na potenciometar u odnosu na obrtaje) odmah poslije MAFa (da bude mjereni protok), pošto smatram da (prema VCDS mjerenjima) motoru koji imam jednostavno nedostaje vazduha i da MAF brljavi u svom mjerenju i da tu ima turbulentnog kretanja (ovaj MAF je nov i originalan).
Ideja mi je da naparavim nešto poput stalno uključene pumpe sekundarnog vazduha na AQY motoru, a ti znaš o čemu govorim i znaš kakav je auto prvih 100 sekundi na hladno.

Uglavnom, nevezano za naprijed napisano (vraćajući se na temu), samo želim reći da se u potpunosti slažem sa tvojim navodima iznesenim vezano za konstrukciono rješenje MAFa, te smatram da je isto "bezobrazno" ostavljeno lošim.....i da mi baš ide na živce.


AQY ima ionako tupavu usisnu granu. SAI se najradje izbacuje, i delimicno EGR, a MAF se prosto redovno laze sa otpornim razdelnikom, ili cak nekom sitnom elektronikom(koja moze da varira odnos signala), da pokazuje sasvim druge vrednosti od fabrickih.

Mozze se uraditi i pre MAFa, uz obaranje signala sa MAF-a, mada povecane kolicine vazduha, bez intervencije na softveru, obicno daju nezeljene rezultate, osim u slucajevima nekih sistemskih gresaka.

To je jednom unapredjeni i napusteni motor, koji ima jednu lepu osobinu, hladjenja klipova uljem, sto je mene konkretno privuklo..inace, trosi kao da ima busan rezervoar, a ide kao krava...
Za laganu voznju je vise nego idealan. Kao dizel. Onaj stariji, tipa SDI
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7246
*.dynamic.sbb.rs.



+1126 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela19.01.2016. u 20:00 - pre 43 meseci
Ovo nema kraja, i dalje se zahuktava

Veliki investitori tuže VW zbog gubitaka na deonicama
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8219



+5022 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela19.01.2016. u 21:38 - pre 43 meseci
Ima pocetak.

Folksvagen najavio nove 1.5-litarske benzince i dizelaše
Iz Folksvagena je stigla najava o novoj porodici 1,5 litarskih turbo motora koji će kupcima biti na raspolaganju od 2017. godine.


Zanima me ovaj TDI,sta ce ustinuti a sta povecati?Ono glavno,sta ce pokazivati na testovima.Vecu snagu ili manju potrosnju?

http://vesti.mojauto.rs/Sajmov...15litarske-benzince-i-dizelase
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7246
*.dynamic.sbb.rs.



+1126 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela19.01.2016. u 21:49 - pre 43 meseci
Mene neuporedivo više zanima taj 1.5 benzinac.

On u Audi varijanti sa Valvelift sistemom lagano može da ima preko 200 KS, sa mizernom potrošnjom.

A izveden je od 1.4 TSI, koji je već sada najbolji u klasi.

U VW varijanti, samo sa varijacijom oba razvoda, može da ima oko 180 KS, što je takođe enormno.
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 790
62.193.158.*



+252 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela24.01.2016. u 12:39 - pre 43 meseci
Citat:
cozmo_im:
Ja cu da satanizujem ako kazem da Picasso trosi 5 litara u proseku u svim uslovima i to 2.0 HDI, onaj stari od 90KS :D

Samo u gradu 6,5 i to max.:D

A ne smem da pomenem kolko trosi Caddy 1.6 TDI :D


Nijedan noviji Caddy posle 2005 ne trosi ispod 7,5 l u gradu a cesto se vrti oko 8,5 l sa klimom.
Vozio sam sa 1,6 i 1.9 dizel motorima.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5501
82.117.196.*



+880 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.01.2016. u 08:32 - pre 43 meseci
Nama je potrosnja sluzbenog Caddyja 1.6 TDI od 8,4 do 11,3 u gradu. Strahovita potrosnja.

Trosi 4,7 na 50kmh, a na 120-130 od 7,4 do 8,3.

Nije ni Picasso lagan auto (1300kg) ali ima dosta slabiji motor a mnogo je efikasniji - trosi drasticno manje opterecen.

Meni sve te price o stedljivosti VW dizela padaju u vodu od kad vozim neke druge marke sa dizel masinama.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela

Strane: << < .. 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 78074 | Odgovora: 323 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.