Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela

Strane: << < .. 9 10 11 12 13 14 15 16 17

[ Pregleda: 112519 | Odgovora: 323 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela15.12.2016. u 20:44 - pre 88 meseci
Auuu kako ih Ameri magarče....

Osim što su im uzeli velike pare, brišu pod sa VW-om

http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/2016/12/15/pogledajte-kakve-golfove-amerikanci-vracaju-u-vw-na-otkup
Citat:

Jedan od epiloga velike VW-ove afere Dieselgate, čiji troškovi su dostigli 14,7 milijardi USD, jeste obveza Volkswagena da ponudi otkup svim vlasnicima čiji su automobili "varali na testovima izduvnih gasova", i to po ceni koliko su vredeli pre izbijanja skandala. To ne znači da automobil mora da bude u ispravnom stanju, čak naprotiv, može da nedostaje i poneki deo.

A to je odlična prilika za dodatnu zaradu, pa neki vlasnici sa svojih VW-ovu skidaju većinu delova i preprodaju. U stvari, jedini preduslov za otkup je prema EPA-i jeste da automobil mora da bude u voznom stanju sa instaliranim 2.0 TDI motorom, kao i da ne sme biti naknadno sklopljen.

Prema dostupnim informacijama, dozvoljeno je skinuti apsolutno sve sa automobila što se ne tiče motora i pokretljivosti samog vozila. Isto su proverili i predstavnici medija i kontaktirali Volkswagenovu službu za korisnike, koja je potvrdila da je važno samo da auto bude u voznom stanju.

Trenutno je u Americi zato veoma aktivna preprodaja delova s vraćenih i prethodno ogoljenih Volkswagena. Prodaje se sve, od retrovizora i svetala do tepiha, audio-sistema i sedišta. Oni najpohlepniji idu korak dalje pa menjaju ulje u motoru još lošijim polovnim, vade i sve ostale tečnosti, a menjaju i akumulatore onim dotrajalim.

Jedan od korisnika je svoje iskustvo podelio na Redditu. Vratio je Golfa bez prednje maske i svetala, kao i sa razbijenim poklopcem prtljažnika i za takav automobil dobio pun iznos – 21.436 USD
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2920 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela15.12.2016. u 20:49 - pre 88 meseci
hah...ja ne mogu da se ne nasmejem na ovo :)
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.mediaworksit.net.



+896 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela16.12.2016. u 11:13 - pre 88 meseci
Sad će to sve da zavrsi sve kod šabačkih dilera automobila :D
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
89.216.32.*



+10242 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela16.12.2016. u 11:22 - pre 88 meseci
To nam samo govori koliko njihovi građani mare za CO2 a koliko mare za realnu kintu.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
89.216.32.*



+10242 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela16.12.2016. u 11:23 - pre 88 meseci
Što me podsetilo na ovaj, sličan slučaj. http://www.alo.rs/jeli-i-pili-za-dzabe-jer-se-lidl-zeznuo/81735
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela16.12.2016. u 17:05 - pre 88 meseci
Bes mocnika i ponizenje onog ko je pokusao da se izigrava sa drzavom...
Mada, ako su sturmfireri vestiji kao manageri nego kao ratnici, bitno je da ostane VW u Americi, makar i kroz delove.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.12.2016. u 00:02 - pre 88 meseci
Nova slika onoga što VW Amerima plaća po punoj ceni auta:




http://auto.blog.rs/blog/auto/...ja-zaduzen-za-aferu-dieselgate

Da je VW čovek, čak i da pretpostavimo da ima toliko para, šta bi od njegove psihe ostalo posle ovoliko ponižavanja?

Ova stvar je takav zemljotres u autoindustriji da ćemo posledice toga gledati godinama, možda i decenijama, a u ovom trenutku se uopšte ne može pretpostaviti kakve će sve biti.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.12.2016. u 03:07 - pre 88 meseci
Pa mogao je da uzme i te stopaljke kao i keder,kad je zatrerbalo sve ostalo.

Pitam se,ako svi skidaju,ko ce da kupuje i zbog cega bi to radio ?
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2920 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.12.2016. u 09:50 - pre 88 meseci
Stopaljke moraju da ostanu da bi auto bio ispravan u saobracaju :)

Mene nista ne cudi, kupci su prevareni, drzava je prevarena za taxe pa sad ovi varaju za delove, sto se kaze vraca se "milo za drago".
Kupci ocito opipavaju koliko daleko mogu da idu.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela25.12.2016. u 21:14 - pre 88 meseci
Ovo sam tražio i konačno našao:


VW - Hronika skandala

Skandal koji potresa Volkswagen i ceo svet, započeo je kao pokušaj proboja na američko tržište

2005. godina: U Volkswagenu znaju da bi im ekonomični a performantni turbo-dizel motor pojačao konkurentnost na američkom tržištu u odnosu na vrlo uspešnu Toyotu

Malo po malo, sklapa se slagalica slučaja Volkswagen. Hronologija događaja koji su doveli do posrnuća simbola nemačke privrede dokazuje da ništa nije bilo slučajno.

Krenimo redom:

Veliki plan se rađa u Volfsburgu
Februar 2005.
Volfgang Bernard postaje direktor VW brenda i uz pomoć CEO-a Bernda Pišetšrajdera kreće u razvoj novog turbo-dizel agregata na kome će se primenti “common rail” tehnologija ubrizgavanja. Projektni cilj je tržište SAD gde grupacija VW planira da pospeši svoje relativno loše rezultate. U Volkswagenu veruju da bi im ekonomični a performantni turbo-dizel motor pojačao konkurentnost u odnosu na vrlo uspešnu Toyotu. Za ovaj pakleni plan, postoji samo jedan mali problem: Amerika ima najstrože ekološke standarde na svetu.

Maj 2005.
Projekat razvoja novog motora poveren je iskusnom inženjeru, Rudolfu Krebsu iz Audija. Uskoro postaje jasno da se postojećom tehnologijom neće ispuniti američki ekološki standardi. Rešenje vide u "Adblue" tehnologiji koja je razvijena u Daimleru. Inženjeri iz VW protive se ideji menadžemeta da se "Adblue" tehnologija koristi u novom turbo-dizel motoru. Volfgang Bernard ne obraća pažnju na proteste inženjera već i dalje insistira na ovoj operaciji.

2006. godina: Prvi prototip novog turbo-dizel motora testira se daleko od očiju javnosti negde u Južnoafričkoj Republici

Jesen 2006.
Prvi prototip testira se daleko od očiju javnosti negde u Južnoafričkoj Republici. Na testiranjima je prisutan ceo vrh grupacije. Među njima su šef Audija Martin Vinterkorn i Ferdinand Pih prvi čovek nadzornog odbora VW grupe i ujedno jedan od značajnijih akcionara. Priča se u dobro obaveštenim krugovima da visoki direktori nisu bili impresionirani viđenim.

11. Novembar 2006.
Projekat ide dalje. Tog novembarskog dana osvanula udarna vest u svim specijalizovanim medijima: Volkswagen i Daimler planiraju da na američkom tržištu u klasi malih dizel motora nastupe pod zajedničkom značkom "Bluetec".

Plan se oblikuje
7. Januar 2007.
Audi probija led. Na velika vrata lansira dizel ofanzivu na salonu Automobila u Detroitu. Tadašnji prvi čovek Volkswagena, Volfgang Bernard se nije pojavo na najznačajnijem američkom sajmu, što izneđuje novinare. Tek kasnije izlazi na videlo da nešto škripi u velikoj grupaciji. On krajem januara, bez obrazloženja napušta svoje radno mesto.

Februar 2007.
Martin Vinterkorn dolazi na mesto izvršnog direktora VW grupe. Duboko je svestan da se posao u Americi ne razvija kako treba i da bez jakog VW u Americi nema ništa od ostvarenja sna svetskog No.1. I dalje je uveren da isključivo turbo-dizel motori mogu grupaciji doneti prednost na američkom tržišti kao alternativa hibridima iz Toyote.

Maj 2007.
Martin Vinterkorn, pod firmom prestrojavanja razvoja sprovodi "seču knezova". Direktor razvoja motora Rudolf Krebs biva preko noći “ražalovan” u upućen na nedefinisan zadatak u fabrici u Salcgiteru. Na njegovo mesto dolaze Vinterkornovi ljudi od poverenja iz Audija: Volfgang Hac i Urlih Hakenberg.

20 Jul 2007.
Euro 5 i Euro 6 standardi postaju imperativ Evropske Unije. Dizel motori treba da postanu još "čistiji". Od proizvođača se očekuje da vozila ne prelaze zadate limite emisije štetnih gasova "u bilo kom režimu rada". Unija poziva nacionalne agencije da krenu u proverevanje proizvođačkih specifikacija. EU regulativa jasno navodi koji se uređaji moraju koristit na automobilima u cilju smanjenja emisije štetnih gasova. Nacionalne nezavisne laboratorije imaju jasan zadatak provere ekološke efikasnosti motora koji se nalaze u serijskoj proizvodnji.

2007. godina: Greenpeeace i srodna joj nemačka organizacija “DUH” tvrde da je cela VW priča o čistijim automobilima samo prenaduvan reklami balon

Avgust 2007.
Turbo-dizel motor pod fabričkim kodom “EA 189” doživljava zvaničnu premijeru u novom modelu Tiguan. Budući "prevarantski softver" je na svom mestu ali se još ne koristi. Tiguan prolazi sve evropske testove i emisione kriterijume. U Americi je već druga priča.

VW planira da softver na motoru EA 189, bude aktiviran u Americi i to prilikom dijagnostike i u servisima. BOSCH, inače proizvođač softvera tada upozorava u poverljivom pismu Volkswagen da korišćenje ovog softvera na serijskim modelima nije dobra ideja.

11 Septembar 2007.
Prva bomba je pukla na salonu u Frankfurtu 2007.! Greenpeeace i srodna joj nemačka organizacija “DUH” tvrde da je cela VW priča o čistijim automobilima samo prenaduvan reklami balon. “DUH” čak tvrdi da su emisije štetnih gasova za prosečnih 45 % od više od deklaracija koje je potpisao Volkwagen. Greenpeace iznad sajma pušta balone u obliku blatnjavih svinja.

5 oktobar 2007.
Stefan Jakobi postaje šeg VW ogranka u SAD. Uzima vruć krompir u ruke. Volkwagen na tom tržištu pravi gubitke koji se mere stotinama miliona dolara godišnje. Jakobi najavljuje restrukturiranje VW u SAD i obećava uspon.

2008. godina: Turbo-dizel motor pod fabričkim kodom “EA 189” doživljava zvaničnu premijeru u novom modelu Tiguan. Budući "prevarantski softver" je na svom mestu ali se još ne koristi

Trenutak prevare
12. januar 2008.
Na salonu u Detroitu, Matijas Visman predsednik Udruženja nemačkih proizvođača automobila (VDA) najavljuje da će u SAD 2008. godina biti godina "čistog" dizela. On tvrdi da će do 2015. dizel automobili u Americi sa 3% preuzeti čak 15% tržišta. Očigledno, zlatna žila je napipana. Treba samo uvesti metod njegon profitabilnog eksploatisanja.

Avgust 2008.
Prvenac ovog plana je a šta bi drugo nego Golf ali u limuzinskoj varijanti, toliko traženoj u Americi. Model VW Jetta 2.0 TDI je zvanično predstavljen kupcima SAD. Proizvođač ističe malu potrošnju goriva, izvanredne performanse i nisku emisiju izduvnih gasova. Ugrađeni motor je EA 189. Strogi američki ekološki standardi su zadovoljeni kao rezultat je korišćenja "lažljivog" softvera.

Novembar 2008.
Jetta 2.0 TDI osvaja u Los Anđelesu nagradu "Zeleni automobil godine". Prvi put da dizel automobil u Americi osvaja tu nagradu. Motor EA 189 ugrađuje se i u Golfa za američko tržište.

Manupulacija se širi
8. Maj 2009
Na industrijskom simpozijumu u Beču VW predstavlja novi motor 1.6 TDI, baziran na EA 189. Najavljuju ga kao osnovu za sve buduće četvorocilindarske dizel pogonske agregate.

Iste godine Audi A3 osvaja nagradu "Zeleni automobil godine" u Americi. Ispod haube je pogađate, EA 189.

2011. godina: Nižerazredni tehničar Volkswagena zapaža prevaru i prijavljuje je Hajnc Jakobu Nojseru, šefu razvojnog odeljenja motora. Nojser, službeno beleži informaciju, ali je ne uzima za ozbiljno i sklanja je duboko u fioku

Tehničar- uzbunjivač
Zima 2011.
Nižerazredni tehničar Volkswagena otkriva prevaru i prijavljuje je Hajnc Jakobu Nojseru, šefu razvojnog odeljenja motora. Nojser, službeno beleži informaciju, ali je ne uzima za ozbiljno i sklanja je duboko u fioku. Njegova sklonost da ne "talasa" u ovom slučaju donosi mu poziciju šefa razvoja celokupne VW grupe.

Motor EA 189 pravi je šlager među kupcima zato što je ekonomičan pouzdan i izdržljiv. Taksisti i trgovački putnici kunu se u njega.

Ofanziva na Ameriku
24. maj 2011.
VW konačno otvara svoju fabriku na teritoriji SAD. Pogon u Čatanugi u Tenesiju upošljava 2.000 radnika uz proizvodni kapacitet od 230.000 vozila godišnje. Cilj je da se se automobili proizvedeni u SAD učine 20 % ekološki korektnijim od onih što stižu iz Kanade ili Evrope.

31. Decembar 2011.
VW prodaje 69.730 dizel vozila u SAD, za 18.000 više nego prethodne godine. Konkurencija GM, Daimler i BMW prodaju u tom periodu razočaravajućih 2.000 do 3.000 dizelaša godišnje. Sve je to daleko od predviđenog kursa da dizelaši u Americi do 2015. zauzmu 15% tržišta.

Još upozorenja

2013. godina: Nemačka ekološka organizacija “DUH” predstavlja izveštaj u kojem tvrde da se rezultati emisije štetnih gasova koje podnose proizvođači, znatno razlikuju od izmerene količine
25. April 2013.


2012. – 2013.
Agencije za zaštitu životne sredine upozoravaju da su dizel automobili mnogo "prljaviji" nego što proizvođači tvrde. Proizvođači ne odgovaraju ozbiljno i argumentovano na te optužbe, osim povremenih PR demanta.


Martin Vinterkorn objavljuje na industrijskom simpozijumu u Beču da je grupacija VW sa TDI i TSI motorima od 2000. do 2013. godine ostvarila uštedu u potrošnji goriva za 30 %. On najavljuje povećanje efikasnosti za još 15 % do 2020., tvrdeći da su Volkswagenovi turbo-dizeli čisti kao i hibridi iz Japana.

13. maj 2013.
Nemačka ekološka organizacija “DUH” predstavlja izveštaj u kojem tvrde da se rezultati emisije štetnih gasova koje podnose proizvođači, znatno razlikuju od izmerene količine štetnih gasova na ulicama i putevima Nemačke. Drugim rečima "ako se nemačkim putevima kreće dati broj vozila koja emituju određenu vrednost štetnih gasova, otkud onda ovakvo veliko i merljivo zagađenje"? “DUH” takođe kritikuje "bliske veze" između vladinih funkcionera i čelnika auto industrije. Evropska komisija razmatra još stroža ograničenja emisije štenih gasova. Nemačka Vlada u Berlinu bez mnogo dvoumljenja “torpeduje” ovu inicijatuvu u cilju zaštite nemačkih proizvođača.

Otkriće
Početak 2014.

Ekološka organizacija ICCT sprovodi nezavisne testove emisije štetnih gasova na dva VW modela. Rezult je gotovo neverovatan! U pojedinim režimima rada agregata nivo izduvnih gasova je 35 puta veći od deklarisanog.

Maj 2014.
Američke vlasi o ovome infomišu EPA i Kalifornijski institut za čist vazduh. Ove dve državne organizacije počinju zvaničnu istragu protiv Volkswagena. Proizvođač sarađuje i sprovodi svoju unutrašnju istragu.

Borba sa Američkom regulativom
Novembar 2014.
Menadžemet Volksvagena poziva novinare u "Valhalu" najstrože čuvan deo upravne zgrade u Vofsburgu.

Martin Vinterkorn i finasijski direktor Hans Diter Poč, provode dva sata u razgovoru sa novinarima, braneći svoje pozicije pred vrlo nezgodnim pitanjima. Najavljuje se i “posao veka” američkog ogranka. Lansiranje novih modela u sledeće dve godine. Svi će biti SUV modeli i posedovaće dizel motore.

2. Decembar 2014.
VW opoziva u 500.000 vozila u SAD zbog tehničkih problema. Po prvi put u nekoliko godina, dolazi do pada prodaje dizela na američkom tržištu. Te 2014. VW je prodao u Americi 80.441 automobila za dizel pogonom, vidno manje nego rekordne 2013. kada je prodaja iznosila 93.338 primeraka.

Kriza eskalira
April 2015.
Ferdinand Pih čelnik nadzornog odbora VW grupe, javno objavljuje da se na sve načine distancira od Martina Vinerkorna. Sledi borba za prevlast. Vinterkorn pobeđuje na kriznom sastanku nadzornog odbora. Pih se povlači ali i dalje ostaje najveći pojedinačni deoničar VW. Istina, Pih nikada nije javno rekao zašto je napao Vinterkorna. Nakon svega ostaje nejasno da li je bio upoznat sa problemima koji se spremaju da uzdrmaju Volkswagen. Sve upućuje na zaključak da jeste, ali je u interesu svoje investicije ćutao.

Jul 2015.
Ekološke vlasti u Americi najavljuju da će odbiti dalje izdavanje atesta za VW turbo-dizel modele počev od 01.01. 2016. godine ukoliko njihove emisije izduvnih gasova ne budu u skladu sa propisima. VW inženjeri nisu u stanju da objasne masivne razilike između rezultata na fabričkim testovima i onih zabeleženih tokom eksplatacije. VW grupacija, pod pritiskom, posredno priznaje da rezultati testova nisu realni zbog problema sa softverom motora.

Erupcija skandala
18. Septembar 2015.
EPA na presskonferenciji saopštava da je VW prevario kupce i američku vladu. Izbija skandal. VW je ponižen ali ne izdaje nikavo sopštenje.

Nemačke novine špekulišu da će kompanija morati da u americi plati kaznu u visini od 18 milijardi dolara, dok se gubici deoničara i mogući troškovi vezani za ovaj slučaj procenjuju na najmanje 80 milijardi evra.

Znatno više nego posle afre koja je izbila 1973. godine. VW se tada vansudski poravnao sa EPA za svega 120.000 dolara što je danas oko 1 milion dolara.

20. septembar 2015.
Marin Vinterkon u prvom zvaničnom saopštenju od izbijanja skandala izjavljuje da duboko žali što je izgubljeno poverenje kupaca i javnosti. Obećava da će VW sarađivati sa vlastima i da će ceo slučaj biti ispitan transparentno.

21. Septembar 2015.
Lom na berzama. Akcije Volkswagena skliznule su 20%. Martin Vinterkon, pokušava da smiri strasti, javno izjavljuje da je on prava osoba da istraži sluačaj i da ostaje na čelu kompanije, jer sada je potrebniji nego ikada.

23. Septembar 2015.
Pod pritiskom javnosti, Martin Vinterkorn traži od nadzornog odbora da ga oslobodi ugovora. Izjavljuje da je takva odluka u interesu kompanije i dodaje da nije svestan nakakvog pogrešnog činjenja sa svoje strane. VW pokreće tužbu protiv nn lica pred javnim tužilaštvom u Braunšvajgu.

1. Oktobar 2015
Javno tužilaštvo u Braunšvajgu saopštva de ne vodi nikakve istražne radnje protiv Martina Vinterkona. Saopštavaju da je postojala samo inicijalna sumnja. Šef tužilačkog odeljenja ne saopštva razloge za ovaj preokret i izvinjava se ako je bilo kojom ranijom radnjom "zbunio javnost".

Decembar 2014.
Iako tržišta BRIK-a beleže pad u prodaju VW grupa napreduje i probija magičnu brojku: ostvaruje prekord u prodaji sa 10 miliona vozila te godine.

Veliko spremanje
Volkswagen započinje najveći program opozova u svojoj istoriji. Preko 10 miliona vozila bi moglo biti obuhvaćeno opozivom, od toga samo je 5.5 miliona vozila u Nemačkoj. Procenjuje se da je neposredni trošak opoziva najmanje 300 evra po vozilu, a možda i više.

Pravi rizici za budućnost VW nisu u opozivu već u mogućim sudskim tužbama koje prete kompaniji. VW se suočava sa kaznama za obmanjivanje, koje su u Americi poprilične. Kupci i investitori najavljuju tužbe protiv kompanije tvrdeći da su kasno bili obavešteni i da nisu dobili proizvod koji su kupili.

Iz nije teško zaključiti, Volkswagen je delovao svesno. Ako zanemarimo razočarenje kupaca i pad poverenje u brend, za VW je najveći problem ukoliko se pravosudno dokaže namera izvršenja krivičnog dela sa predumišljajem.

U tom slučaju, lavina presuda je izvesna a budućnost Volkswagena poprilično neizvesna. Toliko neizvesna, da čak i velika Nemačka privreda mora biti globalno zabrinuta.

http://www.vrelegume.rs/test/hronika-vw-skandala/
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela18.01.2017. u 18:10 - pre 87 meseci
Volkswagen bio otkazao pregovore sa Mercedesom o kupovini common-rail dizel motora

Citat:

Volkswagen je mogao da izbegne dizel skandal još pre više od 10 godina. Dizelgejt se verovatno ne bi desio da Volkswagen nije odbacio potencijalni dogovor s Mercedesom pre više od jedne decenije. Automotive News je izvestio o priči koja se dešavala između dva nemačka automobilska giganta 2005. godine.

Naime, Bernd Pišetsrider, tadašnji šef VW-a, želeo je da njegova kompanija uđe u partnerstvo sa Daimlerom na nekoliko ključnih projekata, uključujući i snabdevanje dizel motorima. Održani su razgovori na visokom nivou a dve strane su diskutovale o međusobnoj podeli akcija u količini od oko 10 odsto. Međutim, kada su pregovori uznapredovali, Volkswagen je odlučio da otkaže dalje diskusije i fokusira se na sopstvenu dizel tehnologiju, koja se u to vreme prebacivala na „komon-rejl“. Ova odluka je donesena zbog dodatnih 1000 evra na cenu vozila koja bi koritila Mercedesove BlueTec motore. VW se mučio sa smanjivanjem troškova proizvodnje i odlučio je da otkaže partnerstvo.

Proizvođač iz Volfsburga je nastavio sa razvojem TDI tehnologije, imavši jaku internu podršku od strane tadašnjeg predsednika, Ferdinanda Piha. Samo godinu dana nakon što su pregovori s Daimlerom propali, lansirani su prvi prototipovi EA189 motora, koji je u srcu dizel skandala, i kojeg su VW-ovi funkcioneri odobrili za proizvodnju.

Po Automotive Newsu, u to vreme se započelo sa korišćenjem takozvanog poništavajućeg uređaja. Inteligentan nelegalni softver je detektovao kada je vozilo testirano na izduvne gasove i veštački je smanjivao nivoe azotnih oksida, koji su u realnim saobraćajnim uslovima bili do 40 puta veći od dozvoljenih.


Sve, ali SVE probleme im je donela odluka da razvijaju pumpa-dizna tehnologiju.

Ta odluka, inače inženjerski ispravna i donesena u najboljoj nameri, ih je upropastila. Sve ovo što se dešava i stravični gubici koje VW ima, su samo posledice te odluke.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela18.01.2017. u 18:19 - pre 87 meseci
Steta za pumpa diznu.Taj sistem ubrizgavanja ima posebnu draz,eksplozivnost,zvuk.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10242 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela18.01.2017. u 20:53 - pre 87 meseci
Da, onaj, malo prigušeni traktorski.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela18.01.2017. u 20:58 - pre 87 meseci
Slažem se u potpunosti :)

PD motori su imali neke prednosti, ali zvuk nije jedna od njih.
 
Odgovor na temu

Gost2
Vojvoda Naš
Technical University of Vienna
Gajdobra

Član broj: 313892
Poruke: 139
212.200.65.*



+91 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela18.01.2017. u 23:16 - pre 87 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:


Ova stvar je takav zemljotres u autoindustriji da ćemo posledice toga gledati godinama, možda i decenijama, a u ovom trenutku se uopšte ne može pretpostaviti kakve će sve biti.



Mi to već decenijama gledamo i da li uopš postoji bilo kakva brljotina na svetu u kojoj Amerikanci nisu okrvavili ruke do lakata?

Da je tako postaje sve jasnije tako da će i najveći panjevi to umjeti da shvate.

Riješenje bi bilo da Amerikanci počnu da proizvode kvalitetnija auta, a ne da džepare Japance i Nemce.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.rs.



+5251 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela19.01.2017. u 06:56 - pre 87 meseci
Pogledaj procenat amerikanaca sa nemackim poreklom. To je druga Nemacka, sa 40 miliona nemaca.

Samo ozbiljna drzava nema sentimenta prema prevarama, ako joj nisu u interesu. Grupica mandrila kojoj je dozvoljeno da se igra managementa, smislili da lazu i varaju na terenu sa novcem, nakon sto su se uplatkali glupavim i bahatim odlukama.

E pa druga grupa mandrila, koja drzi batinu u saci odlucila da ih uci pameti.

Otkada ja pricam da su se preorgijali sa ustedama do nivoa niskih grana, plastike i reciklaze, ali balkanski vilenjaci vade viljuske i brane boga.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
89.216.32.*



+10242 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela19.01.2017. u 07:11 - pre 87 meseci
Citat:
vladd:Otkada ja pricam da su se preorgijali sa ustedama do nivoa niskih grana, plastike i reciklaze, ali balkanski vilenjaci vade viljuske i brane boga. :)

Mislim da su dotakli dno dna taloga kad su metalni leptir na vodenoj pumpi zamenili plastičnim. Ušteda od 0,03 € - šteta od minimum 300 €

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
89.216.32.*



+10242 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela19.01.2017. u 07:21 - pre 87 meseci
Citat:
Gost2:Riješenje bi bilo da Amerikanci počnu da proizvode kvalitetnija auta, a ne da džepare Japance i Nemce.

Amerikanci nisu u stanju da naprave bolje automobile. To se odavno zna.
Već sam pisao na ovom forumu: moj otac je 1973 kupio 125 PZ koji je imao sve 4 disk kočnice, hidraulično kvačilo, gas na polugu, sa 1500 cc postizao 90 KS i td. i td. Čak i najskuplji, najizvikaniji američki "Muscle Car" su bili daleko od te tehnologije. Sve šta su amerikanci znali, i sve šta danas znaju je: motor sa još većom i većom zapreminom, kojem treba veća i veća karoserija. A ako lim korodira - rešenje je deblji lim. I slično.

Upravo zato nije ni čudo da Tojota zarađuje milijarde na USA tržištu, da su Mercedes i BMW mislene imenice kvaliteta, dizajna, funkcionalnosti, tehnologe.

VW je 'teo da se pridruži čerupanju USA tržišta. Ali, jbg, krenuo je baš, baš pogrešnim putem.



To ti je nešto kao kad je neki moler istovremeno i lokalni frajer (badža), pa kad zafušeri posao, klijent ne može mnogo da se buni. Jbg, šta je - tu je.
E, a onda se desi da taj traljavi moler dobije posao kod krimosa mnogo višeg ranga, pa kad odfušeri posao, ovaj ga bukvalno obesi za jaja.

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Gost2
Vojvoda Naš
Technical University of Vienna
Gajdobra

Član broj: 313892
Poruke: 139
212.200.247.*



+91 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela19.01.2017. u 10:53 - pre 87 meseci
Amerikanci su vidljivo počeli da zaluđuju javnost sa besmislenom i smiješnom pričom kako su Toyote neispravne i životno opasni automobili i to sa još besmislenijim razlogom pa prema Duško Dugoško logici lansiraju bajku o neispravnim patosnicama. Veću komediju nisu mogli smisliti.
Samo da podsetim, problem isplivava na površinu, gle slučajnosti, bas u vrema kada GM bilježi najveće gubitke u poslovanju (tobože ne prodaje se dovoljno automobila, a pri tome ne spominju da je riječ o vremenu kada se ni oružije ne prodaje planiranim tempom, sobzirom da je baš taj GM zadužen i za takvu vrstu proizvodnje), pa riješli da se malo ogrebu; da malo, srpski rečeno, džepare.
Tako su napali Toyotu (finansiski moćnu Toyotu sto im je u suštini i najbitnije), opšte poznato proizvodjača najkvalitetnijih automobila; tako sad napadaju VW, takodje poznato, finansijski najmoćnijeg proizvođača automobila.
VW priznaje krivicu (nema kud), samo iz razloga jer zna da ako prizna, prema nepisanom pravilu u Americi, kazne obično bivaju manje (a sa kaznom se po principu sila Boga ne moli, pomirio vec u startu u želji da zadrzi trziste, mada mu ono i nije baš previše neophodno; lepo bi mu bilo i bez njega).

Problemi sa Folksvagenom nastaju ne u momentu kada otkrivaju tobože softversko varanje svijetskih razmera, već onog momenta kada nemački proizvodjac odlučuje da proizvodnju automobila preseli u Mexiko (tada jos kineski zid izmedju SAD i Mexika nije bio u planu). Da je ovo istina potvrđuje i činjenica da je Ford nedavno odustao od Mexika nakon što se suočio sa identičnim problemom.

A gde smo mi u svemu tome? Pitaće neko.
Pa u uglavnom, nigde.
Ono što nas najviše boli jeste “vladavinana” panjeva. Boli nas to sto su karasi i bandari isplivali na površinu pa kvalitetni, obrayovani ljudi, poput na primer Draška Draškovića i njemu sličnih nemaju ni mogućnosti, a sam tim ni volje da se uhvate u koštac sa vetrenjačama, raznim šefovima mašinskih parkova, odvrtačima i zavrtačima šrafova, koji čak ne znaju da se akcije ne kupuju kešom (ne moraju znati sa kolikim kapitalom raspolažu porodice Albreht ili Šefer, ali bi trebali da znaju, pogotovo ako su još pri tome i moderatori jednog elitnog foruma, da se akcije ne kupuju kešom i da Forbesova lista nije sveto pismo;
Samo mala digresija: na Forbesovoj listi najbogatijih kompanija nema ni jedne ruske mada energentima snabdevaju pola Evrope, što je prema broju stavnika isto koliko i cela Amerika).
 
Odgovor na temu

adzo_
Ivan Adžić

Član broj: 150302
Poruke: 464



+256 Profil

icon Re: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela19.01.2017. u 12:58 - pre 87 meseci
Kako mislis "toboze softversko varanje"?
Kapiras li ti da je VW kriv jer je VARAO? Ugradio je softver koji je prikazivao da auto emituje 1 necega a ustvari emituje 40 necega?
Meni je drago kad god uhvate nekog PREVARANTA a jos mi je draze sto su to ameri uspeli to da urade jer sam siguran da ce dobiti primerenu kaznu, takvu da nikome drugom NIKADA nece pasti na pamet da ponovi nesto slicno
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW varao na testovima izduvnih gasova kod dizela

Strane: << < .. 9 10 11 12 13 14 15 16 17

[ Pregleda: 112519 | Odgovora: 323 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.