Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

B segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: B segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 98245 | Odgovora: 638 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7223
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1120 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina05.04.2017. u 15:05 - pre 27 meseci
Ako Grande Punto košta ispod 9000, čak i sa tim najslabijim motorom, koji uopšte nije loš (samo niie jak), to je odlična ponuda. Sasvim dostojna zamena za Punto Classic, cena je ista a Grande je ipak veći, lepši, savremeniji, udobniji i sigurniji auto.

Za grad/ženu/prvi auto detetu i slično, odličan izbor.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7223
89.216.99.*



+1120 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina06.04.2017. u 23:44 - pre 27 meseci
Pogledao sam cene za novog Punta i rekoše mi da se Grande može dobiti za 8490€. To je još bolja cena nego što ovde navedeno, tako da Grande spada u uski krug najboljih kupovina u B segmentu.

Međutim, saznao sam da poslednja cena za Classic, pre 3-4 godine kada je proizvodnja prestala, je bila 6400€ za model sa klimom, što je zaista bila fantastična ponuda.
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4479



+359 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina23.04.2017. u 00:37 - pre 27 meseci
Kako mozes da tvrdis da S4 4.2 nije potencijalni limeni mrtvacki sanduk za nekog ko nije u stanju da se obuzda a znas i svestan si da taj auto do 100km/h moze da ubrza za oko 6s , da moze da postigne 250km/h , da na 1500 obrtaja ima veci i obrtni momenat i snagu od npr. 1.9 TDI ???

Ista stvar kao i 90-ih kada su likovi puni samopouzdanja i zeljni q**** iz Yugica sedali u Swift GTI ili Hondu CRX

Koji je to "svaba" mogao da parira GTI "japancu" pocetkom 90-ih godina ?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7223
212.200.65.*



+1120 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina23.04.2017. u 10:46 - pre 27 meseci
Taj ko nije u stanju da se obuzda ne treba uopšte da vozi auto, bilo kakav a ne samo V8 4.2.

Što se tiče poređenja Švaba i Japanaca, uvek je postojao Golf GTI koji, iako nešto sporiji od tih malih Hondica, bio je bolji i mnogo sigurniji auto od njih. Ja inače nisam imao ništa ni protiv njih, ali nesporno da je GTI bio udobniji i svestraniji auto.

Inače, o CRX bi jedan jako poznat član foruma mogao više da kaže :), pa ako čita ovo eto prilike.
 
Odgovor na temu

Gojko Vujovic
Amsterdam, NL

Gojko Vujovic
Administrator
Član broj: 1
Poruke: 13633



+129 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina24.04.2017. u 07:28 - pre 27 meseci
Verovatno mislis na mene, sa ovim bivsim CRX-om? :) evo iskopao sam i sliku:


Jeste off-topic za ovu temu o porodicnim automobilima, ali kad se vec porede japanski sa evropskim motorima, hajde... kod tog hondinog 1.6 VTEC performanse ispod ~4500RPM nisi mogao da ocekujes, a posle toga je ludovao sve do 8500. To je zabavno prvih par meseci kad si klinac koji je tek kupio automobil o kome je sanjao, ali vremenom ti high-RPM atmosferci postanu veoma naporni za dnevnu voznju. Dakle na stranu to sto je to jako lagan auto, imao sam posle i sporije i brze, ali maltene su svi imali mnogo korisniju krivu obrtnog momenta za realne, dnevne situacije. A kad sam jednom presao na turbo dizele (velike doduse), tesko bih se vracao na atmosferce. Svako kretanje (posebno uzbrdo) je naporan posao, svako preticanje moras dobro da isplaniras, dzaba tih maksimalnih 160ks kad ne vuce kad ti treba u rezimu u kome ce najcesce biti. Kao sto rekoh - meni je kao klincu bio jako zabavan auto ali sam motor je potpuno nepraktican. Osim kad zamisljam da vozim mini formulu. ;)
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7223
*.dynamic.sbb.rs.



+1120 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina24.04.2017. u 21:30 - pre 27 meseci
Mislio sam na tebe naravno, hvala što si se javio i preneo iskustva iz prve ruke.

Ta slabost u realnoj vožnji i loša kriva momenta kod tih malih Civic/CRX i nije neki minus, prosto to nisu auti za neko veće opterećenja/duga putovanja, i to je to.

Problem je što su savremeni japanci još puno slabiji, jer su ih ugušile ekološke norme a težina savremenih automobila je bar 50% veća nego tadašnjih.

Međutim, osim toga mene zanima ovo:
Citat:
bakara: Pa japanci su turbine stavljali na svoje motore pre 30 godina ::

Ova floskula se puno ponavlja a ja nisam video validan argiment za to.

Koji si to auti i koje su im karakteristike, koje su klase i koliko ih je prodato?? Možemo li to konačno da vidimo?

Ako je i bilo takvih modela, sve mi se čini da su kao onaj Chevrolet Corvair koji koliko je bio divlji i nekontrolisan sa punim pravom nazvan Sanduk na točkovima, čak je i knjiga za njega napisana Unsafe at Any Speed

Lako je ubaciti turbinu i nagurati pritisak, to bi mogla i Zastava iz Kragujevca, ali napraviti turbo-motor koji je vrlo snažan a istovremeno pitom i kontrolisan, to je nešto sasvim drugo.
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4479



+359 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina24.04.2017. u 22:37 - pre 27 meseci
A u bre Pancevci , pa pored tog sportskog 1.6 modela u Hondi ste imali i 1.3 , 1.4 i 1.5 motore "normalnih" karakteristika.

Isto tako i u Swiftu.

Isto i Daihatsu Charade.

Ko je hteo standardne karakteristike vozio je "standardni" Civic , Swift , Charade.
Ko je hteo sportsku verziju birao je CRX , Swift GTI , Charade GT-ti
 
Odgovor na temu

7.scena

Član broj: 324066
Poruke: 121
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: https://www.kupacikostimi..


+343 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina24.04.2017. u 23:24 - pre 27 meseci
Citat:
Gojko Vujovic:
A kad sam jednom presao na turbo dizele (velike doduse), tesko bih se vracao na atmosferce. Svako kretanje (posebno uzbrdo) je naporan posao, svako preticanje moras dobro da isplaniras, dzaba tih maksimalnih 160ks kad ne vuce kad ti treba u rezimu u kome ce najcesce biti. Kao sto rekoh - meni je kao klincu bio jako zabavan auto ali sam motor je potpuno nepraktican. Osim kad zamisljam da vozim mini formulu. ;)

Vozio sam nekoliko dvolitarskih turbodizela (jedan ganc nov, jak), ali slabašni 1.4 atmo bezinac kulturnije i elastičnije kreće iz mesta od turbo dizela. I to bez gasa, puštenjem kvačila samo. Dok se dizeli na kretanju lako zaguše, zatresu.
Naravno u višim obrtajima turbo mašine dominiraju sa brutalnim obrnim momentom.

Tebi je utisak formirao ili automatski menjac ili velika zapremina dizela ili su ti CRX motori bili baš nikakvi na niskim obrtajima :).

p.s. legendarni japanski turbo motori su pakovani u micubisi, tojotu, subaru, koliko znam uglavnom u top sportske modele kao lancer evo, supra, impreza wrx ili sti.
zašto japosi nikada nisu spustili turbine u manje motore, već insitirali na atmo priči, verovatno zbog USA tržišta koje ima neke drugačije logike nego evropsko.

 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14715



+2622 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina25.04.2017. u 22:03 - pre 27 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Ova floskula se puno ponavlja a ja nisam video validan argiment za to.

Koji si to auti i koje su im karakteristike, koje su klase i koliko ih je prodato?? Možemo li to konačno da vidimo?


Pa svih klasa, od pomenutih malih poput swifta i colta i charade, do mazde 323, corolle, do sportskih poput eclipse i rx7, toyote celice...
Sad treba guglati i traziti karakteristike motora od pre 30 godina a i tad je bilo od 150-300ks


Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7223
*.dynamic.sbb.rs.



+1120 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina25.04.2017. u 23:09 - pre 27 meseci
Sve to, ako je i bilo, bilo u vreme tih divljih turbo motora kakav je taj Chevrolet Corvair koga sam pomenuo.

Nema to veze sa inženjerijom, to je čisto pumpanje pritiska, bolji su čak standardni atmosferci od toga, a ovaj V8 koga ovde pominjemo je tata za njih.

I ne mora da bude 4,2, da neko pogrešno ne shvati, bilo je kvalitetnih 2,0-2,8 motora bez turbine koji su kvalitetniji i daleko lakše voze i tečnije voze od tih starih turbaka. Evo recimo Vladd u svojoj Bubi ima sasvim fin 2,0 motor, nepoderiv i elastičan, koji se bolje vozi nego što njegovih 115 KS nagoveštava.

Btw, danas sam (ponovo) vozio Hondu Civic, stari model (jedinu lepu Hondu) i pre bih uzeo taj Vladd-ov od 115 KS nego tu Hondu od 140 KS, kulturnije, tečnije, lakše i mnogo tiše se vozi (da budem precizan, baš tu Hondu smatram jednim od retkih smislenih auta tog proizvođača, ima cela tema na ES-u kada sam podrobnije opisao utiske iz vožnje i tog Civica, ali i Accorda).

 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4479



+359 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina25.04.2017. u 23:34 - pre 27 meseci
@Nebojsa Milanovic

Mnogo mesas "babe i zabe"

Koje tacno motore poredis - koji je u Hondi ( iz koje godine ) , a koji u Bubi ( iz koje godine ) ???
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7223
*.dynamic.sbb.rs.



+1120 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina25.04.2017. u 23:38 - pre 27 meseci
Iste godine, naravno.

Bubin je čak stariji, ali se u dobroj meri preklapaju. Posle je VW napravio još nekoliko novijih i boljih turbo motora iste klase, dok je Honda ostala na tom invalidnom 1,8 koga pokušava da promeni evo tek sada, 2017. godine.

A Tojota i Mazda ni sada, oni i dalje guraju SKY_TECH Blabla krilatice...

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 26.04.2017. u 00:50 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3574
*.crnagora.net.



+1084 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina29.04.2017. u 22:14 - pre 26 meseci
Zašto se porede motori različite koncepcije i snage... taj iz tog audija može se porediti npr sa nekim V8 iz lexusa LS460... Japanac je mnogo uglađeniji i savršeniji... da ne pominjemo neprikosnoveni automatik sa 8 brzina koji su imali prije 10 godina a audijev je svaki crkavao barem po jednom...

Kako se ide prema manjoj kubikaži tako je razlika još veća i praktično su najgori vw motori oni aluminijski 1.4 iz golfova 4,5,6...

Da li se može uopšte nešto napisati protiv motora 1.8T koji se ovdje u zvijezde okiva a uopšte nije toliko dobar... Poznati su po tome da vole da troškare ulje, dosta troše, kompletne periferije tih motora su podložne kvarovima, uvijek postoji nešto što bi trebalo popravljati i praktično je nemoguće naći takvo vozilo koje nema grešaka na dijagnostici... kod japanaca slične snage u 80 ili 90% slučajeva nema nikakvih grešaka...

Što se tiče novih tsi motora za koje se takođe kaže da "boljih nema" jednostavno nije tačno... svaki je imao strahovite probleme sa lancem i u golfu 5 i u golfu 6 pa su se zato vratili ponovo na kaiš u golfu 7... Ovdje treba obratiti pažnju na riječ "svaki" koja je najvažnija...

Možemo pitati vladda šta je sve popravljao na bubi a još je jednostvnije uporediti direktno sa nekom tojotom recimo corolom ili avensisom iste kubikaže koja će sigurno ići 10 godina a vjerovatno i mnogo više bez i jednog jedinog kvara...
Sa te strane pouzdanosti... bilo bi veoma čudno dase tojota pokvari a isto tako bi bilo veoma čudno da se vw-audi ne pokvari... valjda sam bio jasan...

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 29.04.2017. u 23:27 GMT+1]
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 1956
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+359 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina30.04.2017. u 10:13 - pre 26 meseci
Nocni, ti to posmatras kao serviser, a druge strane je novinar, ti gledas odozdo, ispod lima, konkretnu problematiku, a novinar gleda odozgo, odnosno sminku, tehnicke podatke, kako se auto vozi, i slicno.

Sustina je da evropski proizvodjaci dosta ulazu u osvajanje novih tehnilogija, a japanci barataju onime sto imaju i prave ono sto znaju da naprave kako treba. iz tog razloga evropski proizvodjaci imaju vise problema, uvek kada se susreces sa necim novim ne mozes da budes siguran kako ce se cela stvar odvijati, a japanci samo usavrsavaju ono sto imaju. Zato japanci tehnoloski kasne, s druge strane su pouzdaniji, turbo benzinski motori skoro da uopste nisu zastupljeni u ponudi, dok se kod vecine evropskih proizvodjca prakticno ne moze kupiti auto bez tb motora, ali ce ih biti, jer ce ih trziste primorati na to, za to vreme ce evropski proizvodjaci da usavrse svoje motore, da rese vitalne probleme, a japanski ce ih iskopirati, nauciti na greskama evropskih proizvodjaca i dodatno usavrsiti.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3574
*.crnagora.net.



+1084 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina30.04.2017. u 13:55 - pre 26 meseci
Mene isto interesuje kvalitet vožnje itekako... Govoriti o tome kako japanski proizvođači "tehnološki kasne" je presmiješno... Kao što vidite, imali su prije vw-a common rail turbo dizele i razvijali su ih isto kao što su to radili i evropski proizvođači... Znači ipak umiju napraviti turbo motor...
Više se puta polemisalo na ovu temu, radi se o različitim koncepcijama, upoređivali smo pola 1.2 tsi sa tojotom yaris 1.3 vvti koja ima istu snagu i istu potrošnju a bez turbine...
Po meni je bolji taj motor u yarisu barem duplo i uvijek bih ga prije kupio...
Opet, sa druge strane mi se sviđaju vozna svojstva kod audija... posebno kod onih sa kvatro pogonom... recimo Q5... to je po meni bolje (ali prilično i skuplje) od konkurencije iz japana...

Kod nas se pravi još jedna velika greška, gleda se isto ili slično na Japanska i na Korejska vozila što nikako ne treba činiti niti ta vozila imaju bilo kakvih dodirnih tačaka.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7223
*.dynamic.sbb.rs.



+1120 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina30.04.2017. u 16:50 - pre 26 meseci
Svakako ne treba izjednačavati Korejce i Japance iako se to kod nas često čini. Korejci su pre desetak godina bili napravili proboj na tržištu i dobro prodrmali konkurenciju jer su znatno digli kvalitet a očuvali svoje korejske cene.

Međutim, poslednjih godina se vrte u krug, jer kvalitetom ne mogu da dostignu Japance/Nemce a cenom su im se opasno približili. A približili su se jer nemaju tehnologiju koja im može omogućiti da prave premijum modele po svarljivoj ceni, iako bi oni to jako želeli. Po meni bolje im je da se drže Dacia & co. tržišta, jer tu su sasvim dobri (ali je tu zarada manja, a njima je gu*a zinula na više....).

Što se tiče poređenja 1,2TSI vs. 1,3 VVti tačno je da imaju istu snagu, ali krajnju snagu, koja se u praksi vrlo retko koristi, dok je u običnoj, svakodnevnoj vožnji razlika daleko na strani VW-a, i uopšte turbo motora.

Evo ja sam u kratkom vremenskom intervalu dosta vozio Punto benzinac od 100KS koji ide odlično (ali na 3500+ rpm), i Punto 1.4 Turbo koji vuče još puno bolje ali "iz bunara".

Razlika u vožnji između ta dva auta je ogromna. Iako ona na papiru nije velika, različit je bukvalno svaki sekund vožnje. I začudo, turbo uopšte ne vozim u proseku brže, ali vozim mnogo lakše i puno tiše. To je i Gojko gore pomenuo rekavši da su atmosferski naporni za vožnju, upravo je tako.

Atmosferac te tera da ga voziš u višim obrtajima (jer tek tada radi kako treba) - a to je onda nervozna i bučna vožnja. A ako prebaciš u stepen prenosa više i zadržiš obrtaje - onda je prebrza. Ako spustiš obrtaje - ne ide i ne oseća se dobro.

Nasuprot tome, turbo voziš veoma lako u svim režimima, proizvoljno sporo ili brzo i nečujno, to je prosto neuporedivo.

Međutuim, treba reći da su potencijalni troškovi kod polovnog turbo motora veći, i kome je štednja na prvom mestu, bolje da se drži atmosferaca (plus eventualno plin ako želi max. jeftinoću).

Evo ima jedan Polo koji je odličan, da nisam uzeo ovog Punta, verovatno bih uzeo njega (ista je suma) https://www.polovniautomobili..../volkswagen-polo-sportline-16v

Ima i isti takav ali puno jeftiniji (koji je na oglasima već osam meseci), evo i njega
https://www.polovniautomobili....swagen-polo-14-16v-original-km




 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1909



+392 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina30.04.2017. u 18:08 - pre 26 meseci
Za 12 godina star auto B segmenta dati polovinu cene takvog novog, ko je ovde lud?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7223
*.dynamic.sbb.rs.



+1120 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina30.04.2017. u 18:39 - pre 26 meseci
Zbog toga (između ostalog) nisam uzeo takvog nego 7 godina star Grande Punto 1,4 Turbo sporting za 3700.

Ali moram priznati da mi se taj Polo sviđa i tih 4000 ne mislim da je puno za njega. Niti je nov samo dva puta skuplji, niti je ovo klot primerak, pogledaj bolje, sporting je oprema (odlična), malo je takvih.

Btw, ako uzmemo u obzir da je ovaj moj Punto nov plaćen 17.000 (lako se proverava) i da su troškovi dovoza oko 1200, a uzet je sa placa u Italiji, lako se zaključuje da ga je vlasnik prodao placu za 2000-2200. Da li je moguće da bude manje?

 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4479



+359 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina30.04.2017. u 18:53 - pre 26 meseci
Citat:
HoT_Steppa:Za 12 godina star auto B segmenta dati polovinu cene takvog novog, ko je ovde lud?


Sistem u ovoj "drzavi" je van svake logike , pa su i cene takve kakve jesu.
Mada ima i prodavaca koji apsolutno nemaju mere

 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1909



+392 Profil

icon Re: B segment, do oko 4000€ - najbolja kupovina30.04.2017. u 19:41 - pre 26 meseci
Ja se vodim računicom da auto 10 godina star kod nas vredi 10 % vrednosti novog i uglavnom se računica i slaže, zavisi od nivoa opreme.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: B segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 98245 | Odgovora: 638 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.