Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 27 28 29 30 31 32 33 34

[ Pregleda: 85835 | Odgovora: 676 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bordzija
Dipl Ing Kruga Dvojke

Član broj: 137771
Poruke: 2652
*.adsl.net.t-com.hr.



+119 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.05.2019. u 11:35 - pre 21 dana i 14h
Slučajno naleteh na ovaj auto pa na mercedes onaj mali koji je dve godine stariji a skuplji par hiljada evra. Nisam se mnogo udubljivao u analizu cena privukla me mala potrošnja i40 naročito kubikaža. Izgleda ko svemirski brod, napredan dizajn koji će tek možda u budućnosti doći do škode, mercedesa isličnih nemačkih dobro ušuškanih proizvođača koji žive od stare slave.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7203
87.116.181.*



+1117 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.05.2019. u 11:56 - pre 21 dana i 13h
Kao svemirski brod ?!?

Možda u nekom filmu snimljenom u Diznilendu, a u stvarnosti izgleda presmešno, naročito od napred sa tim tolikim kosinama i krivinama, a i unutra.

A i to nije sve, pogledaj samo ovo (slika sa sledećeg oglasa)



Besmislene gume profila 40 (iskopirane sa Passata 2.0TSI od 200+KS ili Audija A6, ali kod njih se to dobija samo na zahtev), prednji branik oblikom iskopiran od Audija A4 ali zato još niži i "agresivniji".

I sada zamisli tako "ljut auto" sa 1700kg težine i "ljutih" stotinak dizelskih KS, kako to ide? Koliko na tim smešnim gumama trese bubrege i oči, kako sa tim "ljutim" branikom parkiraš, i na šta uopšte liči vožnja u toj skalameriji?!?

Stvarno smejurija, nijedna druga reč ne opisuje bolje tu "ljutu mašinu".
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14677



+2616 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.05.2019. u 12:16 - pre 21 dana i 13h
Pa to je taj istocnjacki dizajn (koji veze nema sa japanskim) i za njihove pojmove je taj auto jos i lep
meni vise smeta unutrasnjost nego spoljasnjost.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

bordzija
Dipl Ing Kruga Dvojke

Član broj: 137771
Poruke: 2652
*.adsl.net.t-com.hr.



+119 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.05.2019. u 13:23 - pre 21 dana i 12h
Sećam se kada sam kupovao nov auto i obilazio salone, alfa 159 u toj opremi sa kožom u fulu fulova je bila 45.000 evra ako se dobro sećam. A vidi je danas, prodaje se za 2000 evra na jedvite jade uglavnom auto za razmene i prevare i potkusuravanja.

Ovaj hyundai je po kvalitetu i dizajnu nekoliko galaktičkih svetlosnih godina ispred mercedesa i ostalih nemačkih poluproizvoda cenjenih samo na balkanu.

Potrošnja po gradu manje od 6 litara na otvorenom 4,5 je nešto što današnji automobili neće skoro sem u brošurama.

Ne rašivaju se sedišta kao kod opela, ne troši kao tenk vw jednom rečju savršen porodični auto za putovanja.


Dok su nemci pravili ovo: 😂

[Ovu poruku je menjao bordzija dana 28.05.2019. u 14:37 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7561
*.static.avana.rs.



+9187 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.05.2019. u 14:03 - pre 21 dana i 11h
Ja te bordžija podržavam sasvim u kupovini novog Hundaija! Ostavi se njesra kao što su Mercedes i slični! Jednom Hundai - uvek Hundai!

Kad bi meni ponudili da biram: Mercedes Benz ili Hundai? Ja bih uvek i svugde izabrao Hundai, bez obzira na godište, kilometražu, stanje i ostalo. Jok, nego treba da se vozimo sa rašivenim sedištima u Opelu?!?!

Nek si ti nama živ i zdrav, kupi, vozi se i uživaj! Pazi samo gde i kako kupuješ filter kabine. Mojne onaj od 200,00 din, ili koliko već beše.


Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

bordzija
Dipl Ing Kruga Dvojke

Član broj: 137771
Poruke: 2652
*.adsl.net.t-com.hr.



+119 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.05.2019. u 14:14 - pre 21 dana i 11h
Citat:
Nebojsa Milanovic:
I sada zamisli tako "ljut auto" sa 1700kg težine i "ljutih" stotinak dizelskih KS, kako to ide? Koliko na tim smešnim gumama trese bubrege i oči, kako sa tim "ljutim" branikom parkiraš, i na šta uopšte liči vožnja u toj skalameriji?!?

Stvarno smejurija, nijedna druga reč ne opisuje bolje tu "ljutu mašinu".


Budi malo precizniji u svojim pljuvanjima korejskih automobila, ima 136 ks to je "samo" 30% više snage nego što si naveo.

Acceleration 0 - 100 km/h 10.6 sec
Pazi sad ovo, ubrzava ko formula!
https://www.auto-data.net/en/h...i40-combi-1.7-crdi-136hp-18576

Ovakav superioran motor 1700 ccm i 136 ks sa potrošnjom od 6 litara po gradu i 4,6 na otvorenom, vw i audi mogu da sanjaju još dugo godina 😊

Ali njima ionako nije bitna potrošnja i ekonomičnost zar ne? To su i pokazali u svojim aferama kako smo preyebali kupce širom planete i opet ćemo.

[Ovu poruku je menjao bordzija dana 28.05.2019. u 15:25 GMT+1]
 
Odgovor na temu

bordzija
Dipl Ing Kruga Dvojke

Član broj: 137771
Poruke: 2652
*.adsl.net.t-com.hr.



+119 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.05.2019. u 15:51 - pre 21 dana i 10h
A što se tiče dizajna, rekao bih da su dosta slične nove toyote, honde i hyundai kia automobili. Svedoci smo kako su i evropski proizvođači počeli da primenjuju taj moderan dizajn, doduše trapavo i uštogljeno kao neki loš učenik koji samo prepisuje bez mnogo razmišljanja.

Sećam se kada je izašao novi model hyundai i30 na francuskom salonu automobila mislim 2012e godine kako su vw inženjeri trčali na štand da opipaju automobil uzduž popreko. Mora da je bolelo.

https://m.youtube.com/watch?v=1pzcDXMwmG4
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14677



+2616 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.05.2019. u 15:55 - pre 21 dana i 9h
Samo laiku moze biti slican dizajn japanskih i korejskih vozila.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

bordzija
Dipl Ing Kruga Dvojke

Član broj: 137771
Poruke: 2652
*.adsl.net.t-com.hr.



+119 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.05.2019. u 16:09 - pre 21 dana i 9h
Drugačiji je, po meni dovoljan. Honda i toyota su malo previše otišli u ekstremne linije dok je hyundai spustio loptu. Očekivao sam da će novim modelom bukvalno uzleteti ali su se oni ipak suzdržali tj primirili. Svaki taj napredni dizajn nikada nije prihvaćen odmah tek kroz par godina postojanja. Treba se naviknuti i razumeti aerodinamiku pa onda suditi.

Meni je najbitnija potrošnja pa kvalitet i na kraju spoljašnji izgled a ovaj i40 apsolutno zaokružuje porodičnu priču. Još dugo godina će biti moderan naročito na kljusad koja se proizvode u evropi.
 
Odgovor na temu

BB308
Prof.
Frrr.

Član broj: 257537
Poruke: 203
80.12.39.*



+29 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.05.2019. u 18:32 - pre 21 dana i 7h
[quote]bordzija:

Ovaj hyundai je po kvalitetu i dizajnu nekoliko galaktičkih svetlosnih godina ispred mercedesa i ostalih nemačkih poluproizvoda cenjenih samo na balkanu.

Dok su nemci pravili ovo: 😂

Ti si mercedesa video samo na slici.
Ovi tvoji postovi o poredjenju hyndai i mercedesa treba da idu u posebnu temu u madzone.
A slazem se da je pomenuti hyndai bolji od merz. Ali modela 190E. Znas na koji mislim,
oni sto su poceli 1984 da se proizvode. Pozdrav.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7203
87.116.181.*



+1117 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.05.2019. u 19:49 - pre 21 dana i 6h
Citat:
bordzija:
Budi malo precizniji u svojim pljuvanjima korejskih automobila, ima 136 ks to je "samo" 30% više snage nego što si naveo.

Acceleration 0 - 100 km/h 10.6 sec
Pazi sad ovo, ubrzava ko formula!

https://www.auto-data.net/en/h...i40-combi-1.7-crdi-136hp-18576

Ovakav superioran motor....


Ima 136 KS al' samo u tvojim snovima i njihovom propagandnom materijalu...

Prvi, a na žalost i poslednji Huyndai motor te klase koji je imao tu snagu je 2,0CRDI, koga sam prilično hvalio ovde na ES-u. Možeš da nađeš post u kome sam okačio i njegovo dyno merenje na kome je pokazao sasvim pristojnih 136KS.

Taj 2,0CRDI je tokom 2008-09 bio najmanje jednak sa VW 2.0TDI CR koji je tada bio tek u svojoj prvoj generaciji. Korejci su tada imali ogromnu šansu da pobede evropljane i zauzmu lavovski deo držišta ali su sve profulali i prokockali.
FIAT 1.9 multujet je tada bio čak čisto bolji i od VWa i od Korejaca, ali šteta što Italijani kvalitetom celog vozila nisu nikada, pa ni tada, uspeli da materijaliziju uspeh motora, koji se tada najbolje video.

Znači, koliko je snažan taj 1,7 CRDI vrlo ćeš lako sračunati, to je onoliko manje za koliko mu je zapremina manja od 2,0CRDI (pošto im je tehnologija ista), znači max je negde oko 115KS, a to pokazuje i na testovima.

I kada na to uračunaš da je težina i40 skoro 1700kg, zaključićeš da tvoj i20 ide bolje i lakše od tog "avangardnog" i40

Sve u svemu, nakon bljeska u periodu 2008-2009 Korejci su uspeli da urade sve najgore za sebe, najbolji motor 2.0CRDI su potpuno ukinuli, cene digli, sa jadnim motorićima cenama ušli u višu klasu u kojoj su potpuno smešni i impotentni, konstantno lažu u podacima o snazi i potrošnji i zbog toga plaćaju kazne, upropastili se totalno.

Nikada im se neće ponoviti 2008. kada su evropljani, a naročiti VW, bili praktično na kolenima, i samo je trebalo da ih dotuku. Ovako, zbog glupih i pogrešnih procena menadžmenta danas su u odnosu na evropljane slabiji nego ikada.


 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6718

Sajt: about:blank


+2113 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.05.2019. u 20:12 - pre 21 dana i 5h
Sreća da VW ne laže ni o snazi ni o potrošnji i da zbog tog ne mora da plaća kazne. i40 karavan je porodični auomobil, opsednutost brojem konjskih snaga je zalutala u toj klasi, ali izgleda sve sami Šumaheri za volanom...
 
Odgovor na temu

bordzija
Dipl Ing Kruga Dvojke

Član broj: 137771
Poruke: 2652
*.adsl.net.t-com.hr.



+119 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.05.2019. u 20:25 - pre 21 dana i 5h
Čekaj Nebojša pa koliko konja onda ima jača verzija ovog i40 krompirwagena reci ti nama?

Hyundai i40 Combi 2.0 GDI (177 Hp)
https://www.auto-data.net/en/h...-i40-combi-2.0-gdi-177hp-18573

Po specifikacijama i40 ima 1420 kg osim ako nisi računao vozača i suvozača tešku kategoriju. Možda i za to lažu?

Konkretno mi se ovaj jači ne sviđa jer mu je potrošnja nenormalna po gradu čak 9 litara.

Ne znam o kakvoj propasti pričaš, amerika preplavljena hyundaima svaki drugi auto koreanac ili honda.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7203
87.116.181.*



+1117 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.05.2019. u 20:46 - pre 21 dana i 5h
@Miroslav

Koji ti auto voziš (ako uopšte voziš...)?

Ako si već operisan od auto i mototehnike to ne znači da treba da lupetaš gluposti, a što se tiče dizelgejta, niko VW nije napljuvao zbog toga više od mene (pogledaj temu o tome, gro postova tamo sam ja napisao).

@ Bordžija

Taj 2,0GDI je puno bolji izbor za i40 od smešnog 1.7 dizel koji je identičan kao 1.6, sa samo par mm dužim hodom (proveri!).

Konkretno 2,0GDI je jači i štedljiviji od mnogohvaljenog 2.0VTEC kod Honde, a koliko tačno nisam gledao jer u toj klasi benzince bez turbine uopšte ne razmatram.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7203
87.116.181.*



+1117 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.05.2019. u 21:38 - pre 21 dana i 4h
Što se tiče težine, i40 je toliko besmislen auto da na ozbiljnim mestima uopšte nije ni testiran, a evo koliko je težak KIA Optima koji je njegov naslednik (znači savremeniji i lakši), a uz to još i u sedan karoseriji koja je sama po sebi lakša od karavana:

http://www.zeperfs.com/en/fiche6152-kia-optima-1-7-crdi-dct7.htm

1728kg!

Eto kolika je težina "savremenog" Korejca a i40 od toga može da bude samo još teži, ali to i nije čudno kada se uzme u obzir da je taj auto urađen starom tehnologijom i od loših, teških materijala.

Smejurija kompletna, rekao sam ti već da je tvoj i20 agilniji i u praksi brži.
 
Odgovor na temu

bordzija
Dipl Ing Kruga Dvojke

Član broj: 137771
Poruke: 2652
*.adsl.net.t-com.hr.



+119 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.05.2019. u 22:17 - pre 21 dana i 3h
Bogme baš sam se zagrejao za ovog korejskog lepotana, ako se ne proda dok se ne vratim iz inostranstva idem da ga pogledam i ako se dogovorimo uzmem. Izgleda baš kao odlična prilika ali bi mi najviše odgovarao tek za 2 meseca kada ispucam 90 dana koliko moj auto sme da bude u eu.

Ja uglavnom 80% kilometraže pravim na otvorenom putu a ovaj auto je štedljiv i po gradu. Za moje potrebe pun pogodak.

U i20 mi sve stane ali onako uvek fali malo mesta još. Završava posao ali ovaj luksuz i glamur mi se baš svideo.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6718

Sajt: about:blank


+2113 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina28.05.2019. u 23:11 - pre 21 dana i 2h
Citat:
Nebojsa Milanovic: @Miroslav

Koji ti auto voziš (ako uopšte voziš...)?

Ako si već operisan od auto i mototehnike to ne znači da treba da lupetaš gluposti,


Trenutno ne vozim, ali je to otprilike segment u kojem gledam da pazairm nešto u bliskoj budućnosti. Doduše, nemam ambicije da obaram rekorde po Nirburgringu, pa me ne impresionira previše 200+ konja.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5478
*.mediaworksit.net.



+877 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina29.05.2019. u 08:08 - pre 20 dana i 17h
Citat:
Nebojsa Milanovic:

Znači, koliko je snažan taj 1,7 CRDI vrlo ćeš lako sračunati, to je onoliko manje za koliko mu je zapremina manja od 2,0CRDI (pošto im je tehnologija ista), znači max je negde oko 115KS, a to pokazuje i na testovima.



Cekaj, onda 1.6 HDI kod mene ne moze imati 110KS? Ili 1.6 dci ne moze imati 130KS? Naravno da 1.7 crdi ima svih 136 KS. Isto kao sto i moj ima 110KS ali je UPEGLAN pa je ubrzanje veoma "nezno" odnosno nema onih skokova sto stvaraju mucninu (tipa vidi kako me zalepio). Medjutim, kad kod mene izmeris vremena medjuubrzanja vidis da je to odlicno i u skladu sa svojom snagom i obrtnim momentom. Osecaj ubrzanja moze jako da zavara ukoliko je motor upeglan da ne stvara udare po ledjima. Vozio sam novi Peugeot 508 1.6 THP 225KS i on isto nema nikakav udar na ledja (8 brzina automatik) ali kad izmeris vreme, ne da je brz, nego je fenomenalno brz. A u realnoj voznji ti deluje kao da ima 120 konja. Dakle, pitanje je kako ko optimizuje prenosni odnos i kako pegla isporuku sile da bi voznja bila tisa i udobnija. Moj motor je mnogo tisi od 1.9 JTD 120KS koji "lepi" za ledja i koji je "skakavac". Meni nije prijatan za voznju, dok kod mene sve tece glatko i neosetno za vozaca i onda primetis da vozis 160 na nekom ogromnom usponu. E to ja zovem RAFINISAN motor odlicnih performansi. 1.6 TDI je, posto sam ga vozio na istim relacijama, bucnij i oseca se manjak upeglane snage u odnosu na 1.6 HDI. Doduse 5ks je slabiji 1.6 TDI bio ali je dosta slabije ubrzavao na istim usponima, cak i pod manjim opterecenjem. A kad das gas mislis da je jaci, jer malo bolje zalepi za ledja.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7561
*.static.avana.rs.



+9187 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina29.05.2019. u 10:04 - pre 20 dana i 15h
Citat:
cozmo_im:... Moj motor je mnogo tisi od 1.9 JTD 120KS koji "lepi" za ledja ...

Sad bih i ja mogao da napišem ekspertizu na temu 1.9 jtd (115 KS) v.s. 1.6 BlueHdi (DV6FD)(100 KS), jer sam, jelte, trenutno vlasnik oba.

Jeste, razlikuju se. Oba imaju svoje prednosti i mane, ali možda je poređenje malo i nezahvalno jer je prvi definitno jači. A osim što je jači, generacijski je stariji.

Bilo bi zahvalno i zanimljivo upoređivati 1.9 jtd sa dizel motorima sličnim po zapremini u godini 2000, tj. pre skoro dvadeset godina.
I takođe bi bilo logično upoređivati 1.6 BlueHdi koji je konstruisan 2015 sa drugim savremenim dizel motorima.

I naravno sve to upoređivati na automobilima sličnim po konstrukciji, težini i tako dalje. Drugačije nema smisla.

(Da ne spominjem sada stepen raubovanosti motora, stepen raubovanosti ostalih sklopova i sistema u autu, konstrukciju / kvalitet kvačila, konstrukciju menjača i tako dalje)
Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

bordzija
Dipl Ing Kruga Dvojke

Član broj: 137771
Poruke: 2652
*.adsl.net.t-com.hr.



+119 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina29.05.2019. u 10:19 - pre 20 dana i 15h
Momci brkate babe i žabe, poredite automobile koji konstrukcijski nisu ni slični, tdi će uvek imati taj udar ubrzanja kada se pokrene turbina a ostali ne. Danas pojavom varijabilnih turbina i 6-7 brzinskih menjača to se znatno ublažava.
Hdi mi se sviđa zbog svoje sirove snage i odlične potrošnje ali šteta što ga prave francuzi i u moju kuću neće nikada. Uvek bih pre birao zastareli tdi nego "moderniji" hdi.

Turbo je definitivno starinski koncept koji sam mislio da će jednog dana prevazići u kompresor ali avaj vleda se samo ono što je jeftino za proizvodnju.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 27 28 29 30 31 32 33 34

[ Pregleda: 85835 | Odgovora: 676 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.