Ovo sa plavim i crvenim je skretanje u levo gde vozila iz suprotnog smera imaju prvenstvo prolaza, imali semafor ili nemali, imali poseban režim za skretanje u levo ili ne.
Ako je semaforima posebnim režimom rešeno skretanje u levo, nema šanse da se ovaj auto zatekne tu, osim ako je uleteo na prelasku sa žutog na crveno, a ovi iz suprotnog smera na žuto počeli da puštaju kvačilo.
Takođe, niko ne pominje velike raskrsnice po BG-u koje su šrafirane, i za te raskrsnice važi pravilo da ne smete ući u raskrsnicu ako ne možete proći, tj. ne smete ostati "blokirani" na raskrisnici - jer su te raskrsnice uglavnom takvih dimenzija da može ući više vozila za npr. skretanje u levo i ostati blokirana na raskrsnici.
Kod manjih raskrsnica nije problem, ostane najviše jedno vozilo koje prođe kad se svima upali žuto i tada ne bi smeli da ulaze u raskrsnicu (ako mogu bezbedno da se zaustave, a mogu ako su videli treptuće žuto sa 50m, tj. eventualno može na žuto ući vozilo koje je baš u tom trenutku pred samom raskrsnicom, a žuto bi trebalo da traje 3s, što je dovoljno da to jedno vozilo prođe raskrsnicu bez ometanja drugih vozila), ali kod većih raskrsnica je problem što može 3-4 vozila da uđe u raskrsnicu i da ostane blokirano (npr. gužva i zastoj u ulici u koju skreću).
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.