Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Kapetani ubice i pljačka veka u Er Srbiji

elitemadzone.org :: MadZone :: Kapetani ubice i pljačka veka u Er Srbiji

Strane: 1 2

[ Pregleda: 4806 | Odgovora: 36 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

RoRa
Ranko Rodić
Sremčica

Član broj: 60631
Poruke: 283
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+94 Profil

icon Re: Kapetani ubice i pljačka veka u Er Srbiji19.03.2018. u 08:12 - pre 16 meseci
Pilot kreativac nije preveslao zatupastu proceduru već je preveslao potencijalno opasnu situaciju kršeći propisane procedure.

[Ovu poruku je menjao RoRa dana 19.03.2018. u 10:37 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8219



+5022 Profil

icon Re: Kapetani ubice i pljačka veka u Er Srbiji19.03.2018. u 08:17 - pre 16 meseci
http://www.imdb.com/title/tt3263904/

Da bi se shvatilo da u celoj kalkulaciji ne treba izbaciti faktor LJUDSKO BICE,kome je tesko da shvati neka pogleda

film po istinitom dogadjaju,moze i deo gde su pamenjakovici iz komisije sami sebi.....
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5224 Profil

icon Re: Kapetani ubice i pljačka veka u Er Srbiji19.03.2018. u 18:55 - pre 16 meseci
Citat:
RoRa:
Pilot kreativac nije preveslao zatupastu proceduru već je preveslao potencijalno opasnu situaciju kršeći propisane procedure.

[Ovu poruku je menjao RoRa dana 19.03.2018. u 10:37 GMT+1]



Pa zar to nije isto. I da li je cilj u incidentu resiti problem ili postovati proceduru pa uci u potencijalne probleme oslanjajuci se na automatiku koja moze da bude zbunjena ispadajem aviona iz regularne avionike.

Objektivno, najvise mogu da mu trube sto nije trenutno ugasio motor vec je manevrisao i cedio ga maksimalno. Kratka pista je ocito glupost, javke sa tornja takodje, posto su se nesto neckali i oni realno zabunili, kako mogu da drze avion u problemu na odlozenom odgovoru..

Vrlo arogantan izvestaj, mada sam siguran da ce dobro prouciti sta je uradjeno...bar piloti zasigurno, a moguce i neki vispreni inzenjer...

A ovi sto ne znaju da krpe delove su za posebnu pricu...
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 999



+2228 Profil

icon Re: Kapetani ubice i pljačka veka u Er Srbiji20.03.2018. u 07:55 - pre 16 meseci

Bojan [email protected]
Upravu si sto se tice ZAKONA ali za vozace hitne pomoci,vatrogasaca, policije NE VAZI stajanje na crvenom svetlu tj oni primenjuju obrnuti trougao. Znaci udje u rasksnicu i pazljivo propusta vozace koji imaju zeleno svetlo. Nikad ni jedan vozac koji je tako postupio pod rotacijama, nije kaznjen. Taj zakon se primenjuje samo u slucaju da dodje do sudara!

Zamisli da hitna pomoc stane na svako crveno svetlo u BG ili NS ???
a krenula je nekom da spasi zivot
 
Odgovor na temu

pbenka
Bački Petrovac

Član broj: 41366
Poruke: 479
93.87.29.*



+45 Profil

icon Re: Kapetani ubice i pljačka veka u Er Srbiji20.03.2018. u 11:00 - pre 16 meseci
Što se tiče tog člana ZOBS-a, mislim da se on može tumačiti i tako da vozila sa prvenstvom prolaza nemaju prvenstvo u dva slučaja: 1. kada nailaze na vozila pod pratnjom i 2. kada nailaze na crveno svetlo na semaforu, ali ne i zabranu ulaska u raskrsnicu, kada propuste one koji imaju zeleno svetlo. No ja nisam pravnik a i čuo sam za onu: dva pravnika i tri tumačenja ...
Pavel - yt7ta
 
Odgovor na temu

jovajovic100

Član broj: 325194
Poruke: 102



+2070 Profil

icon Re: Kapetani ubice i pljačka veka u Er Srbiji20.03.2018. u 19:52 - pre 16 meseci
Citat:
vladd:
Nije to nikakva zavera protiv nikakvih srbalja, vec je covek svojom vestinom preveslao zatupastu proceduru, koja samo statisticki pokriva situacije, i spasao i putnike i avion. Znanjem, vestinom i talentom, a ne procedurama.
Nema razloga da se motor zapali par minuta bez ulja, ali je bio koristan za brzo penjanje i prilikom zaokreta, ionako se popeo na vecu visinu, posto nije bas iskalkuisao koliko neispravan avion moze da ponire prilikom manevra.

Neverovatno zatupasta tvrdnja čoveka koji se deklariše kao intelektualac i naučnik . Biće da se samodeklariše .
 
Odgovor na temu

Bojan Basic
Novi Sad

Bojan Basic
SuperModerator
Član broj: 6578
Poruke: 3980
87.116.178.*

Jabber: bojan_basic@elitesecurity.org
ICQ: 305820253


+573 Profil

icon Re: Kapetani ubice i pljačka veka u Er Srbiji21.03.2018. u 01:21 - pre 16 meseci
Citat:
cika dacha: Bojan [email protected]
Upravu si sto se tice ZAKONA ali za vozace hitne pomoci,vatrogasaca, policije NE VAZI stajanje na crvenom svetlu tj oni primenjuju obrnuti trougao.

Pa o zakonu jedino i možemo pričati ako je reč o tome da li je nešto dozvoljeno ili nije, o čemu drugom? Ako se neko pravilo masovno krši, to i dalje ne znači da je dozvoljeno kršiti ga.
Citat:
pbenka:
Što se tiče tog člana ZOBS-a, mislim da se on može tumačiti i tako da vozila sa prvenstvom prolaza nemaju prvenstvo u dva slučaja: 1. kada nailaze na vozila pod pratnjom i 2. kada nailaze na crveno svetlo na semaforu, ali ne i zabranu ulaska u raskrsnicu, kada propuste one koji imaju zeleno svetlo.

Nema nejasnoća, pogledaj naročito poslednji deo onoga što sam citirao: tamo se taksativno nabraja kojih zabrana su vozila pod rotacijom oslobođena (oslobođena su ograničenja brzine, oslobođena su zabrane presecanja kolone pešaka itd.), a zabrana prolaska kroz crveno svetlo nije nešto čega su oslobođena. Osim toga, belbeg je citirao i zvaničan odgovor MUP-a (gde se opet eksplicitno kaže da kroz crveno svetlo ne smeju prolaziti); evo i linka za to. Dakle, kako god okreneš, prosto nije dozvoljeno da prolaze kroz crveno (a da li to u praksi rade, i da li bi trebalo da bude ili da ne bude dozvoljeno, to su sve druga pitanja).
Ljubičice crvena, što si plava kô zelena trava.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8219



+5022 Profil

icon Re: Kapetani ubice i pljačka veka u Er Srbiji21.03.2018. u 08:14 - pre 16 meseci
Citat:
Dakle, kako god okreneš, prosto nije dozvoljeno da prolaze kroz crveno

Sve to stoji,ali ne valja.Treba menjati.Gde je logika da vozilo pod pratnjom moze da prodje,policija moze a vatrogasci koje bi stavio

u ravni sa hitnom pomoci,ako ne i pre,da cekaju na semaforu?Hitna vozi jednog pacijenta (mozda i vise ali nebitno) a vatrogasci idu

ka zgradi koja ima 100 stanara koji su zivotno ugozeni!Metaforicki,ali dovoljno da se razmisli da li je zakon koji postoji i dobro resenje.

Ono sto odlikuje nas narod u takmicenjima prve pomoci,specijalne jedinice vojske-milicije je na prvom mestu ta improvizacija.Komanda

koju bi poslusao i izvrsio a zavrsio u zivom blatu iz razloga sto je ona nastala posle provere terena i ubajuje taj faktor, improvizacija.


Film koji sam predlozio upravo to i dokazuje.Sprovedena je procedura posle otkazivanje motora ali odluka koju je doneo kapetan

je spasla ljude spustajuci avion na reku Hadson.
 
Odgovor na temu

RoRa
Ranko Rodić
Sremčica

Član broj: 60631
Poruke: 283
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+94 Profil

icon Re: Kapetani ubice i pljačka veka u Er Srbiji21.03.2018. u 11:51 - pre 16 meseci
Posada koja je uspešno spustila putnički avion-jedrilicu (motori su otkazali nakon susreta sa jatom divljih gusaka) na reku Hadson izvela je pravo čudo. Ako se dobro sećam, pilot je odbio sugestiju kontrole leta da se prinudno spusti na jedan od obližnjih aerodroma već je doneo odluku da se spusti na zaleđenu reku. Nije mi poznato šta je NTSB ili neko drugi zamerao američkom pilotu ali jedna druga epizoda pokazuje sjaj i bedu (ne)poštovanja propisanih procedura.
Pilot kompanije iz Tunisa završio je na sudu iako je izveo podvig spuštajući avion tipa ATR na ustalasano Sredozemno more,prilikom povratka iz Italije prema Tunisu, kod Sicilije. Pilot je pre poletanja za Italiju konstatovao, prema pokazivanju merača goriva u rezervoaru, da ima dovoljno goriva za odlazak do Italije i povratak u Tunis. Pilota je u zabludu dovela greška mehaničara koji je, zamenjujući neispravan merač goriva, u kontrolnu tablu ugradio pogrešan tip merača goriva koji je lažno pokazivao da u rezvoaru ima osetno više goriva. Pilot pre poletanja za Italiju NIJE u papirima našao izveštaj o sipanju goriva a ipak je poleteo samo uz usmeno obećanja da će ga taj izveštaj sačekati kada se vrati u Tunis. Da stvar bude gora, pilot, totalno zbunjen činjenicom da su oba motora "otkazala" a u rezervoaru ima dovoljno goriva, zaboravio je da elise postavi na "nož" što bi usporilo brzinu propadanja aviona bez pogona. Taj propust je skratio vreme "jedrenja" prema aerodromu Palermo i avion je završio u moru pored obale i pogibiju dela putnika.
 
Odgovor na temu

flighter_022
NS

Član broj: 18499
Poruke: 676
*.static.isp.telekom.rs.

ICQ: 23089150


+221 Profil

icon Re: Kapetani ubice i pljačka veka u Er Srbiji21.03.2018. u 12:24 - pre 16 meseci
Sletanje na Hudson... interesantna stvar. Izgubili su oba motora u roku od nekoliko sekundi radi udara u jato ptica. Šonudjeno sletanje na polazni ali i na alternativni aerodrom su odbili jer jednostavno ne bi mogli da dojedre do bilo kojeg od ta dva. Sletanje na vodu se izbegava kada god postoji alternativa, ali jvde je alternativa bila da se zakucaju u gusto naseljen deo grada, tako da je izbor bio jednostavan. Samo ubog izuzetne veštine pilota nije bilo žrtava niti ozbiljnije povređenih. na njihovu sreću, reka NIJE bila zaleđena, jer da jeste avion bi se pri sletanju verovatno raspao, i pitanje je da li bi iko preživeo.
 
Odgovor na temu

Bojan Basic
Novi Sad

Bojan Basic
SuperModerator
Član broj: 6578
Poruke: 3980
*.uns.ac.rs.

Jabber: bojan_basic@elitesecurity.org
ICQ: 305820253


+573 Profil

icon Re: Kapetani ubice i pljačka veka u Er Srbiji21.03.2018. u 18:25 - pre 16 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Sve to stoji,ali ne valja.Treba menjati.Gde je logika da vozilo pod pratnjom moze da prodje,policija moze a vatrogasci koje bi stavio

u ravni sa hitnom pomoci,ako ne i pre,da cekaju na semaforu

Pa ne mogu ni policajci, ni vozila pod pratnjom. I za njih važi crveno svetlo.
Ljubičice crvena, što si plava kô zelena trava.
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4479



+359 Profil

icon Re: Kapetani ubice i pljačka veka u Er Srbiji21.03.2018. u 21:05 - pre 16 meseci
...
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8219



+5022 Profil

icon Re: Kapetani ubice i pljačka veka u Er Srbiji21.03.2018. u 22:09 - pre 16 meseci
Citat:
Bojan Basic:
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Sve to stoji,ali ne valja.Treba menjati.Gde je logika da vozilo pod pratnjom moze da prodje,policija moze a vatrogasci koje bi stavio

u ravni sa hitnom pomoci,ako ne i pre,da cekaju na semaforu

Pa ne mogu ni policajci, ni vozila pod pratnjom. :) I za njih važi crveno svetlo.

Kako mliss? Policajac iz vozila moze da da znak palicom stop i zaustavi saobracaj i prodje prvi!
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8219



+5022 Profil

icon Re: Kapetani ubice i pljačka veka u Er Srbiji21.03.2018. u 22:10 - pre 16 meseci
Ozbiljno je blokada od 2 meseca napravila od kurira teletabise.Mirni ko bubice i samo strikaju.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Kapetani ubice i pljačka veka u Er Srbiji

Strane: 1 2

[ Pregleda: 4806 | Odgovora: 36 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.