Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Novi tehnički pregled od 2018.

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi tehnički pregled od 2018.

Strane: << < .. 19 20 21 22 23 24

[ Pregleda: 34696 | Odgovora: 465 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1614
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Novi tehnički pregled od 2018.09.11.2018. u 18:09 - pre 4 dana i 13h
Na forumu Skoda Srbija ima ozbiljna tema o ovoj problematici. Pominju se neke osiguravajuce kuce (da ih sad ne pominjem) kao generatori ove situacije i predlozi da se bojkotuju osiguranjem u drugim kucama. Ako bude ovo poskupljenje, ja cu to sigurno uciniti!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5251
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Novi tehnički pregled od 2018.10.11.2018. u 17:43 - pre 3 dana i 13h
Ja sam rekao da nije do tehnickih (u neku ruku jeste, al ne direktno), vec sam dao link gde je sve objasnjeno. Svi ce poskupeti, verovatno na max cifru od 6000 ako osiguranje da samo 5%. Tako mi je prijatelj objasnio (eno i ime ste mu saznali). Naravno iza toga stoje klanovi - drzava i osiguravajuce kuce.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Član broj: 191820
Poruke: 1118
46.188.143.*



Profil

icon Re: Novi tehnički pregled od 2018.11.11.2018. u 07:12 - pre 2 dana i 23h
Upravo jeste do tehnickih - automehanicarske radnje naplacuju 1.000 dinara sat rada, pa nema nikakvog opravdanja da tehnicki pregledi naplacuju 10x vise od toga za posao koji je visestruko laksi i za koji je potrebno mnogo manje znanja. Osiguranje za prosecan automobil je oko 10.000 dinara, znaci li to da je provizija smanjena za 30% pa se cena podize za 3.000 dinara?
 
Odgovor na temu

Sava
Sava Stajic
Beograd

Član broj: 6587
Poruke: 1092



Profil

icon Re: Novi tehnički pregled od 2018.11.11.2018. u 07:42 - pre 2 dana i 23h
Pre neki dan sam bio u policiji i na šalteru kratko prodiskutovao sa tipom koji drži tehnički pregled. U principu on kaže da hoće da razdvoje tehnički pregled od ostalog dela registrracije vozila i da se njima ne isplati da rade po dosadašnjoj ceni. Ovo mi nije on rekao, ali čini mi se po nekom sećanju da oni od te cifre dobijaju 1.500 dinara.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7158
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Novi tehnički pregled od 2018.11.11.2018. u 13:02 - pre 2 dana i 18h
"Ne isplati se raditi po dosadašnjoj ceni" - za novokomponovanog srpskog bizmismena znači da nema 200% profita.

Jel' možda rekao koliko plaća radnike. Verovatno po 1.000,00 € pa se zato profit umanjio. Nego, trula nam država, pa nije u stanju da spreči monopolsko udruživanje.
Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Mladen Janjić
Čačak

Član broj: 187539
Poruke: 703
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Novi tehnički pregled od 2018.11.11.2018. u 16:09 - pre 2 dana i 15h
Negde pročitam da je u Švajcarskoj fiksna cena, 60chf, a plate preko 5000chf.

Samo se u Srbiji ne isplati ništa raditi. Mislim da je najveći problem to glupo uvođenje vremenskog ograničenja od 30 minuta po automobilu. Tehnički pregled nije ovlašćen servis pa da sad mora baš svaku sponu i svaki detalj da se pogleda, za takve stvari je vlasnik vozila dužan da održava svoje vozilo kako treba, a na tehničkom pregledu samo treba proveriti nasumično neke detalje, a ne da se radi detaljna provera (koju i inače niko ne radi, nego je namera države bila da ih natera tim vremenskim ograničenjem, što je besmisleno, jer radnik neće pregledati auto 30 minuta, već 5 minuta, a 25 minuta će čitati novine).

Većina tehničkih pregleda nije ulagala novac, kad ga je bilo dovoljno, na dodatne linije za tehnički, nego im je za sve bila dovoljna jedna linija, pa kad se izračuna na kraju godine, ispada da im je trebalo 10 minuta po vozilu, što je takođe besmisleno.

Nekada je sam vozač upravljao vozilom na tehničkom, sad niko pojema nema šta mu rade sa autom, znam tehnički gde je majstoru uvek ludački pritiskao kočnicu (jer je važno i koliko brzo raste sila kočenja, a ne samo maksimalna sila, a većina nije po 10 godina radila ozračivanje vodova za kočionu tečnost iako kod svakog točka postoji šraf koji se popusti da izađu gasovi ako ih ima), tako se odupre o naslon sedišta da malo fali da ga izvali, i tako zamahne nogom kad pritiska kočnicu da se dešavalo da pukne neki od vodova.
Niti je to realno kočenje niti će iko tako ludački da pritiska pedalu, jer se verovatno može desiti da dođe do nekih oštećenja, naročito kod starijih vozila.
Ako su vodovi za kočiono ulje negde popustili, to se može videti i vizuelno, ako su metalni vodovi korodirali, treba tražiti da se zamene, ali da vam se neko iživljava na autu...

A onda im dođe baja sa nekim besnim autom, majstori ga zovu jer ne znaju kako startuje motor :)
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi tehnički pregled od 2018.

Strane: << < .. 19 20 21 22 23 24

[ Pregleda: 34696 | Odgovora: 465 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.