Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C3 1.4 Hdi dpf filter ili...

elitemadzone.org :: AutoZone :: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 10379 | Odgovora: 130 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

boban779

Član broj: 16815
Poruke: 432
87.116.183.*



+41 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...23.12.2018. u 22:28 - pre 6 meseci
Niti svi novi benzinci imaju DPF niti taj Punto 1,2 zagađuje više od bilo kog dizela. Potpuno proizvoljne informacije se plasiraju na ovoj temi. Pronađite i pogledajte samo neke naučne radove o tome šta azotni oksidi i čađ rade plućima dok ih udišemo iz auspuha vaših automobila sa izvađenim DPF-om.
Keep clicking.
 
Odgovor na temu

bordzija
Dipl Ing Kruga Dvojke

Član broj: 137771
Poruke: 2717
*.dynamic.sbb.rs.



+119 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...23.12.2018. u 22:35 - pre 6 meseci
Sigurno je ekološki, kada ti savetuju da prilikom regeneracije juriš sat vremena nekim autoputem minimalno 80 kmh svako malo.

Na 5:50 počinje priča o dpf filteru i potrošnji goriva



Regeneracija uma
 
Odgovor na temu

Gost2
Vojvoda Naš
Technical University of Vienna
Gajdobra

Član broj: 313892
Poruke: 139
*.gprswap.mts.telekom.rs.



+91 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...24.12.2018. u 08:03 - pre 6 meseci
Stotine štetnih materija mogu se pronaći i u korici hleba.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7617
*.static.avana.rs.



+9225 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...24.12.2018. u 08:38 - pre 6 meseci
Šta pokušava Bordžija da dokaže na ovih nekoliko stranica foruma i kome?
Gde vodi ova diskusija? Čemu služi snimak pojedinačnog neispravnog primerka nekog modela nekog brenda?
Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7617
*.static.avana.rs.



+9225 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...24.12.2018. u 08:44 - pre 6 meseci
Ovaj jedan za 5 minuta zagadi koliko ceo Beograd za godinu dana.




Da ne spominjem, na primer, iole veće Nato manevre gde se sprži goriva (avijacija + mornarica + tenkovi, kamioni, i ostala vozila) koliko Srbija potroši za deset godina. Uz to se spži i nezna se koliko baruta i eksploziva najrazličitijih tipova.

Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 1249



+374 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...24.12.2018. u 19:55 - pre 6 meseci
Ma taj nosač se više ne koristi, ali je svojevremeno Saturn V (korišćen za misije Apolo) tako uništavao ozon da je procenjeno da bi 500 poletanja uništilo sav ozon na Zemlji.
A ni ovaj nosač za spejs šatl nije naivan, svako lansiranje ispusti u atmosferu oko 75 tona hlora, dok na samom spejs šatlu dodatni motor koji verovatno pokreće turbinu za proizvodnju električne energije, koristi hidrazin (N2H4) koji je kancerogen i ima toliko štetnih dejstava da bi trebao biti zabranjen.

Što je najgore, NASA i dalje razvija motore na čvrsto gorivo u cilju proizvodnje raketa za eventualne misije na Mars, što mnogi naučnici smatraju korakom u pogrešnom smeru imajući u vidu količinu štetnih supstanci koje takvi motori proizvode.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

alexandarv
Alexandar st
Vranjska Banja

Član broj: 26452
Poruke: 102
*.kti.rs.



+4 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...26.12.2018. u 00:04 - pre 6 meseci
Nisam bio na forumu neko vreme i šokiran sam na šta je sve izašlo! Od dpf filtera i seckanja motora stiglo se do spejs šatla! :-)
Red je da napišem šta sam uradio. Izvadio sam dpf, ostavio katalizator. Interesantno je da mi je softver sredio dečko iz okoline Leskovca koji je završio elektronski faks u Nišu a radi sa ćaletom servis automobila i tjuning. Ok dečko, pošto imam neki zajeban Bosh kompjuter morao je na stolu da ga rešava, direktno na ploči sa nekim pinovima!!! Kao operacija na otvorenom srcu. Umro sam od straha. Sve koštalo 100e. Posle uradio dijagnostiku, ne javlja više greške na tabli i na kompu. Pre reseta očitani podaci su prijavljivali problem sa turbinom i erg ventilom u opisu piše povremeno. To je valjda bilo zbog dpf-a.

[Ovu poruku je menjao alexandarv dana 26.12.2018. u 01:20 GMT+1]
 
Odgovor na temu

alexandarv
Alexandar st
Vranjska Banja

Član broj: 26452
Poruke: 102
*.kti.rs.



+4 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...26.12.2018. u 00:09 - pre 6 meseci
E sad, problem nije sasvim nestao, auto pali odmah prima gas momentalno, vuče odlično, ima više snage... ali hoće da u 3 oj na 1000 do 1100 obrtaja secne par puta dok ne dodam gas. Na netu sam našao da je neko naveo isti problem ali nije naveo rešenje na kraju. Jedni su sumnjali na egr, drugi na pcv - neka karterska ventilacija, neki na step motor. Sta bi moglo biti kod mene? Da li sam mogu skinuti i očistiti egr , odnosno kako da ovo rešim, samo bez ekologije molim. Šta je pcv ventilacija? Kako se rešava? Šta uposte može biti problem?

Hvala

[Ovu poruku je menjao alexandarv dana 26.12.2018. u 01:21 GMT+1]
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 1249



+374 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...26.12.2018. u 00:14 - pre 6 meseci
Kod nekih jednostavno isključe senzor EGR-a (npr. Opel), pa se informiši da li su i oni to uradili u novijoj verziji softvera. Mnogi su kod nas davali ogroman novac za zamenu EGR-a kod pojedinih automobila, a fabrika to rešila izmenama u softveru, međutim to znaju samo u ovlašćenim servisima, a često se i tamo prave blesavi pa naplate zamenu EGR-a, a u stvari samo stave najnoviji softver.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5491
*.adriamedia.rs.



+878 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...26.12.2018. u 11:01 - pre 6 meseci
Citat:
alexandarv:
E sad, problem nije sasvim nestao, auto pali odmah prima gas momentalno, vuče odlično, ima više snage... ali hoće da u 3 oj na 1000 do 1100 obrtaja secne par puta dok ne dodam gas.
[Ovu poruku je menjao alexandarv dana 26.12.2018. u 01:21 GMT+1]


Na tom motoru ispod 1200 obrtaja u 3. i visim stepenima prenosa je broj obrtaja na ivici da se ugasi motor. Nemoj ga NIKAD voziti u 3. stepenu ispod 1500 obrtaja. Pa nije to motor od radne masine. S tim nacinom voznje garant ce jos nesto da se zapusi.

1.6 HDI isto ne moze da primi gas u trecoj na tim obrtajima. Mislim prima, ali osecas da mu nikako ne prija. HDI motori traze malo vise gasa inace nego TDI ili JTD. Ne puno, ali malo vise.

Za te obrtaje su ti 1. i 2. stepen prenosa.

Nadji krivu obrtnog momenta i vozi kako ona kaze. Recimo ja moj HDI nikad ne saltam ispod 2000 obrtaja. Moze, ide on, ali nije to to. Jednostavno osecas. Saltam na 1500 do 2000 samo kad je hladan, dok se malo ne zagreje, nekih 5 minuta.

Skoro sam vozio najnoviji dci 1.5 agregat (novi Megane) i on ispod 1300 do 1500 obrtaja se buni. Ide, ali se buni.

Probaj pa javi, jer velika je zabluda da se dizeli voze na 1200 obrtaja. Saltaju se na malo manje od atmo benzinaca. Videces da ce masina da se preporodi. Meni je tzv sweet spot kad na 1750 obrtaja dobije maksimalni obrtni i od 1800 do 2800 je milina voziti motor, prosto samo pegla kako vuce. 1500 obrtaja mu je ok, sve ispod u 3. brzini i navise mu nikako ne prija, iako moze i tad da povuce i ubrza. Zasto muciti motor? Kod mene razlika u voznji na autoputu 130 i 180kmh je 0,3 litre u proseku potrosnje, tako da... naravno dizel ne treba ganjati ni preko 4500 obrtaja. Ti ispod 1500 obrtaja na tom motoru imas ogroman pad obrtnog momenta i snage. Nemoj ga muciti. Na 4000 obrtaja imas max snagu i preko 170Nm sto je odlicno, dakle 2000 do 4000 obrtaja mu je najprijatniji opseg rada.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7617
*.static.avana.rs.



+9225 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...26.12.2018. u 12:21 - pre 6 meseci
Mislim da je sasvim dovoljno da se pridržava manje-više standarda za sve obične serijske automobile

Prebacivanje u višu brzinu u laganoj vožnji
u 2. čim se malo ubrza
u 3. na 40-45 km/h
u 4. na 60-65 km/h
u 5. na 80-85 km/h

Na ravnom (osim kad je u pitanju kočenje motorom) ne voziti
u 3. ispod 30 km/h
u 4. ispod 50 km/h
u 5. ispod 80 km/h

Možda se na nekoj kraćoj relaciji može, na primer, voziti u 3. stepenu prenosa 25 km/h ali onda, ako treba da se ubrza, ne davati gas u 3. stepenu prenosa već prebaciti u 2. pa onda ubrzati do 40 km/h

A ako neko baš voli da gleda u obrtomer, onda, kako reče cozmo, ne treba voziti ispod 1500 obrtaja.

Stvari se menjaju na uzbrdici / nizbrdici.





Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5491
*.adriamedia.rs.



+878 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...26.12.2018. u 12:56 - pre 6 meseci
Na 1.6 HDI otprilike kako si napisao, mada u 4. stepen savetujem na 65 do 70kmh, neverovatna je razlika kako povlaci u odnosu na ono kad prebacis u 4. na 60 naprimer... 5 stepen prenosa moze od 80 ali od 90 bas bas lepo vuce. Vidim da 1.4 HDI ima slicnu krivu momenta i snage, pa preporucujem ovo sto sam napisao. Motori su stedljivi, u gradu ne valja biti na malom broju obrtaja u vecem stepenu prenosa jer to ne prija ni DPF-u ni EGR-u nikako.

Probao sam ja da skrecem u trecoj, sve je to ok, ali jednostavno motor je na liniji da se ugasi (ne bukvlano naravno), jer obrtaji padnu na 1000.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7617
*.static.avana.rs.



+9225 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...26.12.2018. u 13:23 - pre 6 meseci
Citat:
cozmo_im: ... u 4. stepen savetujem na 65 do 70kmh...

Naravno, može i tako. Ja sam manje-više napisao neke okvirne brzine.

Na primer, ja na autoputu ne menjam u 5. stepen prenosa pre 100 km/h. Lepo ga zalaufam i u 3. bar do 70km/h.
Ali, ako sam u gradu, i vozi se relativno sporo, u nekoj koloni, u 4. stepen ubacim na 60 km/h. Nekad i na 55 km/h ako vidim da 60 km/h neću ni dostići.

Ali svakako se slažem da vožnja na niskim obrtajima urniše auto. Posebno, ako se nagazi po gasu, na 1.000 - 1.200 obrtaja u želji da se dostige neka željena brzina. Onda se vidi kako siroma' dizel motor na autu ispred tebe ispusti oblak crnog dima, ne uspevajući da sagori preteranu količinu goriva.
Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5491
*.adriamedia.rs.



+878 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...26.12.2018. u 13:28 - pre 6 meseci
Uopste je mit da je dizel namenjen gradskoj voznji. Benzinci su bolji, iako vise trose. Naravno, prelaze i dizeli dosta km po gradu (taxisti naprimer), ali im najvise prija ravnomerna voznja na otvorenom putu preko 2000 obrtaja.

Doduse ispravan motor ne sme dimi prilikom potapanja gasa, ni dizel ni benzin. Potapanje gasa na 1200 obrtaja je veoma pogubno po dizel motor - ogroman stres za kvacilo (fiskno ili plivajuce svejedno) zbog obrtnog momenta, kao i za sam motor.

Recimo 2.0 HDI od 90ks koji imam u Picasso... kazu ljudi trom motor. Naprotiv. Jeste trom ako ga vozis tako da je na liniji gasenja. Umesto toga ja sam ga vozio drugom do 50, trecom do 70 i cetvrtom do 100. Ide ko blesav tako. Potrosnja se poveca.... pa 0,1 ili 0,2 litre u sveukupnom proseku. A motor samo prede (Picasso nema obrtomer pa 2.0 HDI uglavnom ljudi uguse jer saltaju rano i onda se cude kako lose pretice i ubrzava).

Ja svakako vise volim osecaj voznje benzinca, ali sticajem okolnosti prelazim bas veliku kilometrazu i brat i ja pa su nam potrebna veca vozila koja trose manje.
 
Odgovor na temu

alexandarv
Alexandar st
Vranjska Banja

Član broj: 26452
Poruke: 102
*.kti.rs.



+4 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...26.12.2018. u 20:16 - pre 6 meseci
Nisam ja kupio automobil nego sam izvadio dpf. Taj auto vozim već skoro godinu tako da znam kako se ponašao pre ovog problema. Nisam ni taze vizač, pre citroena sam vozio Mercedes 200d, Kadet 1.7 ohc, golf 2 1.6b, citroen c2 1.4hdi, službenu dačiju 1.9 benz, oktaviu 2.0 tdi mk2...

Dakle pre kvara na c3 nikakvih seckanja nije bilo sa istim stilom vožnje.
Danas sam osetik i u 4-oj oko 2000+ obrtaja... suptilno na tren secne. Ako se zbog dpf zapušio egr da li se on čisti i kako? Ako može to malo da mi pojasnite... hvala
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5491
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+878 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...26.12.2018. u 20:53 - pre 6 meseci
EGR moze zapusiti DPF. Obrnuto ne. A pre bi osetio EGR, lose bi isao na punom gasu. Dakle na manjem gasu ide ok, a na punom lose... to je najcesci simptom, kao i varijacije na leru, los ler gas... javice se neko ko je bolje upucen. Probaj malo ostriju duzu voznju na autoputu, vidi kako se ponasa, ili zakaci dijagnostiku. Voznja na malom broju obrtaja moze zaprljati EGR. Ciscenje obavi u nekom dobrom servisu.
 
Odgovor na temu

alexandarv
Alexandar st
Vranjska Banja

Član broj: 26452
Poruke: 102
*.kti.rs.



+4 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...27.12.2018. u 22:48 - pre 6 meseci
Desava se da na kratko varira ler gas. Hoce da i na vecem gasu ozgubi snagu na kratko... interesuje me na ovom hdi motoru da li se egr resava čišćenjem ili softverskim isključivanjem ili se odstranjuje ili nešto treće?
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3574
*.crnagora.net.



+1085 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...28.12.2018. u 09:04 - pre 6 meseci
Citat:
cozmo_im:
EGR moze zapusiti DPF. Obrnuto ne.


Netačno.
EGR vraća dio izduvnih gasova u usis a kada je dpf zacepljen onda se stvara pritisak na egr i on propusta garež u usis i kada to nebi trebalo.
Dakle kada je dpf u problemu upravo se odrazi na egr, prlja ga i zatvara usisnu granu...

Kod tog citroena treba ponovo uraditi softver jer ga je taj momak iz Leskovca uradio pogresno, vjerovatno sa nekim od ads krekovanih programa koji ne urade kako treba.
Bilo koja nus pojava posle tog zahvata ne smije da se desava. Nikakvo gubljenje gasa, nikakva seckanja, nikakvo variranje u leru, nikakvo pojavljivanje gresaka, poruka o aditivu, kretanja regeneracije itd.

Trebalo je prije nego sto uradi softver da iz parametara zakljuci sta treba raditi...
Sad je jos gora situacija jer nemas originalne fajlove iz kompjutera koje po pravilu prvi majstor nece dati drugom majstoru koji ispravlja situaciju, pa se mora originalnom dijagnostikom online vratiti fabricki sadrzaj i sve uraditi ponovo.
Ozbiljni softveri sa kojima se to radi kao sto je swiftec ili online IAS su prilicno skupi.
Vecini majstora koji se ozbiljno sa tim bave ide u prilog da ima sto vise onih koji rade pogresno jer se svaki taj njihov posao mora raditi ponovo.
Kod prepravke softvera pistoje i eksperti kao što je naš bivši moderator Šilić koji taj fajl od tog citroena moze da uradi "iz glave" u editoru bez pomoci bilo kakvog programa osim za cheksum.
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 1956
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+359 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...28.12.2018. u 12:20 - pre 6 meseci
Nocni, mozes da mu das info koji senzor da iskljuci, da skine dzek sa njega i da vidi da li ce se javiti greska. Koliko sam u toku, los program iskljuci gomilu senzora, pa ne skidanje dzeka ne javljaju nikakvu gresku.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3574
*.crnagora.net.



+1085 Profil

icon Re: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...28.12.2018. u 17:13 - pre 6 meseci
Nije ovdje to slucaj da su ubili sve greske pa da ne daje grešku kad nešto iskljucis... tako su radili stari programi kao volta npr... ovo je ecu novije generacije edc17C10 i drugi je ovdje problem u pitanju.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C3 1.4 Hdi dpf filter ili...

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 10379 | Odgovora: 130 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.