Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Električna vozila DA ili NE?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Električna vozila DA ili NE?

Strane: << < .. 6 7 8 9 10 11

[ Pregleda: 18959 | Odgovora: 210 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 787
*.dynamic.kdsinter.net.



+252 Profil

icon Re: Električna vozila DA ili NE?26.04.2019. u 10:28 - pre 2 meseca
Da, stavili 1 punjac na grad od 200 000 stanovnika i odmah se hvale :) Neko ce da sedi 2 sata u kolima dok se puni a ovi iz direkcije da blenu.

10 godina iza cele Evrope. Napredno nema sta.
 
Odgovor na temu

bordzija
Dipl Ing Kruga Dvojke

Član broj: 137771
Poruke: 2719
*.dynamic.sbb.rs.



+119 Profil

icon Re: Električna vozila DA ili NE?26.04.2019. u 11:25 - pre 2 meseca
Koliko ja znam taj atest je vrlo jednostavan kod nas, izrada šasije i delova trapa nije dozvoljen što oni odmah naglase, raznorazne prepravke prekontrolišu i daju sugestije koje treba da se isprave, ono što neće da prihvate jasno napomenu ali ima ljudi koji po svaku cenu to nešto svoje guraju i guraju pa to onda košta ko svetog petra kajgana i ništa ne urade.

Po meni je konverzija vozila u elektro sasvim prihvatljiva, pod uslovom da se radi po pravilima struke a to danas baš i nije zastupljeno otkad su naprdnjaci na vlasti. I eto problema.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14717



+2622 Profil

icon Re: Električna vozila DA ili NE?26.04.2019. u 14:50 - pre 2 meseca
Citat:
AstralPro:
Da, stavili 1 punjac na grad od 200 000 stanovnika i odmah se hvale :) Neko ce da sedi 2 sata u kolima dok se puni a ovi iz direkcije da blenu.

10 godina iza cele Evrope. Napredno nema sta.

Hoces da kazes da nema dovoljno i da se dugo ceka?

pa koliko ima benzinskih pumpi u odnosu na broj vozila?
nesto cenim da je cak i taj jedan punjac trenutno previse.

recimo takodje da ima i malo pumpi za metan u odnosu na broj vozila...
pa ne vidim da ih treba vise u odnosu na broj vozila.

Sve to trziste samo regulise kada se pojavi potraznja.



Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 787
*.dynamic.kdsinter.net.



+252 Profil

icon Re: Električna vozila DA ili NE?26.04.2019. u 21:44 - pre 2 meseca
Da,
da su postavili na svaku benz pumpu po jedan punjac ili dva mozda bi ljudi poceli da kupuju elektro vozila. Ovako i da ga kupi neko sta ce s njim,da baca produzni sa petog sprata?

Metan je druga prica to imaju samo taksisti i ukupan broj vozila na metan je uzasno mali u odnosi na plin ili ostalo
ne zbog pumpi nego zbog same ugradnje metana u standardna vozila tj tezine sistema.

Ja bih prvi kupio (polovno) elektro vozilo kao drugi auto u kuci ali sa njihovim trenutnim dometom i nepostojanjem punionica stvar je prilicno prosta i jasna.
Nadam se da cemo se sledecih desetak godina resiti bar polovine dizelasa i raznih krseva na putevima.


 
Odgovor na temu

bordzija
Dipl Ing Kruga Dvojke

Član broj: 137771
Poruke: 2719
*.dynamic.sbb.rs.



+119 Profil

icon Re: Električna vozila DA ili NE?26.04.2019. u 22:47 - pre 2 meseca
Bože pa ti kao da ne znaš kako naš narod iscedi i poslednji dinar od prodate njive za nov auto. I sada njima neko da proda priču o ekoloZiji i sličnom? Pa nema te sile da se naš narod navuče na jeftinu priču ko telešop a kamoli tek na pazi sad, struju od koje se svaki prosečan balkanac plaši!

Ukratko, o toj žvaki može da razmišlja neko ko ima 1000-1500 evra platu u srbiji a taj verujem da ima pametnija posla. Punjači za 20-30 godina ako bog da.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14717



+2622 Profil

icon Re: Električna vozila DA ili NE?27.04.2019. u 16:01 - pre 2 meseca
Citat:
AstralPro:
Da,
da su postavili na svaku benz pumpu po jedan punjac ili dva mozda bi ljudi poceli da kupuju elektro vozila.


Znaci tolika je guzva na tom punjacu da se ceka na red? :D


Citat:
Ovako i da ga kupi neko sta ce s njim,da baca produzni sa petog sprata?

Pa ne zive svi na petom spratu, elektro vozilo mozes da punis i u garazi.

Kada bi ja imao elektro vozilo prakticno nikad ga ne bi punio na javnom punjacu.



Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Član broj: 191820
Poruke: 1242
*.dynamic.sbb.rs.



+1715 Profil

icon Re: Električna vozila DA ili NE?27.04.2019. u 19:54 - pre 2 meseca
Citat:
AstralPro:
10 godina iza cele Evrope. Napredno nema sta.

10 godina? Mislis? Danas su objavili da su u norveskoj u martu elektricni automobili imali udaju u prodaji svih automobila od 58%, a svi drugi - benzin, dizel, lpg, cng zajedno 42%. Sledece godine takvu statistiku mozemo ocekivati u vecini razvijenijih drzava evrope. A u Srbiji za 10 godina? Mozda je za 20 realnije?
 
Odgovor na temu

component

Član broj: 182885
Poruke: 732
212.200.85.*



+282 Profil

icon Re: Električna vozila DA ili NE?06.05.2019. u 08:20 - pre 2 meseca
Državi nije u interesu da pospešuje korišćenje električnih vozila. Osim ako ne postoji neki uslov EU koji treba da ispunimo. Ukoliko hoćeš da povećaš broj električnih automobila, samo ukineš carinu i PDV na ovakva vozila i smanjiš troškove registracije i polako će sami ljudi kupovati umesto dizelaša. Naglašavam polako, pošto su promene svuda spore a u Srbiji mili.
 
Odgovor na temu

component

Član broj: 182885
Poruke: 732
*.mbb.telenor.rs.



+282 Profil

icon Re: Električna vozila DA ili NE?19.05.2019. u 09:29 - pre 2 meseca
VW ponovo jaše. Nije bila dovoljna afera sa dizelom i potrošnjom sada pokušavaju da obmanu kupce električnih vozila. Radi se o Audiu eTron. Skoro je bilo na vestima čuveni grafik gde se vidi kako je Audi superioran u odnosu na konkurenciju. Inače, obećali su mnogo veći domet ali nisu ga realizovali. Smislili su neko opravdanje da su namerno ostavili mnogo veću marginu baterije što je kao u stvari bolje za kupce.

Što se tiče grafika i punjenja ovde je objašnjeno kako je zaista:
https://cleantechnica.com/2019...times-faster-than-audi-e-tron/
 
Odgovor na temu

bordzija
Dipl Ing Kruga Dvojke

Član broj: 137771
Poruke: 2719
*.dynamic.sbb.rs.



+119 Profil

icon Re: Električna vozila DA ili NE?19.05.2019. u 11:16 - pre 2 meseca
Pa jednostavno je, država se kroz porez za novo vozilo naplati odmah za akcize i ostale trošarine koje bi ubirala godinama na gorivu, negde više negde manje pa neki prosek.
Ja recimo dajem oko 400 evra godišnje na gorivo x10 koliki je vek trajanja i to mu dodje na to 4000 evra.

Vozilo na sus motor košta oko 10.000 evra dok isto takvo na električni pogon je 20.000 evra. Gde su tu usput baterije koje crkavaju i na koje isto ide 25% poreza?
Statistika je vrlo jasna. Normalno niko pametan neće da kreditira državu i auto industriju kroz ovakav sistem. Čuj da oslobode poreza električna vozila ha ha ha.

A gde su tu banke sa kreditima koje uzimaju na ove cifre još 50-100%

Mislite o tome.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3574
172.68.222.*



+1085 Profil

icon Re: Električna vozila DA ili NE?26.06.2019. u 11:42 - pre 25 dana i 2h
Bosch i Mercedes uzvraćaju udarac... proizvodiće dizele koji zagadjuju daleko manje od benzinaca...

https://autoblog.rs/blog/auto/...ela-evropski-gradovi-protiv-eu

Citat:


Nakon primene novih EU pravila o emisijama vozila, u Parizu, Briselu i Madridu došlo je do povećanog zagađenja

Evropska komisija i gradovi, koji su posebno pogođeni zagađenjem vazduha, nastavljaju pravnu bitku oko toga koliko zapravo vozila mogu emitovati azotnih oksida (NOx).

Pre nekoliko meseci Evropski sud je presudio u korist gradova Pariza, Brisela i Madrida, a protiv promene pravila EU o emisijama vozila. Ova tri grada su saopštila da je nakon primene tih EU pravila došlo do povećanog zagađenja!

Evropski sud naveo je kako je regulatorna izmena Evropske komisije iz 2016. kojom se povećavaju ograničenja emisija azotnih oksida iz automobila i lakih dostavnih vozila prekoračila ovlašćenje izvršne vlasti EU i prekršila zakone o ljudskim pravima i drugim zakonima EU. U odluci Evropskog suda se nadovi kako "Evropska komisija nije imala ovlašćenje da izmeni granice emisije EURO 6 za nova stvarna ispitivanja emisije iz vozila (RDE)", prenosi T-portal.

Glavno pitanje je da li vozila sa EURO 6 motorima ispunjavaju emisionu normu od maksimalno 80 grama NOx po pređenom kilometru.

Međutim, u ovom trenutku je dozvoljeno da dizelaši izbacuju veće količine azotnih oksida. Prema aktuelnom EURO 6d-TEMP standardu, maksimalni nivo emisije azotnih oksida, prilikom RDE testiranja, sme biti 168 mg/km.

Od januara 2020. se spušta na 120 mg/km, a možda će ova norma pasti i na samo 80 mg NOx/km, jer je krajem 2018. godine Evropski sud pravde presudio da Evropska komisija nema pravo na određenje faktore usklađenosti, kojim je omogućena viša granica. Najavljeno je da će se EK žaliti na tu presudu, jer smatra da je testiranje u realnim uslovima zapravo prilično netačno i rezultati nisu precizni.

Zato sada predlaže odgovarajući zakonodavni postupak. Međutim, faktori konverzije bi trebalo da ostanu isti 'kako bi se stvorili stabilni uslovi za lokalne vlasti i automobilsku industriju', navodi Komisija.

Pored povećanja azotnih oksida, cela ova anti-dizel kampanja je uticala na povećanje zagađenja još jednim gasom. Na mesto dizelaša došli su benzinci, koji, zanimljivo, izbacuju veće količine ugljen-dioksida, pa je prošle godine zabeležen porast CO2 u Evropskoj Uniji, prvi put u poslednjih deset godina.

Nedavna ADAC-ova testiranja pokazala su neverovatne rezultate emisije NOx. Novi dizelaši emituju neverovatno malu količinu azotnih oksida (NOx), ako ih uopšte i emituju, kao i slučaju Mercedesa C220d (0 mg NOx/km).

Još neki modeli su postigli ekstremne vrednosti. BMW 520d karavan i Opel Astra 1.6D su izbacili samo 1 mg NOx po kilometru, BMW 520d Steptronic 5 mg NOx/km, a Sitroen Berlingo BlueHDI 130 7 mg Nox/km.

Neverovatni rezultati ovog testiranja posledica su primenjene tehnologije koju je kompanija Boš najavila prošle godine.

Iz Boša su tada najavili da će nova tehnologija, koja je namenjena novim EURO 6d agregatima, softverskom nadgradnjom smanjiti emisiju azotnih oksida za čak više 90 odsto u odnosu na postojeće stanje. Bošova "laboratorijska" vozila postigla su tada rezultat od samo 13 miligrama NOx po kilometru i mereno u novom RDE ciklusu.

Mercedes je ovakav rezultat objasnio i "posebnom obradom i višestrukom recirkulacijom izduvnih gasova" u njihovom motoru OM 654. "Naš cilj je da do 2020. dostignemo prosečan nivo od 30 mg NOx po pređenom kilometru, mereno po RDE ciklusu", saopštio je nemači proizvođač.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Električna vozila DA ili NE?

Strane: << < .. 6 7 8 9 10 11

[ Pregleda: 18959 | Odgovora: 210 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.