Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

VW Golf 7 1.0 TSI

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW Golf 7 1.0 TSI

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 24289 | Odgovora: 65 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI02.09.2020. u 13:04 - pre 43 meseci
Pa sad... koji je zaključak? Da nemci nisu dobro odradili prenosni odnos brzina kod menjača, da je ubrizgavanje drugačije ili Golf ima značajnije veću masu od drugih vozila sa istim motorom?
Možeš ti aktivirati sportski mod, ali to neće povećati količinu vazduha pa da može i više goriva da se dozira, nego će šaltati na višim obrtajima, pa će i bolje da vuče, jer se sve dešava iznad 2000rpm.

Meni auto ima prve 2 brzine baš kratke, prva je takva da na minimalnom gasu auto bukvalno mili manje od 10cm/s, i onda normalno da u prvoj brzini dobro povuče iako nema turbinu, u drugoj slično, e tek u trećoj nije dobro daviti motor ispod 1500rpm... Da je VW na tom Golfu stavio kraću prvu i drugu brzinu, povukao bi on lepo i na niskim obrtajima, a kad ga zaletiš, onda ga ionako voziš oko 20000rpm pa će da vuče ok, a za preticanja obavezno više. Uglavnom, i turbodizeli se valjda tako voze, ne vozi se na 1300-1500rpm, jer i većina njih ima "turbo rupu", možda je drugačije kod ovih sa varijabilnom geometrijom turbine... ali, postoje i kod benzinaca te skuplje turbine i možda je karakteristika linearnija, ali je zato i auto sa takvim motorom skuplji.

Konkretno, na tom Golfu što si vozio piše da je ispod 15k evra, za te pare nikad nije imao Tucson (niti ix35), na akcijama su bili tipa 16.990 sa atmosferskim 1.6 132-135ks motorom, Toyota CHR je takođe koju hiljadu evra bila uvek skuplja, Vitara je takođe uglavnom bila 16-17k, jedino Yeti je možda imao po ceni ovog Golfa.

Uglavnom, taj 1.0 mi je nekako više za Polo, a za Golfa bi normalno bilo uzeti 1.5TSI... mada, ako je uglavnom za po gradu i budućeg vlasnika ne zanima neka žustra vožnja, može i 1.0 od 100 i kusur konjskih snaga, sigurno ide bolje od onih starih 1.3/1.4/1.6 atmosferaca koji su se ugrađivali pre par i više decenija u prve 4 generacije :)

Druga je stvar ako se razmišlja o prodaji posle 5-6-7 godina, onda nije loše razmisliti i o tome šta najbolje prolazi na tržištu od benzinaca.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Bwe
Novi Sad, Tokyo, Peking

Član broj: 205756
Poruke: 121
*.dynamic.vipmobile.rs.



+31 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI02.09.2020. u 14:46 - pre 43 meseci
Nema zaključka, nego iznosim svoje utiske :) Kao što sam rekao, Golf i CHR fino idu preko 2000 obrtaja sa tim motorima, bez obzira u kojoj su brzini.

Što se cene Golfa tiče, ona se odnosila na lizing, za keš i kredit je bilo malo skuplje. Nebitno za cenu, meni je bitno da mi auto nakon test vožnje ostavi dobar utisak, ili da su nedostaci minimalni. Cena mi nije presudan faktor.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.pool.telenor.hu.



+2282 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI02.09.2020. u 16:37 - pre 43 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Šta bulazniš? Koja je poenta?

Poenta? Nauciti tebe da nije lepo uvrediti 99% clanova foruma konstatacijom da su nevaspitani jer ne cipuju svoje automobile. Uveren sam da si ti to naucio i da vise nikada neces izreci tu uvredljivu glupost, samo ti sujeta ne dozvoljava da priznas da si pogresio i da se javno izvines onima koji su to procitali i nasli se uvredjeni. Sto se mene tice cilj je ispunjen, ne moramo dalje ici u offtopic, ali ti si taj koji opet vredja koriscenjem izraza "bulaznis" kakvi se ne nalazenu vokabularu jednog fino vaspitanog mladog gospodina. Ja cu u skladu sa svojim lepim vaspitanjem to da ignorisem.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
87.116.167.*



+1340 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI02.09.2020. u 17:14 - pre 43 meseci
Koji si smarač a pri tom si još i falsifikator.

Pogledaj da sam to "lepo vaspitanje" stavio pod navodnike baš zbog takvih kao ti, da me pogrešno ne shvate i ne bambusaju bez veze.

Pravo značenje toga je da je meni nezamislivo da vozim auto koji u sebi ima još xxx neoslobođenih konja koje je fabrika iz ovog ili onog razloga blokirala, a ja sam ih platio a u vožnji ne mogu da ih osetim.

Moja ideja je da tu snagu oslobodim i da je pravilno rasporedim, i pri tom TO NE ZNAČI da divljam, pravim buku, zagađujem, varam osiguranje i sve drugo glupo što si istrolovao.

Štaviše, ja i kada to uradim sa mojim autom, motor u njemu je manje napregnut i manje troši nego kada ti kupiš neki "moderni SUV" i neku drugu modernu glupost čiji je motorić već u fabrici napregnut do krajnjih granica i iz njega se više ni kapljica ne može izvući.

Dakle, prva stvar u reprogamiranju auta je da kupiš auto koji je POGODAN za to, pa tek onda da kreneš u razmišljanje kako to da uradiš.

To bi najpre trebalo da se zna a o tome se skoro i ne priča, da nisu svi auti jednako pogodni za to, neki imaju veliku rezervu snage i momenta koju je lako osloboditi, a neki je nemaju uopšte ili skoro nemaju pa je svaki remap preveliko opterećenje za njih, itd.

To je velika nauka koje je inače vrlo interesantna i proučavam je dugo, ali zbog takvih smarača kao što si ti ona ne može da dođe na red da se o njoj priča na ES-u.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.pool.telenor.hu.



+2282 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI02.09.2020. u 20:17 - pre 43 meseci
Kako mislis ne varas osiguranje? Da li placas osiguranje na stvarni broj ks ili na fabricki? Da li ti je poznato da osiguranje ne vazi ako se za cipovanje sazna?
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 901
*.dynamic.kdsinter.net.



+288 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI02.09.2020. u 21:17 - pre 43 meseci
Ne postoji nacin na koji ce kod nas osiguranje saznati da li je auto cipovan ili nije jer nemaju zakonsko pravo da prikljucuju dijagnostiku ili da testiraju neciji Mercedes od 150 hiljada evra a analogno tome bilo koji auto.
Isto tako i tehnicki pregledi. Moze da gurne sondu u auspuh,da proveri kocenje i ostalo sto je i do sad bilo ali da testira snagu auta na valjcima i slicno nema sanse.

Podrzavam cipovanje i tuning posle kog auto ostaje ispravan ako je u pitanju motor sa fabrickom rezervom snage i ako zamajac,lamela,menjac i kocnice mogu da podnesu vecu snagu i da na autu ostane katalizator i dpf.
Po Novom Sadu je gomila "cipovanih" krseva, dizelasa koji truju bacaju crn dim na svako stiskanje gasa. To su uglavnom golfovi 4,alfe 147 i bmw e46. Da im iscede ono malo jada sto je ostalo ispod haube :D "Cipovanje" za 50 evra.
Videcemo taj famozni novi zakon sledece godine da li ce skloniti trovace sa ulice.


 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
87.116.167.*



+1340 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI02.09.2020. u 21:20 - pre 43 meseci
@Darko

Joj rodila te majka brižnog, ako toliko "brineš" da li sam osiguranju možda uskratio koji dinar, ti ih slobodno zovi neka plate merenje snage.

Samo neka mi se najave malo ranije, par minuta mi je dovoljno da sve vratim na F.A.B.R.I.K.A., koliko god to besmisleno bilo.

Ustvari, nije ti loša ideja, samo neka dođu, isključiću jedno stotinak a možda i više KS, pa ću da im tražim da mi vrate pare


P.S. podseti me Astral...

Na tehničkom pregledu moj auto je pokazao NEMERLJIVU količinu štetnih materija u izduvu. Nakon toga su se malo konsultovali koliko da napišu u izveštaju, pa su me pitali da li mogu da napišu 0.01% nečega, jer je to najmanja vrednost koja može da se napiše.

Rekao sam im piši brate šta hoćeš šta me briga, samo hvataj ove dizel trovače da se konačno počiste sa drumova.
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 463



+1328 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI02.09.2020. u 21:56 - pre 43 meseci
Svaka cast - retko dobro torlovanje tema na autozone-u...
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
87.116.167.*



+1340 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI02.09.2020. u 22:01 - pre 43 meseci
Napiši nešto što ima nekog smisla
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 463



+1328 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI02.09.2020. u 22:11 - pre 43 meseci
Smisao? Umesto sto se pecas na Darkovo trolovanje, pobrisi gluposti ili razdvoji teme - "moralne dileme oko cipovanja" + "VW Golf 7 1.0 Tsi"
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
87.116.167.*



+1340 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI02.09.2020. u 22:13 - pre 43 meseci
Razmišljao sam o tome ali i ovako je korisno, neka ostane za sada, a ako želite dalje u off neka ide nova tema
 
Odgovor na temu

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 113
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+107 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI03.09.2020. u 10:27 - pre 43 meseci
Da se vratimo na temu...
Izvinjavam se što nisam malo aktivniji ali zadnjih dana ne nalazim vremena ni za spavanje.

Ovako,pomenuti automobil je još uvek u opticaju za kupovinu ali se za sada ne nalazi vremena da se ode na neku test vožnju ili da se pogleda neki iz oglasa.Ono što sam za ovih par dana stigao je da sam uspeo da čujem ili pročitam još nekih par utisaka drugih o pomenutom automobilu koji su me blago je reći pomalo iznenadili.
Jedan od njih je posle svoje test vožnje i kupio pomenuti automobil i posle nešto više od godinu dana je prezadovoljan sa istim.Ne zamerite mi ali preneću ovde par njegovih zapažanja koja bi se takođe mogla prokomentarisati:



""Odmah da se ogradim, nikad se nisam lozio na Golfa i mislio sam da nikad necu kupiti jedan. Vozio sam ih sve od keca do 6-ice i iako ne mogu poreci da su dobri i kvalitetni automobili, uvek mi je smetala tvrdoca vesanja i stur enterijer (Nemacka klotara sto bi se reklo).

I onda pre pola godine u firmi dobijemo par komada 7.5 1.6 TDI Trendline tako da sam imao prilike da se dobro upoznam sa autom kako po gradu tako i na duzim putovanjima. Auto kao auto je sjajan. Nemacki cvrsto upakovan sa vrhunskom finalnom obradom pogotovu enterijera. Prvi utisak kada sam seo u taj 1.6 je bio: opaa ala su se Svabe potrudile, ovo nema mnogo veze sa prethodnim Golfovima. Drugi utisak je bio: opaaalaaaa ala je ovo udobno i lepo se vozi. Treci utisak je bio: jbt jesam li seo u Golf???

Inicijalno sam i planirao da kupim 1.6 TDI dok mi drugar koji radi u Porsche-u nije rekao: ne budi budala, pogledaj 1.0 TSI. Potom mi je ugovorio probnu voznju. Buduci da mi je i prethodni auto bio malolitrazni turbo benzinac, otprilike sam znao sta da ocekujem. Medjutim iznenadio sam se i to mnogo. Prosto nisam mogao da verujem sta su izvukli iz 999 cc. Koleginica iz Porsche-a koja je bila sa mnom u kolima je bila strpljiva te je probna voznja trajala vise od 2 sata. Posle probne voznje sam toliko bio u neverici da sam krenuo da uporedjujem po svim pitanjima 1.6 TDI i 1.0 TSI da bih video sta mi je ciniti po pitanju kupovine.
Prvo, 1.0 TSI ide bolje od 1.6 TDI. Znam da necete verovati ali je tako. Vagen se sa ovim motoricem ozbiljno potrudio a i 1.0 je od 1.6 laksi za 100 kg + kraci menjac jer 1.0 ima 6 brzina a 1.6 5. Drugo odrzavanje i registracija su znacajno na strani TSI-a + sto stvari koje na dizelu dolaze kasnije na naplatu kao sto je DPF filter ovde ne postoje. Trece, potrosnja. 1.6 TDI po gradu (Bg) trosi oko 6.5, pricam o mojoj voznji. 1.0 TSI zavisno od guzve trosi od 5.5 do 8. aj da kazemo da je prosek 7-7.5. Kad se uporede cena dizela i benzina dodjem otprilike na isto. Da ne pricam o autoputu gde TDI trosi 5.5 a TSI 4.5 zbog 6-te brzine. Dakle matematika je jasna, sve ide u prilog benzincu. Buduci da sam vec vozio malolitraznog turbo benzinca i da nemam predrasuda prema takvim motorima, odluka je bila jasna. Kupujem TSI. Mozda bih kupio i 1.5 da nije toliko skup, ali 1.0 mi je bio u zlatnoj sredini sto se tice svega, performansi, potrosnje, odrzavanja a i ponajvise cene.
Ovaj Golf je edicija 7.5 1.0 TSI u Comfortline opremi i prvi utisci su fenomenalni. Definitivno je VW na ovom Golfu otklonio sve stvari koje su mi na ranijim verzijama smetale. Enterijer daleko prijatniji nego ranije, mesta unutra kolko oces, sve je jako prijatno na dodir. U voznji je mnogo udobniji i upija ove nase rupe sjajno, zvuk u kabini prilikom prelaska preko oranja je minimalan a vibracija skoro da nema. Celokupnom utisku doprinose i 15-ice koje verovatno necu menjati zarad udobnosti. Na otvorenom putu drzi traku kao po sinama. Motoric ima 110 ks i 200 nm i meni je prilicno neverovatno da ovako mali benzinac ulazi lagano u teritoriju dizela sa torq-om. Moment je na raspolaganju vec od 2000 obrtaja kao i na dizelu te se auto moze voziti i prilicno penzionerski i tada je jako stedljiv.
Sto se opreme tice ima sve sto treba vec i u Trendline paketu, a Comfortline se razlikuje po boljim sedistima podesivim i po visini sa podesavanjem lumbalnog dela, na zadnjem sedistu naslon za ruke (sa ski rupom) , zatim puno lepse lajsne unutra, dodatne hrom lajsne spolja, bolje osvetljenje unutra i jos po neke prcaboce tipa fioka za naocare i tako to. Ono sto obavezno mora da se pomene je adaptivni tempomat koji jos uvek nisam imao prilike da isprobam.
Jedino sto je diskutablino je sam izgled automobila. Jbg Golf je Golf i to se prepoznaje sa 3 kilometra. Mada meni je ok, nije najlepsi auto na svetu ali daleko od toga da je ruzan""



Zaineresovalo me ovo da 1.0 tsi ide bolje od 1.6 tdi pa trenutno malo istražujem o tome...ima više priloga na You Tube koji idu u prilog toj po meni pomalo neverovatnoj tvrdnji.





 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2920 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI03.09.2020. u 12:35 - pre 43 meseci
Da ide bolje i da manje trosi od 1.6tdi?
Nema sanse.
Ti si zapravo odlucio da sebe ubedis da kupis taj 1.0tsi i to je u redu.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 463



+1328 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI03.09.2020. u 13:07 - pre 43 meseci
I meni je malo previse entuzijazma u tekstu, ali ne smem nista da tvrdim posto konkretno taj auto nisam vozio

Ne planiras da potrosis 5e na kineske papuce, nego da se izujes 15-20k, ja bi to provozao i to vise puta i u razlicitim uslovima.
 
Odgovor na temu

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 113
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+107 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI03.09.2020. u 13:27 - pre 43 meseci
Citat:
bakara:
Da ide bolje i da manje trosi od 1.6tdi?
Nema sanse.
Ti si zapravo odlucio da sebe ubedis da kupis taj 1.0tsi i to je u redu.


Da manje troši ne troši i to nije ni napisano a ni meni nešto bitno jer se sa njim neće prelaziti više od 10000 km godišnje.

A da li bolje ide...pa možda i ide,bar je fabrika tako u tehničkim karakteristikama napisala.;)
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 8064



+1747 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI03.09.2020. u 13:30 - pre 43 meseci
Pokretac teme koliko sam ja shvatio , sve ovo dugacko opisuje necije tudje iskustvo , a ne svoje ?

Tekst je vise reklama nego iskustvo . Kao da ga je pisao trgovac automobilima , ima dosta takvih tekstova po netu . To se zove prikriveni marketing .
 
Odgovor na temu

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 113
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+107 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI03.09.2020. u 14:02 - pre 43 meseci
Dobro ste shvatili,tako je i napisano.

Ovo da ga je pisao trgovac automobilima je isključeno jer se radi o čoveku koga mnogi poznaju i znaju čime se bavi,a sve ovo opisano je ipak njegov lični utisak,a ne moj.

 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 463



+1328 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI03.09.2020. u 14:53 - pre 43 meseci
Citat:
ademare:
Pokretac teme koliko sam ja shvatio , sve ovo dugacko opisuje necije tudje iskustvo , a ne svoje ?

Tekst je vise reklama nego iskustvo . Kao da ga je pisao trgovac automobilima , ima dosta takvih tekstova po netu . To se zove prikriveni marketing .


Tako sam i ja razumeo, zato i kazem da ode da provoza licno auto, nema nista bez da probas sam i to onako detaljno provozas, uzbrdice, autoput, kreni-stani.
Golf je uvek bio moj omiljeni auto, ali za njega je ovaj 1.5 motor da bi meni odgovarao, ali to je moja licna percepcija. Vozio sam prethodni model sa 1.4TSI i ide kao zvrk, odlican auto - ne mozes pogresiti, ali bojim se da bi za mene 1.0 bio preslab.
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6768
*.adsl.net.t-com.hr.



+1450 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI03.09.2020. u 15:48 - pre 43 meseci
1.0 TSI jel to neki motor iz davno zaboravljenog trabanta?!? Pre samo par godina je te miksere kupovala najteža sirotinja koja se prvi put posle x godina bedaje u Srbiji pošto je golf 2 konačno ispustio dušu... Toliko napregla za kredit novog automobila da svaki šav na gaćama puca od opterećenja.

Vidi sad počeo i kao polovnjak da se gleda 🤔
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI03.09.2020. u 16:26 - pre 43 meseci
Može 1.0TSI da ide bolje od 1.6TDI, to nije nikakva tajna, samo na kojim obrtajima i u kojim uslovima puta? Uzbrdo nekom ulicom sigurno ne može bolje da povuče, posebno ako su u autu 3-4 osobe, kad su jedna ili dve, hajde da kažemo da razlika u masi motora anulira prednost turbodizela u obrtnom momentu.

Ipak dizel motor i teorijski ima veću efikasnost, tj. iskorišćenje energije goriva, plus dizel ima daleko veći obrtni momen na nižim obrtajima.

Ovi novi turbobenzinci imaju prednost što ne zaostaju više toliko za turbodizelima po pitanju nekih karakteristika, odnosno nemaju kao atmosferci 2-3 puta manji obrtni moment, pa koji je još kod atmosferaca dostupan tek na visokim obrtajima, ali zato bar ne zvuče kao traktor...


Da ponovim, pošto sam možda rekao i ranije, auto će sigurno služiti dobro, nije baš za neko trkanje po gradu i sigurno nije žustar kao neki dizel ili turbobenzinac veće kubikaže, ali je zato cena nabavke i održavanja poprilično manja.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW Golf 7 1.0 TSI

Strane: 1 2 3 4

[ Pregleda: 24289 | Odgovora: 65 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.