Možeš ti aktivirati sportski mod, ali to neće povećati količinu vazduha pa da može i više goriva da se dozira, nego će šaltati na višim obrtajima, pa će i bolje da vuče, jer se sve dešava iznad 2000rpm.
Meni auto ima prve 2 brzine baš kratke, prva je takva da na minimalnom gasu auto bukvalno mili manje od 10cm/s, i onda normalno da u prvoj brzini dobro povuče iako nema turbinu, u drugoj slično, e tek u trećoj nije dobro daviti motor ispod 1500rpm... Da je VW na tom Golfu stavio kraću prvu i drugu brzinu, povukao bi on lepo i na niskim obrtajima, a kad ga zaletiš, onda ga ionako voziš oko 20000rpm pa će da vuče ok, a za preticanja obavezno više. Uglavnom, i turbodizeli se valjda tako voze, ne vozi se na 1300-1500rpm, jer i većina njih ima "turbo rupu", možda je drugačije kod ovih sa varijabilnom geometrijom turbine... ali, postoje i kod benzinaca te skuplje turbine i možda je karakteristika linearnija, ali je zato i auto sa takvim motorom skuplji.
Konkretno, na tom Golfu što si vozio piše da je ispod 15k evra, za te pare nikad nije imao Tucson (niti ix35), na akcijama su bili tipa 16.990 sa atmosferskim 1.6 132-135ks motorom, Toyota CHR je takođe koju hiljadu evra bila uvek skuplja, Vitara je takođe uglavnom bila 16-17k, jedino Yeti je možda imao po ceni ovog Golfa.
Uglavnom, taj 1.0 mi je nekako više za Polo, a za Golfa bi normalno bilo uzeti 1.5TSI... mada, ako je uglavnom za po gradu i budućeg vlasnika ne zanima neka žustra vožnja, može i 1.0 od 100 i kusur konjskih snaga, sigurno ide bolje od onih starih 1.3/1.4/1.6 atmosferaca koji su se ugrađivali pre par i više decenija u prve 4 generacije :)
Druga je stvar ako se razmišlja o prodaji posle 5-6-7 godina, onda nije loše razmisliti i o tome šta najbolje prolazi na tržištu od benzinaca.