Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

VW Golf 7 1.0 TSI

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW Golf 7 1.0 TSI

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 9396 | Odgovora: 65 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1631
*.pool.telenor.hu.



+2052 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI03.09.2020. u 18:27 - pre 6 meseci
Citat:

Ovi novi turbobenzinci imaju prednost što ne zaostaju više toliko za turbodizelima po pitanju nekih karakteristika, odnosno nemaju kao atmosferci 2-3 puta manji obrtni moment, pa koji je još kod atmosferaca dostupan tek na visokim obrtajima,

Mozes li malo da objasnis ovo? Zar turbina ne pocinje da deluje tek na odredjenim obrtajima, a ispod toga motor radi prakticno isto kao atmosferac? Ima li negde da se nadje grafikon Nm u zavisnosti od obrtaja, idealno bi bilo i za 1.0 TSI i za 1.6 TDI pa da uporedimo?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7671
87.116.167.*



+1204 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI03.09.2020. u 18:50 - pre 6 meseci
Nije tačno da motor na nižim obrtajima radi kao atmosferac, to se samo u Srbiji misli, da turbina radi na on-off principu....nije to tačno, ona uvek puni ali ne uvek istim pritiskom.

Glavna stvar kod ovog motora je DUPLA VARIJACIJA VENTILA o čemu pričam na ES-u već više od 10 godina, a tek sada vidim da niko predstavu o tome nema i da džabe arčim tastaturu i svoje vreme.

To je stvar koja pegla momenat a turbina samo dodaje, nelinearno naravno, koliko ona može.

Citat:
drajver2:
Prvo, 1.0 TSI ide bolje od 1.6 TDI. Znam da necete verovati ali je tako.

Zanimljivo je posmatrati koliko decenija će Srbi čuditi na ovu notornu činjenicu koju zna ceo svet.

Citat:

Motoric ima 110 ks i 200 nm i meni je prilicno neverovatno da ovako mali benzinac ulazi lagano u teritoriju dizela sa torq-om.
Ne, turbobenzinci su oduvek IZNAD dizela po momentu, samo što retardirani Srbi uopšte ne znaju ni šta je obrtni moment, kao i da je najvažnije da on bude dobro raspoređen, a puno manje je bitno kolika je njegova maksimalna vrednost koju Srbi jedino gledaju, a pri tom nemanju pojma da je to jedan običan broj koji sam za sebe ne znači puno.

Štaviše, ne valja da je maksimum prevelik, jer ako je prevelik, to znači da je levo i desno od tačke maksimuma momenat slab, a to je jako loše.

Ovo sam pričao još pre 10+ godina u temi o C segmentu ali sam video da to skoro niko ne kapira, a što je najgore, ne kapira ni sada.

Citat:

Moment je na raspolaganju vec od 2000 obrtaja kao i na dizelu te se auto moze voziti i prilicno penzionerski i tada je jako stedljiv.
Klasika....čovek kada ne zna kako da nahvali benzinca, on kaže da je "isti kao dizel"...!?!

Brate...Ne, on nije isti kao dizel, on je puno bolji od dizela!

Citat:
Zaineresovalo me ovo da 1.0 tsi ide bolje od 1.6 tdi pa trenutno malo istražujem o tome...ima više priloga na You Tube koji idu u prilog toj po meni pomalo neverovatnoj tvrdnji.
Nisam pogledao nijedan od tih priloga jer je to potpuno nepotrebno.

Ako znaš kako motor radi, ako znaš šta je raspodela momenta i varijacija ventila, a pogotovo šta je dupla varijacija ventila, što ovaj motor ima a što sam akcentovao još u prvom postu ove teme a i puno puta ranije, sve je jasno.
 
Odgovor na temu

bordzija

bordzija
Član broj: 137771
Poruke: 4947
*.adsl.net.t-com.hr.



+1297 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI03.09.2020. u 19:26 - pre 6 meseci
Ne sumnjam ja da on ide odlično, vozio sam i onu htp skodu svojevremeno, ide ko formula na ravnom i troši ko mlaznjak. Ovo je još dopunjeno turbinom i nadoknađuje gubitak male kubikaže. Ide to odlično ali je samo za kupovinu novog automobila zbog trocilindrične konstrukcije. Za polovno jednostavno nije. Naročito ne kod nas gde je svaki auto prešao 123 iljade majkemi.

1.4 i 1.6 tdi nema glava da te boli.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2091



+586 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI03.09.2020. u 19:53 - pre 6 meseci
Pa čovek reče da će da kupi primerak star do 3 godine, kupljen u Srbiji, vrlo moguće da je auto još uvek u garanciji, pa je time i održavan u ovlašćenom servisu...

A ovo sa kilometražama vozila iz uvoza je već smešno... ispada da italijani i nemci imaju neki zakon kojim se sva vozila sa kilometražom od 150 do 200k km, bez obzira na godište, moraju prodati po sistemu staro za novo, s tim da ih autokuća obavezno proda kupcu koji se u Srbiji bavi uvozom i prodajom polovnih automobila.
Dosta je onih koji naivno veruju da je autu sa oglasa napisanih 200k km dobijeno tako što su skinuli 100k km, a realno, od prošle sedmice info za jedan A3 koji je kupljen u tom "F.A.B.R.I.K.A" stanju, skinuto 240k, na satu 210, dakle prešao 450k km, sad se ovaj što je kupio češe po glavi da li će uskoro morati da radi generalku, da l' će da odu dizne, turbina, EGR, plivajući...
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1631
*.pool.telenor.hu.



+2052 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI04.09.2020. u 01:30 - pre 6 meseci
Citat:
Ako znaš kako motor radi, ako znaš šta je raspodela momenta i varijacija ventila...

99.9% vlasnika autuomobila ne zna, ne zanima ih i ne treba da zna. Mozes li ti to da objasnis tako da bude razumljivo i za tih 99.9%, a ne samo za 0.1%? Konkretno pitanje je sledece... leti mogu da vozim i jedan i drugi, nebitno mi je. Dodje zima, ja hocu da se penjem na planinu po krivudavim putevima prekrivenim snegom. Dizel je tu uvek bio neuporedivo bolji od benzinca, jer ima dovoljno snage na vrlo malim obrtajima, prakticno na leru. Benzinac na malim obrtajima nema nikakve sanse (obicno vozim oko 100ks). Da li je TSI dobio snagu dizela na tim najnizim obrtajima, moze li on da okrece tockove vrlo polako dok gazi sneg i pokusava da izvuce sebe i teret na brdo? Jer ja vec dugo razmisljam u pravcu V6 ili V8 dizela kao svog sledeceg automobila, a mozda je resenje na totalno suprotnoj strani?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7671
87.116.167.*



+1204 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI04.09.2020. u 02:02 - pre 6 meseci
Citat:
Darko Nedeljković: 99.9% vlasnika autuomobila ne zna, ne zanima ih i ne treba da zna.


Tih 99,9% slobodno neka kupe dizel i neka se tripuju kako "imaju veći obrtni momenat" od benzinca.

U velikom broju postova u temi o C segmentu sam pričao upravo o tome, pogledaj tamo, i kritikovao sam stare VW TDI motore jer imaju vrlo uzak raspon visokog obrtnog momenta, naravno tada nije ni bilo TSI motora (tek su počinjali) koji bi i onda obrisali prašinu sa njima, pa sam govorio kako su FIAT, Renault, pa čak i KIA common rail dizeli bolji od VW TDI PD dizela.

A onih 0,1% koji će da kupe dobar turbobenzin i da mu ako umeju još dorade mapu i koriste 100-oktanski benzin, oni će da se voze praktično u leru i totalnoj tišini, i da ih skoro ne zanima u kom su prenosu i na kojim obrtajima, jer imaju ravnu karakteristiku momenta, što je ideal udobne i nezamarajuće vožnje.

Pre samo par meseci sam napisao poveći post o tome kako sam vozio Golfa 1,9TDI čipovanog na oko 160KS, auto ludo ide u srednjim obrtajima, ali je VEOMA naporan za vožnju, tražni stalno šaltanje i ima užasne vibracije.

Ne bih vozio takav auto ni da troši 1l na 100km, prosto to je robija od vožnje ali Srbima je svaki dl kao od zlata, pa pristaju na raznorazne torture samo da bi komšiji rekli kako im auto "malo troši", jer za druge karakteristike automobila ne znaju da uopšte postoje.

 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1631
*.pool.telenor.hu.



+2052 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI04.09.2020. u 05:55 - pre 5 meseci
Da li sam ja to dobro razumeo da je odgovor da ce 1.0TSI da pici kao lud na leru dok gazi sneg uz planinu, pun putnika i prtljaga, tj. bolje od svakog dizela?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7671
87.116.167.*



+1204 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI04.09.2020. u 10:27 - pre 5 meseci
Loše si razumeo.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1631
*.pool.telenor.hu.



+2052 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI04.09.2020. u 18:09 - pre 5 meseci
Dobro, znaci nista novo, benzinci su i dalje neupotrebljivi u toj situaciji.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7671
87.116.176.*



+1204 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI04.09.2020. u 18:50 - pre 5 meseci
Super, kupi dizela, po mogućstvu kamionskog, i teraj ga uz planinu.

Samo pazi da ti ne izađe iz zone maksimalnog momenta jer ćeš se odmah nadisati jednog lepog auspuha, koji srećom po tebe, sadrži nemerljivu količinu štetnih sastojaka.
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 886
*.dynamic.kdsinter.net.



+279 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI04.09.2020. u 19:52 - pre 5 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Dobro, znaci nista novo, benzinci su i dalje neupotrebljivi u toj situaciji.


Zasto takav stav? Uzecemo za primer ponos VW grupacije za 2020 godinu - motor od 999 kubika 44kw i 95 Nm koji u fabiji ubrzava do 100 km/h za rekordnih 16.5 s i moze da izadje gde hoces ali moras u prvoj brzini i da hvatas zalet. I da izadju putnici :) Po snegu se tri puta prekrstis pa krenes.
Benzinac koji baca 110 g co2 sto je vise od 1.6 tdi iz iste fabrike sa neuporedivo boljim performansama. Smesno.
TSI su jos uvek slabo zastupljeni u prodaji jer su skupi i nemaju nijednu realnu prednost nad TDi motorima osim za ljude poput Nebojse koji traze solidnije performanse a to kosta.

 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2091



+586 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI05.09.2020. u 11:42 - pre 5 meseci
Ne postoje 2 auta na svetu čije su performanse neuporedive!

Dolazili su poljaci nekad u SFRJ na more, peglicom koja vuče onu malu kamp prikolicu, a unutra muž, žena i dvoje dece. Kolika je bila snaga motora kod te peglice?
A danas nam ni 200ks nije dovoljno, a tek ako karakteristika nije dovoljno "ravna"...


Kako su snaga, broj obrtaja i obrtni moment međusobno zavisne veličine, i to tako što je snaga = brojObrtaja x obrtniMOment.
Obrtni moment je važan da bi auto uopšte i mogao da savlada neko opterećenje, konkretno da ide uzbrdo i da se motor ne ugasi.
A za brzinu kojom će da se kreće uzbrdo važna je snaga motora. Međutim, ako je obrtni moment maltene konstantan na određenom rasponu obrtaja, pri većem opterećenju je potrebna veća snaga (ako obrtni moment može da savlada to opterećenje, što pretpostavljamo da može), pa ako nećete uzbrdo da idete 5km/h, potrebna je veća snaga, dakle veći obrtaji.

Naravno, ovde nije pomenut menjač, koji za niže stepene prenosa na izlazu daje veći obrtni moment, a manju brzinu - ali, suština ostaje ista, dobili ste veći obrzni moment da auto uopšte može da se kreće uzbrdo pod opterećenjem, ali i manju brzinu. Ako hoćete veću brzinu, ili morate menjač prebaciti u viši stepen prenosa, što je nepovoljno po obrtni moment koji se isporučuje točkovima (manji je), ili na nižem stepenu prenosa da motor oterate u više obrtaje (zbog relativno konstantnog obrtnog momenta motora, izlazni moment na točkovima je isti, ali je snaga veća).


Kako god okrenete, mogli bi ste da se vozite uzbrdo na veoma niskim obrtajima, ali ako imate motor od lokomotive u malom gradskom autu.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1631
*.pool.telenor.hu.



+2052 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI05.09.2020. u 12:41 - pre 5 meseci
Citat:
pa ako nećete uzbrdo da idete 5km/h, potrebna je veća snaga, dakle veći obrtaji.

Pa eto, to sam ja pitao Nebojsu, da li mogu da idem uz brdo brzinom 5km/h na vrlo malim obrtajima jer tako auto nece da proslajfuje, a on kaze - ne moze, uzmi dizel. A tvrdi da je kriva obrtnog momenta ravna. Zar ne mogu da se nadju grafikoni na google, pa da uporedimo konkretne Nm ili kW u opsegu 800-1000 obrtaja motora za TSI i TDI motore?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7671
87.116.167.*



+1204 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI05.09.2020. u 16:34 - pre 5 meseci
Možeš da nađeš grafikone momenta ali ako su fabrički oni nemaju nikakvog smisla, jer nisu tačni nego su vrlo grubo aproksimativni.

Ako ti je toliko bitna ta idiotska vožnja uzbrdo sa 5km/h i 800-1000 rpm, onda uzmi dizela.

Ne samo da u toj tački ima veći momenat, nego ima i idiotski kratke prenose a naročito prvi. To je inače veliki smor u pravoj vožnji, ali u takvoj "vožnji" to je pozitivno.
 
Odgovor na temu

bordzija

bordzija
Član broj: 137771
Poruke: 4947
*.adsl.net.t-com.hr.



+1297 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI07.09.2020. u 00:31 - pre 5 meseci
Besmislena rasprava pa valjda se uzima neki 4x4 pogon za sneg i još polako, tu je i redukcija pa blokada diferencijala?!?? Bože koji besmisao... nećeš terenac uzmi neki auto sa 4x4.

Ili baš hoćeš 1.0 da bude ko dizel iz nekog razloga?
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1631
*.pool.telenor.hu.



+2052 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI07.09.2020. u 07:07 - pre 5 meseci
Ma ne, samo hocu da budem informisan, da mogu da izaberem sta mi od ponudjemih opcija vise odgovara za konkretnu potrebu. Sada mi je jasnija ta razlika izmedju motora, a vrsta pogona je na ovoj temi offtopic, ma koliko ti bio u pravu.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2091



+586 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI07.09.2020. u 15:12 - pre 5 meseci
5km/h može da se ide uzbrdo prvom brzinom na "malo" više od 1000rpm, ali zavisi od menjača, kod nekih modela i motora je 1. brzina veoma kratka, toliko kratka da u leru auto bukvalno mili, ne ide ni pola metra u sekundi, ali je problem što na tim obrtajima nema dovoljno velikog momenta za vožnju uzbrdo, a za 5km/h svakako je potrebno više obrtaja u prvoj brzini.
Sad, ako neko očekuje da vozi uzbrdo u 3. brzini na 1000rpm, to ne može ni sa 3.0TDI, a kamoli sa 1.0 benzincem. U trećoj brzini jedva na 1000rpm ide po ravnom, i to kad se zaleti...
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1631
*.pool.telenor.hu.



+2052 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI07.09.2020. u 15:50 - pre 5 meseci
Ne, ne treba da ide trecom, potrebno je tek da ide. Da objasnim - prosle zime sam probao da se ispenjem zaledjenim putem. Pre mene presla neka stara golf dvojka bez problema, prvi stepen prenosa, minimalan broj obrtaja i izasao bez imalo muke. Ja sa benzincem duplo vece snage 5x vracao i probao razne strategije. Mali broj obrtaja, auto se ugasi na pola. Veliki broj obrtaja, okrenem se polukruzno u krivini. Srednji broj obrtaja proslajfa. Na kraju sam rekao "... bem ti ovakav auto" i vratio se u grad. Neposredno pre te odluke dogodila de dramaticna situacija - kad se automobil zaustavio na pola uzbrdice, ja sam izasao da malo razgledam, da li bih ako idem levo ili desno, ili gazim sneg van puta auto mozda izasao. Motor je radio, menjac u leru, rucna povucena i drzi bez greske, zena ostala da sedi u automobilu. U jednom trenutku, oba zadnja tocka su proklizala i automobil krenuo da ubrzava u rikverc niz planinu. Rekao sam u sebi "Boze, samo da niko ne pogine, sledeci put kupujem automobil koji moze da ide po snegu i ledu". I dogodilo se cudo, automobil je sam pratio put i spustio se u rikverc do ravnice, dok sam ja beznadezno trcao za njim. Zato je za mene sad jedan od najbitmijih kriterijuma kako de automobil ponasa nanuzbrdici po snegu, jer leti nisam zakeralo - mogu da vozim sve od Punta do Porsche-a.
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 886
*.dynamic.kdsinter.net.



+279 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI07.09.2020. u 16:56 - pre 5 meseci
@Nedeljekovic
Ako imas iole dobre gume male su sanse da sa ispravnim autom neces izaci posle nekog golfa dvojke verovatno nisi uhvatio dobar zalet pa da ides po njegovim tragovima
Uzmi probaj jak auto sa zadnjim pogonom da vidis sta su muke po snegu i ledu :D
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1631
*.pool.telenor.hu.



+2052 Profil

icon Re: VW Golf 7 1.0 TSI07.09.2020. u 19:05 - pre 5 meseci
Dobre zimske gume se podrazumevaju. Po ledu ne postoje tragovi. Ne pomaze dobar zalet, nego samo veoma sporo i smireno okretanje tockova, narocito kad put krivuda pa se pogon prebacuje sa tocka na tocak. Naravno, sto se zaleta tice - tom konstantnom brzinom krenuti sa ravne podloge. Ali, odosmo u offtopic, neko ce opet da kaze da ja trolujem a ti se pecas. Objasnio sam zasto mi je potrebno to sto sam pitao, dobio sam odgovore na sve nedoumice i mozemo da se vratimo na osnovnu temu.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW Golf 7 1.0 TSI

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 9396 | Odgovora: 65 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.