Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

kretanje zmije - 3d max

[es] :: 3D modelovanje :: kretanje zmije - 3d max

[ Pregleda: 5074 | Odgovora: 4 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

PETAR-

Član broj: 42296
Poruke: 47
*.teleportgroup.net.



Profil

icon kretanje zmije - 3d max20.01.2005. u 23:22 - pre 234 meseci
Nemogu nikako da uspem da napravim animaciju kretanja zmije.

pokusao sam sam bones ali to nije to(kada pomeris jedan bone pokrenu se
i svi ostali iza njega)

Kako je najlakse napraviti kretanje-animaciju penjanje uz drvo ( obmotava se )
obmotavanje oko coveka
da se uzdigne
itd.

 
Odgovor na temu

glorius
Damir Nikolic
C++ developer
SR

Član broj: 4366
Poruke: 428
213.244.208.*

ICQ: 208550327


+14 Profil

icon Re: kretanje zmije - 3d max21.01.2005. u 01:46 - pre 234 meseci
Probaj sa Helix-om i upotrebi Loft ( sa Deformation parametrima - ako se bese tako zovu u Modifier->Loft meniju ). Pomocu Bones-a je itekako moguce, procitaj Help ( mislim na Joints, Binding i ostale opcije koje su veoma korisne a koje se zanemaruju, verovatno sto nisu obelezene velikim dugmicima :) ) ...
EOF
 
Odgovor na temu

Angel_of_Dark
Oliver Pavicevic
Organism Media
Milano

Član broj: 31111
Poruke: 204
*.fastres.net.

Sajt: blog.myspace.com/Oneof18a..


Profil

icon Re: kretanje zmije - 3d max21.01.2005. u 01:52 - pre 234 meseci
Za ovakve stvari se koristi Path Modifier: dovoljno je da modelu zmije dodelis Path Modifier, i napravis Nurbs Curve koji ce sluziti kao putanja. Zatim izanimiras procente progresije po krivoj i to je to. Nema nikakve potrebe za bilo kakvim bonesima.
 
Odgovor na temu

reject
Ivan Pesic
Bgd

Član broj: 7659
Poruke: 2209
*.83.beocity.net.

Sajt: misc.comli.com


Profil

icon Re: kretanje zmije - 3d max21.01.2005. u 12:08 - pre 234 meseci
Zavisi sta ti je krajnji cilj animacije zmije, to jest zasto se to radi.
Ako se pravi da bi se na kraju izredala animacija, to je ok, ali ako
se pravi za neki engine, onda je skeletalna animacije skoro pa
neizbezna buduci da danas retko koji engin ima mesh-anim.
Mass murder ain’t just painless,
Now we’ve made it cute.


The Church Of The Holy Transistor
 
Odgovor na temu

PETAR-

Član broj: 42296
Poruke: 47
*.teleportgroup.net.



Profil

icon Re: kretanje zmije - 3d max21.01.2005. u 21:00 - pre 234 meseci
Uspeo sam da napravim pomocu bones.

Fazon je da se ide character->bone toosl zatim create bones
izabere se splineIKsolver i oznaci assign to children
kada se napravi skelet ima da se bira 3 nacina (editovanja spline-a po kome ce se kretati skelet)-
=bezier
=nurbs point
=nurbs cv

zatim se odredi broj tacaka spline-a koje na kraju naprave liniju
po kojom ce se kretati skelet
 
Odgovor na temu

[es] :: 3D modelovanje :: kretanje zmije - 3d max

[ Pregleda: 5074 | Odgovora: 4 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.