Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Uloga Tesle i Ensteina u Philadelphia Eksperimentu

[es] :: Fizika :: Uloga Tesle i Ensteina u Philadelphia Eksperimentu

[ Pregleda: 4404 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

svetiduje
sveti duje
spalato

Član broj: 52284
*.net.t-com.hr.

icon Uloga Tesle i Ensteina u Philadelphia Eksperimentu26.03.2005. u 23:43 - pre 231 meseci
Zna li netko kakva je bila uloga ove dvojice u tom experimentu i cime su se bavili u konkretnom projektu.
pozdrav

Odgovor na temu

yolja624

Član broj: 9380

+643 Profil

icon Re: Uloga Tesle i Ensteina u Philadelphia Eksperimentu27.03.2005. u 15:21 - pre 231 meseci
A sta bjese taj projekt? Mislis, navodna teleportacija broda "Eldridge"? Mozda grijesim, ali tesko! Ako se to i desilo, zar bi bilo logicno da taj brod 1955 godine bude "ustupljen" grckoj mornarici i da je tamo bio u sluzbi do 1990 godine. Amerikanci bi sad taj brod drzali u "Area 51' a ne na nekom otpadu u Grckoj.

Code:
http://www.history.navy.mil/faqs/faq21-2.htm

Citat:
"Personnel at the Fourth Naval District believe that the questions surrounding the so-called "Philadelphia Experiment" arise from quite routine research which occurred during World War II at the Philadelphia Naval Shipyard. Until recently, it was believed that the foundation for the apocryphal stories arose from degaussing experiments which have the effect of making a ship undetectable or "invisible" to magnetic mines. Another likely genesis of the bizarre stories about levitation, teleportation and effects on human crew members might be attributed to experiments with the generating plant of a destroyer, the USS Timmerman. In the 1950's this ship was part of an experiment to test the effects of a small, high-frequency generator providing l,000 hz instead of the standard 400hz. The higher frequency generator produced corona discharges, and other well known phenomena associated with high frequency generators. None of the crew suffered effects from the experiment."

Mada neki tvrde i drugacije:
Code:
http://www.history.navy.mil/faqs/faq21-1.htm

E sad, sto bi se Tesla ili Ajnstajn bavili ovim ipak trivijalnim vojnim experimentima.
Mada, prica se da je koristeno nesto od Teslinih pronalazaka. A sa Ajnstajnom ima veze samo po tome sto se cijeli projekt poziva na njegove nezavrsen teorije (Unified Field Theory). Kao, Ajnstajn je tvrdio da "ljudski rod jos nije spreman" za konacnu istinu o "teoriji polja".

Yolja

Odgovor na temu

[es] :: Fizika :: Uloga Tesle i Ensteina u Philadelphia Eksperimentu

[ Pregleda: 4404 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.