Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Prostor - Zar nije logično da se taj BIG BENG dogodio već u nekom prostoru?

[es] :: Nauka :: Prostor - Zar nije logično da se taj BIG BENG dogodio već u nekom prostoru?

[ Pregleda: 5374 | Odgovora: 15 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

gorankorg
goran tomic
kumanovo

Član broj: 23042
Poruke: 57
62.162.241.*



Profil

icon Prostor - Zar nije logično da se taj BIG BENG dogodio već u nekom prostoru?04.05.2005. u 01:20 - pre 230 meseci
Najpre pozdrav svima.
Slucajno sam ovde (mislim na ovom forumu) i mozda sam totalni laik u odnosu na nekih ovde za koje vidim da su i fakultetski obrazovani.Pa bih hteo da postavim jedno pitanje o prostoru.
Naime naucnici kazu da je prostor nastao istovremeno kad se dogodio Veliki Prasak
( BIG BENG)
A zar nije logicno da se taj BIG BENG dogodio vec u nekom prostoru.Jer bi bilo logicno da sve sto se dogadja,dogadja se u nekom prostoru.
Recimo svemir se siri kako kazu.A da bi se sirio,mora da oko njega postoji prostor da bi se mogao siriti,jel tako.
Zelio bih cuti neka vasa razmisljanja i opet pozdrav svima.

[Ovu poruku je menjao secret dana 04.05.2005. u 13:28 GMT+1]
 
Odgovor na temu

BytEfLUSh
Neven Pintarić
Nano-mage Engineer, Slave SysAdmin
Sombor

Član broj: 21153
Poruke: 5499
82.117.210.*



+14 Profil

icon Re: Prostor,Prostor,Prostor04.05.2005. u 01:26 - pre 230 meseci
Ja mislim da se Velikom Praskom objašnjava nastanak materije u Svemiru, a ne nastanak samog Svemira. Dakle, pre Velikog Praska je sve bilo - prazno. Nakon Praska nastaju galaksije, zvezde, planete, ....

Nisam ni ja neki stručnjak za ovo, ali svejedno volim da teoretišem. :)

Putuj planeto, super smo se družili
nama je lepo, taman kako smo zaslužili!
 
Odgovor na temu

Ni ten ichi ryu

Član broj: 4489
Poruke: 2043
*.dsl.snfc21.pacbell.net.



+1 Profil

icon Re: Prostor,Prostor,Prostor04.05.2005. u 02:48 - pre 230 meseci