Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

bsp,octrees,quadtrees,portals,itd,itd...

[es] :: 3D programiranje :: bsp,octrees,quadtrees,portals,itd,itd...

[ Pregleda: 3657 | Odgovora: 6 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

seymour
student
Novi sad

Član broj: 57634
Poruke: 65
*.ftn.ns.ac.yu.

Sajt: www.extrafull.com


Profil

icon bsp,octrees,quadtrees,portals,itd,itd...17.10.2005. u 15:54 - pre 224 meseci
Koristi li od vas iko pomenute tehnike odredjivanja koji poligoni upadaju u vidno polje?Kako se u Direct3d proverava da li poligon(ili kocka) upadaju u frustrum ili ne(koje su funkcije za to)?Da li ce pojava hardverskih kartica za fiziku,potpuno nestati potreba za pomenutim metodama(one ce raditi koliziju i ostalo...),kao sto danas svi daju sve moguce poligone grafickoj da ih renderuje(bez eliminisanja onih koji se svakako ne prikazuju)?
"necu da budem hipster kao ovi arhitekti koji znaju svakom ime, sta je radio, gde zivi, gde mu je office, gde drzi predavanja i sl... I onda kada vidis neku gradjevinu prvi put treba da pogodis cija je na osnovu stila. Bljak!"
 
Odgovor na temu

yooyo

Član broj: 4891
Poruke: 1101
195.252.90.*



Profil

icon Re: bsp,octrees,quadtrees,portals,itd,itd...17.10.2005. u 21:33 - pre 224 meseci
Glavna stvar je da posaljes sto manje poligona kartici na rendering i onda imas veci framerate. Za to se koriste occlusion culling algoritmi koje si naveo. Fizicke kartice nemaju puno veze sa cullingom.

Citat:

...kao sto danas svi daju sve moguce poligone grafickoj da ih renderuje(bez eliminisanja onih koji se svakako ne prikazuju)?


Ko to radi? Mozda u demoima i prezentacijama... U svim igrama se radi nekakav culling.

yooyo
 
Odgovor na temu

seymour
student
Novi sad

Član broj: 57634
Poruke: 65
*.ftn.ns.ac.yu.

Sajt: www.extrafull.com


Profil

icon Re: bsp,octrees,quadtrees,portals,itd,itd...24.10.2005. u 16:02 - pre 224 meseci
Nisam bas mislio da fizicke kartice imaju veze sa cullingom ,vec da ce mi recimo one racunati senke i refleksiju za sve moguce poligone koje im posaljem,bez ikakve provere da li se ti poligoni uopste vide(sa sve frame rateom u 16 :)).Pretpostavljam da ce se fizicke kartice koristiti i za stvari koje sam naveo?Da li je neko koristio funkciju GetClipPlane?
"necu da budem hipster kao ovi arhitekti koji znaju svakom ime, sta je radio, gde zivi, gde mu je office, gde drzi predavanja i sl... I onda kada vidis neku gradjevinu prvi put treba da pogodis cija je na osnovu stila. Bljak!"
 
Odgovor na temu

yooyo

Član broj: 4891
Poruke: 1101
195.252.90.*



Profil

icon Re: bsp,octrees,quadtrees,portals,itd,itd...25.10.2005. u 01:01 - pre 224 meseci
Koliko ja znam, fizicke kartice se ne koriste za to sto si mislio. Ako gresim, neka me neko ispravi.

Fizicke kartice ce se korstiti u simulaciji fizike u igrici. Ukratko.. kad nesto treba da explodira, explodirace efektine sa fizickom karticom nego bez nje! :)

yooyo


 
Odgovor na temu

tosa
上海, 中国

Član broj: 1811
Poruke: 1342
*.ubisoft.com.cn.

ICQ: 14293955
Sajt: https://github.com/milost..


+48 Profil

icon Re: bsp,octrees,quadtrees,portals,itd,itd...25.10.2005. u 02:12 - pre 224 meseci
Pa posto fizicke kartice imaju sigurno metode da ubrzaju intersekciju i slicne
operacije zajednicke za fiziku, sigurno je da moze da pomogne i kod culling-a.
 
Odgovor na temu

Filip Strugar
Filip Strugar
UK

Član broj: 9871
Poruke: 383
*.eunet.yu.



+1 Profil

icon Re: bsp,octrees,quadtrees,portals,itd,itd...30.10.2005. u 02:13 - pre 224 meseci
Samo, kakve to veze ima sa stvarnoscu? ;)

Mislim, physics cards nece verovatno nikada biti standard na igracevom desktopu, a high-level culling se uvek radi 'rucno'.

Dakle, odgovor na pitanje je: da, maltene svaka igra u kojoj mozes da se kreces kroz svet veci od par soba koristi neke od frustum & scene culling metoda!
 
Odgovor na temu

Filip Strugar
Filip Strugar
UK

Član broj: 9871
Poruke: 383
*.dsl.siol.net.



+1 Profil

icon Re: bsp,octrees,quadtrees,portals,itd,itd...04.11.2005. u 09:22 - pre 223 meseci
Hej, kad je vec rec o physics kartici, ludaci iz Havoca tvrde da ce biti konkurencija ageia-i, prave neki GPU-assisted physics lib!

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2585
 
Odgovor na temu

[es] :: 3D programiranje :: bsp,octrees,quadtrees,portals,itd,itd...

[ Pregleda: 3657 | Odgovora: 6 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.