Jedno iskustvo sa firmom Frigo Lad...Najbolje je pošteno. To je slogan servisa Frigo Lad. Nedavno nam je došao „majstor“ Goran iz Frigo Lada da popravi sudo mašinu koja nekoliko dana slabije pere. Radi, ali slabije opere posudje. Došao je, otvorio vrata mašine i odokativnom metodom procenio da je otišla pumpa visokog pritiska, koja košta oko 100 evra. Naravno, ne može da je promeni tu kod nas, već mora da je nosi u servis. Na naše pitanje da li je siguran da je u pitanju kvar od 100 evra, on odgovara - ma 100%. Nismo pristali da nosi mašinu dok se ne uverimo da je zaista taj kvar u pitanju, ali zato nam je uredno svoj dolazak i dvominutno postavljanje „dijagnoze“ naplatio 1500 dinara. Ne budemo lenji, pozovemo drugi servis i opišemo kvar, na šta nam majstor da savet da očistimo mašinu od kamenca i masnoće sredstvom koje se kupuje u običnoj samoposluzi, jer da je u pitanju pumpa visokog pritiska, mašina ne bi mogla da završi pranje. Evo je, radi i dan danas, posle „popravke“ od 400 dinara, koliko nas je koštalo sredstvo za čišćenje. Znači, izbegavajte servis Frigo Lad i „majstora“ Gorana u širokom luku, osim ako nemate 1500 dinara sa kojima ne znate šta ćete...
jelena jojic