vladd
Član broj: 37217 Poruke: 12060 93.87.148.*
|
To su sve solidni skuteri, za cenu koju imaju. Motori su odlicni i uz minimalno, redovno odrzavanje, mogu da priuste dobru zabavu.
Sto se karakteristika tice, tesko da ce bez dodatnih ulaganja biti slicni brendiranim modelima..ipak je to neprevazidjen zakon trzista.
Ono na sta bi trebalo obratiti paznju, osim izgleda i lepote, je velicina tockova, i prvenstveno namena.
Zatim, neki od skutera imaju specificne mehanizme(recimo mehanizam sajle gasa) koji su plasticni, i vremenom pucaju. Znaci, blizina izvora rezervnih delova, odnosno servis.
Srafovi, i nosaci plastika su malo losijeg kvaliteta, pa treba biti spreman na dorade, kada se ukaze potreba.
Koristiti motor 50ccm za brdske trke, ili pentranje, nije dobro, ako nema bar vodeno hladjenje.
Takodje, za duza putovanja..tu ne znam sta preporuciti. 50 kubika znaci uzivaje u prirodi, ali i , po meni, predugo boravljenje u saobracaju, sto uvecava rizike..
Imamo lose puteve i lose vozace..a vozaci motora, narocito mladi na skuterima 50ccm su najslabija karika..
Skuter 125ccm, 200 ili vise, obezbedjuje brze dostizanje putne brzine(recimo da se strogo postuju ogranicenja), i manje susreta sa vozilima koja ga preticu.
Skuter 50ccm je za gradske guzve, i zone gde su niski proseci brzina.
Po novom zakonu, treba obratiti paznju, bice zabranjeno "druzenje" na skuterima odredjenih kategorija dozvola. Samo vozac na skuteru ili kazna..
Poz
|