Već sam pisao ovde da sam "na neviđeno" kupio auspuh Leo Vince ZX, pa nije mogao jednostavno da se namesti, ili da sečem auspuh i ispravljam krivine ili da sečem ram...
Uspeo sam prilikom vraćanja originalnog auspuha da slomim jedan šraf na prirubnici

, sva sreća pukao je kod glave šrafa, tako da sam ga relativno jednostavno odvio. Toliko o kvalitetu tih šrafova, a posebno što stoje na mestu koje je podložno velikim temperaturnim promenama i dilatacijama...
A što se tiče tvog drugara, nikako mi nije jasno kako 10 K obrtaja a ista brzina?? Nešto mi tu gadno "smrdi" da je caka u variomatu, prosto nije logično da se radilica toliko okreće a brzina se ne prenosi na zadnji točak, možda je remen istegnut? Ima da se kupi remen od kevlara, sigurno bi se bolje ponašao.
Ili ipak ima čauricu na pogonskom delu variomata, koja ne da da se kaiš spusti!
Setih se još nečega:
Je l' i ti nemaš dihtung između prirubnice auspuha i glave motora ? Po logici mora da bude, da bi malo dihtovao taj spoj? Baš ću da isečem komad dihtunga i da namestim na to mesto.